EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אפי נוה מין ומינויים 3: חמין לשבת: הסמסים של אתי כרייף עם אפי נוה: אפי “נעשתי חרמן”. אתי: “הזכות והעונג”. אפי: “תזדייני בסבלנות”

אתי כרייף אל תיכנסו לי בתחתונים מה אתם אלוהי המוסר

קבלו חמין לשבת.  משהו חם חם.  מה זה חם… לוהט.  קבלו את הסמסים של אפי נוה עם השופטת אתי כרייף בשבוע שלפני שקיבלה את ההודעה שכללו אותה ברשימת המועמדים.

נציין כי אפי נוה מיוצג בגירושין שלו ע”י הבולדוגית הנושכת רות דיין וולפנר ותיק הגירושין שלו נמצא אצל השופטת רבקה מקייס, שבדרך כלל מזיינת גברים גרושים בלי וזלין, אבל במקרה של אפי נוה היא עושה לו טיפול סלב.  מכיון שמדובר בראיה שבדיני משפחה, לא חלים עליה דיני מדינת ישראל הרגילים, דהיינו הגנת הפרטיות.  חלים על הראיה דיני המשפחה הפמיניסטים של מדינת ישראל והשופטת אספרנצה אלון קבעה שבדיני משפחה אין זכות להגנת הפרטיות מפאת “השאיפה לחקר האמת”…..

בתמונה:  אפי נוה עם דפנה ברק ארז שופטת העליון אלוהי הווגינה והפמיניזם.   אחת כמו דפנה ברק ארז אפי לא היה עושה אפילו עם רטייה בעיניים ואפילו תמורת מיליון שקל.  הגועל לא שווה את זה.

אפי נוה ושנואת נפשו הזונה דפנה ברק ארז
אפי נוה ושנואת נפשו הזונה דפנה ברק ארז

בסמסים האלה תוכלו לראות איך אתי כותבת לאפי ב 22/3/2016 שבוע וחצי לפני הודעה שהיא ברשימת המועמדים שהיא רוצה להביע את אהבתה.  הווא כותב שדווקא בא לו לפגוש אותה.  היא מזמינה אותו לארוחה מפנקת והוא עונה לה ש”מפנקת נשמע טוב”.  בז’רגון של כנסי הלשכה באילת “פינוק” זה להכניס אישה למיטה של אפי, או של איתן אורנשטיין או של בני שגיא כדי לפנק תמורת שירותי הקידום של אפי.

מכיון שאפי צריך להגיע לנשף פורים בראשל”צ אתי מציעה להעביר את הסעודה אליה הביתה, ואומרת שהיא תחכה לו ושהוא יעיר אותה.  הוא כותב “ממש בא לי לראות אותך כבר”.

אפי כותב לה ש”כאשר את תהיי בסטטוס של “כבודה” (כלומר כשתהיי שופטת), “לא תוכלי להתהולל חופשי, תאלצי להתנהל ביישוב דעת”.

אתי עונה לו שהיא אוהבת אותו והוא עונה לה “נעשתי חרמן”… “באשמתך” “נצטרך לעשות עם זה משהו הלילה”.  אתי כרייף עונה “הזכות והעונג. תצטרך להדגים את כוונותיך”.

אפי עונה לה שיעשה לה “הדגמה מעשית”… ו”אני מבין שגם את מתחממת”, ומוסיף “תזדייני בסבלנות”.

אתי עונה שהיא מתחילה לספור את הדקות ואפי עונה “חרמנית את”.  אתי כרייף עונה:  “פשוט מתגעגעת.  קח את הזמן מלך שלי. הלילה כולו לפנינו”.  אתי כרייף עונה “מחכה להרמת כוסית איתך”, ואפי עונה לה:  “נרים”.  אתי עונה “כוסית, חחח”.  אפי עונה לה “לא רק”.

המשך הסמסים הוא כבר אחרי הערב של נשף פורים בראשלצ.  הוא צריך ליסוע לאילת לכנס.  זה אותו כנס שבמקביל סוזי עוזסיני מנסה לוודא אם הוא מגיע לבד או עם חני נוה.  אתי כרייף מאחלת לו “חתיך שלי.  תהנה באילת”…  “אתה מלך ואין עליך בעולם”.

זה בדיוק מסביר מדוע אצל סוזי עוזסני ארניה רואים שהוא קריר אליה, ושהיא מתלוננת למה הוא לא מוצא שעה לסקס מטריף איתה עם לינז’רי, הפתעות ומציצת סוכריות.  הוא פשוט היה דלוק על אתי כרייף ולא היה חרמן על סוזי עוזסיני ארניה באותו זמן.

ב 10/4/2016 בשעה 23:18 אתי כרייף טסה ללונדון ולפני שעלתה על הטיסה כתבה לאפי שהבינה שיש כבר כמה שמות של מועדים לשיפוט ושואלת “יש מצב שאתה בודק מה שלומי” והוא עונה לה:  כן.

ממש באותו יום 10/4/2016 שש דקות אחר כך בשעה 23:24 שלחה לו סוזי עוזסיני ארניה את הסמס שהיא רוצה להרגיש את הזין שלו בתחת אצלה גומר.  ודוק:  רצתה לחוש את הגמירה.  לא את הזין.

ב 17/4/2016 סוזי כתבה לאפי שהובא לידיעתה שהג’וב של אבי פורג במחוזי פנוי, שבעלה רפי ארניה מעונין בג’וב ושהוא רוצה פגישה איתו.

ב 20/4/2016 בשעה 11:34 כרייף כותבת לאפי “אוהבת אותך” .  הוא שולח לה נשיקה.  היא שואלת אם שמע את החדשות, ואז הוא עונה לה “עשיתי אותן”.  היא עונה “נשמה שלי.  רגועה כשאתה לצידי”.

זהו.  זה החמין לשבת שסידרנו לכם.

 

.  .

 

בזכות אספרנצה אלון אין מדובר בפגיעה בפרטיות

הראיה מוגשת לציבור באדיבות עו”ד רות דיין וולפנר, אשר מסיבותיה היא החליטה להדליף את הראיה כדי לחבל לאתי כרייף בסיכויים לטפס במעלה הפירמידה של מפלגת הליכוד.  למה?  תשאלו אותה.  אגב גם רות דיין וולפנר טעמה את טעם הזין המפואר של אפי נוה.  כמה מפואר הזין הזה?  תוכלו לקבל רושם מעיון בראיה שנציג בפניכם איך הבנות להוטות לקבל את זה.

הסיבה שאנו מפרסמים את זה היא בגלל השופטת אספרנצה אלון שקבעה שבדיני משפחה מותר לאישה לפרוץ לטלפונים של הגבר כדי לדפוק אותו כלכלית.  אפילו מתר לאישה לבקש מהילדה לגנוב לאבא את הטלפון ולחלץ משם ראיות, ולהציגן בפניה של אספרנצה אלון, מטעמי חקר האמת.

לטענתה של אספרנצה אלון הגנת הפרטיות נסוגה מפני חקר האמת.  אם זה החוק לדידה של האספרנצה, הרי הראיה מותרת ואיננה פוגעת בפרטיות והיא קבילה לחלוטין בבית משפט למשפחה.  הנבלה אספרצה אלון: לגבר אין זכות לפרטיות ומותר לפרוץ טלפונים של גברים. אסף לאור ייצג את העבריינית אסתר בן איון    אספרנצה אלון – הודעות שהוצאו בסתר מהנייד של הבעל ישמשו את האישה במאבק נגדו

 

 

באדיבות רות דיין וולפנר הצ’ילבה של אתי כרייף

אנחנו דווקא מחבבים מאוד את השופטת אתי כרייף ומאחלים לה הצלחה בקריירה החדשה.  גם את אפי נוה אנחנו מחבבים. את אספרנצה אלון אנו מתעבים וגם אפי לא היה נוגע בה במילימטר.

אספרנצה אלון נבלה פושעת זבל שבזבלים
בתמונה:  אספרנצה אלון נבלה פושעת זבל שבזבלים

 

 

רות דיין וולפנר פוערת לוע אחרי שקיבלה 10000 שח הוצאות במקום 100000 שח
רות דיין וולפנר פוערת לוע אחרי שקיבלה 10000 שח הוצאות במקום 100000 שח

הביטו בסמסים של אתי עם אפי.  זה חמין לשבת או לא חמין לשבת????

 

סמסים בין אפי נוה לשופטת אתי כרייף החל מ 22-3-2016

 

 

אפי מתכתב עם סוזי עוז סיני ארניה ממש באותם שבועות – השוו!

והשוו את הסמסים עם אפי נוה לסמסים עם הזנזונת הבוגדנית סוזי עוזסיני ארניה.  בעוד שאתי כרייף ניחנה ביכולות פיתוי מילוליים גבוהות במיוחד עם רמיזות בכפל לשון, והזמנות למשגל בלי לבטא את המילים הגסות, סוזי עוזסיני ארניה ניסתה לפתות את אפי בצורה הכי גסה שאפשר “משתוקקת לחוש את הזין שלך בתחת שלי גומר”.

זה מה שסוזי אמרה לאפי, ותוך זמן קצר ביקשה שיסדר לבעלה רפי ארניה את הג’וב של הרשם אבי פורג.

סוזי עוזסיני ארניה משתעשעת עם בקבוק קוסמופוליטן דיווה
סוזי עוזסיני ארניה משתעשעת עם בקבוק קוסמופוליטן דיווה

שימו לב שסוזי כותבת לאפי ב 27/3/2016 שהיא מגיעה לכנס באילת ושואלת אותו אם אשתו חני נוה גם מגיעה לאילת.  הסמסים של סוזי הם מ 27/3/2016 עד 17/4/2016.  הסמסים עם אתי כרייף מתחילים ב 22/3/2016 עד 10/4/2016.  זה ממש במקביל.

שימו לב שסוזי באותה תקופה מתלוננת לאפי שהוא הספיק גם “לעשות” את אוריין לביא (שעובדת בלשכה) הבת של חברת הכנסת הפמיניסטית לשעבר עליזה לביא.  במקביל הוא גם נותן בראש גם לבאת הכוח שלו לעתיד, רות דיין וולפנר. ויש גם את אודליה חן ואת רויטל סוויד.  בשלב זה חוה קליין כבר סיימה את תפקידה בפינוקים, ועל הכוונת היתה גם רומי קנבל שפיקה גם פינקה.  איזה הספק.  איזה גבר….

1 רצף סמסים סוזי אפי 27-3-2016 עד 17-4-2016

 

אנחנו לא מבינים למה בפרקליטות סגרו את התיק בגלל הפגיעה בפרטיות של אפי והפריצה לטלפון שלו.  אם יש שופטת בישראל שאומרת שפריצה לטלפון זה מותר בדיני משפחה מטעמי חקר האמת, וזו הפרקיטקה בפועל, אז למה סגרו לאפי, אתי וסוזי את התיקים?

אתי כרייף אל תיכנסו לי בתחתונים מה אתם אלוהי המוסר
אתי כרייף אל תיכנסו לי בתחתונים מה אתם אלוהי המוסר

 

Views: 489

6 Comments

  1. אימלההההה
    מה זה כל המידע הזה….
    איזה אלופים..

    סוף סוף יש פה מישהו עם ביצים חחחחחח

  2. פינגבאק: סיכומי המדינה באישום נגד אפי נוה וזוגתו בר כץ על מעבר הגבול בנתבג. פדיחה של רועי רייס שלא הביא את עו"ד חני נוה לעדות להוכחת קבלת דבר במרמה
  3. אני קורא את הבלוג שלך כבר תקופה ארוכה. שברת לי את הלב עם האמפתיה שלך לאתי כרייף. באמת. איך אתה מסוגל לתמוך במי שפתחה בסטה של שירותי מין מאחורי הגב של בן הזוג שלה, ועוד יוצאת עם זה לתקשורת בראש חוצות, בגאווה, “קרה קורה ויקרה”.

  4. למה סגרו את התיק הגועלי הזה? מאוד פשוט כי השופטים והשופטות שהיו בקשר עם האליל הזיין וגם הפרקליטות פוחדים שהזיין יקח אותם יחד איתו. עדיף לסגור ולטאטא עד שהציבור ישכח.

  5. הולכת לליכוד, מתווספת לקרן ברק, לשולי מועלם ועוד כמה “פטריוטיות ואבירים לבנים”.

    זה לכאורה אמור להיות הצד שאמור להביא את השינוי בזכויות האבות הגרושים – עצוב

    השינוי יגיע להבנתי שכל צד במערכת שפוגע באבות גרושים ובזכויות על ילדיהם , ידע שהמוניטין שלו יפגע, פרנסתו תקטן וכדומה.

    נראה שזה מה שהאתר הזה בזעיר אנפין תוך התמקדות אדירה במערכת המשפט שלעובדיה יש חסינות מוחלטת ומשכורות עתק שתפקידם בין השאר לייצר אי תלות בעבודות אחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *