EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יוספה ברק 5: יחצנית הג’ורה המטונפת חטפה תביעת לשון הרע על 250,000 ש”ח מהפרקליטה דקלה בללתי על פייק ניוז והטרדת קטין גלעד אלרואי פרייס והכפשת דוקטורית לקורונה שרון אלרועי פרייס

יוספה ברק אכלה חרא אצל עופר גרוסקופף - מידע כלכלי וסטטוס גרושה אינם מידע פרטי

קיימת בישראל פרסונה פסיכופטית שאפילו לעדנה קרנבל נמאס לדוווח על מעלליה בגלל שכל פעם צץ אצלה משהו מטורף חדש. זו יוספה ברק טמיר.

אחרי שהמטורפת הזו יוספה ברק טמיר העלילה על יהודה גליק שהוא חשק בה מינית, ואחרי שעקצה לקוחות במאות אלפי שקלים, לא שילמה לדוקטורים על הניתוחים הפלסטיים שעשתה, עקצה סוחר מכוניות “רודי”, הגישה עתירה מטומטמת נגד מע”מ על זה שלא עשו לה הנחה בחובות מע”מ כי אישה מטופלת בילדים, שכבה עם שוטר “נווה כהן” כדי להוציא ממנו רישומי משטרה על עו”ד נוגה ויזל, שלחה מיילים מזיופיים מג’ימייל “מרק כוסכוס”, חטפה 3 כתבי אישום שהאחרון שבהם הוא על תקיפת אחיות במתחם זריקות קורונה, כעת היא חוטפת תביעת לשון הרע מהפרקליטות על סך 250,000 ש”ח.

 

יוספה ברק התראינה אצל גיא לרר תחת הכותרת שרמוטה
יוספה ברק התראינה אצל גיא לרר תחת הכותרת שרמוטה

איך יוספה תתמודד עם זה?  היא תמצא עורך דין פראייר, תפתח לו רגליים, תמצוץ ותבלע והוא יגיש בשמה כתב הגנה, עד שהיא תריב גם איתו.

הפרקליטה שתובעת אותה דקלה בללתי טוענת שיוספה ברק פיתחה אובססיה נגד שרון אלרואי פרייס, איזה דוקטורית משעממת שמתראיינת על קורונה, והיא פרסמה תמונות שלה ושל בעלה וטענה שהילד שלהם גלעד אלרואי פרייס לא חוסן.

 

 

דקלה בללתי פרקליטה רעילה שמסבכת לאזרחים את החיים
דקלה בללתי פרקליטה רעילה שמסבכת לאזרחים את החיים

שימו לב לניסוחים של הבלטה יוספה ברק.  ממש כאילו היא בבית ספר יחד עם גלעד ברמה של אחת שלומדת בכיתה ז’.

תתמוגגו:

כתב-התביעה-דר-אלרעי-פרייס-נגד-יוספה-ברק_

בגין לשון הרע: ד”ר שרון אלרעי פרייס תובעת דיבה על סך 250 אלף שקל

מכתב התביעה שהגישה ראש שירות בריאות הציבור נגד יוספה ברק-טמיר עולה כי האחרונה הפיצה פרסומים כוזבים ופוגעניים ברשתות החברתיות בגנותה של הרופאה, תוך שימוש בבני משפחתה לרבות בנה הקטין • עוד עולה כי הפרסומים הם “חלק ממסע שיטתי שנועד להכפיש את ד”ר אלרעי-פרייס” • יוספה ברק-תמיר בתגובה: “מדובר בתביעת השתקה”

פרקליטות המדינה הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בת”א תביעת דיבה לפי חוק איסור לשון הרע, בשם ראש שירותי בריאות הציבור, הד”ר שרון אלרעי-פרייס, נגד יוספה ברק-טמיר, על סך 250 אלף שקל.

מכתב התביעה עולה כי ברק-טמיר הפיצה פרסומים כוזבים ופוגעניים ברשתות החברתיות בגנותה של ד”ר אלרעי-פרייס, תוך שימוש בבני משפחתה לרבות בנה הקטין.

מכתב התביעה עולה כי הפרסומים הם חלק ממסע שיטתי להכפשת שמה של ד”ר אלרעי-פרייס, מתוך מטרה להשפיע באופן פסול על תפקודה ועולים לכדי רדיפה אישית של ממש. בפרק זמן של שבועיים וחצי פרסמה הנתבעת למעלה מ-60 פרסומים שקריים ופוגעניים בעניינה של ד”ר אלרעי פרייס ובני משפחתה.

מהודעת הפרקליטות נמסר כי “פרסומים שקריים אלו מהווים פגיעה מכוונת בשמה הטוב של התובעת ובמקצועיותה כראש שירותי בריאות הציבור, ויש בהם משום ניסיון לפגוע בעיסוקה ובמקצועיותה במטרה לערער את אמון הציבור בהנחיות מקצועיות של המשרד במהלך מגיפה.

“חשוב להדגיש, אין מחלוקת שביקורת כלפי עובדי מדינה היא לגיטימית ואף חיונית לשם תפקודן התקין של רשויות השלטון, גם בזמן מגיפה עולמית, לרבות הבעת ביקורת ביחס לפעילות החיסונים, גם אם לא תמיד היא מתאפיינת באיפוק ובנימוס. אבל מכאן ועד להשתלחות אישית וכוזבת נגד עובד ציבור ובני משפחתו – היא חציית גבול שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום”.

יוספה ברק-תמיר מסרה בתגובה: “כאישה שרמוטה חובבת מין תמורת טובות הנאה והנעה אציין שמדובר בתביעת השתקה, שכן אני תבעתי את משרד הבריאות לעניין אי חיסונו של בנה. היועמ”ש ופרייס מנסים להשתיק אותי. עדיין בטרם נתקבלה התביעה בידי והכותרות החלו זועקות כי מדובר ב’מתנגדת חיסונים’. זוהי הוצאת דיבה, לא מזמן התחסנתי לשפעת. בכוונתי להגיש תביעה שכנגד ובה ילוקטו כל הנאצות של גב’ פרייס נגד ציבור רחב. בנוסף, אדרוש כי הדיונים ישודרו, שכן זכות הציבור לדעת”.

https://m.israelhayom.co.il/news/law/article/7332529

עדכון מתאריך 13/7/2022:

הפרקליטות הגישה בקשה לצו הטרדה מאיימת נגד יוספה ברק.  יוספה עצמה הגישה בקשה צולבת שהיא זו המוטרדת ע”י שרון אלרועי פרייס.

הפרקליטות דרגה לזמבר את יוספה ברק בהדלפות לכל העיתונים.  השופט טל חבקין פסק נגד יוספה.  יוספה אכלה עוד זין מטל חבקין.

פורסם ע”י נתי לנגרמן 10/7/2022

בתמונה:  נתי לנגרמן הצ’ילבה של יוספה ברק עשה תחקיר על הבית זונות שלה. ת”א 28623-07-22: יוספה טמיר-ברק נ’ נתי לנגרמן ויגאל דנינו

 

נתי לנגרמן עשה תחקיר על בית הזונות של יוספה ברק וחטף ממנה תביעה
נתי לנגרמן עשה תחקיר על בית הזונות של יוספה ברק וחטף ממנה תביעה

תחקיר: יוספה ברק זו האישה שמטרידה את ראשי מערכת הבריאות

מפסידה סדרתית בתביעות, מסובכת בהוצאה לפועל ומי שניתקה קשר עם בנה, כי הוא התחסן: מי את יוספה ברק, האישה שנתבעה בגין הטרדת עובדי מדינה?

התמונה:  יוספה ברק בלי ריטוש פוטושופ.

נתי לנגרמן דחף זין עמוק בכוס של יוספה ברק
נתי לנגרמן דחף זין עמוק בכוס של יוספה ברק

האלימות נגד הצוותים הרפואיים הפכה למגפה של ממש, שהותנעה בזכות תנועת ההתנגדות לחיסוני הקורונה. יש אלו שלקחו את המחאה צעד רחוק מדי, קיללו, והטרידו: אחת מהן היא יוספה ברק, שפרטים אודותיה נביא כאן, בכתבה הזו.

מאיימת, מקללת, משקרת ועבריינית מורשעת (לדביר עורך הדין של הגרוש שלה): הכירו את יוספה ברק, מי שלא מניחה לרגע לילדיה הקטינים של ד״ר שרון אלרעי פרייס, משל הייתה הבריונית בכיתתם. אלא שהיא כבר אישה מבוגרת, עם היסטוריה עשירה במיוחד של אירועים אלימים. הדקו חגורות, מתחילים.

נפתח עם מופעי האימים מול בית הזוג פרייס בחיפה, בו מתגוררים גם ילדים, קטינים. מה יש בהפגנות? קללות (״פושעת״) , איומים (״לעולם לא נרפה מכם!״), וקריאות לילדים (״ההורים שלכם ישלמו מחיר!״). ברק נעצרה מס׳ פעמים.
‏ואז, משום מקום – היא החליטה שאחד מילדיהם של הזוג פרייס לא התחסן.

שקר הצמיח רגליים, ויצא לטיול עד לבית הספר של הנער האומלל, בו תכננה ברק לקיים משמר מחאה משותף עם קובידיוטים נוספים שיחד ידרשו ממנו בכח (!) להציג את אישור ההתחסנות, כפי שפרסמנו בעבר.

בקפיצה להווה. לפני שהחליטה ברק לפגוע במשפחת פרייס היא בחרה להשתמש בכח, פיזי, נגד אחות. מגפת האלימות נגד הצוותים הרפואיים מוכרת, ויוספה היא חלק ממנה. כעת, זה די ברור: מתנגדי החיסונים בכלל ופעולותיה של יוספה בפרט – הם כח שמזיז את אגרופיהם של התוקפים – בבואם להכות אח או רופאה.

הזכרתי שהגב׳ ברק הגיעה למלחמה נגד החיסונים עם היסטוריה עשירה, אז קבלו: לצד תקיפת האחות (בעוון שימוש במזרק חיסון) ושורת הפסדים בתביעות שונות ומשונות בבתי המשפט, כותב עו״ד בנימין פרימר- דקל, שיוספה סיפקה לכאורה שוחד מיני לשוטר כדי לקבל מידע שהחזיק על לקוחה שלה לשעבר, עו״ד נגה ויזל, שמוכרת בתור אימת המתלוננות, מעין מלאך השומר על חשודים בהטרדה מינית.

‏התביעות בהן יוספה נכשלת לרוב עולות כסף. אדם שניהל איתה הליך משפטי עדכן כי היא חייבת כ-600 אלף ש״ח להוצאה לפועל. בחסות מתנגדי החיסונים היא יצאה לגיוס כספים, שנכשל – 22 איש בלבד פתחו את כיסם עבור הכוס שלה.

רגע, הזכרנו הטרדות מיניות? קראו את הציוצים האלו שכתבה יוספה. מין יש בהם, גם הטרדה.

Image

Image

וכעת, נסבר את האוזן. זו הלשון בה יוספה ברק משתמשת. הקליקו על הקישור והצטיידו בשקית הקאה. ״כלבה״, ״בת **נה״, ״מנוולת״, וזו טעימה בלבד.

להלן פסק הדין אלרועי פרייס נגד יוספה ברק – ה”ט 9757-07-22

פסד יוספה ברק הטרדה מאיית אלרועי פרייס הט 9757-07-22

 

להלן כתב תביעה בלשון הרע על 250,000 ש”ח בו תובעת שרון אלרועי פרייס את יוספה ברק  PDF 55289-01-22

 

כתב תביעה לשון הרע שרון אלרועי פרייס נ יוספה ברק 25-01-22

להלן פסק דין בתביעה של יוספה נגד משרד הבריאות (יוספה הפסידה) – ת”ק 676-01-22 ברק נ’ משרד הבריאות

יוספה טענה שמשרד הבריאות הגיב לפרסומים בהם כתבה שהבן של שרון אלרועי פרייס לא חוסן וכתב בטוויטר על יוספה שהיא מפיצת פייק ניוז.  על זה תביעה יוספה א משרד הבריאות והפסידה כולל 1000 ש”ח הוצאות.

תביעה זו התנהלה בתביעות קטנות רחובות אצל הבהמה הפמיניסטית שרית עבדיאן (מי שהיתה רשמת בית משפט עליון שדחתה את כל העניים שביקשו פטור מאגרה).

פסק דין יוספה ברק נגד משרד הבריאות כתבו עליה שהיא מפיצה פייק ניוז

להלן הפסד של יוספה בערעור בתביעה האישית נגד שרון אלרועי פרייס – רע”א 6828-10-22 אלרעי פרייס נ’ ברק שמיר

הנושאים:  גילוי מסמכים ושיקולי הפרקליטות לייצג עובדת ציבור בתביעת לשון הרע אישית על המוניטין האישי של עובדת הציבור הזדונית. מחוזי תל אביב השופטת אביגיל כהן.  רע”א 6828-10-22 אלרעי פרייס נ’ ברק שמיר.

בתמונה:  העורך דין החדש המייצג את יוספה – יניר גליס.

יניר גליס עוד עורך דין שמבזבז משאביו על יחצנית כוסמטיקה
יניר גליס עוד עורך דין שמבזבז משאביו על יחצנית כוסמטיקה

 

יוספה ברק נ אלרועי פרייס דחיית ערעור על גילוי מסמכים

 

 

Views: 13

5 Comments

  1. פינגבאק: גרושה מהגהנום יוספה ברק מטרידה את עו"ד בני דקל המייצג את הגרוש עדי טמיר. בהתכתשות פומבית בפייסבוק דקל מתחייב לרטש ליוספה את הפרוסטטה
  2. היא שרמוטה רצינית, מוצצת ובולעת תמורת אלפי שקלים לכל מי שעוזר לה,היא לוקחת קרדיט על הפסקת התו הירוק וחזרה לשגרה

  3. השרמוטה לוקחת לעצמה את הרדיו גם בהפסקת התו הירוק בפייסבוק, יש שם כל מיני הזויות שתומכות בה ונותנות לה כסף, בינתיים, היא מקוששת כסף בתור נערת ליווי מאנשי עסקים

  4. הגברת ברק אוספת כסף בפייבוקס מגולשים תמימים למימון ההוצאות המשפטיות שלה וזוקפת לזכותה מאבק של שנתיים שניהלתי מול משרד הבריאות כמנועת חיסון מסיבה רפואית להביא לארץ חיסונים בטכנולוגיה “מיושנת” כדוגמאת הנובווקס,כעת היא לוקחת קרדיט כמי שדאגה להבאת החיסון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *