EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חידה: מי העו”ד בבאר שבע שיצג אישה שהתלוננה על 10 גברים שתקפו אותה מינית וכל התלונות נסגרו ובסוף הפרקליטה רננה לוי העמידה אותו לדין על מישוש חזה?

איזה עורך דין ידוע בבאר שבע ייצג אישה שידועה כמי שהגישה לא פחות מ 10 תלונות שווא על גברים – שכולן נסגרו, ודווקא הוא חטף מהלקוחה שלו תלונה על תקיפה מינית (מישוש חזה)?

 

בתמונה:  רנננה לוי הלסבית האלימה שמעמידה לדין גברים בלי ראיות על “עבירות מין שלא היו ולא נבראו

הממונה על העמדה לדין של גברים בעבירות מין בבאר שבע רננה לוי החליטה שגם אם לאישה יש היסטוריה של 10 תלונות שווא נגד גברים שונים, וגם אם אין ראיות בכלל שהעו”ד מישש לה את החזה, עדיין מספיק מילה של האישה נגד מילה של הגבר כדי להעמיד לדין.  כל זה בגיבוי מלא של פרקליט המחוז אלון אלטמן.

ואנחנו אומרים:  קארמה איז א ביצ’.  אם אתה יודע שהלקוחה שלך מתלוננת סדרתית נגד 10 גברים שונים, למה שאתה לא תהיה הכבש ה 11???  למה אתה מייצג כלבת שטן כזאת בכלל?

ובכלל בבאר שבע כל עוד רננה לוי ממשיכה בתפקידה, העיר באר שבע מסוכנת ביותר לכל גבר.   מדובר בחיית טרף לסבית אלימה ופמיניסטית שרק רוצה לראות עמודי תלייה בבאר שבע לכל גבר בעיר שעדיין נושם.  קל וחומר לגברים שהן עורכי דין.

המלצה שלנו לעורכי הדין בב”ש:  תפסיקו לעבוד עם נשים בבאר שבע.  שלחו אותן לנעמת וויצו.  מדובר בחיים שלכם.

לסבית אלימה הפרקליטה רננה לוי והמנטורית שלה מירב מיכאלי
לסבית אלימה הפרקליטה רננה לוי והמנטורית שלה מירב מיכאלי

 

להלן הכתבה במינט באר שבע, של ארצי חלפון,  16/3/2022:

 

נחשף האישום: עורך דין מהנגב חשוד בתקיפה מינית של לקוחה

חשיפת “מיינט באר שבע”: שנה אחרי שהוגש כתב אישום נגד עו”ד מהנגב בטענה שתקף מינית לקוחה שלו, הוא טוען: מדובר במתלוננת סדרתית. ומה חושבת על זה הפרקליטות?

חשיפה: פרקליטות מחוז הדרום מנהלת הליך משפטי נגד עורך דין מהנגב המואשם בתקיפה מינית של לקוחה. מנגד, טוען עורך הדין שהאישה היא מתלוננת סדרתית, המעלילה עליו במטרה מנת לפגוע בו.

בכתב האישום שהוגש נטען כי לפני התקיפה המינית המיוחסת לו, הציע עורך הדין במספר הזדמנויות אפשרות לקשר מיני בינו לבין הלקוחה, והחמיא למראה החיצוני שלה. “האישה הבהירה לעו”ד שדבריו אינם מקובלים עליה, שהוא עורך דינה, והיא רואה בו מעין ‘דמות אב’ ותו לא”, נטען בפרקליטות.

לפי כתב האישום, התקיפה התרחשה כאשר הגיעה האישה למשרדו של עורך הדין, ואז ביקש ממנה לעבור לצד שלו בשולחן על מנת לצפות בהחלטת ביהמ”ש במסך המחשב שלו.

“הלקוחה ביקש שיראה לה את המסך, אך עורך הדין אמר לה שהמסך אינו מסתובב, ושהיא צריכה לבוא לידו… בעודה מתבוננת במסך המחשב, מישש את החזה של הלקוחה, ליטף את ישבנה מתחת לחצאיתה, וניסה לגעת באיבר מינה”, נטען בכתב האישום שכלל גם תיאורים נוספים של נגיעות, נשיקות כפויות ועוד.
מנגד טוען הנאשם כי מדובר בעלילת שווא, וטען כי מתוך כעשר תלונות שהגישה האישה לאורך השנים על עבירות מין ואלימות שלכאורה הופנו נגדה, הוא היחיד שעומד לדין. זאת בשעה שכל שאר התלונות נסגרו בלא כלום.

“למתלוננת יש נטייה להשתמש בערכאות השונות ובמוסדות אכיפת החוק לצרכיה, כשהאמת אינה נר לרגליה…. ברור שמדובר במתלוננת סדרתית… הגנתי היא שלא היו דברים מעולם, ומדובר בעלילה”, טען עורך הדין.

טענות אלה נדחו על ידי הפרקליטות, שהגנה על האישה ודחתה את כל טענותיו לחוסר אמינותה. “מאחר ומדובר במילה מול מילה, ומאחר ואנו סבורים שיש סיכוי סביר להרשעה, אין בדעתנו לחזור מכתב האישום”, נמסר מהפרקליטות.

https://beersheva.mynet.co.il/local_news/article/sj1ecmrbq

Views: 35

One Comment

  1. אני צריך להודות שאחרי גירושיי, בחנתי בשבע עיניים כל אינטראקציה עם נשים. מניסיוני הלא מדעי, קיימת נטייה מובנית של נשים לעזור אחת לשניה ולהתייחס לגבר כאיו אין אצלו את התופעה של “אבירים לבנים”.

    זה מסביר מדוע בניגוד לכל הגיון מקצועי, הפק”ס לס”ד שמונתה “לטפל” בי, חזרה כמו מנטרה על המשפט “,דרושה הסכמת האמא”, “אמא יש רק אחת”

    זה מסביר למה התחלתי עם עורכת דין שאמונה לייצג אותי ללא משוא פנים – פוטרה, גם שנאלצתי לקחת הלוואה לקחת עורך דין שייצג אותי

    זה מסביר לי מדוע כל מעסיקיי היו גברים ולמה מעולם אשה לא קיבלה אותי לעבודה או עזרה לי או קידמה אותי. למרות שתמיד הצפייה מגבר היא “אפליה מתקנת”

    זה מסביר למה מאז גירושי אני התחלתי “באפליה מתקנת” ובעקשנות מסרב כאדם פרטי לקנות סחורות ושירותים מנשים אלא אם אין ברירה.

    זה מסביר מדוע היחס לגברים גרושים גרוע ממחבלים. כי אנחנו לא לעולם לא נהיה אבירים לבנים ואנחנו ירדנו מהרכבת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *