EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אליאב בטיטו עיתונאי זבל במעריב: פרסומי שקר לעו”ס מתן ליבוביץ באיכילוב: 0 מקרי סם אונס ורק 68 מקרי חשד לתקיפה מינית בשנה

מתן ליבוביץ עובד סוציומטי עושה לעצמו פרסומת עם סטטיסטיקה זולה ושקרית

קראתם כתבה בעיתון?  אתם מאמינים לה?  סביר להניח שהכתבה היא שקרית וממומנת.  היום כבר אין ב”עיתונות” כתבות אמיתיות ואמינות.  הכל ממומן ע”י בעלי אינטרסים, וזה סמוי.

הנה כתבת זבל של “עיתונאי” זבל בשם אליאב בטיטו במעריב שדוברות בית חולים איכילוב שילמה לו לפרסם כתבת יח”ץ מסוג “העתק הדבק”, במטרה להנדס תודעה שבית החולים מטפל בכמויות אדירות של נפגעות סם אונס, כשהמטרה היא להשפיע על האוצר ועל תורמים להעביר כספים לבית החולים.

ייתכן שהכתבה היא תוצאה של חברות בין הכתב והעו”ס דרך הקהילה ההומולסבית. אליאב רצה לזרוק צ’ופר לחסר שלו מתן ליבוביץ באמצעות כתבה אוהדת למי שמקצועו פרזיטי (העו”ס).

 

 

אליאב בטיטו כתב זבל במעריב הנדסת תודעה ושקרים מהונדסים
אליאב בטיטו כתב זבל במעריב הנדסת תודעה ושקרים מהונדסים

 

בכתבה של אליאב בטיטו הוא מהלל ומשבח עו”ס בשם מתן ליבוביץ שעובד במרכז חדש שנפתח באיכילוב במרכז נטע –   לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית בבית החולים לרפואה דחופה.  במשך 3 חודשים הגיע אל המכון מטופל רק אחת ל 4 ימים.  שלושה ימים אף אחד לא מגיע, כולם במכון מובטלים ואז פתאום מישהו מגיע.  22% ממי שמגיע הם הומואים שמסממים את עצמם בקטמין ו G ובבוקר לא זוכרים מה קרה להם בלילה.  השאר אלה בנות חרמניות שיוצאות למועדונים לצוד גברים ושותות אלכוהול לשוכרה עד שהבלאק אאוט מגיע והן לא זוכרות כלום.

סטטיסטיקה למרכז ״נטע״ לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית בבית החולים לרפואה דחופה באיכילוב

סך הכל:  90 ימי עבודה.  22 מטופלים הגיעו.  5 מהם הומואים (סימום עצמי K+G).  17 נשים (אלכוהול וקוק).

בשנה:  20 הומואים ו 68 נקבות.

אליאב בטיטו:  כותרות בומבסטיות עם נתונים סטטיסטים עלובים

באמצעות כותרת בומבסטית ונתונים לכאורה סטטיסטיים שמפלילים אותם על סמך החשק והצורך, בטיטו מנסה לטעון שהמרכז גילה הצלחה במשך 3 חודשי פעילותו, ושצריך עוד כסף.

בואו נראה איך עושים את זה:  מתחילים כעם כותררת בומבסטית:  “איכילוב חושף: ב-73% ממקרי התקיפה המינית היה חשד למעורבות של סם אונס“.

אבל מה זה חשד למעורבות סם האונס?  רק בגלל שהגיעה איזה אלכוהוליסטית וטענה שהיא לא זוכרת כלום?  לרוב מי ששותה הרבה אלכוהול נכנסת לבלאק אאוט מאלכוהול, ולכן היא לא זוכרת כלום ובגלל שהיא מתביישת שהיא אלכוהוליסטית היא ממציאה סיפור כיסוי שהיא חוששת ששמו לה סם אונס בכוס….

אבל מה עם נתונים סטטיסטים לא ל”חשש” אלא למה שמצאו במציאות?  כמה מקרים של סם אונס התגלו בפועל?  0 נתונים!!!!

 

הביטו בתמונה נפגעות סם האונס:  הליצן הזה יטפל בכם.  חחח.  בהצלחה.

מתן ליבוביץ עובד סוציומטי עושה לעצמו פרסומת עם סטטיסטיקה זולה ושקרית
מתן ליבוביץ עובד סוציומטי עושה לעצמו פרסומת עם סטטיסטיקה זולה ושקרית

אליאב בטיטו:  גם הסטטיסטיקה היא בלוף

מה זה 73% מקרי תקיפה מינית עם חשש לשימוש בסם אונס? זה אומר ש 73% הגיעו לבית חולים מטושטשות לגמרי בלי לזכור כלום???

אז רק 27% מהמקרים זה תקיפה מינית שהאישה כן זוכרת מה עשו לה כי היא לא היתה שתויה או מסוממת?

ועל סמך מה ה”חשש” לסם אונס?  רק בגלל שהשתיינית לא זוכרת עם מי שתתה, או שהחשש הוא בגלל שמצאו אצלה שרידים של הסם אונס בדם?

מייד אחר כך כתוב שרק 23% מהן מגישות תלונה. זה כבר ברור כי 27% כן זוכרות מה קרה, ולכן רק 4% שזוכרות מה קרה ועם מי הן שתו לשוכרה בלילה שלפני – לא מגישות תלונה.

אליאב בטיטו לא נותן שום הסבר לדבר אבל ההסבר פשוט.  הבנות שלא זוכרות בגלל הבלאק אאוט- יודעות שאם המשטרה תלך לבאר או המועדון להוציא את סרטוני האבטחה יראו שהן התחננו לגבר שיזמין להן משקאות, שהן עשו בושות, ושאף אחד לא “צד” אותן כשהן יושבות על כסא ובלי לשים לב מישהו טפטף משהו למשקה שלהן.  הן יודעות שזה לא קרה.

הכתב בונה על “הידע” של הציבור מסרטוני אקשן ודרמה.  בסרטים יושבת אישה על כיסא בבאר, היא לא שמה לב, מישהו מטפטף לה משהו בכוס, ואחרי זה הוא לוקח אותה הביתה ועושה בה את זממו.  אבל זה לא המציאות.  אף אחת לא נהפכת בבת אחת מפיקחית וערנית למעורפלת וחסרת הכרה, ואף אחת לא נהפכת לרובוט שאפשר לסחוב אותו הביתה בלי שהחברים מסביב רואים או שואלים שאלות.

כל הבנות האלה הן כאלה שמתחילות עם גבר, מבקשות מהגברים שיקנו להם שתיה או שייתנו להן להסניף קוק, הולכות להזדיין ובבוקר הן מצטערות על הזיון.

לפי הסיפור בכתבה 64% מהתלונות הן כאלה שהייתה היכרות קודמת עם התוקף.  זה אומר שהן התחשחשו איתו והתמזמזו איתו לפני הבלאק אאוט.

זה אומר שב 36% מהמקרים אותה מישהי לא הצליחה לצוד אף גבר, שתתה עד ללא הכרה ופשוט לא זוכרת איך היא סיימה את הלילה.  בנות כאלה ששותות על חשבונן כדי להיות יותר קלילות ויותר זמינות, כשהן נכנסות לבלאק אאוט, הן נופלות באקראי על הראשון שהן  נתקלות בו, מציעות את עצמן כשהן מעורפלות והן לא זוכרות כלום.

מתן ליבוביץ עו”ס פרזיט חסר תעסוקה

בכלל מסתבר שב 90 ימי פעילות הגיעו לטיפול ראשוני 5 הומואים ו 17 בנות.  על סמך המספרים הזעומים האלה כבר שחררו כתבה עם נתונים, כאילו שזה באמת משקף מציאות….  על סמך 17 שתייניות אלכוהוליסטיות….. את ההומואים אנו לא סופרים – כי הם מסממים את עצמם.

אז איך מתגברים על העובדה ש”מרכז תקיפה מינית” עומד ריק במשך 3 ימים ורק אחת ל 4 ימים מגיע מטופל או מטפלת?????

בשביל זה יש עוד סיפורי בלוף: “הנתונים המפורסמים על ידינו היום עודם רחוקים מלשקף את המציאות היומיומית בה שיעור הפגיעות בנשים, גברים ילדות וילדים גבוה בעשרות מונים ונותר מושתק ולא מדווח”.

על סמך מה נאמרות השטויות האלה ששיעור הפגיעות גבוה “בעשרות מונים”?  הרי אם מישהי נפגעה ויש לה בחילות, מקיאה, קוצר נשימה, עילפון וכו’….  היא צריכה להגיע לבית חולים כי אין לה ברירה.  לקחת גוגל מוגל בבית לא יעזור לה.  אין לה גם שום סיבה להיות “מושתקת ולא לדווח” – אלא אם כן התשובה מאוד פשוטה:  פשוט לא הייתה פגיעה מינית, ומדובר בעוד בליינית מסוממת שההוללות שלה יצאה מכלל שליטה.

 

מתן ליבוביץ עובד סוציאלי פרזיט מפיץ נתוני שקר על סם האונס ותקיפות מיניות
מתן ליבוביץ עובד סוציאלי פרזיט מפיץ נתוני שקר על סם האונס ותקיפות מיניות

 

איכילוב חושף: ב-73% ממקרי התקיפה המינית היה חשד למעורבות של סם אונס

המרכז הרפואי מפרסם נתונים ראשונים משלושה חודשים פעילות של מרכז ״נטע״ לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית בבית החולים לרפואה דחופה. רק 23% החליטו להגיש תלונה

המרכז הרפואי איכילוב מפרסם נתונים ראשונים משלושת חודשי הפעילות של מרכז “נטע”  לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית בבית החולים לרפואה דחופה.

מהנתונים עולה כי סך הכל הגיעו לקבלת טיפול ראשוני: 22 מטופלים, חמישה מהם משתייכים לקהילה הגאה. ב-64% מהתלונות (14 מקרים) הייתה היכרות מוקדמת עם התוקף ורק 23% (5 מקרים) החליטו להגיש תלונה למשטרה. ב-73% מהמקרים היה חשד למעורבות של סם אונס.

מתן ליבוביץ, עובד סוציאלי אחראי על מרכז אקוטי ׳נטע׳ באיכילוב ומרכז תחום אלימות מינית מדגיש כי: ״למרות המגמה המבורכת של פתיחת מרכזים אקוטיים נוספים והצפת נושא האלימות המינית בשיח החברתי, הנתונים המפורסמים על ידינו היום עודם רחוקים מלשקף את המציאות היומיומית בה שיעור הפגיעות בנשים, גברים ילדות וילדים גבוה בעשרות מונים ונותר מושתק ולא מדווח”.

אנו מקווים כי שינוי החוק המאפשר התערבות אקוטית לצורך איסוף ראייתי ללא תלות בהגשת תלונה במשטרה, יגביר את ההיענות לטיפול רפואי ולהתערבות פסיכוסוציאלית כחלק מהשירותים הניתנים במרכזים האקוטיים. השימוש בחומרים פסיכואקטיביים נפוץ גם בפגיעות מיניות בין גברים וככלל- אל לנו להניח את האחריות לביטחונן ולביטחונם של הנפגעות והנפגעים בידם בלבד אלא לפעול לשינוי חברתי, חינוך מיני והגברת האכיפה״, הוסיף.

https://www.maariv.co.il/news/health/Article-980087

 

Views: 171

5 Comments

  1. אליאב בטיטו אדם מאוד מרושע התאוות בצע שלו הובילה אותו לאבדון מסכן

  2. הוא האדם שמזלזל הכי הרבה במוח של אנשים כי בתפיסתו כולם סתומים גמורים. אבל זה רק מה שהוא חושב..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *