EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 3: סיגל מאור מורה בפ”ת התלוננה 250 תלונות שווא נגד בעלה אבני בן צבי – קלאסיקה של ניכור הורי ונרקיסיזם בעידודה של יוכבד גרינוולד

עוד גרושה מהגהנום לפנתאון הנשים ה”מופתיות” של ישראל.  סיגל מאור, מורה בבית ספר בפתח תקוה, https://סיגל מאור .  אולי גם היא תזכה להדליק משואה ביום העצמאות.

מדובר בגרושה שכל יום מתעוררת ומחפשת איך לנקום בבעלה, אישה אכולת נרקיסיזם קליני.  את הנקמות שלה היא מבצעת בתחנת משטרת פתח קווה שם היא אורחת כבוד וכבר הגישה שם מעל 250 תלונות שווא על בעלה לשעבר אבני בן צבי.  מסופר שגם ניהלה רומן סטוצים עם מי שהיה מפקד התחנה טל פיקרביץ.  אחר כך פיקרביץ תפר לאבני תלונה ומעצר על “העלבת עובד ציבור”.

בתמונה:  סיגל מאור מורה בפתח תקוה מנהלת הליכים אצל יוכי גרינוולד

האב אבני בן צבי מנוכר באורח קשה ביותר משתי בנותיו, שהן כיום בסביבות הגילאים 16-18 אבל הן ספוגות רעל והסתה כלפיו ולא רוצות אותו.  ממילא בימים אלה אבא אחר מגדל אותן, דויד גימפלביץ’.

האב אבני בן צבי הגיש אין ספור בקשות לשופטת הפמינאצית מפתח תקווה המטפלת בו יוכבד יוכי גרינווד לפתור את בעיית הניכור ההורי וההסתה נגדו, אבל יוכי מצפצפת עליו מזה שנים.  השופטת פשוט שמה עליו קצוץ.  אצל יוכי גרינוולד גברים טובים רק לדבר אחד:  לשלם מזונות ועדיף שזה יהיה לילדים שלא מכירים את הכספומט.  אפילו הפגנות שנערכו מול ביתה של שופטת זו לא הרתיעו אותה.  יש ליוכי גרינוולד עור של פיל ושכל של נחש צפע.

בתמונה:  יוכבד יוכי גרינוולד רנד פמינאצית בהמת מגדר קלינית המסופחת בעטינים למרכז רקמן

 

ראו הפגנה אצל השופטת יוכי גרינוולד בבית ב 14/9/2014.

בכיתוביות הרקע לסרטו מצויין:  “מוצאי שבת. פעילים חברתיים יצאו לביקור פתע עם מגפון מול הוילה של שופטת המשפחה מפתח-תקווה יוכבד גרינוולד-רנד. הפעילה החברתית נחמה דר מדווחת: “היום ביקרנו בביתה של השופטת יוכבד גרינוולד לומר לה את דעתנו על פסקי הדין הדרקוניים שלה בנוגע לאבות בעיקר ולגבי אבני בן צבי בפרט. אנו דורשים פסקי דין הגיוניים בנוגע למזונות, ולהפסיק לנתק הורים מילדים. ולהזכיר הן לבית המשפט והן לרווחה שילדים שייכים להוריהם ולא למדינה”.

וראו עוד הפגנה מתאריך  26/2/2017 בהפקת “ילד ושם” – המרכז למחאה ציבורית נגד שופטות המשפחה בראשות אלי דניאל, אב מנוכר ל 2 ילדים, ששופטי המשפחה בישראל התירו לאשתו להבריח אותם לחו”ל, ונעלמו עקבותיהם במשך שנים:

 

 

הגרושה מהגהנום סיגל מאור הגישה תלונה במשטרה נגד הפרסומים עליה שבהם היא הוצגה כגרושה מהגהנום. מייד עם הגשת התלונה אותה רשמה השוטרת רחלי שמילוביץ שמש, הוציא מפקד המשטרה דאז טל פיקרביץ צוות בבונים לביתו של אבני בן צבי לפוצץ אותו במכות ולחטוף ממנו את הטלפון והמחשב.

בתמונה:  טל פיקרביץ בבון משטרתי שפיקד על משטרת פתח תקוה והפך אותה מחנה ריכוז בירקנאו לגברים

כאן ב 9/6/2014 לפני 8 שנים אבני בן צבי אוחז במגפון ומספר מה קרה לו…..  היום הוא כבר לא נראה ככה  אחרי מה שהשופטת יוכי גרינווולד עשתה לו הוא נראה כמו סמרטוט משומש.

 

ראו עוד הופעה ציבורית של אבני בן צבי ב 14/6/2014:

וכאן אבני מספר את הסיפור שלו עוד כשהכל היה טרי ב 3/6/2014:  לדבריו הוא מחזיק בעיטורים ממשרד הביטחון….  (עוד פראייר ש”תרם למדינה”)….

התלונה של המורה לתלמידי חטיבת ביינים בפ”ת – סיגל מאור:

 

באדיבות עורכות הדין מפמת”א מירב גבע, דסי פורר ואלכסנדרה קרא (ביתו של השופט בעליון ג’ורג’ קרא-חרא) אושרו לפרסום כל חומרי החקירה והנה הם לפניכם.

זוהי דוגמא מוחשית לאופן הטיפול המשטרתי בתלונות שווא של נשים נגד גברים.  אישה כמו סיגל מאור שמבזבזת משאבי משטרה על יצרי הנקמנות שלה מקבלת אירוח VIP בתחנת המשטרה, ולא עושים לה כלום כשברור שהיא משקרת.  כשהגבר מתלונן שהאישה לא מעבירה את הילדים ההסדרי ראייה, המשטרה שמה עליו זין, אבל ברגע שמפרסמים ביקורת על המשטרה והתפקוד שלה, השוטרים נכנסים לאמוק ואז הכל מותר:  להתפרץ לבית של הגבר, לפוצץ אותו במכות, ולשלול ממנו את הטלפונים.

ראו את דו”ח הערכת המסוכנות שהשוטרת רחלי שמילוביץ שמש תפרה לאבני בן צבי:

וכך נראה תיק עצמו שהשוטרת רחלי שמילוביץ שמש פתחה:

 

וכך נראות ההכנות במשטרה ליציאה לעצור את אבני בן צבי, לתפוס לו את הטלפון ולחדור לטלפון:

 

 

ראו מזכר להוצאת צו חיפוש שהכין השוטר ניר הרשקוביץ על סמך טקסט שכתב השוטר עו”ד שי גז רפ”ק:

ראו את הבקשה לצו חיפוש עליה חתום השוטר אלכסנדר קובלנציק (חוקר אלימות במשפחה) ואת צו החיפוש שהשופט הוציא

 

וכעת דו”ח המעצר:

 

שימו לב איך שוטרים משתמשים ביכולת שלהם לכתוב “מזכרים” כדי לתפור לאזרח העצור תיק של איומים, התאבדות והתנגדות למעצר.  השוטר עידן קנר כותב על אבני בן צבי שהוא איים להתאבד ולתלות את עצמו:

 

ןראו דו”ח פעולה (מעצר ועיכוב)..

 

וכעת דו”ח חיפוש:

וכך נראה דו”ח פעולה על כבילה באזיקים שניסוחו של השוטר אביחי עייני:

וכך נראה דו”ח פעולה של השוטר צור פלג שהאבא אבני בן צבי התווכח כי כבלו אותו באזיקים:

וכך נראה דו”ח פעולה של השוטר יוסי בורגר על התנגדות למעצר:

 

וכך נראה פרוטוקול הדיון אצל השופטת אליאנה דניאלי כשהביאו את אבני בן צבי להארכת מעצר על “העלבת שוטר”.  כזכור השוטר הנעלב הוא טל פיקרביץ מפקד תחנת פ”ת. השופטת אליאנה דניאלי יושבת בפ”ת.  את המשטרה ייצג אלכס בלטר.  את אבני בן צבי ייצג אחיקם גריידי.

ראו סיכומים אצל אליאנא דניאלי:

 

בעוד המשטרה מבקשת לעצור את אבי בן צבי אצל אליאנא דניאלי, פנו השוטרים לשופט ארז נוריאלי וביקשו ממנו לחתום על צו חדירה למחשב כדי לגלות האם בטלפון של אבני בן צבי יש רמזים מי העליב את השוטר טל פיקרביץ.

השופט אז נוריאלי  אישר למשטרה לחדור למחשב בחשד של “העלבת עובד ציבור”, עבירה זוטרה שהעונש עליה הוא מקסימום 6 חודשי מאסר ובפועל אף אחד לא יושב בכלא בגלל כזה דבר.  ארז נוריאלי כמובן שלא טרח לאזן בין חומרת הפגיעה באזרח שחודרים לו לטלפונים, לבין העבירה הזוטרה של “העלבת עובד ציבור, וכמובן שהוא חתם חותמת גומי, כי זה מה שהוא:  חותמת גומי.  בגלל זה פנו אליו ולא לאליאנה דניאלי.

כעת ראו את הנספח שהשוטרים השתמשו בו כדי להצמיד לבקשות שהוגשו לשוטרים לחתום על צווי מעצר, צווי חיפוש וצווי חדירה לחומר מחשב.  מדובר בפרוטוקול מהליך שהתקיים אצל יוכבד גרינוולד בבית המשפט למשפחה ה”ט 15540-09-15.  ה”ט זה קיצור ל”הטרדה מאיימת”.

ואחר שקראתם את כל זה נשאלת השאלה על מה בדיוק חקרו את אבני בן צבי במשטרה.  השוטר שחקר אותו הוא עידן קנר:

 

עכשיו תראו לכם שכל זה חוזר על עצמו 250 פעם, כמספר הפעמים שמתחשק לגבקת סייגל מאור להגיע למשטרה להתלונן????   ככה נראים החיים של הגברים הגרושים בישראל….

 

 

Views: 60

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *