EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אודליה סוויסה היא הלסבית מ”הישרדות” שתפסה טרמפ על אבי סוויסה והשריצה ממנו 4 ילדים בלי מבחנות ועם כספומט מזונות ל 21 שנה

אודליה סוויסה לסבית שתפסה טרמפ על גבר להשרצת 4 ילדים

בחודש שעבר 17/12/2021 התגרשה הלסבית אודליה סוויסה מבעלה במשך 13 שנים אבי סוויסה. מדובר באחת שהיתה בהישרדות ועל כן היא נחשבת סלבית ב 2 שקל.

היא השריצה ממנו ועל חשבונו 4 ילדים ארבעה ילדים – אגם, אושר, אלין ואמילי.  עם גירושיה הפיצה שמועות שהסיבה לגירושין זה שאבי סוויסה בגד בה….

בתגובה אבי סוויסה החליט לא לסתום את הפה ולהוציא את הלסבית מהארון.  THANK YOU

אודליה סוויסה לסבית שתפסה טרמפ על גבר להשרצת 4 ילדים
אודליה סוויסה לסבית שתפסה טרמפ על גבר להשרצת 4 ילדים

נציין שמשתלם מאוד ללסביות לתפוס טרמפ על גבר שיעשה להם ילדים בלי מבחנות וטיפולי פוריות וגם יממן להן מזונות עד גיל 21.

רובן מאוד אלימות ושופעות טסטוסטרון ונוטות להעליל על הבעל המסכן (שבד”כ אין לו הרבה טסטוסטרון), שהוא אלים ונוטות לגרום ניכור הורי.

ב 23/12/2021 הכתבת נועה רחמים כתבה שהשורדת המסלסלת אודליה סויסה הגיעה בשבוע שעבר לרבנות וחתמה על הסכם גירושים מבעלה ב-13 השנים האחרונות, אבי סויסה, סיכמה את תהליך הגירושים ו”הודתה לגרוש” על שהשריץ לה 4 ילדים בלי מבחנות.

לפני שפגשה את אבי סויסה, אודליה התחתנה לראשונה בגיל 18 כשעוד הייתה חרדית והתגרשה לאחר שחוותה מערכת יחסים “אלימה” לכאורה. אודליה סויסה בת ה-35 הכירה את בעלה השני – אבי, איתו הייתה ב”זוגיות” 13 שנים ולשניים ארבעה ילדים – אגם, אושר, אלין ואמילי.

סויסה השוותה את הגירושים מבעלה הראשון לתהליך הגירושים שחוותה כעת עם הגרוש הטרי אבי והודתה לו על השמירה על הכבוד הדדי גם בפרידה, וכך כתבה: “כמה מדהים שדווקא בטיימינג הזה כשאני נמצאת בסופו של תהליך גירושים, משודר הפרק שבו אני מספרת על הנישואים הראשונים שלי, וגורם לי לחשוב על כמה שני הגירושים האלו כל כך שונים. יש משפט שאומר ‘צריך לדעת ממי להתגרש ולא עם מי להתחתן’. בפעם הראשונה שלי לא ידעתי, התחתנתי כי רציתי לברוח – מהר מאוד הבנתי שברחתי למקום הלא נכון. רציתי להיות חופשיה ולקח זמן, מלחמות. לא ויתרתי לעצמי גם שזה עלה לי בניתוק מההורים שלי. הייתי אודליה תמימה ופחדנית, שומעת את השיר ‘חופשיה’ בוכה ונחנקת מדמעות, היום כשאני שומעת אותו הדמעות ממקום אחר”.

הנה כאן יעל בר זוהר אומרת שאודליה סוויסה היא מופת לכל הנשים בישראל:

אודליה סוויסה לסבית שעוקצת גברים לצרכי זרע ופיריון מיני
אודליה סוויסה לסבית שעוקצת גברים לצרכי זרע ופיריון מיני
אבי סוויסה אכל עוקץ מהלסבית אודליה סוויסה ישלם מזונות ל 4 ילדים
אבי סוויסה אכל עוקץ מהלסבית אודליה סוויסה ישלם מזונות ל 4 ילדים

בתאריך 24/1/2022 פרסמה יפעת הללי אברהם:

סערה מקומית: אודליה סוויסה המפורסמת שהתגרשה יוצאת עם אישה

כולנו מכירים אותה מאחת התוכניות המדוברות על המסך ואפילו ליווינו אותה לאורך הגירושים מבעלה אך כעת עולם הבידור כולו מתעסק בשמועה העסיסית שמתבררת כנכונה: בימים אלו היא מנהלת מערכת יחסים עם אישה

לפעמים החיים עולים על כל דמיון: הסיפור שמעסיק בימים אלה את התעשייה המקומית שבר את כל השיאים וסובב סביב אישה מאוד מפורסמת ששמה היה בכותרות לאחרונה, היא התגרשה בעבר, היא אמא לילדים ולפני כמה שבועות הפתיעה את כל הסובבים אותה כששיתפה אותם בעובדה שהיא מנהלת מערכת יחסים רומנטית עם אישה.

בת הזוג של האישה המפורסמת (אותה כולכם מכירים) היא אישה אנונימית לחלוטין וחרדית לשעבר, שהייתה נשואה לגבר ולהם ילדים משותפים. אגב, עוד לפני שהכירה את אותה אישה מפורסמת, שהציגה את עצמה כסטרייטית עד אז, האישה האנונימית התאהבה באישה אחרת (נשואה גם היא) ועבורה התגרשה מבעלה, יצאה מהארון – ויצאה בשאלה.

לאחרונה הזוגיות הקודמת של האישה החרדית לשעבר נגמרה ודרך חברות משותפות היא הכירה את אותה מפורסמת והניצוצות נדלקו. זמן קצר לאחר מכן הן כבר הבינו שהן רוצות לחיות יחד, ולאחרונה מתנהלות כזוג לכל דבר ועניין. השתיים לא מסתירות את הזוגיות ביניהן, אך מאחר ומעורבים בסיפור ילדים קטינים, בעלים לשעבר ועוד משפחות – אנחנו נשאיר את הפרטים חסויים בשלב הזה.

https://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local-2022/Article-636f663e61b8e71027.htm

Views: 161

3 Comments

  1. אנשים רעים שמפיצים שקרים על אנשים.פשוט רוע ולשון הרע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *