EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הטלפון של אפי נוה 33: אפי הפיץ תמונות לוהטות של עו”ד אורטל סיון (עדן מור) כוכבת פורנו מחיפה שהעלילה אונס על עו”ד שלומי בלומנפלד

תמונה של עורכת הדין אורטל סיוון מחיפה שנמצאה בטלפון של אפי נוה
באדיבות הטלפון האיטלקי של אפי נוה, נמצאו בו תמונות עירום של עו”ד אורטל סיון מחיפה.  הקשר בינו ובינה היה מאוד “גדול”.  שימו לב שלא מדובר בתמונות עירום מצנעת הפרט – אלא תמונות משערי מגזינים של פורנו – בהם מככבת העו”ד החיפאית.

עונת הנקמות במתלוננות השווא: עו”ד אורטל סיון (עדן מור EDEN MOR) היא כוכבת הפורנו הלוהטת שהעלילה על עו”ד שלומי בלומנפלד שאנס אותה

 

כתבה זו התפרסמה ב 20/6/2015.

איזה קטעים בחיפה.  חשבנו שעורכות הדין שמה יבשושיות, סוגרות את המפעל ב- 9 בערב והולכות לישון.  טעינו.  חיפה לוהטת ועורכות הדין של חיפה עוד יותר לוהטות.  קבלו חשיפה לוהטת על עו”ד חיפאית שביום עבדה אצל עו”ד שלומי בלומנפלד, ומידי פעם נתנה לו לחפון ציצי, ומידי פעם בלעה לו.  הכל בכיף.  הכול בהסכמה.  בולעת, מוצצת, עושה ביד, הכל בסבבה.  מידי פעם ניגשת לבית המשפט, וטוענת כמה טענות.  חיים יפים בחיפה, עד שהכל התפוצץ.

פתאום עו”ד אורטל סיון התחילה לקנא שהוא יוצא עם מישהי אחרת, והיא לא יכלה לסבול את המחשבה שאיבר המין שהיא מוצצת היה בפה של מישהי אחרת כמה שעות לפני כן.

 

אורטל סיון כוכבת פורנו שנהייתה עורכת דין התלוננה ששלומי בלומנפלד אנס אותה
אורטל סיון כוכבת פורנו שנהייתה עורכת דין התלוננה ששלומי בלומנפלד אנס אותה

אז עו”ד אורטל סיון הגישה נגד שלומי בלומנפלד תלונת שווא במשטרה על אונס.  התלונה נסגרה. עכשיו שלומי בלומנפלד סוגר את המעגל.  שלומי הגיש עליה תלונה ללשכת עורכי הדין שהיא כוכבת פורנו ומבזה את המקצוע.  בלשכת עורכי הדין פחדו לצאת נגד כוכבת הפורנו כי זו פגיעה בחופש האישה לעשות עם גופה מה שבא לה, והפמיניסטיות יכעסו.  מצד שני, זה באמת לא מכובד להחפיץ ציצים ופות באתרי אינטרנט, כשהלקוחות והשופטים עושים ביד עליה. אבל מי שהגישה תלונת שווא במשטרה, כשהיא כוכבת פורנו… שלא תבכה.  היא תמיד יכולה לחזור למקצוע.

למעוניינים:  שמה של הכוכבת “עדן מור”.  הופיעה בסרט:  Knockin’ Nipples DVD

רוצים טריילר עם ציצים קופצים, ליקוקי פות וכו’?  קיבלתם.  תודה שלומי בלומנפלד. העו”ד הצטלמה ב- 2008 יחד עם כוכבת פונו צ’כית.  כתבו עליה שיש לה את בשר השדיים הכי גדול בישראל.

אורטל סיון היום עורכת דין בעבר כוכבת פורנו
אורטל סיון היום עורכת דין בעבר כוכבת פורנו

לעמוד השער שלה:

כוכבת השער של מגזיון סקור עורכת דין אורטל סיוון
כוכבת השער של מגזיון סקור עורכת דין אורטל סיוון

https://gallys.xlgirls.com/flvs/Bozena_Eden_15902/?nats=MTIyOTkzNi40LjcuNy4wLjQ1NzIuMC4wLjA&page=/main.php

Eden is Israeli. Bozena lives in the Czech Republic. Getting them together in Europe was very difficult to accomplish. Eden easily has the biggest tits of anyone in Israel, at least any women that we know of. Bozena has more competition in her country but she has a pair of the biggest breasts of all the Czech models we know. In this chapter from Knockin’ Nipples, prepare to be astounded by the sheer size of their love pillows. Lots of great titty suckin’ here! Yum, yum! The video opens with the two girls in the pool, rubbing nipples and breast meat

together. They hug tightly, grinding their giant tits. Then comes the sucking and licking. Eden needs two hands to lift one of

    Bozena’s tits and lick the nipple.

Voluptuous was the first men’s mag to photograph the chesty Israeli model Eden Mor. There are very few girls from Israel in the SCOREworld. After that first time, Eden traveled to Spain, along with Kelly Kay, Joana Bliss, Crisa, Bozena and Florri in 2004. She and Bozena paired off in the breastfest DVD Knockin’ Nipples. After that, we lost touch until recently. Eden has changed

After Taylor Stevens in Canada, Eden Mor is the second Voluptuous/XL Girl to have had a dramatic weight reduction during the past year. It doesn’t happen very often. For the most part, models tend to gain weight and boobage. Autumn-Jade is the perfect example.

This year, a slimmer, trimmer Eden joined Valory, Arianna Sinn, Michelle Bond, Lana Ivans, and Sophie Mae in Portugal for Big-Boob Finishing SchoolSCORELAND is showing Eden’s pictorial from the July ’11 SCORE mag today.

Opinions from the guys vary, but the majority of the comments about the new-look Eden have been good. Jeff wrote, “Eden, I’m one of your biggest fans. You have always been incredible and the slimmer version is absolutely smokin’ hot. Gorgeous face, incredible figure, and great personality. You have the best boobs on the planet (especially your nipples), plus I love your shaved pussy and incredible legs and ass. It’s heart attack time!” Alt commented: “Outstanding. I am fan of both versions of this grand lady and her magnificent hangers but this latest thinner version is simply stunning.” And RE wrote: “I much prefer her on the bigger side but I wouldn’t kick her out of bed for eating crackers.” A true diplomat.

 

אורטל סיון היום עורכת דין בעבר כוכבת פורנו עדן מור
אורטל סיון היום עורכת דין בעבר כוכבת פורנו עדן מור

 

 

תמונה של עורכת הדין אורטל סיוון מחיפה שנמצאה בטלפון של אפי נוה
תמונה של עורכת הדין אורטל סיוון מחיפה שנמצאה בטלפון של אפי נוה

 

 

אורטל סיון עורכת דין כוכבת פורנו עדן מור בצילום פרומו של אפי נוה
אורטל סיון עורכת דין כוכבת פורנו עדן מור בצילום פרומו של אפי נוה

 

כתבה של ליאור אל חי:

 

עורכת דין אורטל סיוון כוכבת פורנו חמה ולוהטת הוסמכה
עורכת דין אורטל סיוון כוכבת פורנו חמה ולוהטת הוסמכה

 

 

הסרט (טריילר בלבד):

https://www.eboobstore.com/porn-stars/Eden-Mor/764/?nats=MTAwNC42NC41MC41MC4yOS4wLjAuMC4w

אורטל סיוון מככבת בסרטי פורנו
אורטל סיוון מככבת בסרטי פורנו

תלונה: עורכת הדין אורטל סיון שהתלוננה נגד שלומי בלומנפלד מככבת באתרי פורנו

הפרקליטות סגרה לאחרונה את התיק שנפתח לעורך דין בעל משרד חיפאי, שלומי בלומנפלד בעקבות תלונותיהן של שתי עורכות דין שעבדו אצלו. כתבנו יואב איתיאל מדווח כי עכשיו חוטפת אחת מהן אורטל סיון (עדן מור) תלונה ממנו בלשכת עורכי הדין על שהיא מבזה את המקצוע כיוון שלטענתו היא מככבת כשהיא מעורטלת, באתרי פורנו ברשת. האמת העירומה, תצטרך להתברר בועדת האתיקה של ועד מחוז חיפה בלשכה אבל הסיפור כבר דלף לרשת, הפלא ופלא – ביום ההולדת של המדוברת.

עורכת דין מאיזור חיפה שהפרקליטות סגרה את תיק תלונתה במשטרה כנגד בעל המשרד שלומי בלומנפלד בו הועסקה, חוטפת עכשיו תלונה סנסציונית בלשכת עורכי הדין, מעורך הדין כנגדו התלוננה. 

שלומי בלומנפלד לא יודע איפה לשים את הזין שלו - טעיות בשיקול דעת
שלומי בלומנפלד לא יודע איפה לשים את הזין שלו – טעיות בשיקול דעת

התלונה לא שגרתית. עורך הדין המדובר מתלונן כי עורכת הדין שהעסיק כשנתיים, מנהלת בעצם “חיים כפולים”. על פי התלונה, במקביל לעיסוקה כעורכת דין, יש לה קריירה גם ככוכבת אתרי פורנו. לתלונה צורפו אסמכתאות בדמות צילומיה וסרטונים שלה כשהיא מעורטלת בפלג גופה העליון וכן קישורים לאתרי אינטרנט שונים בהם ניתן לצפות בהם. בלשכת עורכי הדין מאשרים את דבר קבלת התלונה, אומרים כי היא התקבלה בועדת האתיקה ממש לאחרונה, וכי הטיפול בה נמצא בשלבים טרומיים.

מעבר לסנסציה בעצם קיומם של צילומים כאלה בעברה של עורכת דין, תצטרך הלשכה לפסוק כי הצילומים פורסמו כאשר היתה כבר כפופה לתקנות האתיקה, ולא קודם לקריירה המשפטית שלה. בנוסף, באם זכויות היוצרים בהן הינן בידי אחרים, ייתכן כי אין באפשרותה כלל להסירן מהרשת, גם לו הייתה רוצה לעשות כן או נדרשת לעשות זאת.

“תגובת הנילונה לתלונה טרם התקבלה וייתכן שיהיה בה כדי לשנות את התמונה המצטיירת לכאורה”, הדגיש עו”ד טל אבריאל, יו”ר ועדת האתיקה של ועד מחוזחיפה בלשכת עורכי הדין, “ככל שהתמונה תיוותר בעינה, מן הסתם אני וחבריי בועדה נידרש להחליט האם מדובר בהתנהגות המאפשרת בד-בבד להחזיק ברישיון עו”ד ואם נסבור שלא כך, הדרך העומדת בפני הועדה הינה הגשת קובלנה משמעתית לבית הדין המשמעתי המחוזי”. בית דין זה הינו בעל סמכויות הרשעה וענישה.

עורכת הדין המדוברת לא מאשרת ולא מכחישה. היא אמרה כי תגיב ללשכת עורכי הדין לכשתקבל את התלונה, אותה טרם ראתה, לדבריה. עורך הדין של עורך הדין אומר כי הוא גם ייתבע אותה, ״במיליונים״.

בפרק הקודם, לפני שנתיים, היתה עורכת הדין אחת משתי נשים שהתלוננו במשטרה כאמור כנגד עורך הדין שהעסיק אותן, בגין יחסים אינטימיים עמן. הוא נעצר בחשדות לעבירות מין חמורות, מעצרו הוארך בבית משפט, הוא שוחרר רק לאחר כשבוע ורק לאחרונה הואילה פרקליטות מחוז צפון לסגור את התיק כנגדו, מחוסר ראיות.

לא כולם הסכימו לשדר בזמנו את טענותיהן של הנשים. עו”ד אביטל בן נון, שייצגה את עורך הדין במהלך מעצרו, טענה אז כי בבדיקת פוליגרף שנערכה לאחת הנשים בהזמנת כתב חיפה והצפון של ערוץ 1, היא נמצאה דוברת שקר, אם כי בהמשך, בשתי בדיקות נוספות, האחת עבור ערוץ 1 והשנייה עבור ערוץ 10, נמצאה דוברת אמת. ברשות השידור החליטו בסופו של דבר שלא לחשוף את התלונות. ברוך קרא פרסם אותן בחדשות 10.

https://www.maariv.co.il/news/israel/Article-485581

ועוד כתבה, קצת אנמית:

ללשכת עורכי הדין במחוז חיפה הוגשה לאחרונה תלונה נגד אורטל סיוון (עדן מור) עורכת דין מאזור חיפה בגין ביזוי המקצוע משום שהיא מדגמנת בעירום באתר פורנו.

על פי התלונה של שלומי בלומנפלד שאליה צורפו קישורים לאתר האינטרנט המדובר, כמו גם תמונות וסרטון וידאו, עורכת הדין לא מסתפקת בעבודתה המשפטית ולצידה היא עוסקת גם בדוגמנות עירום באתר הפורנו שנקרא “scoreland“. באתר מופיעה עורכת הדין בשם במה.

על פי התלונה, מדובר בעבירה אתית על פי חוקי לשכת עורכי הדין, שלפיהם נאסר על עורך דין לעבוד בעבודה נוספת שאינה בתחום המשפט, לא כל שכן בעיסוק מסוג פורנו. יש לציין כי לא ברור מועד הצילום והפרסום באתר. כמו כן, אם עורכת הדין דגמנה לאתר בטרם החלה לעבוד כעורכת דין, הרי שככל הנראה לא מדובר בעבירה אתית.

עו”ד טל אבריאל, ראש ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין בחיפה, אמר: “התלונה התקבלה לאחרונה והטיפול בה מצוי בשלבים ראשוניים”. לדבריו, תגובת עורכת הדין לתלונה טרם התקבלה “וייתכן שיש בה לשנות את התמונה המצטיירת לכאורה”.

 

טל אבריאל סגר לאורטל סיון דוגמנית הפורנו את התלונה המשמעתית בלשכה
טל אבריאל סגר לאורטל סיון דוגמנית הפורנו את התלונה המשמעתית בלשכה

עו”ד אבריאל הוסיף כי במידה ויתברר שהחשדות נכונים, ועדת האתיקה תידרש להחליט אם מדובר בהתנהגות המאפשרת בד בבד להחזיק ברישיון עו”ד או לא. “אם נסבור שלא, הדרך העומדת בפני הוועדה הינה הגשת קובלנה משמעתית לבית הדין המשמעתי במחוז, שהוא בעל סמכויות ההרשעה והענישה”.

https://www.magazin.org.il/inner.asp?page=181940

וקבלו

 

https://blog.scoreland.com/?tag=israel&nats=mtawnc45ljiumja3ljk0ljaumc4wlja

Views: 756

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *