EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אקסית מהגהנום: עו”ד דפנה לביא חברת “כנופיית הטרור הרשתי” הפיצה כתבת הכפשה נגד האקס רם פטילון חוקר פרטי שהוא “רודף שמלות”

דפנה לביא הזמינה כתבת שימינג על האקס שלה רם פטילון עכבישה עוקצת

עו”ד דפנה לביא אשר ידועה ככתבת “פוסטה” באתר של אמיר זוהר וזיבה קריסטל פרסמה כתבת טרור רשתי נגד בן הזוג שלה הארעי שלה, רם פטילון (לשעבר חוקר פרטי וכיום מורה נהיגה) כנקמה על זה שעזב אותה כי היא גרועה במיטה, נודניקית ופטפטנית.  מדובר בספיח של פרשה שנקראה “הטרור הרשתי”.

דפנה לביא הכפישה את האקס שהוא “רודף שמלות”.

נעלמה מהעין עורכת דין דפנה לביא שעניינה נחקר ביחידת הסייבר של תל אביב ע”י השוטר אלי לוריא.  עו”ד דפנה לביא היתה פעילה ביותר בסיוע ל”מטופלי רווחה” להתמודד עם הוצאת ילדים מהבית ועם ניתוק אבות מילדיהם.

כאשר רם פטילון עזב אותה היא כתבה עליו בבלוג אנונימי שהוא “רודף שמלות, נוכל מקצועי, רב תכליתי, משקר לנשים באתרי הכרויות, ושהוא “מפיל נשים ברשתו וקסמו“.  דפנה לביא השתמשה בכינוי (שם עט) ג’וליה טל.  כך נראית אישה זועמת אחרי שזורקים אותה… “נפלה ברשתו ובקסמו”…..

האמת היא שהאיש רם פטילון באמת אדם מקסים וההפסד הוא כולו של דפנה לביא.  כנראה השמלות שלבשה היו סמרטוטים משוק הכרמל.

 

 

דפנה לביא זיונים עם מוטי לייבל מכפישה אקסים
דפנה לביא זיונים עם מוטי לייבל מכפישה אקסים

כיום עו”ד דפנה לביא שלא הצליחה לגייס לקוחות באופן עצמאי …  הפכה כתבת דרדלה באתר פוסטה.

בתמונה:  דפנה לביא מחסלת חשבונות עם האקסים שלה בכתבות מכפישות

דפנה לביא מרצה על הפרזיטיות של העובדות הסוציאליות
דפנה לביא מרצה על הפרזיטיות של העובדות הסוציאליות

בתמונה:  הקורבן של דפנה לביא, רם פטילון שזרק אותה והיא הוציאה עליו כתבה שהוא “רודף שמלות”.

רם פטילון האקסית דפנה לביא הרסה לו את הקריירה של חוקר פרטי
רם פטילון האקסית דפנה לביא הרסה לו את הקריירה של חוקר פרטי

כאן בסרטון נראית דפנה לביא מרצה יחד עם חברתה השמנה יערה רשף תופרת התיקים הידועה (שעד היום לא הבינה שמי שהדליף את כל החומרים שלה על המין שלה בלול התרנגולות היה ברק לייזר, חחח):

 

להלן תלונתו של רם פטילון במשטרה אצל השוטרת אסתר מנצור בתאריך 8/7/2017:

1718 רם פטילון חקירה במשטרה מתלונן על דפנה לביא ועל מוטי 8-3-2017

להלן מכתב בכתב ידו של רם פטילון בתיק שנפתח פל”א 105355-17החתום ע”י השוטר אלי לוריא.  במכתבו למשטרה רם פטילון אומר שהכיר את דפנה לביא באתר הכרויות אלפא והיא אמרה לו שהיא עו”ד למשפחה, ומוטי לייבל “עוזר לה” בתיקים שהיא מטפלת.  היא הפגישה אותו עם חברות (יערה רשף) ועם מוטי לייבל.

 

 

שלישיה במיטה יערה רשף מוטי לייבל ודפנה לביא מין בשלשות
שלישיה במיטה יערה רשף מוטי לייבל ודפנה לביא מין בשלשות

 

דפנה לביא הזמינה כתבת שימינג על האקס שלה רם פטילון עכבישה עוקצת
דפנה לביא הזמינה כתבת שיימינג על האקס שלה רם פטילון עכבישה עוקצת

 

 

עושים שלישיה יערה רשף מוטי לייבל ודפנה לביא
עושים שלישיה יערה רשף מוטי לייבל ודפנה לביא

 

יום אחרי שרם פטילון זרק את דפנה לביא, הופיעה כתבה מכפישה על פטילון.

 

וזו הכתבה המכפישה שערכה, שכתבה, יזמה, פרסמה והפיצה דפנה לביא תחת הכינוי “ג’וליה טל”.

כתבת חיסול חשבונות של דפנה לביא על האקס שלה רם פטילון
כתבת חיסול חשבונות של דפנה לביא על האקס שלה רם פטילון

בתמונה:  החוקר המטושטש אלי לוריא שהכניס לתיק גם את רשימת התרופות הפסיכיאטריות שהוא בולע.  התפלק לו.  חחח.

 

 

אלי לוריא חוקר משטרה שבולע תרופות פסיכיאטריות מטשטשות
אלי לוריא חוקר משטרה שבולע תרופות פסיכיאטריות מטשטשות
תלונה של של רם פטילון על דפנה לביא שנקמה על כך שנפרד ממנה בפרסומי שיימינג

ראו גם את המכתב שהביא המתלונן רם פטילון למשטרה עליו חתום עו”ד מושון אלבוחר ללא תאריך ועם שגיאות כתיב.

מכתב מושון אלבוחר להסרת כתבה מכפישה שהזמינה דפנה לביא

השוטר אלי לוריא החליט שהתלונה של רם פטילון לא מעניינת אותו ופשוט לא חקר כלום.  ראו את יומן החקירה המעיד על אפס פעולות חקירה:  הוא אפילו לא טרח להביא את דפנה לביא לחקירה.

יומן חקירה של השופט אלי לוריא בתלונתו של רם פטילון נגד דפנה לביא

הליכים בבית המשפט שנכשלו

רם פטילון לא אמר נואש למרות שסגרו לו את התלונה.  הוא הגיש 2 הליכים נגד מוטי לייבל אבל לא נגד מי שיזמה את ההכפשות עו”ד דפנה לביא.

 

 

ראו ת”א 6503-09-17: פטילון נ’ לייבל, השלום תל אביב אצל השופט יהודה אודי הקר (נסגר בשל אי תשלום אגרה), והגיש גם המרצת פתיחה לסעד הצהרתי בבית משפט השלום ה”פ 31566-09-17 : פטילון נ’ לייבל, אצל השופט גיא הימן שגם היא נמחקה.

תקציר הרצאתה של דפנה לביא בכנס “מדינה ומשפחה – מציאות מול תעמולה” בהפקת העיתונאי מוטי לייבל ב 2015

29/10/2015:  כנס הקואליציה למען הילדים והמשפחה – מדינה ומשפחה – מציאות מול תעמולה בהפקת העיתונאי מוטי לייבל.   הכנס הופק בגן אירועים קסליו חדרה באדיבות ניסים אנקוה.

עו”ד דפנה לביא, מגשרת בתחום המשפחה: את ההתמחות שלי עשיתי בבית המשפט בראשון לציון, כפי שרובכם יודעים, חלק גדול מתיקי המשפחה הם תיקים קשים וחורצים גורלות של הורים ושל ילדים. לצערי הרב, מהניסיון שלי בתחום, חלק מהשופטים והשופטות העוסקים במלאכה, אינם חשים כך. אינם מפנימים את גודל האחריות, אינם נותנים דעתם ואת לבם בדרך הזו לעניינים המובאים בפניהם, לצדדים, להשלכות של ההחלטות שלהם, והסיבות שמביאות למציאות הזו אינן רלבנטיות, אינן יכולות להיחשב כנסיבות מקלות. בשום אופן.

מי שבחר להיות שופט, ידע היטב לאן הוא הולך. הוא ידע על העומס, הוא ידע על הקשיים, ומשבחר, חובתו לחשוב היטב בטרם הוא חורץ גורלות, שתרעד לו היד, שתתהפך לו הבטן כשהוא כותב החלטה או פסק דין. שופט שקהו חושיו, שיתכבד ויפנה את כסאו.

אנחנו בשנת 2015. עובדות סוציאליות לסדרי דין, ממונות כמעט באורח קבוע בכל סכסוך גירושין. צדדים המחליטים להיפרד זה מזה ואין ביניהם הסכמות לעניין משמורת הילדים, מוצאים עצמם נתונים לחסדי העובדות הסוציאליות. לפתע, לא מכבדים את הזכויות שלהם כהורים, וכאשר כל מילה שהם אומרים או פעולה שהם עושים, עלולות לבוא לידי ביטוי בתסקירים. פחד ואימה, שאי שיתוף פעולה, עלול להוביל לכך שאתה ההורה, תהיה מנותק מילדיך.

אני לא חושבת שיש עובדת סוציאלית, ולא רוצה לחשוב, שהיא קמה בבוקר ומחליטה: היום אני יוציא ילד מהבית. אני סבורה שרובו, רוב העובדות הסוציאליות סבורות שהן עושות “מלאכת קודש”. אולם בפועל, אנחנו ערים לעדויות מצמררות: ניתוק הורים נורמטיביים מהילדים שלהם, אפילו למשך שנים, וישנה פגיעה פיזית ונפשית בלתי הפיכה בפרט ובמשפחה. נשאלת השאלה, מה גורם הפער הזה לבין תחושת השליחות לבין מה שקורה בפועל.

מה שאני רואה זה שישנם עיכובים יזומים בכתיבת תסקירים. קיימת אי התייצבות של עובדות סוציאליות בבתי המשפט, וכאן התפקיד שלנו, עורכי הדין, להשתמש בזכות שלנו לחקור את העובדת הסוציאלית על התסקיר ולעמת אותה עם כל טענה שהיא כתבה בתסקיר.

אני קוראת לבתי המשפט לאפשר חקירה של העובדות הסוציאליות.

שופטים, הגעתם לכס השיפוט, על מנת לעשות משפט צדק. תנו לנו עורכי הדין להגיע לחקר האמת. אל תקבלו כל מה שהעובדת הסוציאלית אומרת או כותבת כקדוש.

גם אם בעיניכם העו”ס היא בן אדם קדוש, היא בסך הכל בן אדם וככזה היא יכולה לטעות. יש שופטים שמאשרים בדרך כלל חקירת עובדת סוציאלית, אבל העובדת הסוציאלית פשוט אינה מתייצבת לדיון, ואז הכי קל לקבל את מה שנכתב בתסקיר.

 

 

דפנה לביא מצאה אהבה חדשה
דפנה לביא מצאה אהבה חדשה

 

 

האזינו שליחה שקיבלה דפנה לביא מעו”ד שחר שוורץ בה הוא מתלונן שהיא עושה לו שיימינג

https://sndup.net/ysp4

 

 

 

Views: 41

One Comment

  1. אם אני זוכר נכון הבעיתיות בחוק שלנשים מותר לשקר לגברים ללא כל סנקציה ואילו גבר אם הוא משקר בפרט כלשהו מעגל פינות זה יכול להחשב לאונס.אם זה היה חל על בנות כמות הנות ששיקרו לי היה צריך עוד אגף בכלא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *