EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ניכור הורי 9: גרושה מהגהנום 18: דר’ שרה סוויד מומחית לחקר קנאת הפאלוס נוקמת 11 שנים באבא של הבן שלה. השופט עובד אליאס שם זין על ניכור הורי

שרה סוויד נבלה גרושה שלא ברא השטן

מי זאת שרה סוויד ולמה היא סובלת מאימפולסים בלתי נשלטים לנקום בגרוש שלה דרך הילד שלה?  הפעם נחשוף עוד גרושה מרירה ונקמנית שמתעללת באבא של הבן שלה.  קוראים לה דר’ שרה סוויד.  היא מציגה עצמה כממחית לתקשורת בין אישית, ו”איך ליצור שינוי במערכת היחסים גם אם האחר לא מוכן להשתנות.  שינוי מאהבה היא היכולת שלנו לצור שינויים והתקדמות בחיינו, מתוך קבלה ואהבה של עצמנו במקום מתוך מלחמה”.  במציאות היא עכבישה שחורה שמהסוג שאוכל למותת את הזכר שמזדווג איתה.  כמה אירוני.

הגרושה הזו היתה חיה במלבורן אוסטרליה עם בעלה לשעבר נועם הופרט.  כשהבן שלה היה בן 3 רכשה כרטיסים לישראל וחטפה את הילד.  היא ידעה שישראל היא מדינת מקלט לנשים חוטפות ושכמעט ולא מיישמים בישראל את האמנת האג לחטיפת ילדים.

סוויד ידעה שכל שופט שהיא תגיע אליו יהיה לטובתה ואכן בהתחלה היא קיבלה את ורדה בן שחר.  כיום בדימוס ואינשאללה מחר בקבר אחרי שתסבול יסורים.

גרושה מהגהנום שה סוויד דוקטורית לנקמות ולחקר קנאת הפאלוס
גרושה מהגהנום שה סוויד דוקטורית לנקמות ולחקר קנאת הפאלוס

 

שרה סוויד נבלה גרושה שלא ברא השטן
שרה סוויד נבלה גרושה שלא ברא השטן

הנבלה בדימוס ורדה בן שחר טמנה מלכודת לאב.  היא הירשתה לו לצפות בבן שלו בסקייפ כסעד זמני.  הסקייפ הוקלט וראו בו את האבא נועם הופרט משתפך בבכי למראה הבן שלו. אחר כך הוצג סרטון הסקייפ לורדה בן שחר וזו החליטה שעצם זה שנועם האבא הסכים לראות את הבן שלו בוידאו כסעד זמני לקראת הדיון באמנת האג, הרי שזו הסכמה לחטיפה, ולכן הילד יישאר בארץ.  עוד היא הוסיפה שהאבא נראה לה לא יציב כי הוא בכה ולא שלט ברגשותיו.

האבא היה מיוצג ע”י רונן דליהו העו”ד שסוחט מאות אלפים מגברים ואחר כך מוכר אתם לעו”ד של האישה כי הוא לא עובד ולא עושה כלום.  לא פלא שנועם הופרט הפסיד.

בתמונה:  העו”ד של נועם הופרט רונן דליהו – יקיר מרכז רקמן

רונן דליהו פמינאצי מלקק כוס לשדולת הווגינות דופק גברים
רונן דליהו פמינאצי מלקק כוס לשדולת הווגינות ודופק גברים

טעות חייו של נועם – טס לישראל הישר לכלוב הלביאות

עברו שנתיים והגעגועים לילד גברו ונועם החליט להגיע לישראל לפגוש את הבן שלו.  זו היתה טעות חייו.  מייד הדוקטורית הנבלה המכוערת שהוא התחתן איתה הוציאה נגדו צו עיכוב יציאה עד שנת 9999 על חשבון מזונות, אבל לתת לו לראות את הילד שלו היא לא נותנת.

נועם נאלץ לראות את הבן שלו רק דרך התמונות שאשתו מעלה לפייסבוק, תמונות שהיא משחררת לנחלת הכלל.

הגרושה הזו שרה סוויד טוענת היא מומחית ל”תקשורת בין אישית פורצת דרך בארגונים” ושהיא גם מרצה וגם עושה סדנאות לתקשורת.  ואנו שואלים – אם המכוערת הזו לא ידעה לעשות תקשורת בין אישית בינה ובין הגרוש שלה, והיא מגדלת ילד יתום מאביו, איך נותנים לאחת כזו להרצות על “תקשורת בין אישית”????

ראו מה היא כוזבת על עצמה:  “הדרכה ולווי לריפוי רגשי וריפוי מערכות יחסים במפגשים אישיים ובסדנאות ~ איך לצאת מתקיעות ולמצוא בחזרה את הכוח הפנימי בתוכך.  ~ איך להשתחרר מרגשות כואבים ולהרגיש יותר שלווה והגשמה.  ~רכישה של כלים מעשיים לשחרור ממחשבות ורגשות מכאיבים והיכולת לשחרר את עצמך במו ידייך.  ~איך ליצור שינוי במערכת היחסים גם אם האחר לא מוכן להשתנות.  שינוי מאהבה היא היכולת שלנו לצור שינויים והתקדמות בחיינו, מתוך קבלה ואהבה של עצמנו במקום מתוך מלחמה”.

ואת זה כותבת אחת שנלחמת בגרוש שלה מעל 11 שניה בכלים הכי גועליים ואכזריים שזמינים לה:  ניכור הורי, תלונות שווא, עיכוב יציאה, יללות בהוצל”פ שאין לה כסף להאכיל את הילד שלה, תלונות שווא במשטרה וסתם להגיש לשופט בקשות טורדניות כדי להעיק ולהעסיק את הבעל לשעבר ברוח קרב לחימתית כל יום, כל שבוע כל חודש וכל שנה.  נבלה.

כך נראית אישה מנכרת עם ילד שהאבא שלו רואה אותו בפייסבוק כמו שאר הציבור:  שרה סוויד

 

הבן של נועם הופרט עם אימו המנכרת שרה סוויד
הבן של נועם הופרט עם אימו המנכרת צרה סוויד

 

הבן של נועם הופרט עם אימו המנכרת שרה סוויד בגיל 14
הבן של נועם הופרט עם אימו המנכרת שרה סוויד בגיל 14

 

 

הבן של נועם הופרט בגיל 12

 

השופט עובד אלייאס שם זין על ניכור הורי

לאבא נועם הופרט נגמר הכסף.  יש לו חובות עתק בהוצל”פ למזונות עבור ילד שהוא לא רואה.  אבא כספומט.  מרוב תסכול הוא הגישה בקשה לשופט שלו, עובד אליאס וביקש סנקציות על ניכור הורי או לחילופין לסגור את התיק.  נועם רצה לבחון את השופט האם בכלל מדגדגת לו הביצה השמאלית לנוכח העובדה שאישה באולמו מנכרת את הילד מהאבא שלו.

השופט עובד אליאס בלע את הפיתיון והחליט לסגור את התיק “לבקשת המבקש”.  עובד אליאס חשב שאף אחד לא יידע מזה כי כל הנבלות עושי מעשי נבלה בחשכת הדלתיים הסגורות וצווי איסור פרסום.  מה שהוא לא ידע זה שהמידע יגיע לעדנה קרנבל, ועדנה דואגת שהציבור ישפוט כי עובד אליאס לא עושה את עבודתו אלא את עבודת השטן.

 

עובד אליאס שופט קוקסינל ופמינאצי
עובד אליאס שופט קוקסינל ופמינאצי

בבקשה:

 

1 עובד אלייאס שם זין על ניכור הורי שרה סוויד
1 עובד אלייאס שם זין על ניכור הורי שרה סוויד

 

 

 

 

Views: 31

2 Comments

  1. לא ברור איך יש נשים מפלצות רעות כאלו. היה צריך לקחת את הילד ולברוח לחול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *