EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אבל כבד נפטרה ויולט חביבי אשתו של חיים חביבי שניהם קורבנות העבודה הסוציונאצית בישראל

ויולט חביבי

29/1/2023.  נפטרה ויולט חביבי אשתו של חיים חביבי, שניהם קורבנות רדיפה של העובדים הסוציאליים בישראל. ויולט היתה אישה יפה, קתולית שהגיעה לארץ בגיל 16.5.  היא פגשה את חיים חביבי שהיה שוטר, נישאו והביאו 4 ילדים לעולם.

שלושה ילדים נחטפו לאחר שבבית הספר הילדים קיללו אותם שהם נוצריים, וויולט וחיים הפסיקו לשלוח אותם לבית הספר.  העו”סיות רות מטות ומרים בן עטר פרצו לביתם עם שוטרים וחטפו את השלושה.  כעבור 5 שנים איתרו את אחד הילדים בהתנחלות ונסעו לבקר אותו.  עצרו אותם ושחררו אותם אחרי כמה שעות.  העו”סיות כעסו שהם לא הובלו להארכת מעצר והוציא צו חירום לחטיפת הילד הרביעי תינוק שנולד אחרי החטיפה הראשונה.

ויולט וחיים עשו כותרות כאשר נכנסו לכנסיית הבשורה בנצרת עם נפצים ואיימו לפוצץ אותה.  לאחר מכן מצאו מפלט במדינת פלסטין.

ויולט חביבי בצעירותה
ויולט חביבי בצעירותה

 

 

הילדים לא הסתדרו בבית הספר.  הילדים האחרים לעגו להם והשפילו אותם עד עפר שאמא שלהם נוצריה.  חיים וויולט החליטו למשוך את הילדים מבית הספר וללמד אותם בהום סקולינג בבית עד שיימצא פיתרון.

ויולט חביב בסרט הבשורה על פי חביבי
ויולט חביב בסרט הבשורה על פי חביבי

 

אבל הגורל רצה אחרת.  ב 2006 רות מטות ומרים בן עטר פקידות סעד נבלות סיציליאניות הגיעו הביתה עם שוטרים, האשימו את הזוג בעבירה פלילית על חוק לימוד חובה בגלל שסירבו לשלוח את הילדים לבית הספר.  שלושה ילדים נחטפו ונשלחו למוסדות רווחה מזעזעים.  הבת הגדולה אודליה חביבי נשלחה למסילה, בית כלא לנערות שבו רוב הזמן היתה אזוקה או שורצת בבידוד בלי כלום. האחים שלה נשלחו לאומנה ועברו טיפולים של שטיפת מוח נגד ההורים שלהם.

העובדות הסוציאליות ירדו לחייהם, תפרו להם תיקים פליליים והביאו אותם למצב של חסרי בית, בלי כסף לאוכל.  הם דפקו על דלתות של אנשים זרים והתחננו לכסף ואוכל.  הם מכרו את הדירה שלהם כדי לממן עורכי דין.  אחת מעורכות הדין שלהם היתה פנינת ינאי.

לבסוף עשו מעשה הירואי ויצאו לכנסיית הבשורה בנצרת ואיימו לפוצץ את הכנסיה.  השבאב הערבי התגודד סביב הכנסיה ורצו לעשות בהם לינצ’.  17 שבאבניקים נפצעו בתאקלים עם המשטרה.

 

 

 

 

האפיפיור מאיטליה התערב באופן אישי וסידר להם יציאה בטוחה למדינת פלסטין שם עראפאת דאג להם, סידר להם מגורים ואוכל. מידי פעם הגיעו אליהם פליטי רווחה מישראל שרצו גם הם להיעלם מציפורני הטרף של העובדות הסוציאליות הישראלית, וויולט בשמחה עזרה לכל מי שביקש עזרה.

 

ויולט חביבי בשנותיה האחרונות
ויולט חביבי בשנותיה האחרונות

 

ויולט חביבי בשנותיה האחרונות 2
ויולט חביבי בשנותיה האחרונות 2

 

 

ויולט חביבי בשנותיה האחרונות 3
ויולט חביבי בשנותיה האחרונות 3
חיים חביבי על מדי אושוויץ
חיים חביבי על מדי אושוויץ

 

מה קדם לאירוע בנצרת ב 2006? רות מטות ומרים בן עטר דפקו לבעלה של ויולט חיים חביבי תלונה על העלבת עובדת ציבור והוא חטף שנה וחצי מאסר.

הרווחה שמה את אחד הילדים באומנה חסויה בהתנחלות בשטחים.  חיים וויולט גילו את הכתובת ונסעו לשם בטרמפים. הם לא ראו את הילד 5 שנים!!!!!

משטרת ש”י הוזמנה ועצרה את חיים וויולט עד 3 בבוקר.  אז שחררו אותם בצומת בשטחים לתפוש טרמפים.  רות מטות ומרים בן עטר רתחו מזעם שהם לא הובאו בפני שופט, והחליטו לפעול על פי צו חירום שאינו דורש צו שופט ולחטוף את הילד הרביעי, תינוק שנולד אחרי החטיפה הראשונה.

מי שאישר לצמד הזונות הסוציאליות את החטיפה הוא שלומי אטיאס, מי שהיה הממונה על הרווחה בעירית ירושלים (ואח”כ קיבל קידום למנכ”ל הרשות לפיתוח הגליל).

כעבור יומיים נכנסו חיים וויולט לכנסיה בנצרת עם הנפצים.

 

 

 

 

לאחר שהסתיים האירוע מי שחתם לחיים וויולט על ערבות ולקח אותם אצלו למעצר בית אצלו במושב, היה יפה הבלורית יהונתן קפאח.  הם גרו אצלו 3 חודשים.

 

שלומי אטיאס שסניק שניהל את כנופיות החוטפות הסוציאליות של ירושלים
שלומי אטיאס שסניק שניהל את כנופיות החוטפות הסוציאליות של ירושלים

 

העיתונות התגייסה להכפיש ולטנף בשירות העו”סיות

המשטרה והעו”סיות דאגו להדליף לעיתונים כתבות הכפשה על הזוג.  העיתונאים יהונתן ליס ויובל אזולאי מהארץ ונטע סלע מידיעות התנדבו לעשות עליהם כתבות מטנפות ומגעילות בשירות משרד הרווחה.

ליס ואזולאי כתבו על החביבים ש”משפחת חביבי מוכרת לגורמי הרווחה והמשטרה בירושלים כבר קרוב לשמונה שנים כ”עושת צרות סדרתית”, על רקע דרישת הרשויות להוציא מחזקת בני הזוג את ילדיהם, בשל נסיבות שונות שאינן מצוקה כלכלית”.

גם אחרי שהסתיים משבר ההתבצרות בכנסיה בנצרת, המשטרה המשיכה לרדוךף אחריהם.  ב 4/6/2006 כתבו יהונתן ליס ויובל אזולאי ש”בני הזוג ניסו לבקר את אחד מילדיהם, השוהה בביתה של משפחה אומנת. בניגוד לחוק הגיעו חיים ו-ויולט לבית המשפחה סמוך לחצות וביקשו לפגוש את בנם.

מפקד תחנת המשטרה בנימין, סגן-ניצב איציק רחמים, סיפר כי “האב המאמץ פנה למשטרה ולפקידת הסעד על האירוע. פקידת הסעד הודיעה לנו כי יש צו חירום המורה גם על הוצאתו מחזקת המשפחה של הילד בן השנתיים, שעדיין היה ברשותם”. כדי לממש את הצו להוצאת הילד הנוסף מרשותם, נלקחו בני הזוג לתחנת המשטרה בגבעת זאב, ושם הוא הועבר לרשויות הרווחה בירושלים. לדברי גורמים במשטרה, בני הזוג היו נסערים בעת האירוע ואף איימו בהתאבדות. הם שוחררו לאחר שהובהר להם כי אסור להם ליצור קשר עם הילד.

איציק רחמים שוטר ללא רחמים רדף את משפחת חביבי
איציק רחמים שוטר ללא רחמים רדף את משפחת חביבי

עו”ס רות מטות: השטן שמצטיירת בעבודת קודש היא מלאך המוות

הנה מה שכתבה ויולט בפייסבוק על העו”ס שארגנה את 2 מבצעי החטיפה והרסה להם את החיים, 18/1/2020.

“פייסבוק חסם את הפרופיל של בעלי חיים חביבי ל 30 יום בגלל שפרסם על חוטפת הילדים רוצחת הילדים רוצחת המשפחות המפלצת השטן של העולם רות מטות פקידת הסעד מעיריית ירושלים אגף הרווחה/

משרד הרווחה מדינת ישראל נתנה יד חופשית לעבריhנית חולת נפש שטן לחטוף ילדים לסחור באבריהם להרוס להחריב להשמיד לרצוח את חייהם וחיי הוריהם הביולוגיים ומשפחותיהם הביולוגיות ופייסבוק מגן ותומך ברות מטות וחברותיה למקצוע עבודה סוציאלית להוראה נאצית לחטיפות ילדים סחר באבריהם הרס חורבן השמדת רצח חייהם של הילדים החטופים וחיי הוריהם הביולוגיים ומשפחותיהם הביולוגיות !”

 

רות מטות מלאך המוות של ירושלים עוס ממחנה ריכוז נאצי
רות מטות מלאך המוות של ירושלים עוס ממחנה ריכוז נאצי ישראהל

 

עו”ס מרים בן עטר שותפתה לפשע של רות מטות

ויולט שנאה את האישה הבזויה הזו מרים בן עטר.  נציין שבעלה היה שופט מוריס בן עטר שהתאבד כי ידע מה צפוי לו אם יתגרש מהחלאה. מוריס חנק את עצמו עם שקית ניילון.

מרים בן עטר שחייה הוקדשו לחטיפות ילדים סטייל אושוויץ
מרים בן עטר שחייה הוקדשו לחטיפות ילדים סטייל אושוויץ

עו”ס גלית אלקלעי עוד זונת רווחה שגורמת מוות ושכול

ב 31/6/2009 קבע בית המשפט העליון שאסור לעובדות הסוציאליות לבוא במגע עם משפחת חביבי:  “כל עוד לא הוחלט אחרת על ידי ערכאה מוסמכת, לא יקויים מגע ישיר בין שירותי הרווחה למשפחת המערערים”.

ולמרות הוראה ברורה זו של בית משפט עליון, זה לא הפריע לעו”ס גלית אלקלעי לשים זין על העליון והיא כתבה שהיא “סבורה שאין בהחלטה זו כדי להפקיע ממנה את סמכויותיה וחובתה לפי סעיף 11 לחוק הנוער”, וביקשה לחטוף את הילדים.  זה היה ב 19/1/2000.

שימו לב מה כותבת הנבלה:   האב ברח ממאסר בפועל וממאסר על תנאי, והאם ממאסר על תנאי בגין אי שליחת הילדים לביה”ס, הם ברחו עם ילדיהם לרשות הפלסטינאית.  כיום האב עצור והאם התבצרה עם הילדים בביתם, וזורקת חפצים לכל עבר, מאיימת להתאבד עם הילדים. הימ”מ מתכנן לפרוץ לבית ולעצור את האם.  לאור העובדות הנ”ל עשוי שלומם של הקטינים להינזק עד שיתקיים דיון במעמד שני הצדדים, במידה ולא יוצאו ממשמורת הוריהם באופן מיידי.

 

עוס גלית אלקלעי בקשת חירום לחטיפת ילדי חביבי
עוס גלית אלקלעי בקשת חירום לחטיפת ילדי חביבי

 

 

ראו פרוטוקול מהדיון אצל השופט יעקב צבן במחוזי בירושלים 16/5/2001

 

 

 

צפו בראיון עם חיים חביבי ב 2020

אין מישהו במדינת ישראל ששונא את העובדות הסוציאליות מאשר חיים חביבי. צפו בסרטון משנת 2020 בו חיים חביבי משתף את הציבור בתחושות הגועל שמעוררות בו העובדות הסוציאליות, נשים רעות, זדוניות, שקרניות, מסוכנות, שאותן הוא מכנה כלבות שטן נאלחות.

חיים חביבי מאחל לזונות הסוציאליות מוות בייסורים.

בין הזונות הסוציאליות שפגעו בו ובמשפחתו עו”ס רות מטות, עו”ס טליה פוזן, עו”ס שולי גרסון, עו”ס אורלי אוסטרמן, עו”ס סימונה שטיינמץ, עו”ס מרים בן עטר אשתו של השופט מוריס בן עטר שהתאבד בחניקה בשקית ניילון.

 

 

באחד מהפוסטים לפני מותה העלתה ויולט את הפוסטר הבא על השוטר עופר שומר:

 

 

השוטר עופר שומר - ויולט חביבי לפני מותה קיוותה שיאסף אל אלוהיו
השוטר עופר שומר – ויולט חביבי לפני מותה קיוותה שיאסף אל אלוהיו

 

Views: 237

4 Comments

  1. אמיר אמא שלך שרמוטה בת שרמוטה שזיינו אותה 1,000 גברים גמרו לה בפה ובכוס בגלל זה יצאתה בן אלף זונות ממזר בן ממזר

  2. בעיה של חביבי חבל שלא שמר על הקטן והשריץ פה גויים. מה יש לעו לעשות פה איתם ועוד עם בעייתית. פחח כתבה איומה

  3. כתבה מעוררת סלידה ממימסד מושחת שמפר אמונים לחוקי התאגיד וזכויותנו בארץ הקודש עאלק.
    חחאות אדם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *