EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אזהרת עוקץ: עו”ד ג’יי הייט מפרסם לאבות שבחו”ל שאין חשש להגיע לישראל לדיונים כי שופטי ישראל הגונים ובסוף כל הגברים חוטפים עיכובי יציאה

ג'יי הייט עוקץ סכנה לכל גבר במיחד לכברים ואבות דוברי אנגלית

סכנה!  עוקץ!!!  עו”ד ג’יי הייט עוקץ גברים בגירושין, במיוחד נופלים אצלו בפח כל הגברים והאבות דוברי האנגלית, התיירים ומי שהתחתן עם אישה ישראלית והוא עצמו אינו ישראלי.

ג’יי הייט מפרסם עצמו באין ספור סרטוני וידאו כאילו הוא עו”ד מוצלח לדיני גירושין ושהוא שומר על זכויות גברים.  האיש הזה הוא רקמניסט ממרכז רקמן בנשמתו.  הוא לוקח כסף מגברים ומוכר אותם לאינקוויזיציה הפמיניסטית.

ג'יי הייט עוקץ סכנה לכל גבר במיחד לכברים ואבות דוברי אנגלית
ג’יי הייט עוקץ סכנה לכל גבר במיוחד לגברים ואבות דוברי אנגלית

במיחד קיים סרטון וידאו באנגלית בו הוא עונה לשאלה האם גבר הנמצא בחו”ל ויש נגדו הליכי גירושין בישראל צריך להסתכן ולהגיע לארץ כדי לנכוח בדיונים….  התשובה שלו לאותם גברים היא שאין כל סכנה להגיע לישראל, שהוא ידאג שהם לא ייתפשו בישראל בצו עיכוב יציאה ושאפשר לסמוך על שופטי המשפחה הישראלים שהם הגונים…. ושהם לא יפעילו אפרטהייד מגדרי נגד הגבר.

לרוב האישו רלבנטי לאבא שנמצא בחו”ל ואשתו הישראלית חטפה את הילדים לישראל, כי האישה יודעת שבישראל תמיד מגנים על האישה ויש לה סיכויים טובים ששופטי ישראל יכשירו את החטיפה.

Jay Hait feminazi lawyer takes money from men and fucks them 2
Jay Hait feminazi lawyer takes money from men and fucks them 2

אנחנו צפינו בסרטון הזה והזדעזנו.  עו”ד ג’יי הייט פשוט משקר במצח נחושה כאשר הוא אומר שאין כל חשש להגיע לישראל לנכוח ולהתייצב בדיונים.  המציאות היא בדיוק להיפך.

כמעט כל גבר מחו”ל שמגיע לישראל נתקע בה וכמעט תמיד האישה מוציאה צו עיכוב יציאה – אם זה בבית דין רבני כשהיא טוענת שהיא חוששת שתהיה מעוגנת, ואם זה בבית משפט כשהיא רוצה “היוון מזונות” ….שהאבא ישלם לה מזונות מראש ל 21 שנים!!!!

ידועים לנו לא מעט לקוחות של העו”ד הזה ג’יי הייט שנעקצו. הוא הבטיח להם במפורש שאין כל חשש לבטחונם ולחופש היציאה שלהם מהארץ וכמובן שהוצא צו עיכוב יציאה מהארץ והגברים האלה הפכו הומלסים בישראל בבת אחת.

זהו עו”ד שמשקר במצח נחושה ללקוחות שלו, ומחמיר את מצבם בכוונה תחילה רק כדי לעשוק מהם שכר טרחה.  קראנו גם את כתבי הטענות שלו.  הוא בקושי יודע לכתוב עברית, והוא מגמגם בעברית.

בקיצור:  עוקץ!!!!!!!!!!!!!!!

Views: 19

One Comment

  1. עוקץ רציני ואכזבה גדולה ולא רק לגברים.ראו הוזהרתם…
    מחפשת דבר ולו הקטן ביותר בשבחו של האדם הזה… ואינני מוצאת,שוכר עורכי דין זוטרים תחתיו שכביכול עושים עבורו את העבודה שלא נעשית ולא מתקדמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *