EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אזהרת נחש צפע: עו”ס חגית ספיר כהן (אילת) קלפטומנית תופרת תיקי אלימות לגברים גרושים באילת, בעצמה היתה סרבנית גט 7 שנים

חגית ספיר כהן נבלה סוציאלית מאילת תופרת תיקי אלימות לגברים גרושים

מקצוע העבודה הסוציאלית הוא מקצוע בזוי.  נשים עם רמת השכלה של חילזון הולכות ללמוד עבודה סוציאלית, כ לא מקבלים אותם בשום בית ספר אחר, ואז הן משוחררות ל”טבע” וכמו חיות טרף נועצות את שיניהן וטפריהן בכל מה שאפשר ורק גורמות הרס וחורבן.

חגית ספיר כהן נבלה סוציאלית מאילת תופרת תיקי אלימות לגברים גרושים
חגית ספיר כהן נבלה סוציאלית מאילת תופרת תיקי אלימות לגברים גרושים

 

אחת כזו עו”ס חגית ספיר כהן https://Hagit Sapir Cohen   מסתובבת באילת כמו טרוריסטית ומחפשת על מה לטפול האשמות שווא של אלימות.  גם ברשת היא משוטטת וכותבת הערות סרקסטיות על גברים גרושים שהיא “מטפלת” בהם ומלכלכת עליהם.  למעוניינים בטיפולים פרטיים אצלה או הרצאות, בבקשה:  נייד: 050-7405047 או במייל [email protected]

עוס חגית ספיר כהן קלפטומנית אלימה זרקה טלפון על בעלה וסירבה גט 7 שנים
עוס חגית ספיר כהן קלפטומנית אלימה זרקה טלפון על בעלה וסירבה גט 7 שנים

הנה דיווח שהתקבל במערכת על האישיות הפסיכופטית הזו, עו”ס חגית ספיר כהן:

עו”ס זו היתה סרבנית גט לבעלה הראשון החל משנת 2000 יותר מ 7 שנים.  רק ב 2007 בעלה הראשון הצליח להוציא גט ממנה באמצעות עו”ד רוזנטל.  בגלל שאינה שולטת בעצביה, משתוללת ומקללת הוא הודיע לה שהוא עוזב אותה. היא השליכה עליו את הטלפון בפרצוף ופצעה אותו. הוא עזב את הבית והשאיר לה את הכל, חוץ מכמה תחתונים, והיא נלחמה בו ברבנות 7 שנים!!!!  כמובן שניסתה לסחוט כתובה עבור שירותי המין שלה.

“היא בסך הכל ילדה מוכה שאבא שלה היה מפרק אותה במכות מגיל קטן.  גם אחרי שהתחתנו היה מרביץ לה מול כל הסופרמרקט אלונית ואני הייתי אמור לעמוד שם לראות ולהתבייש מכל הסצינה המשפחתית שלהם.  היא קלפטומנית שכל בעלי החנויות בראשון לציון פנו לאמא שלי והראו לה סרטונים ודרשו את הכסף על המוצרים שגנבה.  אמא שלי מרוב בושה הייתה משלמת על המעללים שלה. כשהיו שואלים אותה למה גנבה מחנויות, היא אמרה שכל בעלי החנויות בראשל”צ שקרנים פתולוגיים”.

“אמא שלה השובניסטית הפנאטית אמרה שלא כדאי להתגרש כי האהבה תבוא עם הזמן. היא באה ממשפחה דפקטית ואלימה שלא נודעה כדוגמתה.  כולם מרביצים אחד לשני וחושבים שהם נורמליים”.

“נודע לי, בזמנו, היא השתגעה מטיפולי פוריות הייתה אלרגית לזריקות גונל F .  היא נולדה עם רחם הפוכה ולכן לא יכלה להביא ילדים לעולם.  לא ידוע אם שתי הבנות שלה מאומצות וייתכן שנחטפו מאמהות אחרות.  כל הזמן ריחמתי עליה רק בגלל זה, היא ניצלה את הרחמנות והתחרפנה מיום ליום”.

“יום אחרי שעזבתי אותה, ניסתה לתקוע לי תלונת שווא.  השוטרים עלו על השקרים שלה כי הייתי בהרצאות בזמן שהיא שיקרה סיפורי אלף לילה ולילה”.

וזו אחת שמדינת ישראל נותנת לה לטפל במקרים סוציאלים באילת…..

הנ”ל נשואה מחדש לאחד בשם פינקי ספיר שעובד בנמל התעופה רמון.

פינקי ספיר נשוי לעובדת סוציאלית נבלה מאילת חגית ספיר - יום אחד היא עוד תטפל בו
פינקי ספיר נשוי לעובדת סוציאלית נבלה מאילת חגית ספיר – יום אחד היא עוד תטפל בו ותעשה לו עבודת קודש

מסכן אוי ואבוי מה יקרה לו אם יום אחד הנבלה תחליט שמיצתה את הטיפול בו.

Views: 61

2 Comments

  1. שלום. אני גרוש תושב אילת. הגרושה שלחה שיבוא אליי לסגור חשבון ידיד שלה ממוצא ערבי. הוא הגיע לעבודה חנק אותי נתן אגרוף במסגרת העבודה שלו והפלא ופלא במשטרת אילת סגרו את התיק.. מי שגר את התיק זה עוד מישהו מהמגזר. אודה אם תחזרו אליי יש לי תמונות של התקיפה בנוסף. טל חלימי 0507122822

  2. תנחומי לגבר גרוש שבית המשפט למשפחה מינה אותה “לטפל” בו. מניסיוני האישי נשים אילו פועלות מתוך אג’נדה גזענית נגד גברים, הורסות משפחות. לא ברור לי מדוע הרווחה צריכה להתערב בענייני גירושין. מדובר בכוח , באיוש תקנים מיותרים. להבנתי הן גם מוציאות תינוקות לאימוץ ללא סיבה, מידע שנחשפתי לו בגירושי.

    יש כאן מערכת מיותרת, עתירה בתקנים מיותרים שמנסה להצדיק את קיומה. מערכת זו ניתנת להחלפה ע”י סיוע ישיר למי שנזקק. כאשר בהחלט יש מקום לביטול רוחבי של כל המערכת. לא להפריט – לבטל. מדובר בשירות שאם לא היה מזיק , היה אולי מתקבל כבזבוז. כאן מדובר במשרד מזיק, מסוכן ופוגע – לכן ביטולו המיידי נדרש ולאלתר לרבות פיטורי כל עובדיו וסגירת כל משרדיו ויפה שעה אחת קודם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *