מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד בועז דרורי, תושב גבעתיים בן 55, בגין עבירה של הטרדה מינית. זאת, לאחר שפרסם ברשת הטוויטר תכנים מבזים ביחס למיניותה של אשת ראש הממשלה לשעבר, שרה נתניהו.

על פי כתב האישום, בחודש מרץ 2019 פרסם בחשבון הטוויטר שלו ציוץ ובו נכתב: “אני כל כך פטריוט עד שמרגיש חובה לאומית להעמיד את שרה נתניהו על ארבע ואז בעוצמה יהודית ובנחישות ציונית לחדור אליה מאחור”.

“במעשה המתואר לעיל, הטריד הנאשם מינית את הגב’ שרה נתניהו בכך שהפנה כלפיה התייחסות מבזה או משפילה ביחס למינה או למיניותה”, כך תוארה העבירה בכתב האישום. לפיכך, צוין כי קיימת אפשרות לפיה יתבקש בית המשפט להטיל על הנאשם עונש מאסר בפועל, אם יורשע בעבירה זו.

‏בא כוחו של דרורי, עו”ד גיא אופיר מסר בתגובה לכתב האישום: “מדובר בכתב אישום חריג. אינני מבין מדוע בדיחה גסת רוח כלפי אשת ציבור הופכת לכתב אישום. ראוי להזכיר שבנימין נתניהו ו/או אנשים עשו צילום מסך של הבדיחה ופרסמו את הפרסום הכביכול מטריד בדף של ראש הממשלה דאז, המונה למעלה ממיליון עוקבים”.

הפרקליט בעצמו גרם להטרדה מינית של שרה נתניהו בעצם פרסום שמה של שרה. 

כיצד קורה שהפרקליטות מפרסמת את שמה של שרה נתניהו כנפגעת עבירת מין???

בישראל הכלל הוא שאחת שמטרידים אותה מינית זכאית לחיסיון ואיסור פרסום שמה, אלא אם כן היא מסכימה להיחשף. אז איך קורה שהפרקליט אור ארבר משחרר הודעת פרסומת עצמית לכתבי המשפט ושופרות הפרקליטות שהוא הגיש כתב אישום לשם שממירה על כבודה, טוהרתה וצניעותה של שרה נתניהו, כאשר אסור לו – לפרקליט – לפרסם את שמה של שרה נתניהו כי היא הוגדרה כקורבן עבירת מין????

מישהו צריך להגיש תלונה אצל דוד רוזן נגד העבריין אור ארבר, אשר פגע בכבודה של קורבן עבירת מין (שרה נתניהו) ופרסם את שמה, ובכך אפשר לגולשים לעשות את שרה נתניהו מושא לצחוק ולעג ברשת עוד יותר ממה שהיא בוזתה באמצעות הציוץ הדבילי שקיבל 20 ומשהו חיבובים.

בכך הפרקליט אור ארבר עצמו גרם לשרה נתניהו ביזוי מיני כי הוא עצמו פרסם את הטקסט שלכאורה מבזה מינית בכל ערוצי השופרות של הפרקליטות, וגרם לתפוצה כלל ארצית של אותו ציוץ שאף אחד בכלל לא שם לב אליו, למעט 20+ מחבבים.

הגשת כתב אישום זה לא נעשתה מתוך דאגה לשרה נתניהו.  הגשת כתב האישום נעשתה על מנת להעלות באוב פוסט ישן וסתמי REPOST ולבזות את הטוסיק של רה נתניהו הפעם ע”י הפרקליטות בעצמה.