EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 26: יעל פלד מאוהיו חטפה 3 ילדים מארה”ב ושיקרה שבעלה אנס אותה כל לילה ולא נתן לה כסף להגדלת חזה ובוטוקס. הקוקסי נפתלי שילה סידר לה פטור מאמנת האג

יעל פלד נבלה שחוטפת ילדים וכולאת את בעלה בעיכוב יציאה

יעל פלד היא אמריקאית שחיה עם בעלה איציק פלד באוהיו והתחתנה איתו שם,  שם גם השריצה 3 ילדים אמריקאים והבית שלהם הוא באוהיו.  היא והוא הגיעו לישראל לביקור מולדת, ויעל ביקשה לטייל עם הילדים בגן ונעלמה.  מייד למחרת הגישה בקשה לצו הטרדה מאיימת וגם הלכה לרבנות וביקשה להתגרש כאילו היא גרה פה מימים ימימה.

הנבלה הזו יעל פלד לא היססה לנתק את האבא מהילדים שלו, להוציא לו צו עיכוב יציאה שלא יוכל לחזור הביתה לאוהיו, לטעון שהוא אנס אותה כל לילה, שהרביץ לה, ושהיה אלים כלכלית ולא נתן לה כסף.  לבית המשפט היא הגיעה עם ציצים משופצים שהוא שילם עליהם, עם בוטקסים שהוא שילם עליהם, אחרי ניתוח משקפיים שהוא שילם עליו, ואחרי החלפת כל השיניים בציפויי למינציה שהוא שילם עליהם.

השופטת איריס אילוטוביץ לא קנתה את הסיפורים של הנבלה, יעל פלד, וגם לא את הסיפורים של החברות שלה שבאו לשקר עבורה, וקבעה שהילדים חייבים לחזור לאוהיו.

אבל אז היה ערעור והמנגלה של תל אביב נפתלי שילה קבע שהאבא הסכים למשה החטיפה בדיעבד, וגם בעליון הנבלה הפמינאצית ענת ברון הסכימה עם נפתלי שילה.

נפתלי שילה הוא שופט דוס קוקסינל ומתחנגל שהתקדם למחוזי תל אביב בזכות פסיקות פמינאציות מחרידות, שהוא לא מהסס לפגוע בגברים גרושים ובני משפחתם (האבות, האימהות והאחיות) כדי לקדם את האג’נדה הפמינאצית המחליאה שלו.  הנבלה כבר נתבע בקליפורניה ע”י אבא גרוש איתן איתן אליהו בגין פשעים נגד האנושות, והוא עדין לא למד לקח.

פעם אחר פעם נשים שגרות מחו”ל מביאות את הגברים שלהם לישראל בתואנות שווא שהן רוצות לבקר, ואז פותחות את תביעת הגירושין נגד הגבר בישראל ומסרבות להחזיר את הילדים למקום המגורים הקבוע שלהם.

מדינת ישראל ידועה בתור מדינת מקלט לנשים חוטפות, וככל שמדובר בחוטפת ממין נקבה השופטים יעשו שמיניות באוויר כדי להכשיר את החטיפה.

יעל פלד מאוהיו – מי רוצה להעסיק זונה מדופלמת בבית הבושת????

יעל פלד נבלה שחוטפת ילדים וכולאת את בעלה בעיכוב יציאה
יעל פלד נבלה שחוטפת ילדים וכולאת את בעלה בעיכוב יציאה  https://www.facebook.com/yael.lavi.5

שימו לב:  בתמונה:  הציצים של יעל פלד הם לא שלה.  בעלה שילם עליהם.  השיניים הם לא שלה.  בעלה שילם על הלמינציות.  המצח הוא לא טבעי – בעלה שילם על הבוטוקס.  העיינים שלה משופצות בניתוח הסרת משקפיים שבעלה שילם עליו – והיא טענה שהיא קורבן אלימות כלכלית…..

יעל פלד אמרקאית שמוציאה שם רע ליהודיות האמריקאיות
יעל פלד אמריקאית שמוציאה שם רע ליהודיות האמריקאיות – חיות טרף חזירות

 

איציק פלד והנבלה המשופצת בציצי ובוטוקס יעל פלד
איציק פלד והנבלה המשופצת בציצי ובוטוקס יעל פלד
איציק פלד והזונה האמריקאית שהתחתן איתה יעל פלד ב 2013 בחתונה
איציק פלד והזונה האמריקאית שהתחתן איתה יעל פלד ב 2013 בחתונה
איציק פלד והחוטפת שחטפה לו את הילדים תמונה מהחתונה ב 2013 מיכל פלד
איציק פלד והחוטפת שחטפה לו את הילדים תמונה מהחתונה ב 2013 יעל פלד

הנה במקרה הזה מכשיר נפתלי שילה את החטיפה של נבלה יעל פלד מארה”ב למרות שהנבלה הזו בעצת העו”ד הקוקסינל שלה שמוליק מורן נקטה בכל הטריקים הידועים כגון תלונות שווא במשטרה, ניכור הורי ושימוש בילדים למטרות סחיטה.

שמוליק מורן צלופח פמיניסט שנשוי לפמינאצית יהודית מייזלס בהמת המגדר
שמוליק מורן צלופח פמיניסט שנשוי לפמינאצית יהודית מייזלס בהמת המגדר

הנשים החוטפות האלה יודעות שבישראל הן יקבלו פי 4 יותר מזונות ממה שמגיע להם בארצות הברית, ושבישראל השופטים מאוד סלחניים לשימוש בילדים למטרות סחיטה נגד הגבר – ואפילו מעודדים את זה….

השופטת איריס אילוטוביץ פסקה כהלכה שיעל פלד היא חוטפת ילדים

בהתחלה תביעתו של האבא על פי אמנת האג הגיעה אל השופטת איריס אילוטוביץ סגל שקבעה בלי להסס שזה מקרה חטיפה מובהק ושעל יעל פלד להחזיר את הילדים לארצות הברית.

השופטת איריס אילוטוביץ סגל פירטה שאיציק הוא ישראלי, אבל בצבא הוא הכיר את יעל פלד שהיא בכלל אמריקאית, ומייד אחרי הצבא נסעו לאוהיו והתחתנו שם ב 2013 ושם גם יעל פלד המליטה את שלושת הילדים.

הם הגיעו לישראל לביקור ואז לפתע פתאום יעל פלד- האמריקאית – הגישה בקשה לצו הטרדה מאיימת כאילו היא בכלל גרה בישראל מימים ימימה.  האבא שהתחנן לראות את הילדים שלו עשה הסכם לראיית הילדים במסגרת הצו הטרדה מאיימת, ועכשיו האישה טוענת שבגלל ההסכמה לראות את הילדים בישראל בגלל שההליכים מתנהלים בסדום הרי שזהו חריג לאמנת האג, וזו לא חטיפה אלא הסכמה לחטיפה!.

השופטת איריס אילוטוביץ סגל לא בלעה את הלוקש הזה וקבעה שכל הסימנים מראים שאלו ילדים אמריקאים חטופים ושהגברת יעל פלד היא חוטפת. השופטת ציינה שהבקשה לצו הטרדה מאיימת נדונה אצל אסתר ז’יטניצקי אבל ביום שהאישה הייתה צריכה להיחקר היא ויתרה על הבקשה והבקשה נסגרה.

אלא שאז רצה הנבלה לבית דין רבני והוציאה שם נגד בעלה איציק צו עיכוב יציאה מהארץ שזהו צו סחטני לכל דבר וענין כי זה לוכד את הבעל בישראל במדינה שהוא לא ציפה לשהות בה, וכל עסקיו בארה”ב מתמוטטים והחובות שלו בארה”ב מצטברים, והוא בכלל לא יכול לעבוד בארץ כי הוא לא יודע כמה זמן יימשך הצו בתוקפו.

במסגרת בית הדין הרבני הגיעו הצדדים להסכמה זמנית שכל עוד הההליכים מתנהלים בישראל הילדים יישארו אצל יעל עם זכויות ראיה לאבא איציק.

עוד ציינה השופטת איריס אילוטוביץ שיעל פלד המציאה שקרים מכל הבא ליד:  שאיציק פלד אלים, לא יציב, שאנס אותה כל לילה, שהוא אובדני ושהוא היכה אותה וניתק אותה מאנשים באוהיו.

השופטת קבעה באופן הכי רציונלי שיש שברור שהילדים הם אמריקאים ולכן על פי האמנה הם צריכים לחזור לאמריקה ושם צריך להחליט מי יזכה במשמורת.  השופטת כתבה שכרטיסי הטיסה לא היו לכיוון אחד והיה תאריך ידוע לחזרה לארה”ב.  גם חברים קרובים של שני בני הזוג העידו שיעל לא אמרה להם מילה או חצי מילה על כוונות לגור בישראל.

השופטת גם אמרה שיעל הציגה חוות דעת מומחית מישראל לעניין הדין של אוהיו אולם חוות דעת זו התבררה כשקרית.  הטענה הייתה שאם חוטפת פותחת הליך במדינה בה היא חטפה את הילדים, אז המדינה המקורית (אוהיו) מאבדת את הסמכות.  השופטת איריס אילוטוביץ קבעה, ובצדק, שזה שטויות כי יש את אמנת האג.

השופטת גם אמרה ובצדק שההסכמים הזמניים לראות את הילדים הם פעולות שכל הורה היה עושה כשההורה האחר מפריע לו ומחבל בקשר שלו עם הילדים ובגלל שאלה הסכמות זמניות זה לא מהווה השלמה או הסכמה למעשה החטיפה….

שימו לב שבגלל החטיפה של יעל פלד אמא של איציק פלד לקתה באירוע לבבי, ועברה צינתור.

גם את טענות האלימות והאונס השופטת שללה לחלוטין.  יעל פלד סיפרה שבארה”ב ש 5 פעמים ברחה מהבית.  כשהשופטת שאלה לאן היא ברחה היא ענתה שלמכונית, עשתה סיבוב בשכונה וחזרה הביתה….   חחח.

חברה שלה שבאה לשקר לטובתה, אורלי אגמי לביא כל מה שהיא יכלה להגיד זה שאיציק התלונן שיעל לובשת את הנעליים שהוא לא אוהב….  חחח.

חברה שקרנית אחרת לירון נעים באה להגיש שאיציק הוא אלים, אבל השופטת היא זו ששאלה שאלות ולירון נעים הודתה בפניה שהיא בכלל לא יודעת מה איציק היה עושה לה, ושיעל לא אמרה לה שהיא אישה מוכה.  חחח

השופטת גם חקרה את השקרנית לירון נעים אם היא יודעת על אונס והיא ענתה ש”הוא היה מחביא לה את אמצעי המניעה”, והוא היה אומר לה שאם לא תשכב איתו הוא ילך עם אחרות….

השופטת גם שללה את הטענות של יעל פלד שהוא היה אלים כלכלית ולא נתן לה כסף.  הוכח שהיא קיבלה כסף לעשות הגדלת חזה, זריקות בוטוקס בפנים, ניתוח הסרת משקפיים וגם שיפוץ אסתטי מלא שלה הפה והשיניים.

נו ואחת כזו הייתה לה החוצפה לטעון שבעלה איציק הוא אלים כלכלית ולא נותן לה כסף??????

ממש מי שרוצה לדעת איך לשקר ואילו טענות לפברק פשוט צריכה לקרוא את פסק הדין.  מזל שהייתה פה שופטת שבעצמה חקרה את האישה והחברות השקרניות שלה והוכיחה שהאישה הזו פשוט שקרנית כרונית מלידה.

כל זה הולך להתהפך ע”י הנוכל המופרע נפתלי שילה….

בתמונה:  איריס אילוטוביץ סגל גם כשהיא פוסקת שוויוני באה ערכאת הערעור והורסת לה את הפסיקה

ראו פסק הדין בערכאה הראשונה מתוך שלוש אצל איריס אילוטוביץ :

איריס אילוטוביץ סגל קבעה שמיכל פלד חטפה את הילדים של איציק פלד

ואז הגיע האייכמן הצורר הרשע נפתלי שילה והפך את ההחלטה

ראו את פסק הדין של האייכמן נפתלי שילה יימח שמו בהסכמת 2 נחשי צפע.  תיק 1909-04-21.

בתמונה:  נפתלי שילה צורר בן צוררים מזרעו של מנגלה מהקרמטוריום

נפתלי שילה צורר בן צוררים מזרעו של מנגלה מהקרמטוריום
נפתלי שילה צורר בן צוררים מזרעו של מנגלה מהקרמטוריום
2 מחוזי נפתלי שילה הופך פסק דין יעל פלד נ איציק פלד 1909-04-21

בעליון כצפוי ענת ברון שמה זין על הגברים הגרושים

וזו הכלבה בעליון שאליה הגיע הערעור של איציק פלד, ענת ברון.  בהחלטה של עמוד וחצי זרקה את איציק פלד ללא קביעת דיון ואפילו כתבה בחוצפתה שלפנים משורת הדין אינה מטילה הוצאות על האבא שילדיו נחטפו.

ענת ברון זונה פמיניסטית מצחינה עם סיפיליס
ענת ברון זונה פמיניסטית מצחינה עם סיפיליס
עליון ענת ברון הכשרת החטיפה של יעל פלד 2734-21

והנבלה לורן אקוקה מההוצל”פ גם טמנה ידה בצלחת

וזה מה שקורה במדינת ישראל לגבר שבא מחו”ל ומוציאים לו עיכוב יציאה.  הוא לא יכול לחזור הביתה.  עסקיו קורסים.  החשבונות בחו”ל על הבית ושאר החשבונות השופטים תופחים וצומחים ובישראל הוא לא יכול לעוד.   מוציאים לו בישראל צו מזונות לפי הדת היהודית (שזה פי 4 ממה שהיה משלם בארה”ב) והוא לא יכול לשלם, ואז מגיעות הצרעות של ההוצל”פ ורוצות להכניס אותו לכלא בצו מאסר.

זה בדיוק מה שעשתה הכלבה לורן אקוקה (כלבה זנותית שיש לה דם של גברים גרושים על הידיים) שהיום מונתה שופטת משפחה בתל אביב.

וזו הזונה לורן אקוקה מההוצלפ – קיבלה קידום לבית משפט למשפחה

 

לורן אקוקה והבן של יוזף מנגלה ב 2010
לורן אקוקה והבן של יוזף מנגלה ב 2010

פורום מיכל סלע עושה יחסי ציבור לנבלה

ואם כל זה לא מספיק, הזנזונת לילי בן עמי מפורום מיכל סלע בחרה דווקא בנבלה הזו יעל פלד עם נציצים הפלסטיים, והבוטוקסים, שהוכח שהיא שיקרה שבעלה אנס אותה, והוכח שהוא מעולם לא הרביץ לה בתור נערת פוסטר……

הנה מה שכתבה הזנזונת לילי בן עמי בפייסבוק במילים שהכניסה לפה של יעל פלד:

“הבן אדם הזה ממנו אני מנסה להתגרש, הוא פסיכופט, נרקיסיסט, שמוכן להתעלל ולהעביר את כל העולם, כולל את שלושת ילדיו הרכים בשנים, גיהינום, והכול כדי שאני “אשלם את המחיר” כי רציתי להיפרד ממנו.

כבר שנה וחצי אנחנו נמצאים בהליך גירושין, לפי בקשתי והוא מסרב לתת גט. לפני כן היינו נשואים שנים ארוכות בהן סבלתי משליטה אובסיסיבית, איומים ואלימות מצידו, גם פיזית. הוא רישת את הבית במצלמות מעקב אחרי ופיקח על כל צעד שלי, על הלבוש שלי, עם מי נפגשתי ועם מי שוחחתי. בזכות מיכל סלה ז”ל ולילי בן עמי אחותה שפרסמה את כל סימני האזהרה לזוגיות אלימה, העזתי לקום וללכת.
מאז שנמלטתי, עברתי שבעת מדורי גיהינום כדי לשמור על טובת הילדים. נקבעו הסדרי ראייה. האירוע מסכן החיים שקרה ביום חמישי, בעת שהילדים היו אצלו, כביכול בהשגחה, הפך להיות מבחינתי נקודת שיא השפל בעשר שנות זוגיות אלימה, פוגענית, שתלטנית, אובססיבית, חולנית ומסוכנת, שהדרך החוצה ממנה היא קשה ומרגישה לגמרי בלתי אפשרית.
החיים שלי בסכנה.
כל מה שאני רוצה זה – גט! אני רוצה לקבל משמורת מלאה על הילדים שלי, רוצה שאביהם ימלא את חובותיו וייתן לנו לחיות.
מחר הוא עומד להשתחרר ממעצר, אסור שזה יקרה, זה פשוט מפחיד אותי לחשוב מה עוד עלול לקרות. ברווחה ביקשו ממני להכנס למקלט. אבל אני רוצה לאפשר לילדים שלי לחיות חיים רגילים. החופש שלו זה הכלא שלי.
תעזרו לי!”
Views: 100

3 Comments

  1. ברגע שאתה נועץ את הזין באשה יהודיה אתה מוותר על הזכויות שלך

    צריך לשבור את המונופול של היהודיות בארץ על ילודה (גברים רוצים שהילד יהיה יהודי בגלל זה לא הולכים לגויות ורצים להשתעבד לכוס הישראלי המסריח)

  2. זה מקרה שני, הפתרון למהגר מסדום תתבולל ואז תוכל לחזור לבקר מסיבותיך את סדום. זה מקרה שני שאתר מדווח שהאחרון האב הגרוש דווח שהאב האמריקאי נמלט לירדן למצוא מקלט.

    צריך לבדוק האם לפי החוק – כולנו שומרי חוק – צריך לבחון להקים שוב ארגון “ההגנה” לדאוג להבריח גברים יהודים החוצה לארצם דרך מדינות ערב או בסירה לקפריסין, הרי מדובר בקיפוח נפש. יש שיאמרו שכל המציל נפש גבר יהודי אחד בסדום כאילו הציל עולם ומלואו.

    השאלה, האם הגבר היהודי יוכל לברוח לשגירירות האמריקאית לבקש חסינות ולעוף מסדום ולעולם לא לחזור.

    ליבי עם הגברים היהודים מאוקראינה שהגוף הקרוי “מדינת ישראל” מנצל את המלחמה ומשדל להגיע לארץ הקודש בה הוא שולט באכזריות.

    סבי וסבתי עשו את הטעות והגיעו כפליטים בטעות לארץ הקודש שנשלטת ע”י גוף שקורא לעצמו “מדינת ישראל”. אם היו יודעים מה עלה בגורלי ואיך נרצחה משפחתי עפ”י חוקי הגזע בסדום. סביר היו בוחרים להגר כפליטים לכל מקום אחר או לא להגר בכלל.

  3. ענת ברון שווקה לציבור כשופטת דתיה אבל הזונה הזו ראויה לעמוד ולחבל בשל הפשעים שהיא מבצעת עבור הצורר הציוני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *