EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הכוס של אלה מירז לא בא על סיפוקו: כשגבר מצליח בעסקים מקבל בונוס אחרי פרידה אפשר לקחת לו חצי כי האישה “ויתרה על קריירה” – גם אם האישה סתומה

אלה מירז שופטת משפחה פמיניסטית בחיפה 2016

יש בחיפה שופטת משפחה אלה מירז ילידת פולניה.  הנקניקים בפולניה לא מצאו חן בעייני משפחתה והם בחרו להגר לישראל, וכך יצא שבמקום להישאר בפולניה, אלה מירז למדה משפטים ונהיתה שופטת משפחה פמינאצית, גועלית ודוחה.

היום היא אפילו זגנית נשיאה בחיפה, לא פחות ולא יותר!  מצער שמשפחתה לא נשארה בשצ’צ’ין. במקום זה הביאה לארץ ביבוא אישי שיטות שספגה בפולין:  שואה, סלקציה, אקציה, פוגרום, רישוש והמתה בשם האג’נדה.  בפולין זו היתה אג’נדה נאצית.  בישראל היא עושה אדפטציה לאג’נדה פמינאצית.  Same Same.

אלה מירז מזדקנת ומתקמטת לא רוצים אותה במחוזי
אלה מירז מזדקנת ומתקמטת לא רוצים אותה במחוזי

והנה דוגמא לשיפוט והמעוות והשואתי של שופטת זו:  אישה כלבה היתה נשואה ועבדה כמורה.  החליטה הכלבה להתגרש ונפתח לה תיאבון.  פתאום ההחלטה שלה להיות מורה לא מוצאת חן בעייניה, ויש לה טענות שאם לא היתה עובדת חצי יום כמורה, היתה יכולה להיות נשיאת בנק לאומי כמו רקפת רוסק עמינוח.  אלה מירז קנתה את סיפורי המעשיות….

אלה מירז עשתה הרבה שואות פמיניסטיות אולי לקראת הסוף היא מכפרת
אלה מירז עשתה הרבה שואות פמיניסטיות אולי לקראת הסוף היא מכפרת

הבעל הצליח בהיי טק, ואחרי שהוא נפרד מהגכבה הוא גם קיבל מענק שימור בסך 414,000 ש”ח – שזה אומר שהקונה של החברה התלהב מהכישורים שלו ורוצה שהוא ימשיך לעבוד ולכן נתן לו בונוס – וכל זה אחרי שהאיש כבר נפרד מהכלבה….  שימו לב, זהו בונוס בזכות הכישורים האישיים של האיש בתחום העבודה.

באה האישה שמיוצגת ע”י עו”ד גיא אופיר (המטומטם מהקריות, לא זה מגבעתיים שחולה תקשורת והוא גרוש בעצמו) וטוענת שבגלל שהגבר הצליח בעבודה הרי זה בזכותה, בגלל שהיא “גידלה את הילדים ואפשרה לו לצמוח בעסקים”. היא טוענת ש”ויתרה על קריירה”.

אין רעיון יותר מטומטם מהרעיון הזה.  השופטת אלה מירז מתייחסת לאישה הזו כאילו בזכותה הגבר הצליח בעסקים, כאילו אם היא לא היתה קיימת הגבר הזה היה מקושש נדבות ברחוב, וכאילו שעסקת חייו של האיש הזה זה הנישואין עם האישה הזאת שבזכות תרומתה הוא יכול להתפנות לעסקים ולהצליח.

זה פשוט כל כך מטומטם וכל כך פולני.  זה פשוט נובע מקנאה שהגבר מוצלח והאישה עכברת ביבים חסרת כל יכולות. שיהיה ברור, אם הגבר היה מגדל את הילדים עם אומנת בלי האישה הוא היה חוסך הרבה יותר כסף מאשר לתת לאשתו לגדל אותם….  שנית, כאשר אתה מחזיק נחש בבית (האישה), היא רק מפריעה ומזיקה כי כל היום היא מתלוננת, עושה כאב ראש, ורק רוצה לסחוט כסף לשופינג וביוטי.

בתמונה:  גיא אופיר מהקריות עלוקה מוצצת דם לגברים

גיא אופיר קרית ביאליק מגיש תביעות סרק נגד גברים
גיא אופיר קרית ביאליק מגיש תביעות סרק נגד גברים

והערתנו האחרונה, כל הקשקושים האלה כאילו האישה ויתרה על קריירה הם חירטוטים באויר.

איפה ההוכחות שלאישה הזו בכלל יש יכולות להצליח בקריירה???  איפה הראיות שאם היא היתה משקיעה יותר בעבודתה היתה מגיעה למשהו יותר מאשר “מפקחת” שמרוויחה 10,000 ש”ח בחודש?  איפה הראיות שבכלל היו מקבלים אותה באוניברסיטה למקצוע שבו היא תוכל להפגין כישורי קריירה?  למה בכלל הלכה ללמוד להיות מורה ולא הלכה ללמוד ביזנס אדמיניסטריישן?  התשובה כי היא רצתה עבודה של חצי יום.  כי היא עצלנית וכי ידעה שהציונים שלה לא משהו ולכן רק בסמינר למורות יקבלו את הכוס שלה.

הכלבה הזו בחרה להישאר בבית עם הילדים ועכשיו היא מציאה סיפורים ש”הכל בזכותה” והשופטת מפולניה  אלה מירז קונה את הסיפורים האלה?  ועוד אחרי שהם כבר נפרדו?????

גם הטענה שהצלחת הגבר היא “בזכות החיים המשותפים” היא מטורפת והזויה.  ואם קופאית בסופר פארם “מעניקה חיים משותפים” (כלומר פותחת כוס ותחת)  לגבר זה אומר שהגבר יצליח בעסקים ויקבל בונוסים????

צריך לערער על זה עד העליון, ואת אלה מירז צריך להחזיר בחזרה לפולניה.  מדובר בעסקת יבוא כושלת במיוחד!!!!!

להלן כתבה באתר פסק דין 10/11/2021

פיצויים לאישה שוויתרה על קריירה כדי שבעלה יצליח בהייטק

הבעל התקדם מהר מאוד בקריירה והפך למנכ”ל של חברת סטארט-אפ שנמכרה, ואילו האישה נשארה מורה כדי שתוכל להשקיע בילדים. בית המשפט: ההצלחה המטאורית של הבעל היא לא תוצאה בלעדית של כשרון

סגנית נשיאת בית המשפט למשפחה בחיפה אלה מירז חייבה לאחרונה בעל לשלם לאשתו 168 אלף שקלים פיצויים על פערי השתכרות דרמטיים וחצי ממענק שקיבל בעקבות מכירת חברת הסטארט-אפ שלו, אפילו ששולם לאחר הפרידה. השופטת קבעה כי האישה ויתרה על התפתחות מקצועית כדי לאפשר לבעלה להגשים את חלומותיו המקצועיים ולהפוך למנכ”ל של חברת סטארט-אפ שנמכרה תוך כדי הנישואים, ולכן היא זכאית לחלקה בהפרשי ההשתכרות ובמענק. סכומי הפיצויים יתווספו ל-242 אלף שקלים שישלם הבעל עבור איזון המשאבים ביניהם.

בני הזוג נישאו ב-2003 והביאו לעולם שלושה ילדים. בתקופת הנישואים הבעל התקדם יפה בהייטק והפך למנכ”ל של חברת סטארט-אפ מצליחה. האישה, לעומת זאת, עסקה בהוראה וויתרה על התקדמות מקצועית כדי לטפל בילדים.

ב-2016 היחסים בין בני הזוג התערערו וכשנתיים לאחר מכן החלו להתנהל ביניהם הליכים משפטיים לגבי מזונות הילדים, הסדרי השהות וחלוקת הרכוש. המחלוקת המורכבת ביותר ביניהם הייתה בסוגיית הרכוש ואיזון המשאבים.

בכל הנוגע לאיזון המשאבים, מונה רואה חשבון שקבע כי הבעל צריך לשלם לאישה 242,000 שקלים עבור איזון הזכויות הפנסיוניות שלו. השאלה הנוספת שעמדה על הפרק היא האם בנוסף לסכום זה זכאית האישה לפיצויים על הפרשי השכר המשמעותיים בינה לבין בעלה שעומדים ביחס של 1:4 לטובתו, וחצי מ-414 אלף שקלים ברוטו שקיבל כמענק שימור אחרי שהחברה שלו נמכרה.

הבעל התנגד לשלם לאשתו כספים נוספים בטענה שלא ויתרה על הקריירה למענו אלא בחרה שלא לממש את הפוטנציאל שלה. עוד הוא טען כי היא לא זכאית לכספי המענק משום שהתקבל אחרי הפרידה.

בזכות החיים המשותפים

סגנית הנשיאה אלה מירז לא הסכימה עם גישתו של הבעל. היא ציינה כי לאישה לא הייתה הפריווילגיה להשקיע בהתפתחות המקצועית שלה בהתחשב בכך שלבני הזוג יש שלושה ילדים שמישהו צריך לגדל.

עוד קבעה השופטת כי הבעל יכול היה להשקיע את כולו בקריירה טובענית בתחום תחרותי רק משום שהאישה הגיעה מדי יום הביתה וטיפלה בילדים. “…הצלחתו המטאורית של הנתבע ופערי ההשתכרות המשמעותיים שפתח כלפי התובעת, התאפשרו על בסיס ויתורים מקצועיים מצידה, ולא רק על בסיס כשרונו המבורך של הנתבע”, כתבה.

בסיכומו של עניין השופטת קבעה כי בהתחשב בכך שבני הזוג היו נשואים 14 שנים, שבמהלכן האישה הקריבה את ההתפתחות המקצועית שלה כדי להעניק לבעל את החופש להגשים את שאיפותיו המקצועיות, היא זכאית לפיצויים של 65,000 שקלים על הפרשי ההשתכרות ביניהם.

בנוסף, קבעה השופטת שהאישה תקבל חצי ממענק השימור של הבעל בערכי נטו, אפילו שקיבל אותו אחרי הפרידה. השופטת מתחה ביקורת על ההחלטה החד-צדדית של הבעל שלא לכלול אותו באיזון המשאבים וקבעה כי הוא קיבל את המענק על בסיס המעמד הרם שלו בחברה, אותו השיג במהלך ובזכות החיים המשותפים. בנוסף היא הדגישה כי העסקה למכירת החברה נרקמה בתקופת הנישואים.

בסופו של דבר זכתה האישה בנוסף לכספי איזון המשאבים גם ב-168 אלף שקלים עבור פיצויי הפרשי השתכרות וחלקה במענק. הבעל חויב בהוצאות של 10,000 שקלים.

לפסק הדין בתיק תלה”מ 16671-01-18, 16693-01-18

  • ב”כ האישה: עו”ד גיא אופיר
  • ב”כ הבעל: עו”ד משפחה איריס מנור

https://www.psakdin.co.il/Document/%D7%A4%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%94-%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%99%D7%AA%D7%A8%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%9B%D7%93%D7%99-%D7%A9%D7%91%D7%A2%D7%9C%D7%94-%D7%99%D7%A6%D7%9C%D7%99%D7%97-%D7%91%D7%94%D7%99%D7%99%D7%98%D7%A7#.YZUXmmBBzIV

 

להלן פסק הדין:

אלה מירז פערי שכר ויתור על קריירה
Views: 52

4 Comments

  1. חרטה מי רוצה להצליח לא צריכה את הבעל ומה קשור הבעל ? צא לחיים יש מטפלות מבשלות הכל גם טיטולים חרטה נשים הפכתן מגעילות יותר ויותר

  2. מסקנה – מגע מבוקר, זמני ומתועד עם נשים. ילדים רק בפונדקאות. כל קומבינציה אחרת , סכנת נפשות לגבר בפמיניסטאן.

    אני הייתי צעיר תמים ואב שכול לילדים חיים – אני ירדתי מהרכבת, אני מקווה שהתחקירים באתר יעצרו את הנדסת התודעה בפמיניסטאן.

    אני מקווה שאתרים כאילו יצוצו כפטריות אחרי הגשם. על כל ניסיון לא חוקי לסגור את האתר, יצוצו אלפי אתרים בכל מקום בעולם שיספרו לדור הצעיר ולעולם כולו על התעללות הממוסדת בגברים בפמיניסטאן. גם הנאצים ניסו להסתיר את השואה – האמת יצאה החוצה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *