EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אונס שלא היה 14: השוטר מיכה גפני ממשטרת הבבונים של חדרה תופר תיקי אונס לגברים. השופט אהוד קפלן שחרר החשוד לחופשי

משטרת הבבונים חדרה מיכה גפני תופר תיקי אונס לחפים מפשע

מיכה גפני הוא מפקד משטרת חדרה.  הוא מתראיין לכתבות יחסי ציבור ומספר בלופים ש”הוא מורגל לתורות הלחימה של מג”ב”…..וש”את תוצאות הפעילות בשטח, המבוססת על מודיעין, פעילות סמויה והמון פעילות גלויה, ניתן לראות בנפח הפשיעה המטופלת”.

 

משטרת הבבונים חדרה מיכה גפני תופר תיקי אונס לחפים מפשע
משטרת הבבונים חדרה מיכה גפני תופר תיקי אונס לחפים מפשע

הבבון מיכה גפני עושה לעצמו חיים קלים.  במקום לחפש את הפשיעה האמיתית, הגנבים, הפורצים וסוחטי הפרוטקשיין הוא מסתמך על הנשים החדראיות שיביאו לו על מגש של כסף תיקי אונס ואלימות של גברים שלא היו ולא נבראו.

הזרם הבליתי פוסק של תלונות כאלה כאשר הנשים השקרניות יודעות שלא יעשו להן כלום אם הן ייתפשו משקרות מאפשר לבבון מיכה גפני לנפח את הסטטיסטיקה ולהציג עצמו כמי שמפענח פשעים.

לא פענוח פשעים ולא נעליים.  את התלונות האלה של אונס בכלל לא בודקים במשטרה.  מה שהאישה מספרת, מאמינים לה על עיוור ומגישים כתבי אישום.  הנה כתבה על מקרה כזה בו היה קל מאוד לראות שבכלל לא היה אונס, אבל הבבונים במשטרת חדרה רק רצו להפליל גבר ולייצר לעצמם סטטיסטיקה של מפענחי פשעים.

כתבה של ירון דורון בישראל היום 31/1/2022

חשד: שתי נשים שגילו ששכבו במקביל עם אותו גבר העלילו נגדו אונס

גבר בן 46 מאזור חדרה נעצר בחשד כי הכיר נשים באתר היכרויות דתי, ולאחר שנפגש עמם – אנס אותן • אולם בבית המשפט הוצגו התכתבויות בין הנאשם למתלוננת, המוכיחות כי יחסי המין היו ברצון ללא טענות על שימוש בכוח או במרמה

בתמונה:  אהוד קפלן השופט ששחרר את החשוד ונתן זפטה למשטרת הבבונים של חדרה

אהוד קפלן שופט אמיץ לא מאמין בקלות לכזבים של מעלילניות אונס
אהוד קפלן שופט אמיץ לא מאמין בקלות לכזבים של מעלילניות אונס

גבר בן 46 מאזור חדרה נעצר לפני כשבוע בחשד להתחזות ואונס, אולם לאחר הצגת התכתבויות בין הנאשם למתלוננות בבית המשפט, המציגות כי אחת הנשים הוסיפה לקיים עימו יחסים ברצון לאחר הזמן בו נטען כי נאנסה, ללא טענות על שימוש בכוח או במרמה, הכריע השופט: “החשד קלוש, עילת המעצר קלושה”.

על פי החשד, הגבר הכיר אישה באתר היכרויות למגזר הדתי ולאחר שנפגש עמה אנס אותה. בהמשך, הכיר אישה נוספת באותו האתר ואנס גם אותה. שתי הנשים הן גרושות, שמתגוררות באותו יישוב דתי.

בדיון בעניינו בבית המשפט השלום בחדרה, המשטרה ייחסה לו עבירות חמורות של אונס. נציג המשטרה אמר בדיון: “הנ”ל התכתב והכיר שתי בחורות ובעורמה שכב איתן. באחד המקרים הייתה התנגדות, ובכל זאת הוא קיים יחסי מין איתה”.

אלא שפרקליטו של החשוד, עו”ד אריאל עטרי, הציג תמונה אחרת לגמרי. באמצעות התכתבויות וואטסאפ בין החשוד לנשים הראה כי החשוד הגיע למסיבת חנוכה של פנוים-פנויות ביישוב שבו מתגוררות הנשים וגילה ששתיהן שם. אז התברר להן ששתיהן קיימו יחסי מין במקביל עמו, וכדי לנקום הגישו נגדו תלונות שווא.

אחת ההתכתבויות הראתה כי הקשר המיני בין החשוד לבין האישה נמשך אך כי טענה חודשיים קודם כי אנס אותה בכוח. בהתכתבויות אחת הנשים מציעה לו להיפגש ולקיים יחסי מין, ולאחר מכן מחמיאה לו על כישוריו המיניים.

לאחר הצגת ההתכתבויות פנה עו”ד עטרי לשוטר ושאל: “בפתח התקופה הזו היא טוענת שהוא אנס אותה, אז למה היא המשיכה לשכב איתו במשך החודשיים הבאים?” בתגובה ענה נציג המשטרה: “אין לכך הסבר”.

כתוצאה מכך החליט השופט אהוד קפלן לשחרר את החשוד ללא תנאים מגבילים. “חודשיים חלפו מאז אירוע האונס הנטען, לאחריו המתלוננת המשיכה לפגוש את החשוד ולקיים עמו יחסים, ואף שלחה לו הודעות שאין בהן שמץ של טענה על שימוש בכוח או מרמה מצידו”, אמר השופט, והמשיך: “באופן תיאורטי מתקיימת עילת מעצר של מסוכנות, בהתקיים חשד סביר בעבירות מסוג זה, אלא שבהינתן שהחשד הסביר הוא קלוש מאוד, גם עילת המעצר היא קלושה. במצב דברים זה אין הצדק להשאיר את החשוד במעצר. אין גם טעם לשים אותו במעצר בית, שלא ישרת שום תכלית”.

עו”ד עטרי מסר לאחר ההכרעה: “שתי הנשים התלוננו על אונס שלא היה ולא נברא כנקמה, בידיעה ברורה שאיש לא יעניש אותן על השקר, בשל התמיכה בהעצמת נשים בכל מחיר. נעשה הכל כדי ששתיהן יתנו את הדין על העלילה המרושעת”.

https://www.israelhayom.co.il/news/law/article/7594077

Views: 33

2 Comments

  1. השופטת יפעת שטרית חדד מנצרת. מקבלת ארוע אונס. גם שהעדה אינה יודעת מתי קרה?מקבלת עדות של נערה שטוענת שלא הגיעה לבית של אדם שנגע באיבר מינה החל מחודש מרץ בשנה מסוימת. אבל באותה נשימה אומרת שהאירוע קרה בקיץ בתקופת חופש גדול מלימודים באותה שנה. עדה מהימנה לטענת השופטת…

  2. העו”ד צודק, הן לא יתנו את הדין. מגע עם נשים הופך להיות מסוכן ולא כדאי. אני מניח ששינוי אולי יחול ככל שידיעות כאילו יגיעו למרכז השיח הציבורי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *