EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

פרוייקט הטלפון של אפי 1: הסמסים של אפי עם אילת שקד וטובה צימוקי

אפי נוה ואילת שקד מצא מין את מינו

Reporter: Yehonatan Kapach

לרגל חגיגות יום השואה 2022 עדנה קרנבל שמחה להודיע על חדשות מענגות:  הטלפון של אפי נוה נמצא בידינו.  כעת מתחיל פרוייקט פענוח מי הם הקולות המשוחחים בשיחות הרומנטיות.  כל המעונין להתנדב לתמלל את השיחות ולפענח את זהות הדוברים מוזמן לפנות לעדנה במייל [email protected].  כל עזרה תתקבל בברכה.

בינתיים נשחרר לכם כמה צימוקים, תופינים ומגדניות כדי להנעים לכם את יום השואה.  השואה לא הסתיימה באירופה ב 1945.  מדינת ישראל ייבאה את אג’נדות הנאצים והיא מיישמת אותן באדיקות נגד גברים גרושים יהודים – רק שהאג’נדה התחלפה משנאת היהודי (נאציזם ואנטישמיות) לשנאת הגבר היהודי (פמינאציה ופמיניזם רדיקלי).

כת הפמיניזם הרדיקלי שהשתלטה על כל מוסדות המדינה לא עושה שום אבחנה בין גבר לגבר.  מבחינתם כל הגברים אלימים, כולם רק רוצים לרצוח נשים יהודיות ולכן דינם של הגברים היהודים הגרושים:  מוות בהתרוששות, מוות בייסורים, הומלסיות, עיקולים, הוצל”פ, מרכזי קשר, עו”סיות, שוטרי אלמ”ב.  כל מוסדות המדינה הישראלינאצית מגוייסים לחולל שואה על הגברים במדינת ישראל.

האם לאנה פרנק היה סיכוי לפנות למנגלה על הרמפה ולהגיש לו בקשה שיעלה אותה חזרה על הרכבת לאמסטרדם?  אלו בדיוק הסיכויים של גבר גרוש בבית משפט למשפחה ישראלי או בית דין רבני לבקש שיתנו לו משפט הוגן ושלא ישחטו אותו בעודו חי.

הסמסים בין אפי נוה ואיילת שקד

קבלו את הסמסים בין אפי לאילת שקד משנת 2017.  תוכלו לראות איך אילת שקד עבדה על אפי בעיינים והצליחה למכור לו בלוף שהיא והוא יצליחו לעשות היסטוריה ולהכניס שופטים שמרניים לבית המשפט העליון נגד רצונה של הנשיאה מרים נאור ונגד התחבולות של אסתי חיות.

המועמדים שאילת שקד מכרה לאפי כמועמדים שמרניים היו דוד מינץ (דוס מנחוס עם כיפה מנחוסה), יעל וילנר (דוסית מנחוסה ופמינאצית קלינית), גור’ג’ קרא החרא (שהיו צריכים לצ’פר אותו כי תפר לנשיא המדינה הפרסי הראשון תיק אונס בהרשעה שהיא מדע בדיוני), והאחרון הוא השופט יוסי אלרון (שהיה ראש ועדת הבחינות של המתמחים ודאג להכשיל 70% מהנבחנים כדי שאפי יוכל לטעון שהוא נלחם בהצפת המקצוע).

אפי נוה ואילת שקד מצא מין את מינו
אפי נוה ואילת שקד מצא מין את מינו

אלא מאי?  אלה לא שופטים “שמרניים”.  אלה שופטי זבל שמוכנים להרשיע כל דבר שזז, ואין כל הבדל בינם לבין הזבל האנושי האחר בעליון.

שימו לב שאל המאבק של אפי נוה ואילת בשופטי העליון נרתמה טובה צימוקי מידיעות אחרנות, אשר הפכה שפוטה של אפי, והכניסה כתבות שקר להנדסת תודעה.  אפי אומר לאילת:  “טובה צימוקי תפנק אותם (שופטי העליון) בפולו אפ!”.  הכוונה היא שהוא יכתיב לה כתבה שתעשה בושות לשופטים בעליון וטובה צימוקי תהנדס תודעה.  אפי מוסיף:  “הם מוטרפים ממנה בעליון.  מוטרפים”.

לא נראה לנו שבמערכת ידיעות אחרונות תהיה סיבה להמשיך לשלם לטובה צימוקי משכורת כאשר היא נחשפת פה כחרב להשכיר עבור אפי ואילת שקד.

אילת שקד אומרת לאפי שאחמד טיבי הוא מחבל ארור, אבל כמו שתראו מהסמסים של אפי אם אחמד טיבי היחסים בינהם היו חמים ולבביים.

אפי אומר לאיילת שנועם סולברג הוא זבל, ומה שנכון נכון.  הוא גם אומר שג’ורג’ קרא הוא גם כן זבל, וגם זה נכון:  “מבאס שקרא הזבל יבורא במקום חאלד כבוב”.

אילת שקד מבקשת מאפי להפעיל לחץ על יצחק עמית ועל דפנה ברק ארז, ואפי עונה ש”יצחק עמית הוא זבל”, וגם זה נכון.  מה שנכון נכון.

הסמסים של אפי נוה עם אילת שקד 2017

הסמסים בין אפי נוה וטובה צימוקי

טובה צימוקי כותבת לו “זרוק איזה מודיעין”…  “אני יושבת עם נחום כדי לקדם את יוסי אלרון”.  “התגעגעתי לריכולים מהווועדה”. היא מבקשת ממנו פידבק “זה בסדר או מוגזם?… אז לרכך את זה?”  “אני לא רוצה שאתה תתלכלך”.  “מרוצה?”

בתאריך 27/2/2017 טובה צימוקי כותבת לאפי שיש מועמד ראוי מאוד לשיפוט ערן שחם שביט. היה פרקליט ורוצה מאוד לדבר איתך.  עולה לוועדה 21/3/2017″. זה אותו פרקליט שסימס לשופטת המופתעת רונית פוזננסקי ותיאם איתה מעצרים….   אין לו בושה לנבלה הזה.  ואכן החושים של אפי חדים מאוד והוא עונה לטובה ש”ערן שחם שביט הוא קרציה ונודניק”.  מה נכון נכון.  בינתיים גם רוטנית פוזננסקי חגגה על הזין המפואר של אפי נוה….

בתאריך 15/2/2017 טובה כותבת לאפי ש”אני קוראת שיש לך התכתשות עם איזו שרון שפורר.  מי היא בכלל שאתה נותן לה פרסומת?… כלבה”.  אפי עונה לה ששרון שפורר היא פח אשפה אחת”.  מה שנכון נכון.  החושים של אפי לא טועים.

בתאריך 23/1/2017 טובה צימוקי כותבת לאפי ש”מרים נאור מתה לסגור את העסקה וחיות שמה לה רגל בדלת”. “לנשיאה נאור כואב שיוצא שאסתי חיות מנהלת את השואו”.  אפי עונה לה על אסתי חיות:  “זבל זאת.  שטן”.  מה שנכון נכון.  שוב החושים של אפי לא טועים.

צימוקי כותבת לאפי:  “אם לא אני 90% מהידיעות המשפטיות לא היו נכנסות..  זה מענין את הסבתא שלהם.  בידיעות מתעניינים רק בפדופילים, אנסים, הטרדות מיניות וראליטי”.

צימוקי גם סיפרה לאפי שאסתי חיות הפעילה את גלי גינת לעשות רצח אופי ליוסי אלרון.  אפי עונה לה “ברור. חיות לא מתיאשת.  שתיחנק”.

סמסים בין אפי נוה וטובה צימוקי 2017
Views: 1,774

15 Comments

  1. כל הכתבות בעדנה הינן מאומתות. המידע המגיע לידנו נבדק ונבחן לפני שהוא מפורסם. כך שכל הניסיונות לערער על האמינות הינן פרי הביאושים של מערכות הצדק הישראליות המטפחות מרמה והפרת אמונים ומחסלות כל ביקורת. עדנה קרנבל הינה העיתונאית היחידה שמבקרת את כנופית שלטון החוק בישראל.

  2. איילה חסון ציינה בתוכנית שלה שבאתר הזה מתפרסמים כל המידע מהטלפון של אפי נווה

  3. מה עם הדלפת השיחות בין אפי נווה למנדלבליט?
    מסקרן איזה יועץ משפטי היה לנו

  4. אני בהלם מעדנה קרנבל.
    מתפלא איך כנופיית הפשע לא עצרו אותו. עדנה קרנבל לפרס פוליצר.

  5. דבר ראשון בבוקר עדנה קרנבל כך מתעדכנים בחדשות עולם המשפט.

  6. סוף סוף מצאנו פרשן משפטי אמיתי
    מתחיל את היום עם עדנה קרנבל

  7. זו הצצה ל״עולם תחתון״ בציבוריות הצבועה שכולנו מתנהלים לפיה!!!
    ברור שעיתון ידיעות אחרונות לא ראוי אפילו לעטיפת דגים!
    ברור שאפי נוה היה פגע רע, שניהל את ענייני הלשכה והמשפט דרך ״ראש״ איבר המין שלו.
    ברור שמע׳ המשפט חולה ותיקה, שאם לא תטופל תהפוך לסופנית!
    ברור שיש כתבים לא מעטים ״נחום״= נחום ברנע המרעיל הבכיר, צימוקי ואחרים, שהם אנטי טזה ליושרה ואמינות שגילינו בכתבים אחרים אמינים.
    ברור שפלנגות אליטיסטיות הממוקמות בצמתים חשובים של חיינו- הינן מורעלות ומרעילות את חיינו!
    ברור שחייבים להמשיך ולחשוף את כל החרפה ולערוך ״ניתוח״ מציל חיינו הציבוריים!!

  8. פלא שהעתונאים לא מסקרים שחיתות שפוטית הרבה יותר קל לקבל הדלפות ולפרסם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *