EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אייל בסרגליק מציג “כנס הלוזרים” במלון קרלטון “חידושים ומגמות במשפט הפלילי” עם הכשלוניות אושרה גז יערה רשף וסוזי עוזסיני ארניה

אייל בסרגליק לוזר שעושה לעצמו יחסי ציבור ומפיל בפח לקוחות

ה”סנגור” הפלילי אייל בסרגליק הוא לוזר.  אין לו זיכויים.  הוא עושה לעצמו הרבה יחסי ציבור אבל אין עליו קבלות.  אין לו ניצחונות.  אין לו מאבקים לחפות.  הרבה רעש.  הרבה יחסי ציבור.  מקושר בלשכה ומלקק שמה למי שצריך (אפי, חימי, קנבל….).  אייל בסרגליק לא תוקף את הפרקליטות אלא מדבר אליהם ועליהם כמו ארנבון בפינת ליטוף.

אייל בסרגליק מנסה להישמע ממלכתי כלפי הפרקליטות, כאשר הם טוחנים את הלקוחות שלו אחד אחד.  הוא לוזר ומסכנים הלקוחות שלו.  אבל הוא עושה הרבה פקה-פקה.

 

 

 

אייל בסרגליק לוזר שעושה לעצמו יחסי ציבור ומפיל בפח לקוחות
אייל בסרגליק לוזר שעושה לעצמו יחסי ציבור ומפיל בפח לקוחות

אייל בסרגליק לוזר שעושה לעצמו יחסי ציבור ומפיל בפח לקוחות בגלל שהוא בעצם מאמין בפרקליטות ובשיטותיה

 

הטנק אייל בסרגליק גם הוא ליקק לאפי וטיפס וטיפס
הטנק אייל בסרגליק גם הוא ליקק לאפי וטיפס וטיפס

 

אייל בסרגליק השתן עלה לו לראש שכר טרחה בלי עבודה
אייל בסרגליק השתן עלה לו לראש שכר טרחה בלי עבודה

 

הלוזר אייל בסרגליק הביא לוזרים לכנס שלו

אבל הלוזר הזה הצליח לטפס בסולמות הלשכה וקיבל מעמד של מרכז אקדמי לכנסים, אחרי הרבה ליקוקים לאפי נוה שלא ממש התעניין בו. 

אלא מאי?  הוא לא מצליח להביא אף קליבר לכנסים שלו.  הוא מצליח להביא רק לוזרים כמוהו…..

אייל בסרגליק מזמין את הקהל לכנס יומי במלון קרלטון תל אביב בתאריך 23/8/2021 שעלותו 240 ש”ח כולל בופה עשיר, אבל רשימת הדוברים מאוד מאכזבת.  כולם לוזרים – למעט כמה שושנות בין החוחים – כמו טלי גוטליב.

לוזרית 2:  אושרה גז אייזנשטיין מחדלים וכשלונות בצרורות בפרשת הברנוער 

הלוזרית הראשונה היא פרקליטת מחוז תל אביב אושרה גז אייזנשטיין.  זאת היתה ממונה על חקירת הבר נוער, ועשתה פשלות אדירות עם זה שהלכה שולל אחרי זאור חניקשייב ורדפה את כל משפחת פליסיאן.

בגללה שילמה המדינה בנזיקין למשפחת פליסיאן 2.2 מיליון ש”ח, ובגללה גם שילמה המדינה למנהל הברנוער הדובי הטורפני שאול גנון ששכב עם 4 צעירים מהברנוער 200,000 ש”ח.

 

אושרה גז פרקליטת מחוז תא כישלון מהדהד בפרשת הבר נוער קיבלה קידום בגלל הכוס
אושרה גז פרקליטת מחוז תא כישלון מהדהד בפרשת הבר נוער קיבלה קידום בגלל הכוס

אושרה גז מנהלת פמת”א פרקליטה כשלונית שקיבלה קידום ע”ח מחדלי הברנוער

 

הלוזרית הזו אושרה גז אייזנשטיין גם אחראית על משפט הבלוגרים, תיק שבו ביצעה פמת”א מעצר פוליטי לבלוגרים ועורכי דין שהתבטאו נגד מערכת המשפט, הרווחה, המשטרה והפרקליטות.

תיק זה מנוהל אצל השופט בני שגיא  (הנודע בכינוי בני שקיא = שק של קיא), כי בא להקיא ממנו.  בני שגיא הוא עוד לוזר.  בעברו היה שוטר מקוף שהלך ללמוד משפטים במכללה ליגה ז’.

רוצים לצחוק על אושרה גז?  זה מה שהיא כותבת על תפקידה בפמת”א:  “פעילותנו מושתתת על עקרונות של הגינות, יושרה, צדק, שוויון, רדיפת אמת, ושמירה על זכויות אדם באשר הוא אדם – חשודים, נאשמים, מתלוננים ועדים. נפגעי העבירה ומשפחותיהם עומדים תמיד לנגד עינינו, ואנו עושים מאמצים רבים לשתפם בתהליכים ובהליכים המשפטיים ולהיות אוזן קשבת למצוקותיהם ולעמדותיהם. לעולם זוכרים אנו, כי על אף שאנו מטפלים באלפים רבים של “תיקים” בכל שנה, אנו לא מטפלים בתיקים. אנו מטפלים באנשים”.   ח ח ח גיחי גיחי.  וזו המחליפה של רות דוד.  https://אושרה גז אייזנשטיין הפרקליטה הכושלת של הברנוער קודמה לניהול ..

לוזר 3:  בני שגיא שופט שהשליך יהבו לקידום אצל אפי נוה ואיבד את הפטרון שלו

בני שגיא, למזלו בגלל שהוא עירקי ובגלל שאפי נוה היה עירקי, אפי נוה ראש לשכת עורכי הדין המודח רצה לקדם אותו ואכן אפי קידם אותו מהר מאוד מבית משפט השלום למחוזי בתל אביב.  אלא מאי?  מסתבר ששגיא היה מוזמן להופיע בכנסי הלשכה באילת, היה מקבל סוויטות בהילטון מלכת שבא יחד עם איתן אורנשטיין ושניהם היו שולחים לאפי נווה סמסים ומבקשים פינוקים.

 

בני שגיאאיבד את הפטרון שלו אפי נווה
בני שגיאאיבד את הפטרון שלו אפי נווה

 

פינוקים פירושו שתבוא מישהי ותמצוץ להם או שתפתח להם תחת.  אחת הנשים שאפי היה שולח לפנק אותם, בעיקר באנאלי ופחות באוראלי, היתה עו”ד סוזי עוזסיני ארניה, שגם היא מגיעה לכנס של בסרגליק. כנראה סוזי מתגעגעת לבני.  ציטוטים מהסמסים של סוזי אפשר למצוא באתר פוסטה של אמיר זוהר: https://הזיונים של אפי נווה – פוסטה

בני שגיא היה בטוח שהולך לו קלף עם אפי נוה ושאפי יקדם אותו אולי עד בית משפט עליון, אבל אפי נוה נעלם כשעצרו אותו בפרשת מין ומינויים בינואר 2019, ויחד עם אפי נעלם גם “אבק הכוכבים” של בני שגיא.  הפטרון נעלם, וכוכבו של בני שגיא דעך.

והנה עוד שלושה לוזרים שאייל בסרגליק הזמין ל”כנס הלוזרים”:  עו”ד סוזי עוזסיני ארניה, עו”ד יערה רשף-ישי והשופט שמאי בקר.  אלא מאי?  שלושתם הגישו תלונות במשטרה בתיק הבלוגרים ושלושתם עדי תביעה בתיק שמנהל בני שגיא נגד הבלוגרים שאחראית על התיק הזה…. אושרה גז בכבודה ובעצמה.

וכך שלושה עדי תביעה יופיעו בצוותא בכנס, יסעדו בצוותא בבופה עשיר, יחד עם השופט בני שגיא שאמור לשמוע אותם, לראות אותם נחקרים, ולהכריע אם הם אמינים וקוהרנטיים….   ממש פארסה

הנה כאן בני שגיא מככב בתחקיר של אילנה דיין מיולי 2017 בו רואים את בני שגיא מתופעל ע”י אפי נוה כמו בובה על חוט, ואת סוזי עוזסיני ארניה ממתינה לשניהם (לאפי ובני) שיתפנו מאילנה דיין, ויתנו לה לבצע בהם את זממה.

לוזרית 4:  סוזי עוזסיני ארניה סירסרה את ישבנה לאפי נוה בני שגיא ואיתן אורנשטיין

סוזי עוזסיני ארניה היתה הביץ’ הפרטית של אפי נוה, אחת מתוך 29 נשים, כולל חוה קליין, אודליה חן, רות דיין וולפנר (שמייצגת את אפי בגירושין) ועוד ועוד.  היא פשוט אהבה אנאלי והיתה מוכנה לפתוח לכל דיכפין.  אבא שלה אוליגרך טורקי, היא מפוצצת בכסף ואין לה לקוחות כי די עילגת וסתומה.

לכן התחברה לאפי נוה כדי שיקדם אותה בלשכה, ייתן לה תארים של ועדות, ייתן לה לעשות כנסים (כמו שאייל בסרגליק עושה היום במקומה) ושיקדם את בעלה השופט רפי ארניה שידוע בכינוי “השופט המכה” כי הוא הרביץ לילדים שלו “מכות חינוכיות”.

הלוזרית הזו גם הצטרפה לליכוד ושפכה הון תועפות על פרסומת עצמית בליכודיאדה, עד שעצרו אותה בינואר 2019 בפרשת מין ומינויים יחד עם אפי ואתי כרייף.

 

סוזי עוזסיני ארניה טונות של בוטוקס והתמחות בפינוקי שופטים
סוזי עוזסיני ארניה טונות של בוטוקס והתמחות בפינוקי שופטים

סוזי עוזסיני ארניה טונות של בוטוקס והתמחות בפינוקי שופטים

בפרשת הבלוגרים שעדיין מתנהלת אצל בני שגיא סוזי ורפי הם בסטטוס של מתלוננים, ושניהם מתלוננים על “הטרדה מינית באינטרנט” כי נחשף בבלוגים (ספציפית, פה בבלוג של עדנה קרנבל), שהם משתמשים במיניות שלהם כדי לקדם עצמם מקצועית.

סוזי נותנת לאפי לחדור בתחת ורפי בעלה מסרסר אותה לאפי תמורת קידום למחוזי שהיה אז תחת שרביטו של איתן אורנשטיין.  על זה שהם נחשפו כנותני שוחד מיני הם מתלוננים שהם קורבנות עבירת מין דיגיטלית…..  נציין שהיה כתוב בבלוג של עדנה קרנבל שסוזי עושה שעווה ברזילאית, כי בעלה רפי אוהב להרגיש כוס בתולי לא מגולח.  סוזי לא הכחישה שאכן היא עושה שעווה ברזילאית בכוס ושרפי ביקש ממנה.

סוזי עוזסיני ארניה משתעשעת עם בקבוק קוסמופוליטן דיווה
סוזי עוזסיני ארניה משתעשעת עם בקבוק קוסמופוליטן דיווה

בתמונה:  סוזי עוזסיני ארניה משתעשעת עם בקבוק קוסמופוליטן דיווה

אחרי שנעצרה וישבה במעצר בית וכססה אצבעות אם יגישו נגדה כתב אישום, למזלה אפי נוה שחרר שיחה אחת מהטלפון שלו המפלילה את פרקליט המדינה מנדלבליט, והפרקליטות נסוגה וביטלה את האישומים נגדה.  כעת סוזי מחפשת דרך לחזור לזירה הציבורית, והנה ההזדמנות להתחכך בשועי עולם, כולל בבני שגיא שאותו היא “פינקה” באילת ב 2015, 2016 ו 2017.

הנה כאן אחת מהתלונות של סוזי עוזסיני ארניה על פרסומים של עדנה קרנבל שכלולים בכתב האישום שמנהל בני שגיא, אשר יצטרך להכריע אם עדנה קרנבל אחראית לפרסום הזה (שבעצם חשף את סוזי כמי שנתנה שוחד מיני לאפי נוה – והיא גם נעצרה על כך שנתיים אחר כך).

והבידור הוא שכעת סוזי יושבת בכנס עם אותו שופט בני שגיא שבפניו היא צפויה להעיד ולהיחקר על כך שעדנה קרנבל חשפה את הזוג ארניה כעברייני שוחד וסירסור מיני לאפי….

איך השניים האלה סוזי ובני שגיא לא מתביישים להיפגש שוב בבית מלון בכנס הלשכה עם העבר המיני העשיר שלהם בצוותא בכנסי הלשכה באילת????

תלונה_של_סוזיעוזסיני_ארניה_במשטרה_על_פרסום_שוחד_מיני_עם_אפי

מפאת צנעת הפרט של עו”ד מורן סמון, נביא מקטע מתלונה נוספת של סוזי עוזסיני ארניה בו היא מאשימה את עו”ד מורן סמון שהיא זו שפרסמה במסדרונות הלשכה שסוזי שוכבת עם אפי.

לוזרית 5:  עו”ד יערה רשף הזדיינה בלול תרנגולות והגישה תלונת שווא על אונס נגד פליסיאן

עוד לוזרית שאייל בסרגליק נותן לה הזדמנת לחזור לזירה הציבורית היא יערה רשף. גם יערה רשף היא עדת תביעה בתיק הבלוגרים שמנהל בני שגיא, שמשתתף יחד איתה באותו כנס בקרלטון…..

יערה רשף הגישה תלונת שווא על אונס הקשורה לפרשת הברנוער, אותה פרשה שהלוזרית הראשונה אושרה גז אייזנשטיין טיפלה בה.  אושרה גז שגתה וטפלה אישומים פליליים על חגי פליסיאן, ויערה רשף רצה אל האח שלו יעקב פליסיאן והבטיחה לו ייצוג משפטי בחינם של אחיו חגי פליסיאן.

יערה רשף חיפשה בכוח פרסום ומה יותר טוב מלהתפרסם על חשבונם של הפליסיאנים?  כדי להראות רצינות ליעקב פליסיאן, יערה הלכה איתו ללול תרנגולות וקיבלה ממנו בתחת בלול משהו גדול.

באותו לילה לא כאב לה בתחת, אבל כאשר האח יעקב פליסיאן הודיע לה שהוא לא שוכר את שירותיה, פתאום כן כאב לה בתחת והיא הלכה להתלונן על אונס בלול תרנגולות כי האיבר היה גדול לה מידי.

הבעיה היא שהיא נכשלה בפוליגרף, ויעקב פליסיאן עבר את הפוליגרף.  פורסם בפומבי שהיא מתלוננת שווא ואף אחד לא רצה להתקרב אליה.

יערה רשף הפכה למוקצה מחמת מיאוס. https://N12 – אחיו של חגי פליסיאן חשוד באונס עורכת דין – Mako

 

 

יערה רשף הציעה שירותים משפטיים ליעקב פליסיאן בתמורה למין בלול תרנגולות
יערה רשף הציעה שירותים משפטיים ליעקב פליסיאן בתמורה למין בלול תרנגולות

יערה רשף הציעה שירותים משפטיים ליעקב פליסיאן בתמורה למין בלול תרנגולות

והנה עוד טויסט בעלילה.  למרות שבמשטרה קבעו שהיא מתלוננת שווא, יערה רשף הגישה תלונה אזרחית נגד יעקב פליסיאן על האונס, ומי קיבל את התביעה?  השופט רפי ארניה (“השופט המכה”), אותו אחד ששלח את אשתו סוזי (שמגיעה לכנס של בסרגליק) להשתרלל אצל אפי נוה, בני שגיא ואיתן אורנשטיין באילת.

רפי ארניה בעצמו היה מושעה שנה שלמה משיפוט בגלל שהרביץ לילדים שלו.  https://”השופט לא ידע”: פסק פיצוי לנאנסת שמשמשת עדת תביעה בתיק בעניינו

חשבתם שהבידור לא נגמר?  בכנס של בסגליק משתתפת גם עו”ד טלי גוטליב.  גוטליב היתה מהראשונות שדרשו להעמיד לדין את יערה רשף על תלונת השווא נגד פליסיאן…..  מדובר בשתי צ’ילבות.  יערה רשף וטלי גוטליב שתיהן הולכות לשבת יחד באותו פאנל…..  איך הן תסתכלנה אחת על השניה?

 

 

קראו כאן את המסמכים המביכים של המעצר של “האנס” שלא אנס יעקב פליסיאן, ששוחרר ע”י עו”ד אבי עמירם.  המסמכים באדיבות שירלי קורן מהנהלת בתי המשפט ובאדיבות הפרקליטה דסי פורר :

מדי נ יעקב פליסיאן מעצר יערה רשף פוליגרף שלום ומחוזי עם אבי עמירם

 

דסי פורר התלוננה על לורי שם טוב שפרסמה עליה תמונה כקרפדה עם קרמיט הצפרדע
דסי פורר התלוננה על לורי שם טוב שפרסמה עליה תמונה כקרפדה עם קרמיט הצפרדע

 

ומי ייצג את יערה רשף כאשר הציגה עצמה בכחש כקורבן אונס?  עו”ד דניאל חקלאי!!!! 

 

זה אותו עו”ד דניאל חקלאי שאושרה גז אישרה לו ליייצג את אחת הבלוגריות שחשפה את הפרשה על יערה רשף, ואושרה גז הצהירה בפני השופט בני שגיא שאין מניעה שהמדינה תשלם לדניאל חקלאי 42,000 ש”ח תמורת ייצוג הבלוגרית (שנגדה עמד כתב אישום שכלל את התלונה של יערה רשף…..).

וואלה דניאל חקלאי ייצג את יערה רשף עם תמלילים מחקירת פליסיאן 2013

הנה אחת התלונות של יערה רשף במשטרה בגינן הוגש אישום שבו יערה רשף היא המתלוננת, וזה אותו כתב אישום בן דן השופט בני שגיא, והיא המתלוננת שתעיד אצלו, והוא זה שיקבע אם היא אמינה וקוהרנטית ועכשיו שניהם משתתפים באותו כנס לוזרים…..

2679 יערה עוד פרסום באתר מוטי לייבל 30-10-2016

צפו כאן בתחקיר איך גונבת יערה רשף כסף מנפגעות עבירות מין: 

 

לוזר 6:  השופט שמאי בקר נחקר על מעשה מגונה מיני בבת שלו והתלונן במשטרה על הפרת צא”פ

שמאי בקר נעצר בפברואר 2016 על מישוש הטוסיק של ביתו בת ה 4.  עוזרת הגננת ראתה אותו ממשש את ביתו באופן לא ראוי ולא מותאם.  שמאי בקר בעצמו נעצר כעבריין מין ופדופיל.  על הפרשה הוציאה עינת רון צא”פ ל 4 חודשים בלבד.

כיום אין מניעה לפרסם זאת כי הצא”פ פג. בגלל שהיה במעצר בית 4 חודשים, הוא לא יכול היה להגיע לאולמו, ולכן הנהלת בתי המשפט סידרה לו 4 חודשי “שבתון” במימון המדינה.

אייל בסרגליק ושמאי בקר בכנס משותף בנוב 2016 מייד אחרי ששמאי חזר לעבוד
אייל בסרגליק ושמאי בקר בכנס משותף בנוב 2016 מייד אחרי ששמאי חזר לעבוד





























שמאי בקר שופט עם עבר של חשוד בפדופיליה חזר לשיפוט עם הבטחה ללקק לחונטה

וגם שמאי בקר הגיש תלונה נגד עדנה קרנבל שחשפה אותו כעבריין מין בקטינות, וגם התלונה שלו כלולה באותו כתב אישום שנדון אצל השופט בני שגיא שאמור להחליט אם שמאי בקר הוא עד אמין וקוהרנטי.

שמאי בקר נעצר על מישוש ישבנה של ביתו בת ה 4
שמאי בקר נעצר על מישוש ישבנה של ביתו בת ה 4

הנה תלונתו של שמאי בקר במשטרה, תלונה שבני שגיא יכריע אם הוא אמין וקוהרנטי בתיק הבלוגרים:

שמאי בקר תלונה עי אלי לוריא ודרור בוזגלו בבימש 2-2-2017

הנה חישובי תאריכים שעשה שמאי בקר בכתב ידו על פרשת המין שלו:

1936 כרונולוגיה בכתב יד של שמאי בקר

ראו את חקירות הגננת שצפתה בו מבצע מעשים מגונים בבת שלו, לימור בן חור:

1948 לימור בן חור לא קריא 18-5-2016

וגם:

1949 לימור בן חור 3-4-2017

וכאן התכתבות של הנהלת בתי המשפט המתלבטת באילו צעדים לנקוט:

1909 התכתבות של יוסים עם שמאי בקר על מנגלה אלף זה אבא שיפרמן והסרת כתבות

וגם 1913 שמאי בקר לשפיצר אביחי דורון וצחי עוזיאל שיגישו תלונה ושוקל להתפטר מהתיק

וגם מייל מליאת יוסים הדורשת צו שיפוטי בענין שמאי בקר:

1934 מייל מליאת יוסים בענין שמאי בקר נדרש צו שיפוטי 17-2-2016

וגם מייל מליאת יוסים הדורשת לפעול נגד אמיר שיפרמן מקבוצת א’ זה אבא בגלל חשד שהוא הפיץ את הבשורה על שמאי בקר:

1922 מייל ליאת יוסים מבקשת לפעול נ אמיר שיפרמן ורוצה תוצאות

וכאן צו איסור הפרסום ל 4 חודש שעינת רון סידרה לשמאי בקר:

1923 צו איסור פרסום חתום עי עינת רון

וכאן מכתב היציאה לשבתון שבו מיכאל שפיצר מהנהלת בתי המשפט מסדר לשמאי בקר חופשה בתשלום, למרות שהיה עצור במעצר בית:

1933 שפיצר מאשר שבתון שמאי בקר החל מ 26-1-2016

לוזרית 7: ענת יהב, שופטת שעוצרת אנשים שמפגינים נגד שופטים על “התפרעות”

 

עוד לוזרית שאין צורך להרבות עליה מילים היא השופטת ענת יהב (שוטרת לשעבר).  מדובר בשופטת חדשה בהשלום תל אביב.  בחור בשם ג’וזף זרניק עמד עם מגפון והפגין נגד השחיתות במוסדות השפיטה.  ספציפית הוא הפגין נגד תיק הבלוגרים שאצל בני שגיא, נגד הטיפול הרופס בפרשת מין ומינויים, ונגד השופטת תמר זנונית פורר שתפרה תיק לחברתו סיגלית שליו, ונישלה אותה מהבית שלה ומהירושה שלה.

הקב”טים של ויצמן 1 יצאו להפסיק את ההפגנה ושלפו אותו ישירות לאולמה של ענת יהב.

ענת יהב היתה שוטרת פושטית, אבל ממש פושטית. אחת כזו הסיכוי היחיד שלה לקידום זה בשפיטה.  איילת שקד קידמה אותה.  לא ברור למה.

בתמונה:  הלוזרית ענת יהב שופטת מהתחת

ענת יהב שוטרת שנהפכה שופטת ועכשיו עוצרת כל מה שזז העיקר לעצור
ענת יהב שוטרת שנהפכה שופטת ועכשיו עוצרת כל מה שזז העיקר לעצור

זה הפרוטוקול וזה מה שקרה שם.   ענת יהב החליטה שהפגנה פוליטית נגד שופטים מול בית המשפט זה בכלל לא הפגנה אלא “התנהגות פרועה” ועצרה את זרני’ק.  זה שופטת?????  זו אחת ששלפו אותה ממרתפי הק.ג.ב.

זרניק ענת יהב

בתמונה:  המרכז האקדמי אייל בסרגליק.  לרכז חלוקת שוקו ולחמניות לא היינו נותנים לו.

אייל בסרגליק שפוט של המערכת מוכר את הלקוחות שלו
אייל בסרגליק שפוט של המערכת מוכר את הלקוחות שלו

אייל בסרגליק ליצן ולוזר אוי ואבוי ללקוחותיו שנמכרים על ידו בנזיד עדשים לפרקליטות

למעוניינים בתכנית הכנס המלאה, בבקשה:

כנס חד יומי בנושא: חידושים ומגמות במשפט פלילי

23.8I יום שניI בין השעות: 8:30-17:00I מלון קרלטון

מרכז אקדמי:

עו”ד אייל בסרגליק, יו”ר משותף פורום פלילי ארצי לשכת עורכי הדין, משרד עורכי דין אייל בסרגליק

08:30-09:00  התכנסו וכיבוד קל

09:00-09:15

דברי ברכה:

עו”ד אבי חימי, ראש לשכת עורכי הדין.  קריקטורה נלעגת.  

עו”ד עמית בכר, יו”ר מחוז תל-אביב, לשכת עורכי הדין

כבוד הנשיא גלעד נויטל, בית המשפט המחוזי תל-אביב

 

גלעד נויטל אצלו כל גבר אשם בגלל שהוא גבר אין סיכוי לזיכוי
גלעד נויטל אצלו כל גבר אשם בגלל שהוא גבר אין סיכוי לזיכוי

עו”ד אייל בסרגליק, יו”ר (משותף) פורום פלילי ארצי לשכת עורכי הדין, משרד עורכי דין אייל בסרגליק.  דחליל.

09:15-11:00

נושא המושב: עדי מדינה- האם לא הגיעה העת לשנות את הדרך?

האם ראוי להמשיך ולאפשר את מוסד עד המדינה ומהן ההשלכות הרוחביות?

מנחה: עו”ד אייל בסרגליק, יו”ר (משותף) פורום פלילי ארצי לשכת עורכי הדין, משרד עורכי דין אייל בסרגליק

כבוד השופט גלעד נויטל, נשיא בית המשפט המחוזי תל-אביב.  מרשיען שמרשיע כל גבר. לא יודע מה זה זיכוי.  

עו”ד אושרה גז, פרקליטת מחוז תל-אביב.  כישלון צורב בפרשת הבר נוער.  בזכות הכישלון קיבלה קידום.  

ניצב יואב תלם, סגן ראש אגף חקירות ומודיעין משטרת ישראל – רימה את כל מדינת ישראל שמשטרת ישראל לא משתמש בפגסוס ורוגלות

יואב תלם הקוקסינל המשטרתי ששיקר שהמשטרה לא מרגלת אחרי אזרחים
יואב תלם הקוקסינל המשטרתי ששיקר שהמשטרה לא מרגלת אחרי אזרחים

עו”ד אילן סופר, משרד עורכי דין אילן סופר

עו”ד ניסים מירום, פרקליטות מחוז תל אביב

 

ניסים מרום תופר תיקים לנקום את האגו הרמוס שלו
ניסים מרום תופר תיקים לנקום את האגו הרמוס שלו

עו”ד אורי קינן, משרד עורכי דין אורי קינן

12:45- 11:15

מושב בנושא: מעצר ימים ומעצר עד תום ההליכים בתקופת הקורונה- מגמה מתמשכת או מגמה נפסדת

מנחה: עו”ד שרון קינן, משרד עורכי דין שרון קינן

כבוד השופטת ענת יהב, בית משפט השלום תל-אביב

ענת יהב שוטרת שנהפכה שופטת ועכשיו עוצרת כל מה שזז העיקר לעצור
ענת יהב שוטרת שנהפכה שופטת ועכשיו עוצרת כל מה שזז העיקר לעצור

עו”ד מנחם רובינשטיין, משרד עורכי דין רובינשטיין

עו”ד סוזי עוזסיני ארניה, משרד עורכי דין סוזי עוזסיני ארניה.  שפחת המין האנאלי של אפי נוה

עו”ד שאדי כהבא, משרד עורכי דין שאדי כהבא

עו”ד תמיר סלומון, משרד עורכי דין תמיר סלומון

12:45-14:00 הפסקת צהריים בחדר האוכל של המלון – מול ים

15:30- 14:00

מושב בנושא:  עבירות צווארון לבן וחקירות אישי ציבור בכירים

מנחה: עו”ד עמית בכר,  יו”ר מחוז תל אביב לשכת עורכי הדין

כבוד השופט בני שגיא, סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל-אביב

כבוד השופטת דנה אמיר, בית משפט השלום תל-אביב. שפוטה של החונטה. זימברה את עו”ד ברק כהן על פאלש. 

 

דנה-אמיר-שופטת-שתופרת-תיקים-בשירותי-החונטה-בעלה-שרון-אמיר-עובד-בנשיץ-ברנדס-ומשרת-בנקים
דנה-אמיר-שופטת-שתופרת-תיקים-בשירותי-החונטה-בעלה-שרון-אמיר-עובד-בנשיץ-ברנדס-ומשרת-בנקים

עו”ד פרופ’ יוסף גרוס, משרד עורכי דין יוסף גרוס

עו”ד דן אלדד, פרקליטות המדינה המחלקה הכלכלית

עו”ד גיא ורטהיים, היחידה הארצית למאבק לפשיעה הכלכלית

עו”ד שרון פרידמן– ממונה תחום אכיפה כלכלית בפרקליטות המדינה

עו”ד בועז בן צור, משרד עורכי דין בועז בן צור

בועז בן צור בא להציל את אפי נוה מציפורני הפרקליטות
בועז בן צור בא להציל את אפי נוה מציפורני הפרקליטות

עו”ד אייל בסרגליק, יו”ר (משותף) פורום פלילי ארצי לשכת עורכי הדין, משרד עורכי דין אייל בסרגליק

עו”ד דרור מתיתיהו, משרד עורכי דין פישר בכר חן וול אוריון ושות’

17:00- 15:30

מושב בנושא: עבירות מין ונפגעי עבירה

מנחה: עו”ד גלי חצב, פרקליטות מחוז תל אביב, ממונה תחום עבירות מין

כבוד השופט שמאי בקר, בית משפט השלום תל-אביב (בעצמו חשוד בעבירות מין בבת שלו בת ה 4.5 והושעה ל 5 חודשים)

פרופ’ יורם רבין, נשיא המכללה למינהל

ד”ר חן קוגל, ראש המכון הפתולוגי אבו כביר

עו”ד ליאור אפשטיין, משרד עורכי דין ליאור מאיר

עו”ד אילנית האס ארד, משרד עורכי דין אילנית האס

עו”ד טלי גוטליב, משרד עורכי דין טלי גוטליב

עו”ד מור עטיה, משרד עורכי דין מור עטיה

מור עטיה סנגור עדין נפש באסטרטגיה של כפפות משי
מור עטיה סנגור עדין נפש באסטרטגיה של כפפות משי

עו”ד יערה רשף, משרד עורכי דין יערה רשף – התלוננה אין ספור פעמים על תלונות שווא שאנסו אותה למרות שלא נאנסה וחוותה אורגזמות בלול תרנגולות

 

בתמונה עוד לוזרית שתופרת תיקים ומשתתפת בכנס עו”ד  גלי חצב

 

גלי חצב פרקליטה מזוהמת שתופרת תיקים לחפים מפשע
גלי חצב פרקליטה מזוהמת שתופרת תיקים לחפים מפשע

בתמונה:  הקוקסינל צחי עוזיאל

צחי עוזיאל פה של קוקסינל
צחי עוזיאל פה של קוקסינל

 

צחי עוזיאל יוצא במחולות הווגינה

צחי עוזיאל יוצא במחולות הווגינה
Views: 74

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *