EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 43: סרטון החטופה נועה מרציאנו (בת 19) מדקלמת ביום ה 4 לחטיפתה ותמונת גופתה. זה לא טרור פסיכולגי זה תיעוד מציאות אכזרית

נועה מרציאנו נחטפה עי החמאס שאילצו אותה לדקלם ואז שחטו אותה

עוד סרטון שפרסם החמאס שצונזר לפרסום בישראל, ואנחנו לא מבינים למה.  הטענה הרשמית שצפיה בו היא כניעה לטרור הפסיכולוגי של החמאס.

אנו סבורים בדיוק ההיפך, שצפיה בו מראה עד כמה החמאס אכזר ברמות של אכזריות שלא יתוארו, ושהצפייה בסרטון היא הדרך היחידה שיש להביע ניחומים למסכנה שנשחטה ונרצחה בידי בני עוולה פסיכופטים. פורסם 13/11/2023.נועה מרציאנו היתה תצפיתנית תה”ל army spotter ביחידה 414 של צה”ל בקיבוץ נחל עוז.

אחרי 4 ימים בשבי צילמו אותה מדקלמת טענה שהפיצוצים בעזה חייבים להיפסק כי הם קרובים לחטופים והחטופים עלולים למות מפצצה של צה”ל וביום הסרטון רואים תקריב של הפצע בראש שפתחו לה אותו בגרזן, ואת גופתה מוטלת על רצפה, כאישוש לטענה שפצצה חודרת בונקרים המיתה אותה.  ככה לא נראית אחת שמתה מפצצה.   ככה נראית אחת שרצחו אותה בני הבליעל החמאסניקים בכוונה כדי לביים סרטון.

פרסום הסרטון הוא לא טרור פסיכולוגי.  זה תיעוד הרשע של החמאס

אף אחד לא באמת מושפע מהסרטונים האלה של החטופים.  להיפך, לפחות זה מביא אות של חיים ותקווה שהחטוף יחולץ, או כמו במקרה הזה, קלוזר למשפחה שלפחות יודעת עכשיו מה עלה בגורלה של בת משפחתם המסכנה.

 

נועה מרציאנו נחטפה עי החמאס שאילצו אותה לדקלם ואז שחטו אותה
נועה מרציאנו נחטפה עי החמאס שאילצו אותה לדקלם ואז שחטו אותה

 

 

תמונתה של התצפיתנית נועה מרציאנו לפני שהחמאס פתחו לה את הראש בגרזן
תמונתה של התצפיתנית נועה מרציאנו לפני שהחמאס פתחו לה את הראש בגרזן

 

 

תמונת הפצע בראש של החטופה נועה מרציאנו להוכחת הטענה שנפצעה מפצצה של צהל
תמונת הפצע בראש של החטופה נועה מרציאנו להוכחת הטענה שנפצעה מפצצה של צהל

 

תמונת הגופה של נועה מרציאנו לטענת דובר צהל זו לוחמה פסיכולוגית
תמונת הגופה של נועה מרציאנו לטענת דובר צהל זו לוחמה פסיכולוגית

 

 

אף אחד לא באמת מאמין לדקלומים המאולצים.  לכן הגיע הזמן להפסיק לנהוג בפטרונות כלפי הציבור ולהפסיק לצנזר את הסרטים האלה בעילה של טרור פסיכולוגי.

החמאס שחרר את הסרטון הזה כדי להראות שההפצצה על עזה עלולה לגרום לפגיעה של החטופים מההפצצות.  היא צוותה לבקש מביבי שיפסיק את ההפצצות על עזה כי החטופים עולים להיפגע מפגזי צה”ל, ובסיום הסרטון הראו את תמונת גופתה אחרי שהוצאה להורג ע”י הנוחבה, בטענה כוזבת שפגז של צה”ל פגע בה.

הרי ברור ששחטו אותה ולא פגז של צה”ל פגע בה.  למה חושבים בדובר צה”ל שהציבור מטומטם ולא מבין????

 

 

 

איך קורה שכל ערוצי התקשורת הפכו “פראבדה” ומתואמים זה עם זה מה לפרסם, ומה לא?

בדרך כלל ערוץ תקשורת רודף אחרי סקופ.  מי שמביא סקופים, מגביר את התנועה לערוץ התקשורת שלו.  והנה מאז 7/10/2023 כל ערוצי התקשורת מפרסמים את אותם דברים, באותו זמן ואפילו באותם מילים, כאילו כולם מעתיקים מאותו מקור (דובר צה”ל).

 

נועה מרציאנו תצפיתנית נחל עוז אולצה לדקלם בסרטון ונשחטה עי חמאס בשבי
נועה מרציאנו תצפיתנית נחל עוז אולצה לדקלם בסרטון ונשחטה עי חמאס בשבי

 

 

איפה הסקופים ואיפה התחקירים שזה ליבת נשמתו של מקצוע העיתונות? איך כולם מתואמים במקהלה אחת?  איך זה שאין אף עורך שאומר “אני אפרסם את זה ויהי מה”?

לכתבה בהארץ יש 28 תגובות וכולם סבורים שהיה צריך לפרסם את הסרטון.  הנה תגובה אחת: “עיתונאות מגויסת.  זאת לא עיתונאות”.

ועוד תגובה “האם אתם עדיין עיתון לאנשים חושבים? צפיתי בסרט. אני עדיין מתקשה להירגע לאחר מספר שעות. הצפיה קשה וקורעת את הנשמה ואת הלב. ועדיין, האם לא ראוי להביא בפני הציבור תיאור ענייני של מה שהסרט מראה? הציבור הישראלי צריך להבין עם מה אנחנו מתמודדים. זה הרעיון מאחורי דמוקרטיה ועיתונות חופשית. ומגיע לנו גם לשמוע פרשנות של מומחים לנושא על הסרטים שחמאס משחרר ומה הארגון מנסה להשיג מעבר לזריעת אימה ופחד”.

הנה הציטוט של דובר צה”ל שכולם מצטטים:  “‘ליבנו עם משפחת מרציאנו שבתם, נועה, נחטפה באכזריות על ידי ארגון הטרור חמאס. … אנחנו פועלים בכל האמצעים, המודיעיניים והמבצעיים, על מנת להשיב את החטופות והחטופים הביתה. נציג צה״ל הגיע לבית המשפחה והודיע להם על פרסום הסרטון.  חמאס ממשיך להפעיל טרור פסיכולוגי ונוהג באופן לא אנושי, דרך סרטונים ותמונות חטופים, כפי שעשה גם בעבר’.

הציטוט לא אומר שהיא נרצחה ושבסיום הסרטון מופיעה הגופה שלה עם פצע פתוח בראש, כאילו היא נפצעה מפצצה חודרת בונקרים.  גם הביטוי צה”ל הודיע למשפחה על פרסום הסרטון הוא נלעג.  צה”ל לא צריך להודיע למשפחה את מה שהמשפחה כבר יודעת דרך הווצאפים.  ווצאפ וטלגרם מגיעים למשפחה הרבה יותר מהר מדובר צה”ל.

וכמו שאמרנו זו זילות של המעשים הנפשעים של חמאס בכך שדובר צה”ל אומר שפרסום הסרטונים מהווה טרור פסיכולוגי והתנהגות לא אנושית.  המעשים הנפשעים של החמאס זה מרחץ הדמים והחטיפות והאונס שביצעו. במקרה של נועה, רצחו אותה על דרך של פציעה מכוונת בראש כדי להוכיח את הטענה שפצצה חדרה לבונקר והמיתה אותה.

הסרטונים של חטופים מדקלמים מול מצלמה זה לא “התנהגות בלתי אנושית”…..להיפך, המדינה מתחננת לצלב האדום שיחפש את החטופים ויבקר אותם, ויביא רמז למה שעלה בגורלם.  ואם הצלב האדום היה מביא את הסרטון הזה אז זה היה בסדר לפרסם אותו?????

הנה עוד תגובה באתר של הארץ: “יש כאן שגיאה גסה של התקשורת. הסתתרות מאחורי ״טרור פסיכולוגי״, מביאה למצב אבסורדי שבו לא מוצגים לציבור הישראלי עובדות רלוונטיות. התקשורת הפכה מגוייסת לחלוטין ומועלת בתפקידה. אין טעם לשדר את הסרטון כמובן, אבל לאמר מה מופיע בו, האם ניתן לאמת את המידע הזה ומשמעויותיו, אלו הם פרטים שחובה לדון בהם. יש לנו, לכאורה, עדות למעשה רצח שביצע החמאס. זה כבר לא ״טרור פסיכולוגי״, אלא טרור ממש. אז עכשיו אסור לדווח על זה?”.

התוצאה של כתבות מטומטמות שכאלה היא שכל מי שקורא את הכתבה, מייד מחפש את הסרטון בגוגל כדי לראות בעצמו במה מדובר…..  זה רק מעודד את הציבור לחפש את הסרטון בכוחות עצמו.

כתבה בהארץ של ג’קי חורייניב קובוביץ ו עופר אדרת פורסם 13/1/2023

חמאס פרסם סרטון של החיילת נועה מרציאנו שנחטפה, צה”ל: לבנו עם המשפחה

מרציאנו, בת 19 ממודיעין, נחטפה מבסיס התצפיתניות בנחל עוז. צה”ל: עדכנו את המשפחה על פרסום הסרטון, זה טרור פסיכולוגי

חמאס פרסם אמש (שני) סרטון ובו נראית החיילת נועה מרציאנו, תצפיתנית בנחל עוז, שנחטפה לרצועת עזה ב-7 באוקטובר. דובר צה”ל הודיע כי נציג מטעם הצבא הגיע לבית המשפחה עם הפרסום, ועדכן אותה בדבר פרסום הסרטון. “לבנו עם משפחת מרציאנו שבתם, נועה, נחטפה באכזריות על ידי ארגון הטרור חמאס”, מסר הצבא. “חמאס ממשיך להפעיל טרור פסיכולוגי ונוהג באופן לא אנושי, דרך סרטונים ותמונות חטופים, כפי שעשה גם בעבר”. “הארץ” לא מפרסם את הסרטון או מפרט את תוכנו.

מרציאנו, בת 19 ממודיעין, שירתה כתצפיתנית בנחל עוז. אמה, עדי, שוחחה עמה בפעם האחרונה באותו יום בבוקר מתקפת ה-7 באוקטובר ב-7:30 בבוקר. “היא אמרה שהיא במיגונית, סיפרה שיש חדירה”, אמרה האם בראיון לרז שכניק ב”ידיעות אחרונות”. בהמשך, לדברי אמה, היא לחשה: “אני צריכה לנתק, צריכה להיות בשקט”. אמה העידה: “לא שמעתי צעקות או יריות, אחרי חצי שעה שלחתי הודעה, היא לא ענתה”.

מרציאנו תועדה בצילום שבו היא נראתה כפותה עם עוד שלוש חברות. כעבור כשבוע הודיעו למשפחה מהצבא כי היא נחטפה לרצועת עזה. “אני מפחדת שיפגעו בה. בת 19, מה נסגר? כאמא, אני מרגישה שהיא בחיים, אבל מבקשת עזרה”, אמרה. ב-12 באוקטובר ציינה נועה את יום הולדתה ברצועת עזה.

מוקדם יותר אתמול פורסם תיעוד של אליזבט צורקוב, אזרחית ישראלית שנחטפה בעיראק, לראשונה מאז חטיפתה במרץ האחרון. צורקוב, בת 37, צולמה אומרת שהיא קוראת להפסקת הלחימה בעזה, ומבקשת לפעול לשחרורה. בחמישי פרסם ארגון הג’יהאד האיסלאמי סרטון של שני חטופים ברצועת עזה ומסר שהוא מוכן לשחרר אותם מסיבות הומניטריות. החטופים הם חנה קציר, בת 77, ויגיל יעקב, בן 13, שניהם תושבי ניר עוז.

בשבוע שעבר הכריז צה”ל על מותה של רוני אשל, תצפיתנית ששירתה גם היא במוצב נחל עוז וגורלה לא נודע מאז הטבח בעוטף עזה ב-7 באוקטובר. אשל, בת 19 מצור יצחק, נעלמה במהלך מתקפת חמאס עם כמה מחברותיה לצוות. אחת מהן, אורי מגידיש, נחטפה לרצועת עזה ושוחררה לפני שבועיים במבצע של שב”כ וצה”ל. עד כה הודיע צה”ל על 356 חללים שנפלו במלחמה.

חמאס פרסם סרטון של החיילת נועה מרציאנו שנחטפה, צה”ל: לבנו עם המשפחה – מדיני ביטחוני – הארץ (haaretz.co.il)

https://www.haaretz.co.il/news/politics/2023-11-13/ty-article/0000018b-ca4d-d518-a39b-fa7dfc3d0000

 

תנחומינו לאבי מרציאנו, מנהל מתחם תל אביב דרום ברכבת ישראל שביתו נשחטה באכזריות ברברית.

 

 

דודי זלמנוביץ ראש מטה החטופים
דודי זלמנוביץ ראש מטה החטופים

 

 

שמואל ברודץ רוצה להחזיר 7500 מחבלים עם דם על הידיים בשביל בני משפחתו החטופים
שמואל ברודץ רוצה להחזיר 7500 מחבלים עם דם על הידיים בשביל בני משפחתו החטופים
Views: 93

11 Comments

  1. איך יודעים שהיא מתה? בגלל התמונות? הכרזת החמאס? והרי הם לא נחשדים כדוברי אמת ומוות אפשר לזייף. יש הרבה פייק שמגיע מעזה. איך ישבו ההורים שלה שבעה? על סמך מה? והרי אין עדיין בדל מושג איפה החטופים. ואולי היא רק פצועה? זה לא בעייתי למהר ולהודיע למשפחה על סמך סרטון? ואולי השב”כ יודע דברים שאנחנו לא יודעים..

  2. הפסיקי להתנשא, וכאילו טמטום אחז בגופי הפרסום.
    באם סרטון כזה יפורסם, ובו ברור שלא נפגעה מהפצצה – החמאס “ישתפר” ולסרטון הבא יפוצץ גופות.
    יש שם עדיין חטופים רבים – חובה לראות אותם בכל חשיבה.

  3. מצמרר, אישה אומללה. אין גבול לאכזריות, לעזה יש שטח ענק ובכ”ז הם חומדים את מדינת ישראל הקטנה. מקרים כאלה ורבים אחרים הם השקפה של מה שעתיד להיות לכל עם ישראל אם פרו פלסטינים ימשיכו להפגין למען העם הערבי עם התרבות חרא הזאת ואלה יכנסו למדינת ישראל. שואה שנייה וגרוע ממנה.
    אני לא יודע מי באמת הכותב פה, אבל תשים לב שיש כמה גברים שמאלנים הידועים כנרקומנים ובליינים שניצלו ופגעו פיזית בנשים יהודיות חלקן נשואות, שהרסו להם ת’חיים ת’משפחה ושאתה בוחר להרים להם ולטנף ולהוציא קיטור על הקרבנות. אל תקה אוטומטית כל סיפור של גבר אשכנזי שטוען שהתלוננו עליו תלונת כזב, יש גברים חרא שקרנים, שעלה להם ומרוב שהם 24/7 על סמים שמספקים להם כל בחורה אומללה ישראלית שתיפול בידיים שלהם בסכנה.

    הערת מערכת:
    אין כזה דבר “מספקים סמים לבחורות אומללות”. האומללות לא צריכות לקחת את הסמים. הן בכלל לא צריכות להיות במקומות שיש בהן סמים.
    מי שיוצאת למועדונים ומסתממת עושה זאת כי היא רוצה להנות, FUN FUN FUN וסמים זה חלק מההנאה.

  4. היא לא צוחקת, ילדה בת 19 שצולמה מדברת, אחרי הרבה זמן מצילום הסרטון הוצאה להורג בגרזן, לא מהטילים שלנו. ביד שמאל שלה ליד פרק היד יש סימני קשירות אדומים וכואבים, הראש שלה פתוח לגמרי, כף רגל ימין כרותה רואים עצם שבורה, כף הרגל מונחת ליד הרגל, היא נכרתה כשנועה היתה בחיים, היא עונתה למוות

  5. רואים איך היא מתה מפחד לכל הדפוקים שלרגע חושבים שהיא צוחקת לכו ללמוד אנושות דפוקים בשכל היא צוחקת מאירוניה מרפלקס מלעצור את הבכי, הכל שלה רועד והיא מותשת, אכזריים שהרגו אותה פשוט הרגו אותה!!!!! ברור שזה מה שקרה אכזרייםםםם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *