בית המשפט

אצל עינת רון 4: הרשעת אפי נוה הש’ עינת רון הרשיעה בפרשת נתב”ג. עדנה קרנבל: “אין קלון במעשיו ואין לו תועלת בגירושין” ת”פ 58959-12-18

בקרוב נעלה לכאן עוד פרקים בסדרה בהמשכים הטלפון של אפי נוה. היום 20/9/20922 הרשיעה השופטת הבטטה עינת רון את אפי נוה בפרשת ההתפלחות דרך גייט המעבר בנתב”ג.

גם בעבירה על חוק הכניסה והיציאה מישראל וגם בקבלת דבר במרמה – כאילו יצא לו מזה תועלת בהליכי הגירושין.  ת”פ 58959-12-18: מדינת ישראל נ’ נוה ואח’.

השופטת בתמונה עינת רון היא זו שהרשיעה, והתמונה צולמה חודשיים לפני שאפי נתפס.

 

אפי הוה עינת רון ואבי חימי - ועינת רון שופטת את אפי
אפי הוה עינת רון ואבי חימי – ועינת רון שופטת את אפי

הטעות הראשונה של אפי נוה היתה שהסכים בכלל להתדיין בפני השופט הבטטה עינת רון.  חודשיים לפני שתפסו אותו קופץ על הגייט בנתב”ג עם מי שהייתה פילגש בר כץ, (כיום אשתו) הוא הצטלם בפוזות חבריות וסחבקיות עם עינת רון והמחליף הדלוח שלו אבי חימי.

ברור ששופטת כזו עם תמונות כאלה….. אילו היתה מזכה,  הייתה חוטפת על הראש שהיא נגועה בנפוטיזם לטובתו.

 

עינת-רון השופטת הכי שמנה בישראל
עינת-רון השופטת הכי שמנה בישראל

חוץ מזה הרי ידוע לכל שעינת רון – זאת אחת בלי לב.  רק שומנים יש לה בבטן ובמוח – והיא מרשיעה את כל מה שזז.  אפי ויועציו חשבו בנאיביות שמשהו ישתנה לטובתו בגלל הקשרים הקודמים שלו איתה, אבל זה לא קרה.

אפי ויועציו היו צריכים לדרוש להעביר את התיק כמה שיותר רחוק מהמרכז. אשדוד, קרית גת, קרית ביאליק – לא משנה איזה קריה – העיקר לא להיות אצל שופטת שאפשר להגיד שהיא היטתה דין בגלל חברות.

 

25-2-2018 אפי נוה עינת רון ואבי חימי 2
25-2-2018 אפי נוה עינת רון ואבי חימי 2

אין קלון בהרשעה הזו

 

שונאיו של אפי יגידו שיש קלון בהרשעה הזו.  אבל לאפי יש המון מעריצים, גברים ונשים שחושבים שהוא צריך לחזור לראשות הלשכה, כי הוא היה היו”ר הכי טוב, ושהמחליף שלו הוא לקקן ישבנים מתרפס, פתטי ועלוב.  הכוונה כמובן לאבי חימי.

העבירה של התפלחות דרך הגייט, זה בטוח עבירה בלי קלון.  זו עבירה שבקושי מעמידים לדין עליה, וב 99% מהמרים מסתיימת ב”קבל קנס ולך הביתה”.  מדובר בהתפלחות ילדותית, משהו מטופש מאוד, בלי שימוש בעזרים טקטיים, ובלי הרבה מחשבה מראש כי עובדה שנתפסו בקלי קלות, ועובדה שלא תכננו מראש מה להגיד במשטרה ברגע שייתפסו.

טיפ:  היו צריכים לסתום את הפה.

 

אפי נוה עם בר כץ עינת רון סידרה להם פטור מכלא
אפי נוה עם בר כץ עינת רון סידרה להם פטור מכלא

 

 

אפי נוה עם בר כץ המודל המשופץ שמחליפה את חני נוה
אפי נוה עם בר כץ המודל המשופץ שמחליפה את חני נוה

 

“קלון” דורש עבירה פלילית ברמת עצימות גבוהה של חוסר מוסריות.  הקפיצה על הגייט היא לא יותר מאשר התפלחות דרך גבולות המעבר, משהו שנעשה ללא חשובה, ואך “קורבן” לא ניזוק מזה.  המדינה היא בטח לא קורבן בגלל שלא נרשם בגבלות שהוא ובר כץ יצאו מהארץ.  בלי קורבן ובלי זדון – אין פה קלון.

העבירה של קבלת דבר במרמה היא פשוט בלוף.  זה בטוח ייפול בערעור.  הטענה היא ש”הדבר” שהוא קיבל זה “אי רישום” כניסה ויציאה” שהניב תועלת בהליכי הגירושין מול הגרושה חני נוה.  כזה קשקוש לא שמענו מזמן.  לגבר בהליכי גירושין אין שום סיכוי ושום תועלת לא צומחת מקפיצה על גייט בנתב”ג.

אפי נוה ואשתו גרושתו חני נוה ב 2011
אפי נוה ואשתו גרושתו חני נוה ב 2011

 

אפי נוה עם חני נוה ותינוקת 2016
אפי נוה עם חני נוה ותינוקת 2016

 

התמונה הזו מצחיקה:  חני נוה מצטלמת עם 2 פילגשות של אפי:  רויטל סויד ומתת פלסנר…..  לפחות אפשר להגיד שלחני נוה יש טעם טוב ואיכותי בבגדים.

אפי נוה חני נוה רויטל סוויד ומתת פלסנר
אפי נוה חני נוה רויטל סוויד ומתת פלסנר

בתמונה:  אפי נוה עם אחת הפילגשות ההיסטוריות, חוה קליין שחגגה עליו טוב טוב

 

חוה קליין ואפי נוה נואפים יחדיו מאחורי גבה של חני
חוה קליין ואפי נוה נואפים יחדיו מאחורי גבה של חני

חוץ מזה, זה לא שחני נוה לא ידעה על קיומה של בר כץ.  חני נוה התראיינה וסיפרה שראתה שבאחת הדירות של אפי לא מתקבל שכר דירה, למרות שיש חשבונות על צריכת חשמל, מים וכו’.  היא פשוט הלכה לדירה וגילתה שם את בר כץ טובלת בשפע של לוקסוס. גם ההורים של חני צלצלו להורים של בר כץ ואמרו להם לדאוג שהבת שלהם תפסיק להתחנגל עם אפי….

איזו בדיחה – קבלת דבר במרמה כשלדבר אין שוווי כספי

כדי לקבל דבר במרמה צריך שיהיה נותן במרמה ומשהו ששווה כסף.  אז מי נתן פה משהו במרמה?  הרי לא היה בקר נמל תעופה שאיתו הייתה עסקה להתפלח מהארץ.  הייתה שם מכונה (מחסום אלקטרוני) שהם דילגו עליו ע”י היצמדות לאדם אחר שכן היה בידו  כרטיס מעבר.  אבל להבדיל למשל ממכונה למכירת כרטיסי אוטובוס או רכבת שנניח שאתה שם מטבעות של באהט תיאלנדי ועובד על המכונה שפולטת לך כרטיס, הגייט בנתב”ג לא פלט שום תמורה הנמדדת בכסף.

להגיד שהייתה תועלת בהליכי גירושין, זה ספקולטיבי ולא נמדד בערך כספי.  איך מוכיחים תועלת????  שאילו הגרושה חני נוה לא היתה יודעת שהוא ובר כץ נוסעים לתאילנד, השופטת בתיק הגירושין, רבקה מקייס, הייתה פוסקת לטובתו?????   זה שטויות בציץ עגבניות.

בשביל זה צריך להביא את שופטת המשפחה מקייס ולהעיד אותה מה היתה פוסקת אם היתה יודעת שאפי יצא לתאילנד עם בחורה חיננית – או לפחות להביא מומחה לדיני גירושין בישראל שיעיד על היחס המפלה לגברים – בגלל שהם גברים בבתי המשפט למשפחה.

 

ואז המומחה היה צריך להגיד שבגלל היחס המפלה לגברים, אי הרישום במרשם ביקורת הגבולות לא היה מניב שום תועלת כי בבית משפט למשפחה שום דבר לא עוזר לגבר, ולגבר אין שום תועלת.  תמיד דופקים את הגבר בבית משפט למשפחה, ולכן לתועלת הנטענת, אין שום תועלת.

עינת-רון השמנדוזה ששופטת את אפי נוה
עינת-רון השמנדוזה ששופטת את אפי נוה

 

שווי תועלת סובייקטיבי או אובייקטיבי?

אומרת הבטטה עינת רון שיש להרשיע את אפי בקבלת דבר במרמה כי באופן אישי צמחה לו תועלת בגירושין מ”אי רישום”.  זו תועלת סובייטקיבית אישית לאפי (אם בכלל).  עינת רון לא מסבירה כלל איך הוא יכול היה להשתמש בתועלת הזו.  לכן זה ספקולטיבי לחלוטין.

אבל שווי ה”דבר” אינו נמדד כלפי מה הוא שווה למקבל (אפי), אלא לפי מה הוא שווה אובייקטיבית בשוק החופשי.  אם מכונה לכרטיס רכבת או אוטובוס פולטת כרטיס בשווי 7 ש”ח לנסיעה. השווי של ה”דבר” הוא 7 ש”ח – גם אם הלקוח יכול למכור אותו הלאה ב 70 ש”ח.  אותו דבר עם המכונה של הגייט.  מה שהיא “רושמת” אלקטרונית, השווי שלו בשוק הוא אפס מאופס. אין לזה מחיר ואי אפשר לכמת את המחיר.  לכן אם אפי הפיק תועלת, או יכול היה להפיק תועלת, או דמיין שהוא יכול להפיק תועלת, זה לא משנה…. זה עדיין לא “דבר במרמה”.

מה שזה כן מראה זה שעינת רון שפוטה של הפרקליטות, רוקדת לפי חליל הפרקליטות ושום דבר שהסנגורים היו עושים לא היה מנענע לה את המנוש.  אצל עינת רון המשפט הוא קרקס מכור מראש, ואפי היה צריך לדעת את זה.

עורכי הדין של אפי (בועז בן צור וחייליו) ידעו שעליהם להתמודד עם המילים “דבר” ו”תועלת”.  במקום להסביר שאין פה דבר ואין פה תועלת ושום תועלת לא יכולה לצמוח לגבר בבתי משפט למשפחה שעוינים סטטוטורית גברים, הלכו וסיפרו שטויות שבר כץ פחדה מחני נוה, ושבר כץ חשבה שחני נוה שמה עליה בלשים.

בועז בן צור ואפי נוה עדיין לא הפנימו את רמת הפמיניסטיות של השופטות הרעות בישראל
בועז בן צור ואפי נוה עדיין לא הפנימו את רמת הפמיניסטיות של השופטות הרעות בישראל

 

 

יותר דבילי מזה?  את זה קל להפריך:  אז למה בכלל עלית על המטוס?  למה לא טסת לאילת ואז לא היה שום רישום בגבולות?  חוץ מזה, אולי בר כץ יכולה לפחד מחני נוה, (ולא הוסבר מה חני היה עושה לה), וזה אולי מתקבל בבתי משפט שנשים הן חלשות ופוחדות בקלות, ולכן עושות מעשים פזיזים, אבל זה לא מסביר איך אפי נוה כגבר פחד.

בתי משפט לא מקבלים תיאוריות שהגבר מפחד.  בישראל אין בית משפט שיקבל טענה שהגבר “פחד” מאשתו.  זה לא עובד.

הסרטון הזה הוא מלפני שנתיים ו 9 חודשים 8/1/2020

 

בתמונה הפרקליט שזירגג את אפי נוה:  רועי רייס

הפרקליט רועי רייס שנבחר כדי למוטט את אפי נוה ובר כץ
הפרקליט רועי רייס שנבחר כדי למוטט את אפי נוה ובר כץ

 

2020 הפרקליט רועי רייס והמאהבת
2020 הפרקליט רועי רייס והמאהבת החתולה

 

השמועה מספרת שמיקי ברנט במחוזי לוד, זאת מתיק 30 הפדופילים כבר ממתינה לאפי, כדי לעשות עליו כותרות.

הדילמה:  להגיד שאתה מפנים ולקבל עונש נמוך או לעמוד על האמת ולחטוף זין מעינת רון

 

מה יעשה אפי נוה עכשיו?  מצד אחד מגיע לו.  קרמה איז א ביצ’.  הוא שכב עם מאמנת הכושר של חני מירב קורדובה והיא סיפרה לו שהיא קיבלה הוראה מעו”ד לסחוט את בעלה ולא לתת לו לפגוש את הילדים.  הטלפון של אפי נוה 11: שיחות ניאוף עם מירב קורדובה. אפי: “בא לך לשבת עלי?” מירב: קיבלתי הוראה מהעו”ד לעשות ניכור הורי לגרוש שלי”. אפי: “אם הוא לא משלם אל תיתני לראות את הילדים”.

אפי עודד את קורדובה לעשות ניכור הורי ולסחוט את הבעל וגם נתן לה עצות איך להשתמש בכלים הפמיניסטים של בית המשפט לדפוק את הבעל של מירב קורדובה.

מירב קורדובה סיפרה לאפי שהעורך דין שלה אמר לעשות ניכור הורי
מירב קורדובה סיפרה לאפי נוה שהעורך דין שלה אמר לעשות ניכור הורי

 

רוני סמימי שיחות ארוטיות מטלטלות בטלפון של אפי נוה
רוני סמימי שיחות ארוטיות מטלטלות בטלפון של אפי נוה

 

למה אפי לא שלף שיחות סודיות כדי לבטל את האישום הזה????

אז עכשיו לבוא ולטעון שהכול זה פרי של “גירושים קשים ומורכבים” זה קצת צבוע – במיוחד לאור השיחות המוקלטות עם קורדובה (שהעלינו לאתר).  בישראל כל הגירושין הם קשים ומורכבים כי השופטות תמיד נוטות לטובת האישה בגלל אפלייה סטטוטורית נגד גברים.

אפי צריך להתרפס בפני עינת רון שתגזור עליו משהו מינורי, ואז ללכת לערעור.  אבל בשביל שעינת רון תיתן לו עונש מינורי הוא צריך להודות, להפנים ולהגיד שהוא מתנצל.  זה לא סביר שיקרה.

לכן העצה של עדנה קרנבל לאפי זה לעשות בדיוק מה שהוא עשה בפרשת המין והמינויים, ולשלוף את השיחות על שופטות המשפחה והגהנום שהן עושות לגברים גרושים.   יש לאפי חברים בתקשורת.  הוא יכול להפיץ את השיחות דרך החברים שלו: גיא פלג, דורון הרמן, מאור צור.  (ראו פרסום הסמסים איתם מהטלפון הפרוץ).

אז הוא הדליף שיחה שמנדלבליט בוכה ששי ניצן סוחט אותו ואוחז חרב בצווארו.  זה הזמן לעשות את זה גם בתיק המשפחה, כדי לשלול את רעיון האיוולת שהוא הפיק תועלת בהליך הגירושין.

בקיצור, אפי בוא לעדנה.  תותח האפי הזה.  מושא להערצה.  רק אפי יושיע את הלשכה מאבי חימי והספלסת של רומי רוחמה קנבל.

 

אפי נוה עם רומי קנבל עד כמה מקצועיים היו היחסים בינהם
אפי נוה עם רומי קנבל עד כמה מקצועיים היו היחסים בינהם

 

אפי נוה עם אביחי מנדלשפיך שסיפר לו ששי ניצן חונק אותו בצוואר
אפי נוה עם אביחי מנדלשפיך שסיפר לו ששי ניצן חונק אותו בצוואר

להלן ההרשעה של עינת רון בענין מדינת ישראל נ’ אפריים נוה ובר כץ, 20/9/2022:

הכרעת דין מדינת ישראל נ אפי נוה הרשעה מעבר גבול נתבג ודבר במרמה

להלן החלטה של עינת רון בעניין חומרי חקירה 10/7/2019:

בקשה אפי וה לחומרי חקירה נדחתה עי עינת רון 10-7-2019

ולהלן החלטה של עינת רון בעניין שיקולים זרים בהגשת כתב אישום נקמני – ואכיפה בררנית 22/6/2021:

בקשה אפי נוה ביטול חמת צדק שיקולים זרים ואכיפה בררנית 22-6-2021

 

 

ערעור המדינה על קולת העונש – מדינת ישראל נ’ אפי נוה ובר כץ

 

 

 

עפג-48720-12-22 ערעור המדינה נ אפי קולת העונש נתבג
Views: 55

שרון שפּיכר סקסולוגיה פורנזית

עו"ד דסי פורר סקסולוגית מומחית למין בימי הביניים, מין פוריטני ומין מיסיונרי והכל באספקלריה משפטית של החונטה השיפוטית

Related Articles

2 Comments

  1. השחיתות בעניין מינויי השופטים לא נחקרה כלל. ככה קיבלנו עשרות שופטים- זבל, לרבות השופט המושחת אלוף האסמסים אלפריח (אלרון), זה שהכשיר מעתה עינויים בחקירות משטרע ,רק כי רצה להרשיע איזה טיפוס שנראה מוקצן בפרשת דוואבשה. למעשה אפי נווה נתפס פה בעניין קטן מאוד.

  2. אני מסתכל על התמונה של השופטת הזו ואני נזכר בסיפור ״מעשה בחמישה בלונים״ והבלון עוד מעט מתפוצץ ונקרע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button