ועדת האתיקה של לשכת עוה”ד 4: עו”ד ורדה שטיינברג שחצתה אור אדום בגילופין חטפה השעיה על תנאי. לעומ”ז יהודה שפר ואביגדור קלגסבלד השתכרו ודרסו למוות אנשים והלשכה לא השעתה אותם

ורדה שטיינברג מקוששת שקלים מתיקי נוער בהם היא נכשלת

על יהודה שפר שמעתם?  הוא היה פרקליט בכיר בפרקליטות המדינה שדרס בשכרות איש מבוגר בהיותו פרקליט בשירות מדינת ישראל.  הבן כלב הזה התקשר לשי ניצן וזה סידר לו סגירת התיק הפלילי של נהיגה ברשלנות שגרמה למוות, ולא עשו לו כלום. גם הלשכה לא עשתה לו כלום.

יהודה שפר דרס למוות מבוגר קשיש ובאתיקה לא נגעו בו

 

יהודה שפר הזבל שכל פרקליטות המדינה הגנה עליו שלא יגיע לכלא
יהודה שפר הזבל שכל פרקליטות המדינה הגנה עליו שלא יגיע לכלא

 

אביגדור קלגסבלד דרס למוות אישה וביתה ובאתיקה לא נגעו בו

על אביגדור קלגסבלד שמעתם?  הוא עו”ד בכיר משמנא וסלתא של עולם המשפט.  הסחבק הכי טוב שלו יורם דנציגר נהיה שופט עליון.  גם הוא דרס אישה וילד בשכרות.  אותו אמנם הכניסו לכלא לשנה וחצי, אבל לשכת עורכי הדין לא נגעה ברישיון שלו…

 

דורי קלגסבלד המית אישה ובת בנהיגה בשכרות ולא נגעו לו ברישיון
דורי קלגסבלד המית אישה ובת בנהיגה בשכרות ולא נגעו לו ברישיון

קלגסבלד מעולם לא התראיין בפומבי על מה שעשה.  על המוות הכפול שגדם אבל הוא הזמין כתבת יחסי ציבור בתשלום אצל הדס מגן בגלובס ודרך “מקורבים פורסם הציטוט ב 2010:  “”כמובן. יש איזה רגע, איזו נקודת זמן שבה הוא הבין שהאסון זה משהו שהוא יחיה אותו, ייקח אותו איתו כל החיים, כל יום לכל מקום; מצד שני, הוא מבין שהוא חייב להמשיך ולחיות חיים נורמליים ככל האפשר. לא רק בשבילו, גם בשביל המשפחה שלו והחברים שלו”.

עמוס ויצמן “הקובל” מתנפל על המסכנים בשביל כותרות

 

ועל מי הלשכה כן החליטה להתנפל על נהיגה בשכרות?  על המסכנה עו”ד ורדה שטיינברג.  זה היה לפני 10 שנים. יצא שפעם אחת בצומת מורשה נתפסה על חם חוצה אור אדום, שתויה, התחצפה לשוטר ואז ברחה והשוטרים רדפו אחריה 15 דקות.

אבל אף אחד לא נדרס,  אף אחד לא מת, והשתיינות של ורדה סיכנה בעיקר את עצמה וזה בכלל לא קשור לכישורים המקצועיים שלה.

 

ורדה שטיינברג מקוששת שקלים מתיקי נוער בהם היא נכשלת
ורדה שטיינברג מקוששת שקלים מתיקי נוער בהם היא נכשלת

דווקא עליה עו”ד עמוס ויצמן הקובל באותו זמן מטעם מחוז ת”א, החליט לעשות תקדים שעו”ד שנתפס שתוי יחטוף השעיה כולל השעיה זמנית…..  עמוס ויצמן אפילו רצה להפעיל נגדה סעיף של השעיה זמנית לפני המשפט והכרעת דין, שזה סעיף שמפעילים אותו רק במקרים נדירים שבנדירים.

בתמונה:  הקובל לשעבר עמוס ויצמן שהיה חמום מוח, מורעל להגיש אישומי סרק נגד חבריו למקצוע, וחיפש רק להקיז את דמם של עורכי הדין. כשעזב, אין ספור עורכי דין נשמו לרווחה.

עמוס ויצמן היה קובל צמא דם שהציק לעורכת דין ורדה שטיינברג
עמוס ויצמן היה קובל צמא דם שהציק לעורכת דין ורדה שטיינברג

ועל זה אנחנו שואלים…  למה עמוס ויצמן התנפל דווקא על ורדה שטיינברג בגלל כמה כוסות אלכוהול ששתתה?  הרי כל עורכי הדין בכנסים באילת שותים ללא הכרה בסוף ימי ההרצאות, מתחילים זה עם זו, ועולים לחדרים שלהם לעשות מין זמין.  אז דווקא על ורדה שטיינברג המסכנה התנפלו ורצו לעשות על חשבונה תקדים?

זה הסתיים בהשעיה על תנאי.  הבלון של עמוס ויצמן התפוצץ.

בתמונה:  אב בית הדין הרוסי איליה וייסבגר.  לדבריו “על בית הדין להוציא מסר מרתיע ברור כי התנהגות כזאת במשור המשמעתי לא תאפשר המשך
החזקת רישיון תקף להיות חבר לשכת עורכי הדין בישראל לתקופה ממושכת ותפסול כל אפשרות להמשיך לייצג לקוחות מול מערכת החוק, לרבות להופיע בבית המשפט בתור officer of the court .  המקרה שלפנינו הינו, ככל הנראה, מקרה הראשון בו לשכת עורכי הדין החליטה להעמיד למבחן של הדין
המשמעתי הרשעתו של עורך דין בדין התעבורתי….. אציע לחברי להצטרף לדעתי ולגזור על המשיבה עונש השעיה של שנתיים (על תנאי), אם בשלוש שנים הבאות תעבור עבירות תעבורתיות של נהיגה בשכרות ו/או אי ציות לשוטר”.

איליה וייסברג אב בית הדין לא מחק את הקובלנה על הסף למרות שהוא עצמו שתיין סטוליצ’נאיה

בתור רוסי, מענין כמה אלכוהול מסוג סטוליצ’נאיה זורם בוורידים של איליה וייסברג?

איליה וייסברג עורך דין רוסי עם עבר אלכוהוליסטי כמו בור ללא חבית
איליה וייסברג עורך דין רוסי עם עבר אלכוהוליסטי כמו בור ללא חבית

להלן הכרעת הדין:

עמוס וייצמן הטריל את עוד איריס בהליכי אתיקה על פחית בירה במכונית

4 Comments

  1. לא ניתן לחסל את השחיתות במערכת המשפט ללא פירוק הלשכה. הלשכה היא אבן הרשא של שחיתות מערכת המשפט שעה שהיא שוללת רשיון לעורכי דין שמבקרים את מערכת ה”משפט”. זו דעתי

  2. אני חושב שזה הגיוני שנוהגים כך כלפי עו״ד שמבצע את הדברים הנזכרים בכתבה. העניין הוא שאין אחידות. יש כאלה שמאותרגים, ויש כאלה שלא. תן לי ואתן לך. לשכה מושחתת מיסודה. העובדה שאדם כמו אפי נווה ולירום סנדה עדיין מחזיקים רישיון אומרת הכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button