EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אושרה גז אייזנשטיין הפרקליטה הכושלת של הברנוער קודמה לניהול פרקליטות מחוז ת”א פמת”א למרות שבגללה שולמו 2.2 מ’ ש”ח לפליסיאנים ו 200,000 ש”ח לשאול גנור

אושרה גז פרקליטת מחוז תא כישלון מהדהד בפרשת הבר נוער קיבלה קידום בגלל הכוס

רות דוד היתה פרקליטת מחוז תל אביב.  היום מי שיושבת בכסא שלה היא אושרה גז אייזנשטיין.

איך היא קודמה לתפקידה ולמה? מעטים יודעים וזוכרים שאושרה גז אייזנשטיין היתה הפרקליטה של הברנוער.  היא זו שאחראית לכל הבלגן עם זאור חניקשייב.  היא זו שנפלה בפח.  היא זו שאישרה למשטרת תל אביב לעשות מסיבת עיתונאים מפוארת ולטעון שהרצח בברנוער פוענח.

בתמונה:  הפרקליטה הכי כושלת במדינה אושרה גז אייזנשטיין טיפסה לצמרת פמת”א – חרף מחדליה בפרשת הבר נוער!!!!

מסיבת העיתונאים של משטרת תל אביב לפענוח הברנוער הביזיון הגדול
מסיבת העיתונאים של משטרת תל אביב לפענוח הברנוער הביזיון הגדול

אבל הרצח בברנוער לא פוענח ועדיין מחלקות הפרקליטות השונות (פלילית ואזרחית) מתמודדות עם הריקושטים של הנזקים שגרמה אושרה גז אייזנשטיין.  הריקושטים הללו נדונים בבתי משפט בתביעות נזיקין מפה ועד להודעה חדשה.  כל התביעות הללו נסגרות בשושו והמדינה משלמת כסף רב לכל מי שתובע רק כדי שהפרקליטים האחראים למחדל לא יגיעו לחקירות נגדיות.  לפליסיאנים שילמו 2.2 מיליון ש”ח לשאול גנור שילמו 200,000 ש”ח.  בכל בגלל אושרה וטיפשותה.

שאול גנור דובי טורפני שהתעסק מינית עם הילדים של איגי בברנוער
שאול גנור דובי טורפני שהתעסק מינית עם הילדים של איגי בברנוער

 

שאול גנור דובי טורפני ששכב עם 4 קטינים והוציא מאושרה גז אייזנשטיין  200000 שח
שאול גנור דובי טורפני ששכב עם 4 קטינים והוציא מאושרה גז אייזנשטיין 200000 שח

בגלל אושרה גז שילמו לשאול גנור הדובי הטורפני מינית 200,000 ש”ח

רק לשם דוגמא נביא את שאול גנור, מי שהיה מנהל הברנוער, דובי שמנמן ומבוגר אשר הודה כי הוא ניהל מערכות יחסים מינית טורפנית עם 4 קטינים ותיכוניסטים שהגיעו לברנוער, ובעצם היו תחת חסותו ומרותו והשגחתו.  והוא ניצל אותם מינית כמו דוב טורפני ולא עשו לו כלום, כי אושרה גז אייזנשטיין בטמטומה היה בטוחה שבגלל שהוא מנהל הבר נוער, הוא ידע על כל מה שקרה בברנוער, והוא זה שיוכל לשפוך אור על הרצח.  כיוון החקירה היה שזה לא פשע שנאה, אלא פשע בתוך הקהילה על רקע נקמות ושנאה בין כל אלה בברנוער שעשו מין זה עם זה וקינאו מי שוכב עם מי, כולל שאול גנון שחגג על הבשר הטרי והצעיר ובעל אותם אחד אחד.

 

אורון שוורץ העורך דין של מנהל הבר נוער שאול גנור הוציא לו 250000 שח
אורון שוורץ העורך דין של מנהל הבר נוער שאול גנור הוציא לו 200000 שח
אורון שוורץ ייצג דובי טורפני ששכב עם 4 קטינים והוציא לו 200000 שח
אורון שוורץ ייצג דובי טורפני ששכב עם 4 קטינים והוציא לו 200000 שח

אושרה גז אייזנשטיין החתימה את שאול גנור על הסכם מדינה, שפירושו של דבר שהוא מודה שהוא עבריין מין ושיש לו ידע על המניעים לרצח.  לא רק שגנור לא סיפק את הסחורה וכנראה שיקר רק כדי להציל את עורו מאישומים של טורפנות מינית פדופילית, היתה לו גם החוצפה לתבוע את הפרקליטות על זה ש”כפו עליו הסכם עד מדינה”, ושאילצו אותו לשקר, ושאושרה גז אייזנשטיין השתמשה בשם שלו כדי להדליף לעצמה כתבות יחסי ציבור על כמה שהיא מוכשרת וכמה שהיא מוצלחת ושהיא ה”מפענחת”….

יוגב נרקיס ייצג דובי טורפני ששכב עם 4 קטינים והוציא לו 200000 שח שאול גנור
יוגב נרקיס ייצג דובי טורפני ששכב עם 4 קטינים והוציא לו 200000 שח שאול גנור

על מה שילמה אושרה גז אייזנשטיין לשאול גנון 200,000 ש”ח????

שאול גנור הגיש את תביעתו לבית משפט מחוזי והיא נדונה אצל השופט אליהו בכר.  ת”א (תל-אביב-יפו) 8623-09-16 – שאול עשהאל גנון נ’ מדינת ישראל.  שאול גנון יוצג ע”י אורון שוורץ ויוגב נרקיס.  את התביעה הוא הגיש על סך של 3.5 מיליון ש”ח.  אחרי גישור הוא לקח הביתה 200,000 ש”ח.

לפי כתבה של איציק סבן מישראל היום 1/1/2020 “לאחר עשור: פיצוי למייסד הברנוער”.  לדבריו “המדינה תפצה את שאול גנון, שנחשד בתקיפה מינית של אחד מהחשודים במעורבות ברצח שלא פוענח • הפיצוי: מאות אלפי שקלים”.

על פי הכתבה המדינה תפצה את שאול גנון, מייסד הברנוער, במאות אלפי שקלים, כך הגיעה הפרקליטות להסדר עימו היום (רביעי – 1/1/2020). כזכור גונן נחקר בחשד למעורבות במניע לרצח שאירע בבר הקהילה ובו נרצחו שני צעירים ונפצעו תשעה נוספים, והתיק נגדו נסגר לפני מספר חודשים מחוסר אשמה.

גנון היה דמות מפתח בתיק נגד האחים פליסיאן שקרס לאחר שנקבע שעד המדינה, זאור חנקישייב, גרם להם להאמין שחגי פליסיאן ביצע את הרצח כנקמה על כך שגנון קיים יחסי מין עם אחיו הצעיר, שהיה קטין באותה עת.  תיק הרצח עצמו עדיין לא פוענח, למרות שעבר עשור מאז האירוע הקשה.
גנון הכחיש את החשדות נגדו, אך לפני קריסת התיק חתם על הסכם עד תביעה בו נכתב : “ייתכן והעד יודע על אירוע מיני שייתכן ששימש מניע לביצוע העבירה”. עורכי הדין אורון שוורץ ויוגב נרקיס פרקליטיו של גנון מסר: ״גנון שהואשם האשמה שקרית בדבר היותו המניע לרצח בבר נוער, הגיש תובענה כנגד המדינה בטענה ללשון הרע ורשלנות משטרת ישראל, לאחר שבמסגרת מחדל חקירת תיק הבר נוער סימנה המשטרה באופן רשלני את גנון כמניע לרצח ופרסמה סילופים של חקירותיו במשטרה לעיתונות. כתוצאה מכך, הוטבע אות קין על מצחו של גנון. עם התפוצצות מחדל חקירת הבר נוער, נותר גנון מאחור – הוא לא זכה לטיהור שמו. עורכי הדין של גנון בירכו על ניצחונו של גנון ומסרו כי עתה שאול גנון יכול שוב לזקוף קומה”.
מהפרקליטות נמסר בתגובה: “תביעתו של גנון הוגשה על סכום של 3.5 מיליון שקלים. לאחר הליך גישור, הצדדים הגיעו להסדר פשרה לפיו המדינה תשלם לתובע 200 אלף שקלים, כאשר המדינה אינה מודה, במסגרת ההסדר, בטענות התובע או בנזקים להם טען. למדינה טעמים כבדי משקל, שאינם קשורים לטענות התובע, לסיים את ההליך מבלי לנהל הליך משפטי. הטעמים נוגעים לחקירת תיק הרצח בבר נוער שעודנה פתוחה וחוסים תחת תעודת חסיון. גם התובע מטעמיו, בחר להימנע מניהול ההליך המשפטי הכרוך בחשיפת פרטים רבים”.

ובמה מדובר?  הביאו את שאול גנור לעימות עם קרוב של חגי פליסיאן שהוא הומו שהיה מבלה בבר נוער (בני פליסיאן/בנימין פליסיאן).

בני פליסיאן הטיח בשאול גנור: “חתיכת שמן מגעיל”, “אתה אנסת אותי”, “היית צריך להפסיק מתי שאמרתי לך”, “אני לא בגיל שאמרתי לך, אני מתחת ל-18”, “אתה עוד תשלם על זה”.  זה היה ב 9/8/2013.  

מייד אושרה גז הדליפה לנעמה כהן פרידמן מווינט ששאול גנור אנס נערים בבר נוער.  נעמה כהן פרידמן כתבה ש:  “את ההאשמות הללו הטיח לכאורה קרובו של חגי פליסיאן הנאשם ברצח בברנוער בשאול גנון, מנהל המקום, שאיתו קיים יחסי מין – כך, לפי עדותו של גנון. במשך כמעט ארבע שנים נצר גנון את המידע הקריטי, בזמן שהחוקרים מחפשים כל בדל מידע שיוביל לחשיפת הרקע למסע הירי שגבה את חייהם של ניר כץ וליז טרובישי ז”ל. החקירות המלאות שלו במשטרה, שהגיעו לידי ynet, חושפות את הרקע לטינה שאגר הצעיר נגד מי שהיה אמור לגונן עליו בתפקידו בברנוער. הן גם חושפות את הפער הנורא בין גרסתו של גנון במשטרה לאחר הרצח לבין הגרסה שאותה מסר רק לאחר חקירות נוספות ורק לאחר שנחתם עמו הסכם. לפי אותו הסכם ישמש עד תביעה נגד החשודים ויודה שקיים מגע מיני עם הנער, אך לא יועמד לדין”.  כאמור כל זה הדלפות של אושרה גז אייזנשטיין.

על פי ההדלפות של אושרה גז, כשאירע הרצח בבר נוער ב 2009 שאול גנור אמר שהוא לא יודע על שום רומן רומנטי שעלול להוביל לייצר לידים לפענוח הרצח אבל אחרי 4 שנים ב 2013 התגלה שהיו לו הרבה רומנים רומנטים עם נערים.  וכך הדליפה אושרה גז לנעמה פרידמן:

“זה התחיל בצ’ט ב”אטרף”, עבר למסנג’ר, עבר לשיחות טלפון – שתיים-שלוש שיחות בלילה. הייתה עוד שיחה עד שהוא הגיע לברנוער ואמר: ‘אני פה’. המפגש כלל אירוע מיני שנגמר בפיצוץ, הקטין ברח מהברנוער”, סיפר בחקירתו. “הוא צעק לי בסוף האקט ‘יא בן זונה’, וברח לרחוב. הייתי מופתע ומובך, אז לא רצתי אחריו. בחיים שלי לא קרה שמישהו קילל אותי אחרי אקט מיני. פתחתי את הדלת והוא נעלם מעיניי לרחוב”. לאחר המפגש בין השניים, משחזר גנון, הוא נשאר לעבוד במשרדו עד 02:30 בלילה. לדבריו, עוד באותו הלילה או למחרת, התקיימה בין השניים שיחה דרך אתר “אטרף” או במסנג’ר, שבה תקף הנער את גנון:

הנער: “חתיכת שמן מגעיל”.

גנון: ?

הנער: “אתה אנסת אותי”.

גנון: “בוא נירגע עם המילה הזאת ‘אנסת’. אני הרבה דברים, אבל אנס אני לא”.

הנער: “היית צריך להפסיק מתי שאמרתי לך”. אתה לא יודע מי אני. אתה עוד תראה מי אני”.

גנון: “אני מצטער שזו ההרגשה ואפילו מאוד מתנצל אם זה מה שאתה מרגיש”.

הנער: “אני לא בגיל שאמרתי לך. אני מתחת ל-18 ואתה עוד תשלם על זה”. (בחקירתו טוען גנון כי הנער הציג את עצמו בפרופיל באתר היכרויות כבן 20).

גנון: “אתה הגעת ועשית הכול מתוך רצון חופשי וכנראה עשיתי שטות ואני רוצה שתדע ששימוש בהאשמה כלפי מישהו היא בגדר לשון הרע”.

מנהל הברנוער לשעבר מספר שנפגש עם הנער כחודש או פחות לפני מסע הירי הרצחני. “אני מנסה לשחזר את זה בראש. נראה לי שבמודע או שלא במודע, אני פשוט קברתי והדחקתי אותו. אני די בוודאות חושב שהכרנו דרך אטרף ובאיזשהו שלב עברנו למסנג’ר. בחוויה שלי זה היה הכול באותו היום. בצהריים הכרנו, אחר הצהריים דיברנו, בערב נפגשנו. ההתכתבות הייתה במחשב של הברנוער. אחרי הצהריים התחלנו לדבר באתר אטרף, אחרי זה עברנו למסנג’ר. אני לא יכול לענות בצורה מוחלטת מי פנה למי. סביר להניח שהוא פנה אליי ולא הפוך. כדי לוודא שהוא לא עוד ‘מאונן מקלדת’ ביקשתי לעבור למסנג’ר (לראות שהוא לא מתחזה). הוא אמר לי, ‘אני רזה, אל תדאג אחי אני נראה טוב'”.

גנון שב והדגיש בחקירתו כי היחסים היו בהסכמה מלאה. “מזווית ראייתי לא היה אונס”, אמר לשוטרים, “בשום שלב של הגעתו למקום, כניסתו, הורדת הבגדים, מגע הדדי… עד למעשה האקט עצמו וגם בו לא הובעה כל התנגדות, ואף היה שיתוף פעולה. כשהגעתי לשלב של הוספת קללות או ביטויים מעליבים, שם המתלונן דרש להפסיק. לקח כמה שניות שניסיתי להבין מה קרה, והפסקתי. לצערי המתלונן חווה כנראה בחוויה שלו, את הקטע האחרון ביחסי המין בינינו, כחוויה טראומטית”.

הוא מציין בחקירתו כי לא העלה על דעתו שמהאיום ששיגר הנער יתפתח יצר נקמה. עוד הוא מספר בחקירה שהביע צער והתנצל בפני הנער: “זה היה אירוע של אי-הבנה ולא אירוע בעל יכולת או פוטנציאל לאירוע ירי כפי שהיה בברנוער. הדחקתי את המקרה ולכן גם לא הזכרתי אותו במהלך החקירות במשטרה. לתפישתי, חשבתי שהוא כעס ונעלב, שהיה מדובר באי-הבנה ולא דרושה התייחסות מיוחדת נוספת. לא היה קיים צורך נוסף לאזכר אותה בחקירות”, כך גנון בחקירה.

חקירתו של שאול גנון גלשה לפירוט מקיף על חיי המין שלו, שכללו לטענתו יחסים אינטימיים עם 1,200 גברים ו-40 נשים. הוא נשאל על קשרים שניהל עם קטינים, והודה: “היה לי בעבר סקס עם קטינים, מעל גיל ההסכמה (16), ובצורה מאוד מינורית. אני מדבר על ארבעה מקרים בלבד, שלפחות בשניים מהם, הם הציגו את עצמם כבוגרים, והסתבר שהם קטינים”.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4415650,00.html

כל ההדלפות האלה של אושרה גז לנעמה פרידמן מווינט עלו למדינה הרבה כסף, ה 200,000 ש”ח ששילמו לשאול גנון שמודה ב 4 מקרי אונס ססטוטורי של קטינים מהברנוער (מתוך 1,200 גברים ששכב איתם), זה רק טיפה בים.

ואנו שואלים, עם רקורד כזה איך הצליחה אושרה גז אייזנשטיין לכבוש את פסגת פמת”א – הפרקליטות הכי נכספת בארץ???

לפרשה יש סוף עצוב:  בנימין פליסיאן שהיה בן 15 כשמר גנור שכב איתו, ודחף לו זין לתוך הגרון, נפטר בטרם עת.  ב 2013 אושרה גז דפקה לבני פליסיאן כתב אישום על נשק.  https://כתב אישום נגד אחיו של חגי פליסיאן; אמר: “אני רוצה דם”.  אחר כך לפני שמת אושרה גז עוד הספיקה לנקום בה ותקעה לו עוד כתב אישום על תקיפת רופא באוקטובר 2017:   https://חנק מנהלת מחלקה בשיבא וגידל סמים: ההסתבכות של בנימין פליסיאן.

הנקמות של אושרה גז במשפחת פליסיאן הובילו לקידומה של גז הכושלת

הפרקליטה הכושלת אושרה גז גם עלתה למדינה 2.2 מיליון ש”ח פיצויים למשפחת פליסיאן   ,https://פרשת הבר-נוער: משפחת פליסיאן תפוצה ב-2.2 מיליון שקל   ודווקא בגלל שהפליסיאנים צדקו לאורך כל הדרך, אושרה גז נשבעה לנקום בהם, חיפשה אותם בזכוכית מגדלת ודפקה להם כתבי אישום על כל צעד ושעל: 6/12/2017:    https://חגי פליסיאן הואשם בנהיגה בהשפעת סם: “סכנה למשתמשי הדרך”https://לא רק חגי: בוטל האישום נגד בני פליסיאן,,חגי פליסיאן נעצר בחשד לתקיפה,https://חגי פליסיאן נעצר בחשד לתקיפת בת משפחה | ישראל היוםhttps://העבריין יעקב פליסיאן נעצר בחשד למעורבות ברשת הברחתhttps://17 חודשי מאסר ליעקב פליסיאן על סחר בקוקאין – פוסטה

כנראה זאת הסיבה מדוע אושרה גז אייזנשטיין קודמה לניהול פמת”א למרות אין ספור כשלונותיה והעלויות הגדולות שהיא עלתה למדינה בתביעות הפיצויים (ואנו רק סקרנו חלק קטן מפאת קוצר הזמן).  גז הוכיחה נאמנות ונחישות למערכת ולחונטה בכך שלא הירפתה מהפליסיאנים, חיפשה אותם בפינצטה כדי לדפוק להם כתבי אישום, ונקמה את נקמת הפרקליטות.  על כזה דבר בהחלט מקבלים קידום.

 

 

 

 

Views: 23

One Comment

  1. כנראה שהמערכת לא מחפשת לקדם את הטובים ביותר מבחינה מקצועית, כנראה יש להם קריטריונים סמויים מהעין אותם עברו בהצלחה אלא שקודמו. מהתחקירים עולה תמונה של מערכת רקובה, פוליטית ומסואבת. רק אולי מישהו חזק מחוץ למערכת יכול לנער אותה. לפי כמות האנרגיה שהמערכת משקיעה ברדיפת אבות גרושים, מראה לי שקיימת שם אבטלה סמוייה ייתכן שראוי לסגור גופים לא רלבנטיים כמו משרד הרווחה וחלקים גדולים מהמשטרה והפרקליטות. אילו גופים גדולים, בזבזנים לא עוסקים בתפקידים העיקרי שהוא מלחמה בפשע, אלא ברדיפת אבות גרושים. הנה הזדמנות לסגור את הגרעון התקציבי הקיצוץ מסיבי בגופים האילו ויפה שעה קודם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *