EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

המשטרה עצרה את עו”ד נוגה שפרלינג יד ימינו של בני דון יחיא: לקחה פרטי אשראי מלקוחה לשלם בנט המשפט אגרת בקשה 238 ש”ח וגיהצה לעצמה 50,000 ש”ח, הזמינה מדר’ שקשוקה ועשתה אורגיה בשלישיה עם שוטרי להב 433

פרטים על המעצר של עו”ד נוגה שפרלינג.  המשטרה הפיצה לשופרותיה היום 7/12/2021 כי נעצרה עו”ד המשמשת יד ימינו של בני דון יחיא, זה המצחיקול שרודף אחרי תקשורת, מספר בדיחות, מייצג נשים סחטניות וסוחט גברים.

מי שעושה עבורו את העבודה השחורה, הכתיבה וכו’ היא עו”ד נוגה שפרלינג בת 43 והיא זו שנעצרה על גיהוץ 50,000 ש”ח בכרטיסי האשראי של הלקוחה.  הזמינה משלוחי שקשוקה מדר’ שקשוקה בזמן שעשתה מין בשלישיה עם 2 שוטרי להב 433.  

משהתגלה הסיפור הלקוחה הקליטה את נוגה שפרלינג אומרת שהיא תחשוף מידע מביך מהתיקים של הבוס שלה בני דון יחיא. על זה חטפה נוגה חשד לאיומים בפגיעה בפרטיות.

הלקוחה נתנה לנוגה שפרלינג את פרטי האשראי כדי לשלם אגרת בקשה בסך 238 ש”ח לבית המשפט למשפחה דרך הנט, ונוגה סברה שמגיע לה בונוס יפה בסעד עצמי וגיהצה לה את האשראי ב 50K.

נודה על האמת הסיפור קצת מוזר כי מי שעובדת בדיני משפחה אצל אחד כמו בני דון יחיא שאצלו כל תיק זה מינימום 200,000 ש”ח – לא חסר לה כסף!!!!  משהו נשמע מסריח בסיפור והסיפור לא אמין למעט הידיעות על הזיונים עם השוטרים בלהב 433 – זה כן אמין.

פרטים נוספים על המעצר בכתבה בוואלה של לירנית לוי.

הונאת השקשוקה: עו”ד חשודה בעוקץ בת של שחקנית וקציני להב עמם ניהלה רומן

עוה”ד חשודה שהשתמשה בכרטיסי אשראי של הקצינים ונהגה להשפיל אחד מהם. היא נעצרה בשבוע שעבר בחשד שהונתה את לקוחתה, בת השחקנית. כעת התברר שהיא נהגה להשתמש בכספיה באמצעות הקצינים, שמוגדרים נפגעי עבירה. שם של כלכלן בכיר שורבב לפרשה כשנרשם על משלוח מד”ר שקשוקה

עורכת דין חשודה בהונאת שני קצינים בכירים בלהב 433 תוך שימוש בכרטיסי האשראי שלהם – כך נודע לוואלה!. החשודה, בת 43 מתל אביב, נעצרה בשבוע שעבר בחשד שהונתה באופן סדרתי בת של שחקנית תיאטרון מפורסמת אותה היא מייצגת ואיימה כי תחשוף עליה מידע אישי.

על פי ממצאי הפרשה, עורכת הדין ניהלה קשר רומנטי עם שני הקצינים. במשטרה חשדו תחילה כי גם הקצינים שותפים למעשיה של החשודה מכיוון שהשתמשו בכרטיס האשראי בתה של השחקנית – אך לאחר בדיקה מקיפה התגלה כי הם היו לכאורה קורבנות עוקץ סדרתי של החשודה. לדברי אחד מהם, החשודה נהגה להשפיל אותו ולהטיל עליו משימות בישול וניקיון לטובתה. שני הקצינים מסרו עדות במרחב ירקון כנפגעי עבירה.

אחד הקצינים טען בחקירה כי עורכת הדין ניצלה אותו במספר הזדמנויות תוך משיכת כספים מכרטיס האשראי שלו. שוטרת נוספת בלהב 433 נעקצה לכאורה בידי עורכת הדין כאשר שכרה את שירותיה של החשודה בעסקת נדל”ן שביצעה. היא גילתה זאת כששמה לב לחיובים בכרטיס האשראי שלה שלא בוצעו על ידה.

לוואלה! נודע כי שמו של בכיר במערכת הבנקאית בישראל שורבב תחילה לפרשה, ככל הנראה על לא עוול בכפו. זאת, לאחר שלמשרדה של עורכת הדין הגיע משלוח ממסעדת ד”ר שקשוקה, ושם המזמין היה שמו של הבכיר. תחילה חשדו במשטרה כי מי שהזמין את האוכל על חשבון בת השחקנית היה אחד הקצינים, אך בדיקה שהתבצעה במחלקה לחקירות שוטרים שללה זאת.

https://news.walla.co.il/item/3476582

מי אלו בני דון יחיא ויד ימינו נוגה שפרלינג?

בני דון יחיא מיתג עצמו כ”גורו” של נשות המאיון והאלפיון, נקבות שרוצות לסחוט את הבעל.  בדרך כלל הנשים האלה נעולות בהסכמי ממון שעליהן הן חותמות בשמחה שכמציעים להם נישואין פלוס כרטיס כניסה לשמנא וסלתא של ההיי סוסייטי, אבל כשהן רוצות להתגרש ההסכם לא בא להן טוב, והן צריכות צוות חסר מעצוורים וחסר מצפון שימציא להן סיבות למה ההסכם מהווה עושק, ולמה הן נעשקו בהסכם…..  זו המומחיות.  לפעמים זה מצליח, לפעמים לא.

ומי אחותה של נוגה שפרלינג?  ראש הסנגוריה הציבורית מחוז דרום הילה שפרלינג סטרן (99% כישלון)

נוגה שפרלינג היא ביתה של אחת בשם אסתר שושני שפרלינג שהיתה מורה בבית ספר.  אביה שמשון ז”ל היה עורך דין שעזב את המקצוע ועבר להוראה כמו אשתו.

שניהם השריצו 5 ילדים שכולם עורכי דין. לנוגה שפרלינג יש אחים בשם עו”ד לביא שפרלינג, עו”ד יהלי שפרלינג ושתי אחיות.  אחת בשם עו”ד חננית שפרלינג והשניה היא עו”ד הילה שפרלינג סטרן שגרה בעומר, והיא משמשת ראש הסנגוריה הציבורית בבאר שבע ומחוז דרום.

להילה יש בעל תוצרת רומניה בשם רוברט מקסימיליאן סטרן. הילה מוכרת את כל הלקוחות שלה לפרקליטות ויש לה 99% כישלון.

הילה שפרלינג סטרן ראש הסנגוריה הציבורית בבאר שבע משפחה של גנבים
הילה שפרלינג סטרן ראש הסנגוריה הציבורית בבאר שבע משפחה של גנבים

מקרה חזירי לדוגמא בטיפול בני דון יחיא ונוגה שפרלינג

הנה מקרה לדוגמא, מקרה חצוף וחזירי ביותר בו ללא בושה דון יחיא ויד ימינו נוגה שפרלינג ייצגו אחת שזכתה בלוטו ב 40 מיליון ש”ח, ובכל זאת זה לא הספיק לה, והיא רצתה להוציא מהבעל 275,000 ש”ח שנתנה לו מכספי הזכייה.

המקרה הזה הוא מלפני חודשיים, כפי שפורסם באתר פסק דין 12/10/2021.

לקוחה של בני דון יחיא ונוגה שפרלינג זכתה ב-40 מיליון בלוטו – ותבעה מבן זוגה להחזיר כספים שנתנה לו

האישה טענה כי על בן זוגה לשעבר להשיב לה 275,000 שקל שנתנה לו אחרי הזכייה. בית המשפט קבע שכל הראיות מובילות למסקנה שהסכום ניתן כמתנה

השופט אביים ברקאי דחה לאחרונה תביעה שהגישה אישה נגד אדם עמו היו לה יחסים זוגיים במשך כ-30 שנה. האישה סיפרה כי לאחר שזכתה בסכום עתק בלוטו העבירה לאיש 300,000 שקל כהלוואה אך הוא החזיר לה 25,000 שקל בלבד. השופט מצא 7 נימוקים לדחיית התביעה וביניהם העובדה שבחלופת מכתבים נרגשת בין הצדדים לא הוזכר עניין ההלוואה כלל.

התובעת סיפרה שהצדדים היו בני זוג שנים רבות ושניהם רווקים ללא ילדים. ב-2008 היא זכתה בפרס הראשון בלוטו שעמד על 40,000,000 שקל (לפני מס). עם זכייתה העבירה לנתבע 200,000 שקל ובהמשך העבירה לו 100,000 שקל נוספים בשתי פעימות.

לטענתה, העניקה את הסכום כהלוואה אך הוא השיב לה רק 25,000 שקל.

הנתבע טען כי סכומי הכסף הועברו כמתנה, בדומה לכספים אחרים אותם הרעיפה התובעת על מקורביה לאחר הזכייה. הוא הוסיף כי הנתבעת אף אישרה בזמן אמת בכתב יד ובחתימתה שסכומי הכסף הועברו לו כמתנה, בהמשך לדרישת רואה החשבון שלו.

התובעת השיבה בהקשר זה כי חתמה על האישור רק כדי ״שמס הכנסה לא ישים יד על הכסף״ וכי לא הבינה במה מדובר.

הנתבע הוסיף כי עשרות שנות הקשר בינו לבין התובעת התאפיינו בעליות ומורדות. הוא הגיש מכתב שכתב לתובעת בכתב ידב-2017 המכיל 25 דפים ובו התייחס לקשר ביניהם.

התנהלות נדיבה

השופט אביים ברקאי מבית משפט השלום בתל אביב ציין כי התובעת לא הציגה את מכתב התשובה ששלחה לנתבע כתגובה למכתבו. הנתבע צירף מכתב זה ממנו עולה בבירור ובאופן חד משמעי שעיקר טענותיה נסובות סביב חייהם המשותפים, האהבה ביניהם, טענות ביחס להתנהלות מצערת, תקוות, אכזבות, בגידות ועוד. ואולם, אין דבר בעניין השבת ההלוואה.

השופט הדגיש שלא נחתם בין הצדדים הסכם הלוואה. בנוסף, התובעת לא פנתה לנתבע בסמוך להעברת הכספים ואף לא שנים לאחר מכן בדרישה להשבת הסכומים.

השופט ציין עוד שחייהם של הצדדים לא התנהלו על מי מנוחות והיה ניתן לצפות שבתקופה בה היחסים היו עכורים התובעת תעמוד על השבת הכספים ולא תמתין שנים ארוכות עד הגשת כתב התביעה.

כנימוק נוסף ציין השופט שהעברת הכספים כמתנה תואמת את התנהלותה הנדיבה של התובעת לאחר הזכייה, שכללה בין היתר רכישת דירה לכל אחד מאחייניה.

עוד ציין השופט כי התובעת אישרה בכתב ידה ובחתימתה שהסכומים הועברו כמתנה בהתאם לדרישת רואה החשבון של הנתבע. הוא דחה את טענתה כי מסרה את האישורים ״לצרכי מס״ בלבד.

כמו כן כתב השופט שיש היגיון בהעברת המתנה שכן לא מדובר בשני זרים אלא באנשים שניהלו ביניהם קשר זוגי ארוך שנים.

לבסוף ציין השופט כי אחי התובעת הודה בעדותו כי נודע לו על ההלוואה רק בתקופה הסמוכה להגשת התביעה.

בנסיבות אלה דחה השופט את התביעה וחייב את התובעת בהוצאות ושכ״ט עו״ד בסך 20,000 שקל.

https://www.psakdin.co.il/Document/%D7%96%D7%9B%D7%AA%D7%94-%D7%91-40-%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%98%D7%95-%E2%80%93-%D7%95%D7%AA%D7%91%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%91%D7%9F-%D7%96%D7%95%D7%92%D7%94-%D7%9C%D7%94%D7%97%D7%96%D7%99%D7%A8-%D7%9B%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%A0%D7%AA%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%95#.Ya-F89BBzIU

בני דון יחיא ונוגה שפרלינג מייצגים חזירה שהתיאבון שלה לכסף לא יודע שובע

להלן כתבה של אבי כהן בישראל היום 7/12/2021 על המעצר של נוגה שפרלינג:

עורכת דין נעצרה בחשד להונאת לקוחה שלה שהיא בת של שחקנית ידועה מאוד

חקירת המשטרה העלתה כי החשודה, תל אביבית בת 43, השתמשה בכרטיס האשראי של הלקוחה בסכום כולל של עשרות אלפי שקלים • כמו כן, איימה העצורה לחשוף מידע אישי של הלקוחה

המשטרה עצרה הבוקר עורכת דין בת 43 מתל אביב בחשד לביצוע עבירות הונאה ושימוש בכרטיסי אשראי של לקוחה שלה, תושבת העיר ובתה של שחקנית תיאטרון מפורסמת מאוד.

יגאל בן שלום שוטר בלהב 433 האם הוא עשה אורגיה עם נועה שפרלינג
יגאל בן שלום שוטר בלהב 433 האם הוא עשה אורגיה עם נועה שפרלינג
מעוז בן שבו האם הוא השוטר שעשה אורגיה עם נועה שפרלינג
מעוז בן שבו האם הוא השוטר שעשה אורגיה עם נועה שפרלינג

חקירת המקרה נפתחה לפני כמה חודשים לאחר תלונה שהוגשה במשטרה, בעקבות חשד לעבירות הונאה ושימוש בכרטיסי אשראי, כמו גם איומים של עורכת הדין כלפי הלקוחה שלה. מהתלונה עלה כי החשודה השתמשה בכרטיס האשראי של הלקוחה כמה פעמים, בהיקף כולל של עשרות אלפי שקלים. בהמשך, כך על פי החשד, איימה עורכת הדין על הלקוחה כי תחשוף בעניינה מידע אישי.

הבוקר, כאמור, נעצרה עורכת הדין החשודה והובאה לחקירה בתחנת המשטרה. החקירה נמשכת.

https://www.israelhayom.co.il/news/crime/article/6119247

Views: 43

2 Comments

  1. שקר וכזב
    אנשים קנאים
    לא היה ולא נברא
    הבת של השחקנית אושפזה במוסד סגור והמציאה שקרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *