EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הטלפון של אפי נוה 14: אילת שקד הזמינה מאפי שיסדר לה 50,000 מתפקדים פיקטיבים דרך זיו להב ממשרד לירום סנדה – ועל הדרך מסדרים זיונים עם “אירנות”

בקרוב!  בקרוב?  נעלה את השיחות של אפי נוה עם זיו להב, מנהל משרדו של לירום סנדה על רקימת מזימות להשיג לאילת שקד 50,000 מתפקדים פיקטיביים לבית היהודי.  על פי התכנית כל מי שזקוק לשירותים המשפטיים של לירום סנדה (משרד לההוצל”פ ושמיטת חובות) יאולץ לנדב את השם שלו כמתפקד ל

אילת שקד, וזיו להב ואפי נוה ישלמו עבורם את דמי הרישום למפלגה בקאש מאני.

זיו להב חבר הנפש של אפי נווה

השיחות האלה מתובלנות בסיפורים על זיונים באילת ובמשרדם של לירום סנדה וזיו להב, וגם במשלחות הלימודיות של הלשכה לרומא, ברצלונה ועוד. מתמחות במשפטים מקבלות בונוסים תמורת ביצועים מיניים.  החגיגות היו בעיצומן.

זיו להב ספק הזונות של אפי

והשאלה הגדולה היא איך אילת שקד בעצמה התעלמה ממצעד השרמוטות שאפי נוה הביא לאילת ושיכן אותן בסוויטה שלו כדי לעשות “5 אורגזמות בשעתיים”. מה היא לא ראתה?  מה היא לא שמעה?   כולם ידעו.  כולם ראו וכולם דיברו על זה.

שלא לדבר על השאלה המרחפת בראש כולם…  האם גם אילת שקד פתחה כוס לאפי נוה???

בינתיים קבלו טעימה פיקנטית:

שיחה 1 – אפי נוה וזיו להב על 10 שופטים מועמדים לעליון שליקקו לו בחור של התחת 16/2/2017

לינק לשיחה בין אפי נוה לזיו להב

אפי:  אתה לא מבין איזה יום.  אני דיברתי היום עם עשרה שופטים מועמדים לעליון.  חוץ מללקק לי את החור של התחת הם כבר עשו הכל, וגם את זה הם מוכנים לעשות.  לך רוצות ללקק האירנות וזה, לי השופטים רוצים ללקק את החור של התחת תחת. מה עדיף?

זיו להב:  מה אתה מעדיף?

אפי:  אני מעדיף את האירנות האלה.  איך היה לך עם דוד (תדמור)?

זיו להב:  בחור חמוד.  עושה רושם שהוא שכלתן.  אחי.

אפי:  אמרתי לו שזה לא בחינם. …  הסברת לו את הכל?

דוד תדמור זה העו”ד שאפי הפעיל כדי לתבוע את שרון שפורר.  הם גם צוחקים עליה קצת.  אפי סידר את הפגישה כי לזיו להב יש ענין “פרטי” שהוא רוצה מישהו שיטפל לו בשושו באופן דיסקרטי.  להב נפגש עם תדמור שעה וחצי והם דיברו על זיונים באמסטרדם.

יום קודם לכן איזה מישהי לבושה בחוטיני ועקבים הכינה לו (לזיו ) פסטה בולונז ואז הוא שתה איתה 2 בקבוקי יין.  “היום התחילה איתי איזה מישהי בת 21, פצצת על, טוסיק מושלם”.  “אני חייב להמשיך לצוד”.   אפי אומר “תהנה.  תבלה את הוויקנד.  אתה לא בנוי לפרק ב'”.      

זיו להב מבקש מאמרים.  אפי אומר לו אני מושיב את הילה וסיוון ואומר להם לכתוב מאמרים.

זיו להב הביא לאירנה צמיד זהב 18 קראט, ועשה איתה מין בלי קונדום.  היא מקלאס גבוה.  אין אוליגרך שלא מתחנן להתחתן איתה. לירום סנדה יצא עם נלי החברה שלה.

האזינו בעצמכם.  זה ממש רק ההתחלה.

ממה שקד מפחדת?

זיו ואלישיב בשיחה כיצד להתפקד עבור איילת שקד

להורדה PDF של הסמסים בין אפי נוה וזיו להב

סמסים זיו להב ואפי נוה

Views: 2,352

4 Comments

  1. עדנה שימי לב זו הכתבה האחרונה בעמוד הבית כשמגוללים את העמוד עד למטה ואין אפשרות לעבור לכתבות נוספות

  2. אפי, זיו, אלישיב, איילת השקדיה ולהט האירנה, אסקימו לימון מודרנה 2023 מעניין אם כולם ייגמרו עם טוסיק בגודל של יודל׳ה.. תחרות ריצה עם הילה וקוץ בה או תחרות טרמה עם לא דובים ולא רהב

  3. נו ובסוף מה יוצא מכל זה? נו נו תגידו נו?

    שנווה ולהב גומרים בתחת של רהב.

    תבדקו אותי

  4. עילג וטיפש זיו להב (חדד) הזה, ספק הזיונים של לירום סנדה (עילג בזכות עצמו).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *