EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ביזיון מחפיר לעו”ד דרור בוזגלו נדחתה חוו”ד פורנזית שהגיש לשופטת מירב גרינברג “רשלנות ושרלטנות פורנזית” בהרשעת השוטר רמי מלכה שכתב לגרושתו אפרת גסקו “כלבה מיוחמת”

רמי מלכה שלח לגרושתו 575 מסרונים כלבה מיוחמת

לפנינו פסק דין בתיק של שוטר בשם רמי מלכה ששלח הודעות SMS לגרושתו שהיא כלבה מיוחמת.  רמי מלכה יוצג ע”י עו”ד שלומי בלומנפלד ושניהם שכרו את שירותיו של שוטר לשעבר במחלקת סייבר הכושלת של תל אביב דרור בוזגלו (“בוזגליטה”) שנזרק מהמשטרה בשל הטרדות מיניות.

רמי מלכה שלח לגרושתו 575 מסרונים כלבה מיוחמת
רמי מלכה שלח לגרושתו 575 מסרונים כלבה מיוחמת

בוזגליטה גירבץ בפני נחקרות במהלך חקירות, הרים חולצתו וליטף לעצמו פטמות ולהגנתו טען שזה “תרגיל חקירתי שנועד לשבור את רוח הנחקרת ל’.

כיום עו”ד דרור בוזגלו נותן שירותי חוות דעת פורנזית לקעקע את שיטות העבודה של חבריו השוטרים.  השופטת מירב גרינברג מכפר סבא פשוט צחקה עליו צחוק גדול.  השופטת מירב גרינברג (שלום כ”ס) גררה את התיק 6 שנים והרשיעה בכל העבירות ת”פ 26185-11-14.

שמה של הגרושה ה”מוטרדת” הוא “אפרת גסקו”.  באדיבות אתר “פשעי משרד הרווחה” פורסם 25/11/2020.

זו הגרושה הכלבה המיוחמת, אפרת גסקו מלכה:

אפרת גסקו גרושתו המיוחמת של רמי מלכה
אפרת גסקו גרושתו המיוחמת של רמי מלכה

https://welfarelies.com/2020/11/25/%D7%A8%D7%9E%D7%99-%D7%9E%D7%9C%D7%9B%D7%94-%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%9F-%D7%9E%D7%A9%D7%98%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%93-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%90/

וזה הנוכל הפורנזי עו”ד דרור בוזגלו כשתפר תיקים בסייבר תל אביב:

 

דרור-בוזגלו-שוטר-תופר-תיקים-נוכל-ששותל-ראיות-פורנזיות
דרור-בוזגלו-שוטר-תופר-תיקים-נוכל-ששותל-ראיות-פורנזיות

רמי מלכה סבל מזה שגרושתו מצאה גבר חדש וניכרה אותו מהילדים.  הוא שלח לה 575  מסרונים בהם כתב:

“את תתחרטי על היום שהוא [המאהב] חדר אליך… תיחנקי בתוך הבית שבגללך אני לא רואה את הילדים, כלבה מיוחמת ומנוולת, חתיכת פרזיטית עצלנית אוכלת חינם, אפס מאופסת, שתחנקי כבר זונה”  “שתישרפי באש הגהנום עם כל החמדנות והחזירות שלך, מה קורה עם הסרטן?  יאללה תיעלמי כבר. שייקח אותך אלוהים בדחיפות, שתיכנסי באיזה עמוד תאורה, תחתונים לקנות לא יישאר לך. שתהיה לך שבת שחורה, זונה נצלנית”. 

 

ובכן אלה החברים השוטרים של דרור בוזגלו ועליהם הוא יוצא להגן מפני מח”ש.  אבל כל הכבוד לרפ”ק מלכה.  ככה באמת צריך להתנהג לזונה פרזיטית שסוחטת ומנכרת את הילדים.  שאפו לרפ”ק רמי מלכה.

ובכן רמי מלכה לא הכחיש שאלו המסרונים שהוא שלח לזונה.  אבל דרור בוזגלו (בוזגליטה) סבר שאם יכתוב שהמסרונים לא קבילים, זה יועיל במשהו.  בוזגליטה טעתה.

דרור בוזגלו לא הפנים שכמומחה הגנה השופטים הם לא בעדו יותר

 

להבדיל מחוות דעת שהוא היה כותב בהיותו שוטר, לקוניות, מבלבלות, מחורטטות ובלי שום אסמכתאות, ובכל זאת השופטים מקבלים אותם כתורה מסיני, כאשר אתה מומחה של ההגנה צריך לעבוד הרבה יותר קשה, לצרף את האסמכתאות והנהלים, להאכיל כל דבר בכפית, אחרת אף אחד לא יקשיב לך.  וזה בדיוק מה שבוזגליטה לא עשה.  הוא חשב שאותו סטייל כתיבה של המשטרה יעבוד גם כמומחה הגנה, וזה ממש לא.

דרור-בוזגלו-השוטר-שתפר-תיקי-סייבר-בלי-להבין-בסייבר-הפך-עורך-דין-ומסונף-לקוקסינלית-שני-רופא
דרור-בוזגלו-השוטר-שתפר-תיקי-סייבר-בלי-להבין-בסייבר-הפך-עורך-דין

החוות דעת שלו מצ’וקמקת, וגם הוא הגיע למשפט ללא הנהלים עליהם הסתמך.  השופטת מירב גרינברג ממש לא התלהבה ממנו.  עשתה ממנו קציצות, ועכשיו גם התירה לפרסם את כל החומרים – למען יוזהר הציבור מפני השרלטן הפורנזי דרור בוזגלו בוזגליטה.

נציין שלפני שפוטר מהמשטרה, הוא לא היה זה שעבד עם המכשירים והציוד האלקטרוני.  הוא לא היה זה שעבד עם תוכנות פריקת נתונים מהטלפון (UFED של סלברייט).  את זה עשה “צוות מוסקבה” הסובייטים ארתור וסרשטיין ומשה זילברשטיין.

כל מה שבוזגליטה עשה במשטרה היה לצרוח כמו בבון פסיכוטי על הנחקרים ולגרבץ במכנסיים – כל היום….

הטעייה בחוות דעת מוזמנת “אקדח להשכיר”

 

בקיצור בוזגלו טען שצילומי הסמסים שיחידת סייבר מחוז מרכז הפיקה אינם קבילים פורנזית, כי הפלטים לא הופקו ישירות מתוך הטלפון של האישה והטלפון לא נשמר כדי שהוא יוכל לבדוק אותו אם האישה שתלה בטלפון שלה הודעות ווצאפ מזויפות.

אבל… כלל בסיס בחקירות פורנזיות במשטרה זה שקודם כל משכפלים את הטלפון לעותק זהה אחד לאחד, ומוודאים שהעותק והטלפון מייצרים מספר זיהוי שנקרא HUSH זהה, מה שאומר שהעותק והטלפון זהים לחלוטין.  את הפריקה באמצעות ה UFED מבצעים מהעותק, מהסיבה הפשוטה ברגע שפותחים את הטלפון ומריצים עליו חיפושים כל חבילת הנתונים של הטלפון משתנית, כולל התאריכים והלוגים.

הנה כאן בחוות הדעת דרור בוזגלו משקר במצח נחושה גם לגבי הניסיון המעשי שלו, גם לגבי שיטות העתקה של טלפונים שהמשטרה תופסת, וגם לגבי הטענה שאפשר לפברק הודעת ווצאפ ולשתול אותה.  את זה הוא העלה כהיפותזה ללא שום אסמכתא.

מאמר זה מוגש כשירות לציבור לכל מי ששוקל שכירת שירותיו של השרלטן הפורנזי דרור בוזגלו ולכל שופט ששוקל חוות דעת המוגשת בחתימתו.

נציין שהשופטת בתיק עו”ד מירב גרינברג שימשה ראש לשכת התביעות במשטרת נתניה ב”ימי הזוהר” של משפחת אבוטבול, עזבה את המשטרה למשרדה של חברתה הטובה, עו”ד רויטל סוויד, אחת מעורכות הדין הבכירות של משפחת אבוטבול.  היא גם ייצגה איתה את הרוצחת המתועבת מארי פיזאם.  בינתיים לא שמענו דברים רעים על שופטת זו.  נראה שהיא בסדר.

 

מירב גרינברג שופטת חברה של רויטל סוויד
מירב גרינברג שופטת חברה של רויטל סוויד

הנה כתבה בישראל היום על ההרשעה, פורסם ע”י איציק סבן 1/12/2020 :

רמי מלכה רב פקד במשטרה הורשע בהטרדת גרושתו

 

קצין המשטרה רמי מלכה הורשע בעבירות הטרדה מינית והפרת הוראה חוקית של זוגתו לשעבר • השופטת: “התמונה הראייתית הביאה למסקנת הרשעה חד משמעית”

 

הנה פה השוטר רמי מלכה:

 

מירב גרינברג מבית משפט בכפר סבא הרשיעה את רמי מלכה, קצין משטרה בדרגת רב פקד בביצוע עבירות הטרדה באמצעות שיחות טלפון, הטרדה מינית, והפרת הוראה חוקית.

כנטען בכתב האישום, הנאשם היה נשוי למתלוננת נגדו במשך 16 שנים. לימים, התגרשו בני הזוג ובתחילת שנת 2014, נישא מלכה לאחרת. בחודש אפריל באותה השנה, חשד מלכה כי המתלוננת מנהלת קשר רומנטי עם אחר ועל רקע זה החל לשלוח למכשיר הטלפון הנייד שלה הודעות רבות, באמצעות מסרונים ובאפליקציית וואטסאפ.

בתקופה שבין חודש אפריל 2014 ועד אמצע חודש יולי שלח למתלוננת כ-575 הודעות חרף בקשותיה שיפסיק. ברובן של ההודעות התייחס בבוטות למיניותה, עלב בה ואיחל לה איחולי מוות. בעקבות התנהלותו, זומן הנאשם לחקירה ואף חתם על כתב ערובה האוסר עליו ליצור כל קשר עם המתלוננת במשך 15 יום. חרף כך, שלח לה מלכה הודעה בזו הלשון: “שלום, תסירי בבקשה את השם והמייל והטלפון שלי מהוט..”, ובכך, נטען, שהפר ההוראה החוקית.

ההליכים המקדמיים בתיק זה נמשכו זמן רב, כשהרקע נבע ממצבו הרפואי של מלכה, כפי שנטען בחוות דעת המומחה מטעמו שבה נטען כי הוא סובל ממחלה כרונית מסוג בכצ’ט, המתבטאת, בין היתר בהחמרה במצבו במצבי לחץ, לרבות נוכחות בדיונים בהליכים משפטיים.

ההגנה הגישה כאמור חוות דעת מומחה לפיה מלכה אינו יכול להתייצב לדיונים מחמת מחלתו ונשקף סיכון גבוה, כי חיובו בהתייצבות, ידרדר מצבו הרפואי עד כדי סכנת חיים. הפרקליטות לא הסכימה עם חוות הדעת וביקשה להגיש חוות דעת נגדית שהוגשה כשנה לאחר מכן. מצבו הרפואי ואשפוזיו בתכוף למועד הדיונים מחד והעדר הסכמות בין הצדדים מנגד, יצרו מלכוד “חריג ומטריד” לדעת השופט שדן בתיק.

יצוין כי קו ההגנה של מלכה השתנה מספר פעמים במהלך ההליך. במהלך חקירתו אישר למעשה שליחת “עשרות או מאות” מסרונים והודעות וכן הודה שאלו כללו קללות וגידופים, אלא שלדבריו מדובר בהתכתבות הדדית לגיטימית על רקע סכסוך משפחתי שאין מקום להתערב בו, ובהודעות שאינן מאיימות או מטרידות. במענה לכתב האישום כפר מלכה במיוחס לו.

הפרקליטות טענה כי עדות המתלוננת מהימנה, נעדרת מניע ומוטיבציה להפללה, וביקשה לתת אמון מלא בעדותה. מנגד, עתר בא כוחו של מלכה לזיכויו.

השופטת מרב גרינברג ציינה בהחלטתה להרשיע את מלכה בין היתר כי “לאחר בחינת הראיות והטיעונים, מצאתי לקבוע כי המאשימה הצליחה להוכיח אשמתו של הנאשם בכלל העבירות המיוחסות לו. התמונה הראייתית בתיק שלפניי, מביאנו למסקנת הרשעה ברורה וחד משמעית”.

https://www.israelhayom.co.il/news/law/article/7416074

 

הנה חוות הדעת שהגיש דרור בוזגלו בענין רמי מלכה.

חוות דעת דרור בוזגלו בתיק רמי מלכה 20-2-2020

הנה חקירתו הנגדית של דרור בוזגלו בהוכחות

פרוטוקול חקירה של דרור בוזגלו 20-2-2020

והנה הכרעת הדין של השוטר רמי מלכה בהטרדת גרושתו:

הכרעת דין מדי נ רמי מלכה 25-11-2020
Views: 46

2 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *