EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הדר גיל עד: עיתונאית זבל בידיעות מייחצנת את סוחרי הילדים מ”אור שלום”: טלי חלף, יאיר מדליון ונעמי ליברמן

נעמי ליברמן סוחרת בילדים סמנכל קשרי חוץ באור שלום

יש בידיעות אחרונות איזה זבלנית מוח פמיניסטית גועלית בשם הדר גיל עד.  מדובר בפוסטמה ממדרגה ראשונה.  אין לה חדשות ואין לה ידיעות.  תפקידה בכוח הוא יחצנית ותדמיתנית.  היא מפרסמת כתבות מוכנות שמגיעות אליה, עושה העתק הדבק ומשוויצה שהיא “כתבה” את הסיפור.

 

הדר גיל-עד כתבת הפמינאציה של ידיעות אחרונות
הדר גיל-עד כתבת הפמינאציה של ידיעות אחרונות – כלבה ארורה

 

לרוב הכתבות שלה הן פרסומת לארגוני נשים רדיקליות שרוצות לחלוב את אוצר המדינה ולכן הן מחפשות להלהיט יצרים שיש פרצי אלימות של גברים נגד נשים, והן עובדות קשה להילחם באלימות של הגברים היהודיים נגד הנשים.

לשטויות האלה הדר גיל עד מתגייסת בחדווה ובששון.

אבל כאן יש כתבה שלא קשורה להאדרת הווגינה והפמיניזם.  זו כתבה בשירות ארגון סחר בילדים אור שלום.  ארגון זה עושה המון כסף ממשרד הרווחה בתיווך בין העו”סיות שחוטפות ילדים לבין משפחות אומנה.

העו”ס יוצאת לחטוף את פרי ביטנה של האמא, וארגון אור שלום עושה מזה בוכטות של כסף.  ממש פמיניזם צבוע בהתגלמותו……

 

הדר גיל-עד עיתונאית זבל מידיעות אחרונות מייח”צנת את עו”ס ענבל חרמוני (איגוד העו”סיות) שמנצלת את הקורונה לחלוב תקציבי רווחה למשכורות לעו”סיות במקום לעניים
הדר גיל-עד עיתונאית זבל מידיעות אחרונות מייח”צנת את עו”ס ענבל חרמוני (איגוד העו”סיות) שמנצלת את הקורונה לחלוב תקציבי רווחה למשכורות לעו”סיות במקום לעניים

 

אחת לכמה זמן הזנזונות הסוחרות מאור שלום רוצות להגדיל לעצמן את המשכורת, אז הן יוצאות במסע גיוס תרומות.  השיטה ידועה.  לוקחות מישהי עם ראש קופירייטרי ואומרים לה לחבר סיפור על ילד מסכן בלי בית, להפעיל את מסחטת הדמעות ולהוציא תרומות מהציבור.  התרומות האלה מנפחות את המשכורות של הנבלות האור שלומיאליות האלה.

העו”סיות חוטפות ילדים ואור שלום מרווחיות בוכטות של כסף

שימו לב למילים הבומבסטיות “ילד בן ארבע במרכז חירום שנה בלי בית”.  ולמה הוציאו את הילד מהבית?  כי “עלה חשד שנחבל בבית”.  מה זה “נחבל”?  או שקרה לו משהו או שלא קרה לו משהו, אבל סתם להגיד שהיה חשד שהוא “נחבל”.

הרבה ילדים נחבלים בבית.  נופלים, קופצים, מתעסקים בחפצים….  אז כל מי שנחבל לוקחים אותו מההורים שלו?

 

טלי חלף מנכלית אור שלום סוחרת בילדים
טלי חלף מנכלית אור שלום סוחרת בילדים

ולמה הוציאו אותו מההורים שלו?  “לאבחון”.  מה יש לאבחן ילד בן 4???  הוא יודע לדבר?  הוא יודע לספר?  בכלל יש לו זיכרון?  איך לעזאזל מאבחנים ילד בן 4 ולמה אבחון זו הצדקה להוציא ילד מההורים שלו?

הקורא הממוצע לא מבין את הניואנסים האלה.  כולם בציבור עברו שטיפת מוח שאם ילד הוצא מהבית זה סימן שהבית היה רע ומסוכן ומתחילים לרחם ולפתוח את הארנק.  האמת היא שעו”סיות סתם מוציאות ילדים מהבית.  הן זקוקות למלא מכסות.  הן צריכות להזין את התעשייה המשומנת של הסחר בילדים.  הן נטפלות למסכנים והחלשים ומעלילות עלילות כשזה מלווה במילים מכובסות כגון “קיים חשד” ו”צריך לאבחן”.

את כל זה הדר גלעד לא מספרת.  אילו זה היה “תחקיר” היא הייתה אמורה לפנות אל ההורים ולהוציא מהם התייחסות או גרסה.  ברור שלא היתה פניה כזו כי הילד “יונתן” הוא דמות פיקטיבית שהמציאו לצורך הכתבה.  אבל את זה הדר גלעד לא תספר לכם. את החירטוט של הדר גיל-עד שיבצו תחת “חדשותחדשות בארץרווחה וחברה” חדשות עלק…..  גח גח גחבה.

 

יאיר מדליון סמנכל פיתוח לאור שלום וסחר בילדים
יאיר מדליון סמנכל פיתוח לאור שלום וסחר בילדים

 

 

נעמי ליברמן סוחרת בילדים סמנכל קשרי חוץ באור שלום
נעמי ליברמן סוחרת בילדים סמנכל קשרי חוץ באור שלום

שימו לב שבסוף ה”כתבה” יש טלפון לתרומות, מה שמראה שזו פרסומת סמויה לכל דבר במסווה של כתבה עיתונאית…..   וזה “העיתון של המדינה”…….

 

קיראו גם פה:

אזהרת פמינאציה: הדר גיל-עד כתבת זבל בידיעות אחרונות תדמיתנית בשכר של מרכז רקמן תעמולה ש”הנשים הגרושות מופקרות ע”י השופטים”

הדר גיל-עד עיתונאית זבל מידיעות אחרונות מייח”צנת את עו”ס ענבל חרמוני (איגוד העו”סיות) שמנצלת את הקורונה לחלוב תקציבי רווחה למשכורות לעו”סיות במקום לעניים

להלן כתבת הזבל של הדר גיל עד – פרסומת מוסווית לסחר בילדים – פורסם 27/2/2023

מחפשים בית ליונתן בן ה-4, ששוהה במקלט חירום יותר משנה

יונתן מתמודד עם מוגבלות, ועלה חשד כי נחבל בביתו. כבר תקופה ארוכה שהוא שוהה במרכז חירום, ועד היום לא נמצאה עבורו משפחה מתאימה שתוכל לתת לו מסגרת חמה ויציבה. “הוא ילד אהוב על הצוות ועל הילדים”, מספרים עליו במרכז. ארגון ‘אור שלום’ מחפש עבורו בית

משפחתו של יונתן בן ה-4.5 מוכרת לגורמי הרווחה שנים רבות, ואחיו הגדולים הוצאו למסגרות חוץ ביתיות בעבר. כבר כפעוט, החלו להתגלות קשיים בהתפתחותו של יונתן והיה קושי לתת לו מענה במסגרת הביתית. בנוסף, עלה חשד שיונתן נחבל בבית, ושהטיפול בו לקוי ומזניח. מתוך רצון להגן עליו ולאבחן את מצבו, הוחלט להוציא את יונתן מביתו למקלט חירום, המהווה מקלט עבור ילדים המוצאים מביתם בגלל סכנה ממשית ומיידית שנשקפה לחייהם.

המקלט מוגדר כפתרון זמני של כמה שבועות או חודשים בודדים, אמנם יונתן שוהה בו כבר למעלה משנה. במרכז החירום מתארים את יונתן כילד מתוק ופעיל מאוד. הוא סובל מעיכוב התפתחותי ביחס לבני גילו, יחד עם זאת, מציינים במרכז שמצבו משתפר, הוא מדבר יותר מבעבר, מתקדם בכל רמות התפקוד ולוקח חלק בפעילויות השונות במסגרת מרכז החירום.

“יונתן הוא ילד אהוב על צוות המרכז ועל הילדים, נהנה מקשר ומחזיר אהבה”, מספרים במרכז. “הוא עדיין סובל מעיכוב התפתחותי וזקוק למעטפת טיפולית המותאמת לצרכיו, שאותה הוא יוכל לקבל במסגרת משפחה אומנת שתעניק לו בית חם, אוהב ויציב”.

“ילדים עם מוגבלות זכאים לגדול במשפחה חמה ומטפחת כשווים בקהילה, אולם לצערנו ישנם מצבים בהם לא מתאפשר המשך שהותם בבית. במקרים אלו משפחת אומנה היא המסגרת המומלצת לטיפול, הגנה וקידום הילד או הילדה בסביבה משפחתית מטיבה”, מוסיפה אירית חן, מנהלת תחום אומנה וקלט חירום במשרד הרווחה והביטחון החברתי.

“משפחות אומנה שמגדלות ילד עם מוגבלות, מדווחות על תחושות סיפוק והעצמה מהתהליך. יש מחסור במשפחות שמוכנות לקחת על עצמן את האתגר הזה שיש בו סיפוק אדיר, כל משפחה מלווה בתהליך, כולל הכנה והכשרה, וכן מקבלות תשלום על הוצאות הטיפול בילד”.

משפחות המעוניינות לשמש משפחות אומנה ליונתן, מוזמנות למלא טופס באתר ארגון ‘אור שלום’. ניתן גם להתקשר לטלפון 8936* או לווטסאפ: 051-240-0312.

https://www.ynet.co.il/news/article/s1ubtht0s

Views: 85

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *