EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הזמנת חיסול 1: עו”ד רותם אלוני דוידוב היא זו שהזמינה את כתבת חיסול הקריירה של ארז שני באמצעות “תחקירן להשכיר” ברוך קרא

עו”ד רותם אלוני דוידוב היא בעלת הקשרים בשדולת הנשים שהזמינה מברוך קרא 2 כתבות חיסול קריירה לשופט ארז שני, שהוא שופט הניכור ההורי בתל אביב.

אסכולת ארז שני ואסכולת עדנה קרנבל

עדנה קרנבל איננה חסידה של ארז שני והאסכולה שלו.  כדי למגר ניכור הורי לא צריך מטפלים, ולא צריך מאבחנים.  גם לא צריך לצעוק על האישה או הילדה שלא רוצים לבקר את האבא.  יש תרופת קסמים וזה המזונות.  האישה רוצה לשדוד מזונות מהאבא ולא רוצה לתת לו לראות את הילדים שלו?  אין בעיה.  הלכו המזונות.  אבא לא יהיה כספומט.

תתפלאו אבל זהו שיקוי פלאים שפותר כל בעיה של ניכור הורי באורח פלא.  פתאום הילדים כן רוצים ללכת לאבא.  למה?  כי אחרת המזונות יבוטלו וגם יהיה צריך להחזיר את מה שששולם. אין יותר “המזונות נאכלו”.

אילו ארז שני היה נוקט באסכולה זו, לצורך הענין “אסכולת עדנה קרנבל“, 60% מהפעילות בבתי המשפט למשפחה תיעלם ותתפוגג.  במדינות שאין בהן ניכור הורי, כמו סקנדינביה למשל, אם האמא לא מביאה את הילדים לאבא, המזונות שלה מבוטלים.  בלי אבחונים, בלי טיפולים ובלי עמאיית.  הגיע הזמן שארז שני יפנים את המסר. הפמיניסטיות נעלבות מזה שכופים על הנשים לחלוק את הילדים עם האבות להם.  לא נעים להן שצועקים עליהם….אז פשוט אל תצעק, ואל תחפש סיבות ומניעים.  פשוט תבטל את המזונות.

ואילו השופטים, כולם, ביום בו מוגשת תביעת מזונות יכניסו תנאי שהמזונות מותנים בקיום מפגשים עם האבא, הרי מייד תעלם תופעת הניכור ההורי וחצי משופטי המשפחה יהפכו מובטלים.

נרחיב בנושא השרמוטה רותם אלוני דוידוב בפעם אחרת.  אתר עדנה קרנבל עובר מתקפת האקרים מטעם פרקליטות המדינה (חיים ויסמונסקי) ועדנה צריכה כעת לטפל בפיירוול.

ההכנסות של שדולת הנשים ע”ר בשנה הן 2.9 מיליון.  ההוצאות הן 2.5 מיליון ש”ח.  בסוף שנת 2020 נשאר להם 400,000 ש”ח בקופה. הן משלמות 1.2 מיליון ש”ח משכורות לעצמן.  הן מקבלות 1.5 מיליון ש”ח תרומות מישראל, ו 1 מיליון ש”ח תרומות מחו”ל.  ממה שנשאר נתנו חלק מהכסף לרותם אלוני דוידוב, עלק “שכר טרחה”, והיא כבר סידרה את כתבת החיסול לארז שני שעשה ברוך קרא.

אלו נושאי המשרה בשדולת הנשים:

אלו נושאי המשרה בשדולת הנשים:
דנה מיטב, מנכ”ל.
יעקב מסינג, רואה חשבון מבקר
מיכל עליזה זימלר בן יוסף, חבר ועדת ביקורת
ססיל בליליוס, חבר ועדת ביקורת
תמר וינטר קמר, חבר ועדת ביקורת
ואלו חברות הועד:
אלה אלקלעי, חבר ועד
בת שבע שטראוכלר, חבר ועד
ויקטוריה אידזינסקי, חבר ועד
חנה רדו, חבר ועד
יוספה טביב-כליף, חבר ועד
יעל פתיר, חבר ועד
לינור דלומי, חבר ועד
מהא כרכבי סבאח, חבר ועד
רחל יעקבס, חבר ועד
שלומית עזרון ירקוני, חבר ועד
שדולת הנשים הוא ארגון טרור לכל דבר וענין.

Views: 15

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *