EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אונס שלא היה 11: פרי פתאל טראנסית עשתה מין S&M עם יואב אבן כתב הבריאות והתלוננה תלונת שווא על אונס S&M וסימום בסם אונס וטענה שבא לה להתאבד. שוש מולא עשתה לטראנסית פרי פתאל כתבה מפוארת המסבירה את התסביכים הפסיכיאטרים של מתלוננות השווא

אף אחד לא האמין לאדון פרי פתאל שהיה בעבר אישה ושכב עם כתב הבריאות יואב אבן.  תלונת השווא שלה נזרקה לפח.  יואב אבן אפילו כתב ספר על הטראומה שהיא/הוא גרמה לו.  

בפרוץ משבר הקורונה יואב אבן כתב הבריאות של ערוץ 12 זכה לתהילה.  יום יום הופיע בטלוויזיה והקריא מספרים של הדבקות.  זה הפך אותו לאושייה טלוויזיוניות.  אבל רק מעטים זוכרים שב 2015 גם יואב אבן עבר שיימינג פמיניסטי, קראו לו אנס, תקפו אותו בכל המהדורות, והוא גם נעצר בשל תלונת שווא על אונס.  מ”י 45272-03-11. 

דיוני המעצרים של יואב אבן אצל השופט בני שגיא

משטרת ירקון ת”א הביאה את יואב אבן למעצר ימים בפני השופט בני שגיא בתאריך 24/3/2011.  כעבור חודש התקיים עוד דיון בתאריך 28/4/2011, כעבור 3 חודשים התקיים עוד דיון בתאריך 16/7/2011, כעבור שבוע התקיים עוד דיון בתאריך 18/7/2011 וכעבור 4 שנים התקיים עוד דיון בתאריך 16/6/2015.  כל הדיונים היו אצל השופט בני שגיא.

 

 

אמיר אוחנה עם בני שגיא 5-12-2019
אמיר אוחנה עם בני שגיא 5-12-2019

 

בגלל כתבה של שוש מולא הביאו את יואב אבן למעצר בשנית אחרי 4 שנים

לא ברור מדוע באותו תיק על אותה חקירה, אחרי 4 שנים מביאים את אותו חשוד לעוד דיון מעצר אצל אותו שופט.  אם יואב אבן הובא לשופט בני שגיא ב 24/3/2011, מה רצו ממנו המשטרה ב 16/6/2015?

מסתבר שיואב אבן פרסם ספר במהדורה דיגיטלית על כל מה שקרה ימים ספורים לפני ה 16/6/2015, ואז רצה המשטרה אליו הביתה והובילו אותו באזיקים לבני שגיא בגלל שהוא פרסם את הספר.  יואב שוחרר מייד.

המתלוננת פרי פתאל שידעה על כל זה, הלכה לשוש מולא מידיעות אחרונות ועשתה אצלה כתבה ענקית במגזין 7 ימים ופרסמה את “הצד שלה” בדיוק 12 ימים אחרי שיואב אבן נעצר בגלל פרסום ספרו ביוני 2015 …..  שוש מולא פרסמה את ה”תחקיר” שלה ב 28/6/2015.  כמובן שהמטרה היתה להשפיע על המשטרה ולשנות דעת קהל.  זה לא הצליח.

 

 

יואב אבן שכב עם הקוקסינלית פרי פתאל וחטף ממנה תלונה על אונס
יואב אבן שכב עם הקוקסינלית פרי פתאל וחטף ממנה תלונה על אונס

 

יואב אבן עשה מין עם הטרנסקסואלית ליאת פרי פתאל וחטף תלונת שווא
יואב אבן עשה מין עם הטרנסקסואלית ליאת פרי פתאל וחטף תלונת שווא

 

 

יואב אבן תקע זין ענק בתחת של פרי פתאל וחטף מעצר אצל בני שגיא
יואב אבן תקע זין ענק בתחת של פרי פתאל וחטף מעצר אצל בני שגיא

 

 

הטוויסט בסיפור:  המתלוננת פרי פתאל שינתה מין לגבר

במקרה שלו היה גם טוויסט שכן יואב אבן שכב עם בחורה, אבל כשהיא הגישה את התלונה שלה היא כבר הפכה להיות גבר.  בקיצור מדובר בטראנס ושמו בישראל פרי פתאל.

באתר Sharlila100 פרסמה הכתבת המהוללה אילנה סתיו את הפרשה יואב אבן ובזכות מי שהיה שוטר, והיום הוא עו”ד פרטי דרור בוזגלו שעובד במשרדה של העו”ד הטראנסית שני רופא, 2 כתבות בנושא שומרו ותועדו, למרות שהאתר שרלילה100 ירד מהאוויר, והיום היא לפניכם. חן חן לעו”ד דרור בוזגלו.

החוקר דרור בוזגלו בעצמו היה בזוגיות אינטימית עם טראנסית עו”ד שני רופא שהיתה גבר בשם אהוד רופא והיום היא אישה.  חה חה חה.   

דרור-בוזגלו-השוטר-שתפר-תיקי-סייבר-בלי-להבין-בסייבר-הפך-עורך-דין-ומסונף-לקוקסינלית-שני-רופא
דרור-בוזגלו-השוטר-שתפר-תיקי-סייבר-בלי-להבין-בסייבר-הפך-עורך-דין-ומסונף-לקוקסינלית-שני-רופא

כתבה זו מוגשת כשירות לקהילת הטראנסים בישראל.  יש להזהיר את הטראנסים מפני מגע עם המתלוננת/מתלונן המסוכן שצדה גברים באפליקציות להכרויות ואחר כך מתלוננת שלא נהנתה ומגישה תלונה על אונס.  טראנסים וטראנסיות יקרים ויקרות, היזהרו לנפשותיכם.

אז מי צודק? יואב אבן או פרי פטאל, הבחורה לשעבר שהתלוננה נגדו? “מי שאכולת תסביכים מילדות שלא תצא לשחק במגרש של המבוגרים”

 
 

אז מי צודק?  יואב אבן או פרי פטאל, הבחורה לשעבר שהתלוננה נגדו? היום היא גבר. באדיבות שוש מולא שמענו את הצד של פרי פתאל, המתלוננת. שוש מולא מנסה לצייר אותה כבחורה רגישה, שנוצלה ע”י חזיר שובניסטי שכל מה שענין אותו זה לדחוף זין לתוך פות ותחת. שהוא ניצל אותה, ושהיא מסכנה. האמנם? מרוב שהגברת שוש מולא ניסתה לצייר אותה כמסכנה, מצטיירת תמונה בעייתית של בחורה שהיא בחור מתוסבך מכל בחינה אפשרית. קיראו כמה תסביכים יש לה ואולי אפילו העיין  החדה פיספסה תסביך אחד או שניים.

היא מסובכת בזהות מינית. פעם הגדילה את השדיים להיות יותר נשית, ואחר כך לקחה טסטוסטרון כדי להראות כמו גבר. הייתה טום בוי. גם למה ולמי היא נמשכת… היא לא יודעת. היא רוצה גבר אבל שהגבר יהיה נשי, אבל היא הייתה גם עם נשים, והייתה גם עם סוגים אחרים של בעלי מיניות מסוגים לא ברורים.

פרי פתאל מספרת שבגיל 18 כשהייתה בחורה נמשכה להומו תושב חוץ, ואומרת שהוא כנראה הרגיש את הצד הגברי שלה. שטויות. היא הייתה אישה. מה בדיוק ההומו היה יכול להרגיש בה? עוד טעות בזיהוי העניין הרומנטי.

אחר כך היייתה עם בחורה “אבל זה לא עבד”. עוד טעות בזיהוי. אחר כך הייתה עם איזה גרמני שזיין אותה באמצעות דילדו פלסטי, ללא מגע זין אמיתי. למה שהגרמני יחדיר בה סטראפ און, ולא את הנקניקיה הבאוורית שלו, הדבר האמיתי?

היא גם לא יודעת מה מביא אותה לגמור.   זין אמיתי באיברי המין, או שדוחפים לה פלסטיק בתוך הפות (או התחת).  שימו לב למילות החיבה שלה ל”סטראפ-און” שלה. “הסטראפ און עשה אותי מאושרת“, היא אומרת.

היא מתייחסת לסטארפ און בכזו חיבה ממש כמו שבני אדם שאוהבים כלבים וחתולים מתייחסים לחיות המחמד שלהם. גם סיפרה ליואב אבן שהיא אוהבת מין אגרסיבי ותירצה את זה כי “יש לה נפש של גבר”, וגברים כביכול אוהבים להיות אגרסיביים. נו, עוד שטויות בצרורות.

יש לה גם תסביכי נחיתות בגלל היותה מזרחית, טוענת שנתקלה בהפלייה על רקע אי היותה אשכנזיה….

יש לה גם תסביכי ילדות על רקע היותה הבלתי פופולרית, זו שלא רצו לשחק איתה.

יש לה גם בעיות בהבנת המציאות. אבא של חבר התחכך בה, והיא הייתה בהלם ולא יכלה לנשום מרוב פחד. ממש דרמה של החיים….. מישהו נגע בה, כנראה בטעות, והיא בהלם, מתה מפחד. נו בדיחה.

יש לה גם תסביכים של שמנדוזה. הייתה שמנה והפחיתה 32 קילו. גם זה תסביך.

חוץ מזה יש לה בעיות רפואיות: בלוטת התריס שלה לא מתפקדת, ויש לה לחץ דם חריג.

חוץ מזה כל חייה חיה בסודי סודות, חיה בארון שלא יגלו את הסוד שלה.

יש לה גם תסביך הורים, לטענתה בגלל שהוריה מזרחיים, לא היו מקבלים אותה, שגם זה זיבולי מוח, ואין הבדל בין הורים אשכנזים למזרחיים במצבים של טראנס-מיניות. כולם מקבלים את זה פחות או יותר אותו דבר.

הקורא הממוצע לא מתרשם מהירידה הנלוזה לגזעניות עדתית. זה לא מה שגורם לנו להזיל דמעות.

בקיצור הבחורה הזו אכולת תסביכים. אז איך בדיוק יואב אבן היה אמור לדעת שהיא כל כך מתוסבכת?  היא לא נתנה לו אפילו רמז קלוש שהוא לא היה בסדר. להיפך, אפילו השאירה לו פתק של תודה על האירוח. איך גבר יכול לדעת שהוא מכניס פקעת של צרות הבייתה ולתוך המיטה?

גם את הסיפורים שמהשלוק וחצי אלכוהול שמזג לה היא נכנסה לעילפון חושים, אנחנו לא קונים. אולי אם יש לה בעיה בספיגת אלכוהול בגלל בלוטת התריס, אז זה אולי גורם לא חולשה. אם ככה, הייתה צריכה לסרב בנימוס ולשתות קולה.

הנ”ל, פרי פתאל גרה בדרך רמתיים 118 רמת השרון.  מעניין איפה גר יואב אבן וכמה זמן לקח לה ליסוע אליו לסטוץ?

 

פרי פתאל מתלוננת שווא קוקסינלית – המשטרה לא האמינה לה

שימו לב:  התמונות שהביאה פרי פתאל למשטרה היו משנה וחצי לפני הסטוץ.  היא טענה שהושקתה בסם אונס והיתה מעולפת אבל ידעה להתקשר לשותפה שלה להגיד לה שתשאיר לה את המפתח.  איך הצליחה לחייג לשותפה כשהיא “מעולפת”?  וזה כשהיא טוענת שהיתה מעולפת ובקושי מצאה את הדרך למכונית שלה. 

היא השאירה ליואב אבן פתק “תודה על האירוח“.  היא שעובדת בבית חולים המשיכה להגיע לעבודה ולא ביקשה שיבדקו אותה רפואית.  לא פנתה לחדר מיון.  לא הזמינה אמבולנס.  יומיים אחרי הסטוץ התקשרה ליואב אבן וביקשה שיזיין אותה שוב פעם.

בקיצור אחת כמוה לא צריכה לשחר לטרף, ולהציע עצמה לגברים. אחת כמוה לא צריכה לבוא אל גבר הבייתה ולעשות לו פוזות של רוצה או לא רוצה. היא הזמינה עצמה לסיטואציה מינית, ובמקרה כזה שתגיד תודה שאחד כמו יואב אבן בכלל היה מוכן להשחיל את האיבר בתוך האיברים הטראנס-מיניים שלה.

נשים כמוה צריכות להישאר בבית, ולחפש בני זוג רק באפליקציות יעודיות לאנשים כמוה. לבוא ולשדר סימני מיניות, ואחר כך להגיד לא רציתי, הייתי מעורפלת, הוא אנס אותי. סורי. לא קונים את זה.

 

יואב אבן עשה סאדו מאזו לקוקסית פרי פתאל
יואב אבן עשה סאדו מאזו לקוקסית פרי פתאל

 

כל מי שמתלוננת אצל שוש מולא היא מתלוננת שווא שרוצה להשפיע על דעת קהל

שוש מולא הפכה להיות הכתובת מספר אחד של כל מתלוננות השווא, אלו שהמשטרה בקלות מגלה שהן מעלילניות ומחנטרשות.  אז שוש מולא תמיד שמחה לעשות כתבה ענקית ולתאר את הנוכלת כמסכנה שיש לה סיפור לספר ושצריך להאמין לה.

הנה כתבת שער שעשתה שוש מולא לפרי פתאל במגזין 7 ימים.

ועדנה אומרת מוסר השכל….

פרי פרי הפיירי.  הייתה לך הרפתקאה. נהנית ב S&M….  תגידי תודה ותמשיכי הלאה. אל תהרסי חיים של אנשים. ואל תלכי לשוש מולא ותייללי כמה שכולם לא בסדר, כולל ההורים המזרחיים שלך, ורק את הענוגה והמסכנה ש”אנסו אותה”. בולשיט. את לא הכיפה האדומה שהזאב הרשע אנס. את זבל כי הרסת חיים של בן אדם. סתם.

וזו היפיופה.  פרי פתאל

שימו לב לטרנספורמציה.  הנ”ל יצאה להפגנות עם שלטים, ביקשה והתחננה לתשומת לב ציבורית, הזדהתה כ”קורבן עבירת אונס” בשמה המלא, למרות שבמשטרה זרקו אותה לכל הרוחות.

עדנה קרנבל רק מלאת את בקשתה של פרי פתאל, לפרסם את סיפורה.

 

פרי פתאל המתלוננת אונס על יואב אבן לפני שלקחה טסטוסטרון
פרי פתאל המתלוננת אונס על יואב אבן לפני שלקחה טסטוסטרון

 

 

 

פרי פתאל שהתלוננה שיואב אבן אנס אותה בשלב הביניים הטראנס סקסואלי
פרי פתאל שהתלוננה שיואב אבן אנס אותה בשלב הביניים הטראנס סקסואלי

 

 

 

פרי פתאל קיבלה את הזין של יואב אבן בתחת והיה לה גדול
פרי פתאל קיבלה את הזין של יואב אבן בתחת והיה לה גדול

 

 

 

פרי פתאל מי שקיבלה מיואב אבן זין עמק בתחת
פרי פתאל מי שקיבלה מיואב אבן זין עמק בתחת

 

 

 

 

 

 

פרי פתאל אחרי הזריקות במין הגברי שכב עם יואב אבן
פרי פתאל אחרי הזריקות במין הגברי שכב עם יואב אבן

וזו פרי פתאל, מתחננת לתשומת לב ציבורית:

פרי פתאל בהפגנה רצתה שיפרסמו מה קרה לה עם יואב אבן
פרי פתאל בהפגנה רצתה שיפרסמו מה קרה לה עם יואב אבן

30/8/2015:

שיימינג פמינאצי: יואב אבן מספר איך התנפלו עליו הפמיניסטיות הרדיקליות מירב מיכאלי וחנה בית הלחמי ביום שאחרי סגירת התלונה של פרי פטאל

איזה התנפלות פמינאצית הייתה עליו. הנה, הוא מספר מה עשו לו הערפדות הפמינאציות ביום שאחרי ההודעה שהמשטרה סוגרת את תלונת השווא של המתלוננת המטורפת פרי פטאל. פרטים נוספים על הפרשה שלא תקראו בשום מקום אחר, באדיבות רוני אלוני סדובניק. אז מי צודק? יואב אבן או פרי פטאל | מערכת בתי המשפט.

המתלוננ/ת המתוסבכ/ת פרי פטאל עושה לייקים לכל חירטוט חדש של סדובניק. אנחנו ממליצים ליואב אבן לתבוע את שתיהן. כדאי מאוד שטראנסקסואלים כמו פרי פטאל יישארו בבית ולא יחפשו להן מין אקראי ומזדמן, אם הן לא סגורות על עצמן מה הן אוהבות במיטה, ואיזה סוג של מין הן אוהבות.

נשים/גברים כמוה לא צריכות לחפש זיונים באפליקציות או בפייסבוק, אם הן לא זורמות. מי שלא רוצה להסתכן באונס, שתשב בבית ולא תפתח את התחת.

קבלו את הספר של יואב אבן:

יואב אבן הצד שלו לתיק פרי פטאל

אז מה קרה בלילה ההוא?

בספרו יואב אבן כותב: “הבאתי בחשבון שייתכן מאוד שאני מפרש את הסיטואציה באופן שגוי, ושהיא עשויה לסרב לי כשאנסה, אבל זה לא הטריד אותי. אני מקבל סירובים כאלה בהבנה, בלי טיפה של תסכול, מהסיבה הפשוטה שבלעדיהם כל הסיפור היה די משעמם”.  

פרי פתאל אמרה לו:  “הוא קצת גדול בשבילי”. לדברי יואב אבן “ייתכן שביקשה להפיג את המבוכה שלי בגלל הסתבכות עם הקונדום, או שבאמת התכוונה למה שאמרה. אני גבר ממוצע. אולי בכנות החמיאה, ואולי סתם ניסתה למצוא חן בעיניי. קשה לדעת אצל נשים אם המחמאה הזאת אמיתית. חייכתי בחזרה, קרצתי לה ואמרתי: “את תתרגלי”. התנשקנו”. 

“סקס הוא שפה אוניברסלית. דברים לא תמיד צריכים להישאל או להיענות במפורש. קירבתי את כף ידי לפי, הרטבתי אותה במעט רוק, שימנתי את מקור הצרות שלי [הזין] והנחתי אותו בין פלחי הישבן של לילית [=פרי פתאל]. עדיין לא ניסיתי לדחוף אותו פנימה, רק הנחתי אותו שם על נקודת הכניסה האחרת [הכוס] כדי לבדוק אם תירתע או תסתקרן. היא הסתקרנה. התחלתי לדחוף אותו לתוכה לאט ובעדינות. הנחתי שאם אכאיב לה, היא תבקש ממני לצאת או לעצור, אבל זה לא קרה.”

למחרת המאורע, פרי שלחה ליואב אבן הודעה ובה פירט שהיא/הוא נפגע ממנו כי הבין שיואב לא רוצה אותה לעוד סיבוב. יואב אבן התקשר לעורך דינו שהמליץ לו להקליט את פרי.  יואב התקשר לפרי ודובב אותו, והתמליל מוכיח שפרי שיקרה. 

לדברי יואב, “ניצחון במלחמה פירושו לשכנע את חוקרי המשטרה שלא היה אונס, ואז התיק נגדי נסגר ואני לא מועמד לדין. כך הסביר לי כרמי בשיחתנו בטלפון. הוא אמר שמי שהוחלט להעמידו לדין – קרוב לוודאי שייזרק לכלא, כי שיעורי ההרשעות בעבֵרות מין גבוהים מאוד – 95 אחוזים. אמרתי לו שהנתון הזה נשמע לי מאוד מפחיד, אבל כרמי השיב שהוא בטוח שלא יוגש נגדי כתב אישום, ושהפרקליטות תסגור את התיק.”

“השעה שתיים בצהריים. בבוקר נפגשתי שוב עם כרמי, והמשכנו להתכונן. הפעם הוא הכין אותי לרגעים קשים במיוחד בחקירת המשטרה ואימן אותי להתמודד איתם: מה עושים כשהחוקר צועק עליך ומשפיל אותך; מה להשיב כשיטיחו בי שהפגנתי “התנהגות פלילית” כשהקלטתי את לילית [פרי פתאל] ללא ידיעתה; איך להתמודד עם הטענות שיועלו נגדי בשלב כלשהו של החקירה, כאילו ניסיתי לשבש את החקירה לפני שעצרו אותי; לכל הדברים האלה ישנן תשובות ברורות. צריך לדעת מה לענות. צריך לתרגל”. 

בהמשך התעקש יואב אבן להיבדק בבדיקת פוליגרף וגם הגיע לעימות עם פרי במשטרה.  “הדבר ראשון שעשיתי בעימות היה להישען לאחור על הכיסא ולהתרווח. הרמתי את ברך שמאל לכיוון החזה שלי, עטפתי את זרועותיי סביבה, השענתי את כף רגלי על קצה המושב, ואת רגלי הימנית יישרתי ומתחתי קדימה, לכיוונה של לילית [פרי]. לא מטעמי נוחות בחרתי בתנוחה הזאת, אני רוצה לשדר לה משהו. אני יושב מולה עם פישוק רגליים שמכּוון היישר אליה, ומחייך אליה ישר לתוך הפרצוף. התנהלות קצת בהמית, אני יודע, אבל שוב – אני נלחם כאן על חיי. לילית התעצבנה: “הוא צוחק עליי! הוא אנס אותי, ועכשיו הוא צוחק עלי! אתם קולטים את זה? הוא עושה ממני צחוק!” “אני לא צוחק, אני מחייך. מותר לי לחייך”.

“לילית [פרי] בהתה בי, המומה. היא לא הוציאה מילה מפיה. גם החוקרים שתקו. שניהם. דממה מוחלטת שררה בחדר. יצאתי משם וסגרתי את הדלת מאחוריי. היא פרצה בבכי מעברה השני של הדלת, הספקתי לשמוע אותה מייללת, ואת החוקרת מנסה לנחם אותה. הדלקתי סיגריה וצעדתי לכיוון החדר של רפ”ק ר’, המפקד. ידעתי שהבכי מזויף, אך למרות זאת צליליו ערבו לאוזניי כמו שירתה של מקהלת מלאכים.”

יואב אבן אמר שלמרבית הפתעתו רוב מי שתמכו בו ועזרו לו לעבור את התקופה הקשה היו נשים.  

ראו עוד כתבה אוהדת לפרי פתאל בידיעות אחרונות של נעמה כהן פרידמן, 18/6/2015:

המתלוננת נגד יואב אבן שהפכה לגבר: “אימא שלי ראתה את החבלות ואמרה ‘מה קרה לך’?”

כשהוא נסער ונרגש, המתלונן נגד יואב אבן סיפר ל-ynet את גרסתו לאירוע שבגינו התלונן על אונס. מאז עבר האיש שינוי מין, אך לדבריו קיבל את ההחלטה בלי קשר למה שהתרחש. “אנשים מעריצים אותו כי הוא נראה חביב עם עיניים יפות. הוא מקבל תגובות חמות, עליי אפשר להגיד מה שרוצים”

“יחסי הכוחות לא שווים. אין לי את מיליוני החברים שלו ואין לי את הכוח שלו, והוא מנצל את המעמד ומקבל יחצ”נות חינם. זה מה שטוב בלהיות מפורסם, ואני אנונימי”.

כך, כשהוא נרגש ונסער, תיאר הערב (יום ה’) בשיחה עם ynet המתלונן נגד כתב ערוץ 2 יואב אבן את גרסתו לתלונת האונס. זה קרה לאחר שאבן החליט לחשוף את המתרחש בספר “הצד שלו” שהפיץ ברשת. בשנים האחרונות שינה המתלונן את מינו, אך הוא מספר כי לאירוע הקשה שחווה לא הייתה השפעה על ההחלטה הזו.

 

הוא מתאר מסכת של אלימות לכאורה מצד הכתב: “אימא שלי ראתה את החבלות על הגב שלי והיא אמרה לי ‘מה קרה לך, תראי לי. קרה לך משהו רע'”.

המתלונן מספר שרק אתמול נודע לו על החלטת אבן לחשוף את הסיפור: “שאלו את דעתי לגבי הסרת צו איסור פרסום. הוא פרסם את הספר באופן מחתרתי. היו התלחשויות ושלחו לי מיילים. פניתי לבית המשפט וטענתי שבכך הוא מפר את הצו. ציינתי שהתיק נסגר מחוסר ראיות ולא מחוסר אשמה. אני בסערת רגשות מאוד גדולה. תלונת שווא לא הייתה. אין אינטרס לדפוק אותו.

ראו מה עבר עליי, ראו בעבודה איך הלכתי. כל המפורסמים שהיה להם מזל והתיק שלהם נסגר רוצים לשכנע את הקהל שיאהבו אותם”.

המתלונן אומר כי חשוב לו למסור את גרסתו כדי שמתלוננות נוספות לא יחששו לספר אף הן את מה שעברו: “אני יודע שזה מאיים. אני קיבלתי את המכות. הבנתי שיש אנשים שמפחדים להתלונן נגדו. את הספתח כבר עשיתי. אם זה יעזור והוא אכן הגיע לאנשים אחרים כי הם חששו – אז שלא יחששו, שידווחו. זה קשה וזה לא קל, אבל אסור שהוא ימשיך עם המגמה לפגוע באחרים. מעריצים אותו כי הוא מהטלוויזיה והוא באמת נראה חביב, עיניים יפות – אבל לאחר מכן גיליתי משהו אחר, פרצוף אחר.

 

כל התגובות החמות מאדירות אותו והוא יוצא מחוזק. אני מתגמד ואפשר להגיד עלי מה שרוצים”.

הלבטים לגבי הזהות המינית ליוו את המתלונן מאז ומתמיד, ולדבריו לאונס שעבר לא הייתה השפעה על החלטתו לשנות את מינו. “הייתה לי נפש גברית אבל הגוף היה של אישה. יואב אבן ידע מי אני, אמרתי לו שאני זכר בגוף נקבה. ממתי נאנס מחליט שבגלל אונס משנים את המין? זה משהו שקורה כתהליך”.

 

אותו תהליך שעבר מאז, היה מלווה בקשיים רבים. “במהלך הטיפול במרכז לטראומה לא הצלחתי להרגיע את עצמי, הייתי בחרדות וטיפלו בי. היה לי קושי גדול לישון בלילה, לא יכולתי לעצום עין כי היה לי חוסר שקט. קיבלתי טיפול תרופתי והייתי במעקב אצל פסיכיאטר. במהלך הטיפול אמרו לי שאני מוצף ושאני חייב לצאת מזה כי עבר כבר הרבה זמן ואמרו לי להמשיך בחיים. שאלתי מה לעשות ואמרו לי ‘תכתוב לו מכתב ותעשו סגירה’. ב-2012 כתבתי לו מכתב מאוד קשה ועשיתי סגירה מבחינתי, המשכתי הלאה כדי לצאת מהעניין הזה. המשכתי בחיים שלי כי אין אפשרות לתקן את מה שהיה. הגעתי לתובנות שלי ואני מאושר עכשיו,

אני בקהילה חמה ואוהבת, שלם עם עצמי וגאה במי שאני. אני לא רוצה להכפיש אותו. אלה חיי ויש לי דרך לא קלה ולא פשוטה, אני מקווה לעבור אותה בשלום”.

בתמונה העו”ד של הנבלה לוליק אסאל – חשב שיואב אבן ישלם לו דמי שתיקה

 

עו”ד לוליק אסל, שייצג את המתלונן בעבר, התייחס למקרה:

 

“עד היום אני לא מצליח להבין באמת ולעומק למה לא הגישו כתב אישום בתיק. סגרו את התיק בעילה של חוסר ראיות ולא בשל היעדר אשמה. הסוגיה שעמדה על הפרק (כמו ברבים מתיקי האונס) היא שאלת הסכמת קורבן העבירה, אם לאו. אני משוכנע שאילו היה מוגש כתב אישום בתיק הזה יואב אבן היה מורשע בביצוע מעשה אונס אכזרי. מדובר באחד התיקים המזעזעים ביותר שבהם נתקלתי בחיי המקצועיים”.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4670142,00.html

נציין שבגלל תלונת השווא יואב אבן תכנן להתאבד.  כתב על זה איתי בלומנטל בידיעות:

הכתב יואב אבן: אני האיש שנחשד באונס. עו”ד המתלוננת: “תיק מזעזע ורווי אלימות”

כתב חדשות ערוץ 2 פרסם ספר ובו גרסתו לחשדות נגדו לפני ארבע שנים, שהסתיימו בסגירת התיק. “תכננתי לשים סוף לחיי אם אורשע, מה הטעם בחיים עם אות קין של עבריין מין מורשע בפשע שלא ביצעת?”. פרקליט המתלוננת: “חוסר ראיות זה לא חוסר אשמה”

 

ארבע שנים אחרי שנעצר בחשד לאונס צעירה והתיק נגדו נסגר, חושף כתב ערוץ 2 יואב אבן את זהותו. אבן בן ה-41 בחר לתאר את הסיטואציה בספר שכתב והעלה לרשת לאחר שהוצאות ספרים דחו אותו, והוא מספר בו לראשונה על כוונתו לשים קץ לחייו במקרה של הרשעה. “ייתכן מאוד שאני אשלם מחיר כבד, אולי כבד מאוד, על החשיפה הזאת. אבל את הסיפור הזה צריך לספר”, הוא כותב בהקדמה לספר, “הצד שלו”.

מאז מעצרו ושחרורו עמל אבן על ספרו. לפני כמה ימים נענה בית המשפט לבקשתו לחשוף את זהותו כמי שנחשד באונס, וסבל מחרושת הפרסומים בעניין. בספר “הצד שלו”, שניתן להורדה בחינם, טוען אבן לחפותו. לדבריו, את הצעירה שהתלוננה הכיר בפייסבוק והם קיימו יחסי מין בדירתו בפגישתם הראשונה. שבועיים לאחר מכן, לדבריו, חייו הפכו לסיוט לאחר שטענה כי אנס אותה.

“לאחר שנתיים של מלחמה לא פשוטה להוציא לאור ספר שכולם חוששים לפרסם אותו, החלטתי לפרסם את הספר שלי לבד. הספר נכתב בזמן אמת החל מהרגע שבו שוחררתי ממעצר אמיתי למעצר בית”, נכתב בהקדמה לספר. “מתלוננות שווא פוגעות לא רק בגברים חפים מפשע, אלא גם בנפגעות אמיתיות של תקיפות מיניות, שבגלל המעלילות – נתקלות לעתים קרובות בחומה אטומה של חוסר אמון כשהן אוזרות אומץ ומתלוננות”.

 

עטיפת הספר של אבן. ניתן להורדה ברשת (צילום: מתוך פייסבוק) (צילום: מתוך פייסבוק)

עטיפת הספר של אבן. ניתן להורדה ברשת(צילום: מתוך פייסבוק)

בפרק הראשון בספר, שנכתב באחד באפריל 2011 לאחר שחרורו של אבן למעצר בית של 12 ימים, הוא מספר על המחשבות שרצו לו בראש. להשקפתו, אם רשויות החוק יחמירו איתו הוא ישתחרר בשנת 2027, בגיל 53. “תא קטן עם סורגים, מדי אסיר כתומים וטיול של שעה מדי יום בחצר. 16 שנים”, הוא כותב.

אבן, שבטוח בחפותו, מספר כי אם היה מורשע בעבירות של אונס ומעשה סדום הוא היה שם קץ לחייו. “אני מתכוון למילים אלה כפשוטן: מוות. הלוויה, תכריכים, קבר, שבעה, שלושים, יום השנה – כל החבילה. או שאתרום את גופי למדע כדי לחסוך חלק מההליכים המייגעים האלה”, הוא כותב בספרו. “מה הטעם בישיבה של שנים ארוכות בכלא, כשאתה יודע שאתה חף מפשע? מילא אם ביצעת את הפשע, כל פשע שהוא. תהיה גבר, תשלם את המחיר. אבל ככה? ומה הטעם בַּחיים שאחרי הכלא, עם אות קין של עבריין מין מורשע בפשע שלא ביצעת?”

את אקט סיום חייו תכנן אבן, כתב הבריאות של חדשות 2, לבצע מול בית חולים בילינסון. “אבי ואחי מחזיקים ברשותם אקדח ברישיון. אני אקח את האקדח של אחד מהם עם המחסנית, אוודא שהיא מלאה, ואגיע לרחבה שבכניסה לחדר המיון של בית החולים בילינסון בפתח תקווה. זה יהיה אתר ההתאבדות שלי”, הוא מספר.

אורית סוליציאנו, מנכ”לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית, קראה חלקים מהספר של אבן וטוענת כי עדותו פותחת מחדש את פצעיה של הקורבן. “העובדה שהתיק של אבן נסגר מחוסר ראיות, זה לא אומר שהוא נסגר מחוסר אשמה”, היא אומרת. “הצד של הקורבן לא נשמע. הוא כתב ספר מפורט ורוצה לטהר את שמו, ולא שומעים את קולה של הנפגעת. מהפוסט שהיא כתבה אחרי שהפרשה התפוצצה עולה סיפר אחר לחלוטין”.

סוליציאנו מציינת כי הקורבן חווה עכשיו שוב את הטראומה שחוותה לפני ארבע שנים, אולם אין לה ביקורת על צאתו של הספר לאור. “לא יכולנו למנוע את הוצאתו של הספר”, היא אומרת. “עם כל המורכבות שנגרם לנפגעת נזק עם פרסום הספר, הדיון הזה חשוב וגברים חייבים לוודא שהם מקבלים הסכמה חופשית ומלאה כדי למנוע פגיעות מיניות. תיאור ההיכרות שלהם, ההסכמה שהייתה או לא, צריכה לעלות לתודעה. בכל פעם שיש אלימות מינית, אלו מקרים מורכבים, ובדרך כלל מדובר במילה נגד מילה. במרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית מקבלים 40 אלף טלפונים בשנה, ורק 15 אחוז מגישות תלונות בגלל המחיר האישי, הנפשי והחברתי”.

עו”ד לוליק אסאל, שייצג את המתלוננת בעבר, כתב בתגובה: “התיק נגד יואב אבן נסגר מחוסר ראיות ואודה על האמת שעד היום אני לא מצליח להבין באמת ולעומק למה לא הגישו כתב אישום בתיק. אני יודע שהפרקליטה שטיפלה בתיק היא אישה ישרה והגונה ואני משוכנע שכך ציווה עליה מצפונה המקצועי. אין לי בכך ספק. היא גם בחרה לסגור את התיק בעילה של חוסר ראיות ולא בעילה של היעדר אשמה.

“הסוגיה שעמדה על הפרק (כמו ברבים מתיקי האונס) הייתה שאלת המחשבה הפלילית של יואב אבן בעת ביצוע המעשים – היא שאלת הסכמת קורבן העבירה אם לאו. מניסיוני המקצועי אני משוכנע שכנוע פנימי עמוק שאילו היה מוגש כתב אישום בתיק הזה יואב אבן היה מורשע בביצוע מעשה אונס אכזרי ונשפט ללא פחות מאשר עשר שנות מאסר לריצוי בפועל. אולי אף יותר.

“מדובר באחד התיקים המזעזעים ביותר שבהם נתקלתי בחיי המקצועיים. רווי אלימות ואכזריות בצורה בלתי נתפסת. בכל תיק של עבירות מין (הכוללות מגע מיני ממש) הקורבן עובר החפצה על ידי התוקפן. בתיק הזה, במקרה הזה, ההחפצה שעברה קורבן הדירה שינה מעיניי. עד היום כשאני נזכר בחומרי החקירה שאליהם נחשפתי עובר בי זעזוע.

“על ייסורי קורבן העבירה אין טעם להרחיב. רק אומר בהשאלה שעשרה קבין של ייסורים ירדו אל העולם ותשעה לקחה קורבן העבירה בתיק הזה. ושוב, אני מזהיר את עצמי שיואב אבן מעולם לא נשפט וממילא מעולם לא הורשע, והפרקליטות בחרה לסגור נגדו את התיק”.

מטעמו של יואב אבן נמסר בתגובה: “לצערנו יש תופעה של תלונות שווא שפוגעות במתלוננות אמיתיות בנוסף לפגיעה בגברים חפים מפשע. זו התחושה המלווה גם את יואב אבן מאז חווה תלונת שווא ששלחה אותו למעצר שווא וזעזעה את חייו האישיים והמקצועיים. חשוב להדגיש בהקשר זה שיואב אבן עבר בדיקת פוליגרף ונמצא דובר אמת. מטרתנו להביא לדיון ציבורי מדוע לא אוכפים את החוק על תלונות שווא”.

בתמונה:  הפרקליטה שתפרה מעצר ימים ליואב אבן – מירב גבע פמת”א

 מירב גבע מצצה הרבה זין לקבל קידום בפרקליטות
מירב גבע מצצה הרבה זין לקבל קידום בפרקליטות

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4669928,00.html

להלן תלונתה של פרי פתאל במשטרה.  שימו לב שהשוטרת חיה פורקוש כותבת עליה שהיא נקבה, אבל משבצת ליד היא כותבת שהיא “רווק”. 

 

התלונה של פרי פתאל המשטרה נגד פרסום שמה טל 0537-346715

הפוליגרף שיואב אבן עבר

שימו לב יואב אבן עבר פוליגרף במעבדה של המשטרה אצל אלכסנדר גרשפלד. 

על השאלה האם שם לה משהו במשקה יצא דובר אמת.  

על השאלה האם נתן לה סטירה – יצא במגמת שקר.  אבל הוא הבהיר שהיא הביאה לו סטירות אז יכול להיות שהוא הביא לה סטירה ואמר לה “את רואה שזה לא נעים”? 

 

תוצאות פוליגרף ליואב אבן אלכסנדר גרשפלד ראש מעבדת פוליגרף משטרתית
תוצאות פוליגרף ליואב אבן אלכסנדר גרשפלד ראש מעבדת פוליגרף משטרתית

ההבהרה בקשר לסטירות הלחי

 

הבהרה של יואב אבן על פוליגרף פרי פתאל נתנה לו סטירה ויכול להיות שהחזיר לה
הבהרה של יואב אבן על פוליגרף פרי פתאל נתנה לו סטירה ויכול להיות שהחזיר לה

 

מכתב הפרקליטות ללוליק אסאל על סגירת התיק מאת נחמה זוסמן

 

מכתב פרקליטות ללוליק אסל על סגירת תיק פרי פתאל נ יואב אבן 1
מכתב פרקליטות ללוליק אסל על סגירת תיק פרי פתאל נ יואב אבן 1

 

מכתב פרקליטות ללוליק אסל על סגירת תיק פרי פתאל נ יואב אבן 2
מכתב פרקליטות ללוליק אסל על סגירת תיק פרי פתאל נ יואב אבן 2

 

נחמה זוסמן הודיעה לקוקסית פרי פתאל שתלונתה על סמים ואלימות עי יואב אבן נגנזה
נחמה זוסמן הודיעה לקוקסית פרי פתאל שתלונתה על סמים ואלימות עי יואב אבן נגנזה

 

 

מחקירות המשטרה של יואב אבן:

 

החוקר דודי בר מטיח ביואב אבן שדחף זין לפה של פרי פתאל כשהיא שיכורה

 

החוקר דודי בר מטיח ביואב אבן שדחף זין לפה של פרי פתאל כשהיא שיכורה
החוקר דודי בר מטיח ביואב אבן שדחף זין לפה של פרי פתאל כשהיא שיכורה

 

 

החוקר דודי בר מנסה להכשיל את יואב אבן שפרי פתאל אמרה שהיא חובבת מין אגרסיבי

 

 

החוקר דודי בר מנסה להכשיל את יואב אבן שפרי פתאל אמרה שהיא חובבת מין אגרסיבי
החוקר דודי בר מנסה להכשיל את יואב אבן שפרי פתאל אמרה שהיא חובבת מין אגרסיבי

 

החוקר דודי בר מטיח ביואב אבן למה הסכמת לחטוף סטירות לחי מפרי פתאל

החוקר דודי בר מטיח ביואב אבן למה הסכמת לחטוף סטירות לחי מפרי פתאל
החוקר דודי בר מטיח ביואב אבן למה הסכמת לחטוף סטירות לחי מפרי פתאל

החוקר דודי בר מטיח ביואב אבן שהוא חנק את פרי פתאל בזמן שחדר בתחת שלה והיא דיממה

החוקר דודי בר מטיח ביואב אבן שהוא חנק את פרי פתאל בזמן שחדר בתחת שלה והיא דיממה
החוקר דודי בר מטיח ביואב אבן שהוא חנק את פרי פתאל בזמן שחדר בתחת שלה והיא דיממה

הספר של יואב אבן

 

 

PDF

 

https://www.xn--7dbl2a.com/wp-content/uploads/2015/06/%D7%99%D7%95%D7%90%D7%91-%D7%90%D7%91%D7%9F-%D7%94%D7%A6%D7%93-%D7%A9%D7%9C%D7%95.pdf

יואב אבן הצד שלו תיק אונס שתפרה לו פרי פטאל
Views: 85

5 Comments

  1. חחחח זה בכלל לא היא. מי שהעלת פה זה שמו לירוי והוא בחיים לא פגש את יואב אבן ואם היה פוגש היה שובר לו תפרצוף. את גם לא רוצה לפגוש אותו וכל הבלוג הזה עדנה קרנבל זאת מחלת נפש. את עוד אחת שנרשמת מהפרוקסי אומרת שאת גרה בחו”ל ממציאה שמי שעומד מאחורי הבלוג הוא ניק “אבא גרוש” שנדפק בגלל תלונת שווא. יאללה פסיכית כמה את מסריחה משקרים. לכי לטיפול כפוי. את לא יודעת מי זה לירוי, בקרוב תדעי.

  2. כמה קללות הכתבה אחת. איכס! ההוא אנס ואת מטרידה מינית, מי שכותב כזה בלוג דוחה מקומו בכלא.

  3. הקלות הבלתי נסבלת בה אשה יכולה להרוס גבר, תביא גברים להתרחק מנשים. לדעתי התוצאות קיימות כבר בהווה. במקום לטפל בשורש הבעיה כלומר לבצע שינויים מהותיים הנורמות ובחוקים – המערכת הולכת לפתרון הפשוט – הנדסת תודעה, צנזורה של קולות אחרים, הורדת אתרים שמדווחים על אירועים כאילו, התנכלות לפעילים חברתיים בארגוני גברים ועוד. הכל במטרה לא לחשוף את השואה שמתחוללת בחסות חוקי הגזע לגברים – כי אם הידע יופץ – המרקם החברתי יתפורר.

    לכן אני מקווה שעל כל אתר שנסגר בזדון תוך פגיעה בחוק וזכויות יסוד בסיסיות – יקומו עשרות רבות.

    כאשר כל תיעוד לזוועות בסדום, שמורד ע”י “יד נעלמה”, בזדון ללא סמכות ורשות בכל מקום ברשת – צריכה להופיע במאות מקומות אחרים לטובת הדורות הבאים.

    הסיפור הזה הוא אחד מיני רבים והגיע לכותרת כי מדובר באיש ציבור ידוע. מידי יום נשחט ציבור גדול של האבות הגרושים ע”י המערכת ואין קול זעקה ואין מחאה.

    אתר זה עושה מלאכת קודש ואני מקווה ובטוח שחשיפת האמת תציל נפשות רבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *