EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אזהרת פמינאציה: עו”ד הילה צאירי פותחת ג’ורה על אסתר חיות שפסלה את יורם שקד בשל התבטאויות פמינאציות

בהתאם לחובתנו המוסרית כאזרחים, אנו מוציאים בזאת פשקוויל על עו”ד הילה צאירי ממשרד “גדעון פישר ושות”. כל גבר בהליכי גירושין מתבקש להתרחק מהערפדה הפמינאצית הזו וממשרד גדעון פישר ושות’. לא לשכור את שירותיה, לא להסכים לעשות אצלה גישורים, ולא להתבייש להגיש נגד תלונות בלשכת עורכי הדין.

בעבר היה לנחשית הצפעונית הילה צאירי מעמד בלשכת עורכי הדין, והיא הצליחה להשתלט על הנרטיב של עמדות הלשכה לטובת פמיניזם ונגד גברים בגירושין. כיום מעמדה נחלש והיא מקוששת לקוחות ע”י פרסום מאמר שטנה נגד גברים באתרים שונים כמו וואלה שנותן לה במה. הנבלה סבורה שמאמרי הבלע שלה יביאו לה לקוחות עם כיס עמוק…..

הילה צאירי כלבה פמיניסטית מסוכנת לכל גבר – אל תתגשרו אצלה

הנה לדוגמא וואלה נתן לעו”ד הילה צאירי במה ואפשר לה לכתוב מאמר מכפיש נגד נשיאת בתי המשפט אסתי חיות בגלל שהיא פסלה את יהורם שקד, שופט משפחה אשר התבטא נגד גברים ובעד פמינאציה. הנחשית הצפעונית עו”ד הילה צאירי נחלצה להגנתו של יהורם שקד, ופתחה ג’ורה על אסתי חיות. קראו את דברי השיטנה שיש להילה צאירי לזרגג לאומה במוח. מאמר זה מהווה זילות בית משפט וצריך להעמיד את הילה צאירי לדין על פגיעה במעמדה של אסתי חיות וזילות. ברור שהיוזמה למאמר הניבזי הזה לא באה מהמוח של צאירי, ושהמאמר נכתב עבורה ע”י רות הלפרין קדרי ממרכז רקמן, והיא התבקשה לחתום עליו ולמסור אותו לוואלה.

בסיום הכתבה הילה צאירי כותבת שהיא “מגשרת”. כל גבר ישקול טוב טוב אם הוא רוצה להתגשר אצל נבלה צפעונית כמו עו”ד הילה צאירי, הלוקה בשנאת גברים קלינית, ומיזנדריה. ההפסד של הגבר בגישור אצלה מובטח מראש. אחים יקרים, הצילו עצמכם! הימנעו מכל מגע עם התופעה.

אנו נאמר רק שכאשר הילה צאירי אומרת שאסתר חיות “מנותקת מהדינמיקה בבתי משפט למשפחה” ושאסתר חיות לא הייתה צריכה לפסול את יהורם שקד שחרץ את דינו של הגבר ואמר עליו שהוא “שם לו למטרה לרדוף את האישה”, מה שמפריע לצאירי זו הדינמיקה הנוכחית בבתי משפט למשפחה לפיה הנשים שמות למטרה לרדוף את הגבר, משקרות בכל פה, מעלילות עלילות שווא, בוגדות על ימין ועל שמאל, מנתקות את האבא מילדיו, זורקות אבות לבתי כלא, מרוששות גברים ושודדות את הפנסיה שלהם, וכל זה בחסות בית משפט למשפחה, וכאשר גבר מתגונן אומרים לו שהוא רודף את האישה….. איזו יכולת מופלאה יש להילה צאירי לסלף את המציאות והדינמיקה. אנו מאחלים לה שתתחסל פרנסתה, ושאף גבר לא יבוא בה.

להלן הכתבה בוואלה, פורסם ב 2/2/2021.

בית המשפט העליון פסל שופט לענייני משפחה. זו הייתה טעות גדולה

הנשיאה אסתר חיות פסלה את השופט יורם שקד מלדון בתיק שבו קבע כי הגבר שם לו למטרה לרדוף את האישה. ההחלטה הזאת בעייתית מאוד ובעיקר מעידה על הניתוק של השופטים מהדינמיקה בבתי הדין לענייני משפחה

החלטת נשיאת בית-המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, לפיה יש לפסול את שופט בית-המשפט לענייני משפחה יורם שקד מלדון בתיק בו קבע כי הגבר שם לו למטרה לרדוף את האישה, היא מהלך מסוכן, שאף יכול כי מרמז על הניתוק המאפיין את שופטי בית-המשפט העליון בכל הנוגע להתנהלות בבית-המשפט לענייני משפחה.

בשבוע שעבר קיבלה נשיאת העליון החלטה נדירה, וקבעה כי יש לפסול את השופט שקד מלהמשיך לדון בתיק של זוג שהתגרש ומנהל הליכים משפטיים רבים בפניו. זאת, לאחר ששקד קבע כי הגבר “שם לו למטרה להמשיך ולרדוף את האישה ויהי מה”, וכי הוא “גורר אותה לבית-המשפט לתביעות שאין בהן דבר ואבק של דבר”.

על-פי ההלכה שהתפתחה ברבות השנים בעליון, גורלם של רובם המכריע של הערעורים בבקשה לפסול שופט מלדון בתיק, הוא לדחייה. רק במקרים נדירים, חריגים וספורים, מתקבל ערעור כזה. אלא שהמקרה הזה, קבעה הנשיאה, הוא דווקא כן אחד מאותם “מקרים חריגים שבהם התבטאות בית-המשפט הן בעלות אופי מובהק ונחרץ, אשר מוביל למסקנה שקם חשש ממשי למשוא פנים”. זאת, כפי שנימקה הנשיאה בהחלטתה, מכיוון שחלק מההליכים בהם נקט הגבר כלפי האישה עדיין תלויים ועומדים בפני שקד, ולכן התבטאויותיו האמורות “חורגות מן הזהירות והמתינות שבהם מחויב שופט לנהוג כאשר לפניו הליכים בין אותם צדדים שבהם אותם הכריע”.

נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות במהלך דיון בבג"ץ נגד ממשלת החילופים 27 באוקטובר 2020. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90

פתח להססנות של שופטים. אסתר חיות (צילום: פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90)

על-פניו, מדובר בנימוק המתעלם במובהק מהדינמיקה המאפיינת תיקים בבית-המשפט לענייני משפחה, ומהאופן בו לעתים תכופות מתנהל צד לסכסוך גירושין רווי יצרים והאשמות. אני לא מייצגת בתיק הזה, ולכן כמובן לא מכירה את התיק מלפני ומלפנים. ובכל זאת, למקרא פסק-הדין של הנשיאה עולה בי תחושה כבדה כי נפלה בו טעות קשה שעלולה להחדיר רוח במפרשים לכל מי שנוהגים ב”אלימות משפטית” ומרבים בהגשת תביעות סרק במסגרת הליכי גירושין, ולצערי מדובר בתופעה שאינה נדירה כלל ועיקר.

הילה צאירי נחש צפע פמינאצי מבית היוצר של מרכז רקמן


נכון למועד מאמרי זה, אין לי כל תיק שמתנהל אצל השופט שקד. עם זאת, מהיכרותי כעורכת דין לענייני משפחה המרבה להופיע בבית-המשפט, אני סבורה כי שקד הוא שופט מצוין, שמכיר את החוק והפסיקה על בוריים, ואף מקפיד לקרוא היטב את כתבי הטענות של התיקים המתנהלים בפניו ומגיע מוכן לכל דיון.

מעובדות המקרה, כפי שמצטיירות מפסק-דינה של הנשיאה, עולה כי לא מדובר על תיק בודד שהגיע אל השופט שקד, או באמירה שנאמרה על-ידו עוד בטרם הכיר היטב את הנפשות הפועלות. אני לא מכירה את השופט שקד כשופט פזיז או חם מזג, ולכן אני בטוחה כי הוא לא היה מרשה לעצמו לקבוע קביעה כמו זו שקבע, אלמלא היה נחשף להתנהלות כזו מצד הגבר באופן שאינו משתמע לשני פנים, המעיד על ניצול מערכת המשפט לרעה.

אדרבא, אני מצפה משופט בבית-משפט לענייני משפחה להבחין מתי צד מתנהל כך, ולהרים דגל אדום. לא סתם, אחד מכללי הברזל בדיני משפחה הוא “”one family, one judge, קרי שכל התיקים של אותה משפחה, יתנהלו בפני אותו השופט. הוא מאפשר לשופט לראות את הסכסוך בין הצדדים שכולל פעמים רבות לא מעט הסתעפויות, ממעוף הציפור, כמקשה אחת, כפי שראוי שיהיה. שופט שקדן וחכם כמו השופט שקד, בהחלט יכול ולעניות דעתי אף צריך, להסיק על-פי היכרותו עם הצדדים וכתב התביעה, האם מדובר באלימות משפטית ומסכת תביעות שמטרתן להתיש נפשית וכלכלית את האישה.

כעת ברור כי השופט שיקבל לידיו את התיק לא ימהר לקבוע קביעות נחרצות כלשהן ולנהוג באיפוק מירבי, מה שעלול לאפשר לגבר להמשיך ולהתעמר באישה. אם לוקחים בחשבון שכל פסק-דין של העליון מעורר הדים הרבה מעבר למקרה הספציפי בו ניתן, הרי שאנו עלולים למצוא את עצמנו עד מהרה עם שופטים מהססים ושתקנים, המעניקים למעשה פרס למבקשים לנצל את המערכת.

הילה צאירי היא עו”ד ומגשרת , מנהלת מחלקת דיני ירושה ומשפחה במשרד גדעון פישר ושות’.

https://finance.walla.co.il/item/3415511

Views: 49

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *