EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ועדת האתיקה של לשכת עוה”ד 2: דיינה הר אבן לא דיייקה בניסוחיה כשייצגה גבר בגירושין וחטפה תלונה מהעובדת שלה מאיה הדס על “טיעון עובדתי בידיעה שאינו נכון”. התוצאה: נזיפה

דיינה הר אבן עשו לה תלונה באתיקה להרתיע מייצוג גברים

בפרק 1 של הסדרה “ועדת האתיקה של לשכת עוה”ד” הסברנו שהוועדה נשלטת ע”י פרקליטים ותובעים משטרתיים ולכן הם מחפשים בנרות עורכי דין שמתבטאים נגד שופטים ופרקליטים ומלמדים אותם לקח.  אבל כאשר פרקליטים משקרים ותופרים תיקים, לא עושים להם כלום.  הם חסינים מאתיקה.

חסינות מאתיקה למי שמייצגות נשים ומי שמייצגת גברים דופקים לה אתיקה

יש עוד סוגי מקרים בהם נטפלת הלשכה לעורכי דין עצמאיים וזה קורה בתיקי משפחה נגד עורכי דין שמייצגים גברים.  הלשכה נשלטת ע”י כת הפמיניזם הרדיקלי, ומטרתם בהגשת כתבי אישום נגד עו”ד שמייצגים גברים היא להשליט עליהם את מרות הפמיניזם.

הכלים שעומדים לרשותם הם סעיפי אישום כגון:  “טיעון עובדתי ומשפטי בידיעה שאיננו נכון” (סע’ 34 לכללי לשכת עוה”ד) וגם “מעשים הפוכגעים בכבוד מקצוע עריכת הדין” (סע’ 53 ו 61 (1) לחוק לשכת עורכי הדין), “אי מתן עזרה לבית המשפט לעשות משפט”, ו”הפרעה לבית המשפט לעשות משפט”.  כל אלה סעיפים עמומים שאפשר לזרגג באמצעותם כל עו”ד שנופל ברשת וועדת האתיקה, בהתאם לאג’נדה.

לא ראינו שמוגשים כתבי אישום נגד עו”ד שמייצגים נשים ומייעצים להם לגשת למשטרה ולהעליל תלונות שווא.  לא ראינו שמוגשים כתבי אישום על עו”ד שמייצגים נשים וכותבים שקרים על גבי שקרים, למשל שהילד צריך מזונות ברמה של 10,000 ש”ח בחודש, או שהאישה היתה כנועה ומסכנה, או שהיתה ספוגה אלימות פיסית וכלכלית, ובסוף מתברר שהכל היה בלוף למטרות סחיטה.

דיינה הר אבן עשו לה תלונה באתיקה להרתיע מייצוג גברים
דיינה הר אבן עשו לה תלונה באתיקה להרתיע מייצוג גברים

 

ועדת האתיקה רדפה את דיינה הר אבן בגין התבטאויות

הנה מקרה של עו”ד שהיתה ב 2016 עו”ד 40 שנה, דיינה הר אבן שהוגש נגדה כתב אישום בסעיפים האלה על 2 דברים:  האחד:  היא כתבה לבית המשפט שהיא מייצגת גבר פרו בונו בתביעת מזונות, כאשר בתביעת הרכוש היא דרשה ממנו 50,000 ש”ח (שישולמו ממכירת הדירה המשותפת), ובתשובותיה לוועדת האתיקה קראה למתלונן שמעון בר נוכל מתועב ולקובלת מהלשכה אמרה שהיא השתגעה  (“מישהו פה השתגע”).

מה שקרה זה ככה:

דיינה הר אבן העסיקה את שמעון בר כחוקר פרטי.  הוא היה נשוי אבל הוא נפל בקסמיה של עו”ד שעבדה אצל דיינה הר אבן עו”ד מאיה הדס והיא עברה להיות הבת זוג שלו.  מאיה הדס רבה עם דיינה הר אבן (כפי הנראה לא שילמה לה מספיק…) ולכן מאיה ניסחה עבור שמעון את התלונה נגד דיינה, כאילו דיינה שיקרה לבית משפט ששמעון מקבל ממנה ייצוג חינם פרו בונו…..

בתמונה:  מאיה הדס הפועלת של דיינה הר אבן שיזמה את התלונה נגדה.  בסופו של דבר התלונה הזו היא קרב חתולות…..

 

מאיה הדס היפיופה שבגללה שמעון בר עזב את אשתו
מאיה הדס היפיופה שבגללה שמעון בר עזב את אשתו

דיינה כתבה את זה רק כדי להציג את שמעון כמסכן שלא יחטוף מזונות גבוהים, והוא התהפך עליה (בגלל מאיה הדס) והתלונן עליה שהיא שיקרה עבורו ולמענו לבית המשפט.  בגלל זה דיינה התעצבנה ואמרה עליו שהוא נוכל מתועב, ועל הקובלת אמרה ש”מישהו השתגע”.

על זה חטפה דיינה הר אבן עונש של נזיפה.  כך כך הרבה זמן ומשאבים הושקעו בתלונה המטופשת הזו נגד דיינה הר אבן רק בשביל לסיים את זה בנזיפה?

בפסק הדין תראו רשימה של מקרים בהם לשכת עורכי הדין התנפלה על עורכי דין פרקטיים שהם מתבטאים לא יפה – בד”כ נגד שופטים.  ועל זה עורכי הדין משלמים את האגרה השנתית שלהם כדי שהלשכה תשרת את השופטים ותוריד להם ראש בכל פעם שהם מנסים לעשות את עבודתם נאמנה….

הנה פסק הדין שהסתיים בנזיפה:

אתיקה דיאנה הר אבן טיעון עובדתי לא נכון שיקרה היא פרו בונו בדמ 121-13
Views: 15

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *