EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הנהלת בתי המשפט (דנה אביטל) מפיצים מניפולציות סטטיסטיות בדו”ח השנתי: מוכרים בלוף לציבור שתיק גירושין נמשך 5.5 חודשים בממוצע – ובמציאות 5-8 שנים!!!!

עינת צבאג בהמה מפוטמת בהנהלת בתי המשפט

מי מאמין לנתונים סטטיסטיים שמפיצים הרשויות בישראל?  אף אחד.  כל מחלקות הסטטיסטיקה בכל רשויות המדינה מסלפות את הסטטיסטיקה, משבשות את הנתונים ומציגים שקרים סטטיסטיים.  הכול נעשה כדי לרמות את הציבור ולאחז עיינים.

בתמונה היועמ”ש של הנהלת בתי המשפט ברק לייזר, בעצמו גבר גרוש שחטף עיקולי מזונות והכפילו לו את השכר. בעל את הכפופה לו אילת פילו, זרק את אשתו והתחתן עם הכפופה, והגרושה מירב לייזר שלחה עיקולים לשניהם ולהנהלת בתי המשפט.

 

 

ברק לייזר מודה לורי שם טוב קיבלה גישה לנט המשפט מהנהלת בתי המשפט באופן לגיטימי
ברק לייזר מודה לורי שם טוב קיבלה גישה לנט המשפט מהנהלת בתי המשפט באופן לגיטימי

הנה לדוגמא שקרנית מדופלמת בשם דנה אביטל, מרכזת בכירה ביקורת – מחוז הנהלה באגף הביקורת הפנימית ותלונות הציבור, הנהלת בתי המשפט.

התנועה למען איכות השפיטה פנתה אל ברק לייזר וטענה כי הדו”ח השנתי של הרשות השופטת אינו מפריד בין נתונים מבית משפט למשפחה לבין בית משפט השלום, הכלל כלול תחת הכותרת הכללית של בית משפט שלום, וזה גורם סילופים סטטיסטיים.

איך ריבוי תיקי המשפחה לזוג אחד גורם להטיות סטטיסטיות

 

התנועה הסבירה ללייזר שבעוד שבבית משפט השלום אזרחי או פלילי בדרך כלל נפתח תיק אחד בין צד א’ לצד ב’, בתיקי משפחה נפתחים בין גבר לאישה בין 5 ל 10 תיקים ואפילו יותר.  הסיבה היא שכדי להתגרש כל נושא הוא תיק.  מזונות זה תיק.  הקטנת מזונות זה תיק.  מרדנות זה תיק.  משמורת זה תיק.  הסדרי ראיה זה תיק.  איזון משאבים זה תיק.  נזיקין (לשון הרע, הפרות וכו’) זה תיק.  כל אלה הם תיקים של 5 שנים עד 10 שנים בכל משפחה ממוצעת.

אבל יש אין ספור תיקי ה”ט שאלו תיקים שהאישה פותחת כדי להעליל עלילות שווא על הגבר, לסלק אותו מהבית ולנתק אותו מהילדים.  כל אישה גרושה מגישה לפחות 5 כאלה.  משך החיים של תיקים אלה הוא שבוע.

וכך יוצא שתיקי עלילות השווא של הנשים גורמים לסטטיסטיקה למשוך את משך חיי התיק הממוצע ל 5.5 חודשים.

אבל מי שקורא את הסטטיסטיקה המזייפת של דנה אביטל והנהלת בתי המשפט עלול לחשוב שבאמת בישראל הגירושין לוקחים 5 וחצי חודשים.  ממש בדיחה.

המענה הבזוי של דנה אביטל “אנחנו כן מפרידים”

 

בתגובה ענתה דנה אביטל שבדו”ח השנתי של 2021 יש 2 אזכורים של נתונים סטטיסטיים על בית משפט למשפחה בנפרד מבית משפט השלום, ולכן מבחינתה אין שום צורך להתייחס לתלונה שהוגשה, והכל בסדר והכל ורוד. הפנתה לעמ’ 37 ו 39.

זה מה שיש בעמוד 37:

עמ 37 סיכום פעילות הנהלת בתי המשפט לבתי משפט השלום 2021
עמ 37 סיכום פעילות הנהלת בתי המשפט לבתי משפט השלום 2021

וזה מה שיש בעמוד 39:

עמ 39 סיכום פעילות הנהלת בתי המשפט לבתי משפט השלום 2021
עמ 39 סיכום פעילות הנהלת בתי המשפט לבתי משפט השלום 2021

האם יש טעם בכלל לענות לפוסטמה כזאת ולהסביר לה שהיא שרלטנית סטטיסטית ושהיא אוכלת משכורת של עובדת ציבור כדי לרמות את הציבור????  ממש לא.  פוסטמות כאלה כל כך בטוחות שמה שהן עושות זה הכי טוב שבעולם, שלדבר איתן זה יותר גרוע מלדבר לקיר.

בתמונה:  דוברת הנהלת בתי המשפט איילת פילו שגנבה למירב לייזר את הבעל בהיותה כפופה לו,  בהתכופפות פעילה.

אילת-פילו-גנבה-בעל-מאשתו-של-ברק-לייזר-ברק-לייזר
אילת-פילו-גנבה-בעל-מאשתו-של-ברק-לייזר-ברק-לייזר

הדו”ח הסטטיסטי השנתי של הנהלת בתי המשפט עלבון לאינטליגנציה

 

יש בקובץ 76 עמודים, אבל 9 העמודים הראשונים הם סתם דברי ברכה והתפארות.  3 העמודים האחרונים ריקים.  כלומר 64 עמודים.  הגרפים המוצגים מושקעים מבחינת צבע וצורניות אבל כל גרף נמרח על פני עמוד שלם.

כלומר מכל מה שעושה הנהלת בתי המשפט בשנה, כל מה שהם מוצאים לנכון לדווח זה 64 גרפים עלובים, שגם הם מהונדסים ומבושלים.  ביזיון של מדינה שככה נראים הסטטיסטיקאים שלה.

 

להלן מכתב הפניה לדנה אביטל בעניין הנתונים הסטטיסטיים של בית משפט למשפחה.

פניה השפיטה לברק לייזר דין וחשבון שנתי וריבוי פתיחת תיקים 22-8-2022

בתמונה:  עינת צבאג קרימילוגית בשקל וחצי שגם היא מסייעת לזיוף נתוני הסטטיסטיקה.

עינת צבאג בהמה מפוטמת בהנהלת בתי המשפט
עינת צבאג בהמה מפוטמת בהנהלת בתי המשפט

 

זה תוכן הפניה:

תאריך:   22/8/2022      מספרנו:  פח”ע 159/22

לכבוד

עו”ד ברק לייזר, הנהלת בתי המשפט – ירושלים

[email protected][email protected], [email protected]

הנדון:   דו”ח שנתי של הנהלת בתי המשפט העדר הפרדה בין בתי משפט השלום לבתי משפט למשפחה

  1. כעמותה הפועלת למען זכויות הגברים בישראל (שכמעט ולא קיימות) מידי פעם אנו נזקקים למידע על פעילות בתי המשפט למשפחה. אולם בדין וחשבון השנתי אותו אתם מפרסמים הנכם מערבבים בין פעילות בתי משפט השלום לפעילות בתי משפט למשפחה, ולכן לציבור אין נתונים להשוואה ומחקר.
  2. היות ובתיק אזרחי רגיל בהשלום נפתח רק תיק אחד לצדדים שבסכסוך, בבתי משפט למשפחה נפתחים תיקים בסיטונות לאותם בני זוג. תיק גירושין ממוצע מצריך לפחות פתיחת 5 תיקים, וכאשר האישה נקמנית ושקרנית ומגישה תלונות שווא בצרורות, הרי מספרי תיקים ה”ט יכולים להוסיף עוד 5-10 תיקים לאותה משפחה.
  3. מצב זה מייצר הטעיה סטטיסטית על חלוקת התיקים והעומס בבתי משפט פר שופט, כי נראה באופן מלאכותי שלשופטי השלום יש יותר תיקים ממה שיש להם במציאות, בגלל ריבוי התיקים במשפחה ושיוך עודף תיקי המשפחה לשופטי השלום.
  4. סטטיסטית עודף התיקים מתיקי המשפחה נודד למצבת תיקי השלום האזרחי וגורם לתצוגה מטעה של מצבת התיקים לכל שופט אזרחי שאינו שופט משפחה.
  5. הנכם מתבקשים להתחיל לנקוט פעולות להפרדת הנתונים באגף המחשוב כך שבפעם הבאה שדו”ח כזה יוצא לאור, תהיה הפרדה מלאה בין תיקי השלום לתיקי המשפחה.
  6. יש לציין שבתיקי המשפחה עלול להיווצר תמונה מוטעית כאילו כמות התיקים פר שופט היא הרבה יותר גדולה מכמות התיקים פר שופט בתיקים האזרחיים. לכן בתיקי משפחה וגירושין יש צורך להציג את הנתונים גם לפי כמות תיקים, אבל גם לפי כמות בעלי הדין.
  7. המצב בו בתיקי משפחה נפתחים תיקים על ימין ועל שמאל בין אותם בני זוג הוא בלתי נסבל וגורם להרבה טעויות, הקלדות מסמכים במספרי תיקים שגויים, בחירה של שופטים איזה תיקים לזרז ואיזה תיקים להשכיב על המדף, וזה הופך את הייצוג בתיקי המשפחה יקרים יותר. שכפול אותם טקסטים ממסמך למסמך, יותר אגרות, יותר תצהירים (שהם אותו דבר), יותר בלגן.
  8. לכן בנוסף נבקש להעביר למחלקת יעוץ וחקיקה במשרד המשפטים כך שיפתח רק תיק משפחה אחד מרובה עילות, כשהכול יופיע בכתב תביעה אחת, והסעדים הזמניים ירוכזו בבקשה אחת.
  9. כיום עורכי הדין מעתיקים עמודים שלמים מתיק לתיק ורק משנים את השורה הסופית לסעד, וזה גורם לכפילות עבודה, עומס, סירבול ויותר שעות עבודה לעו”ד.
  10. יצוין כי מה שאנו מציעים היה מקובל בעבר לפני 15 שנים, וזה בדיוק המקובל בארה”ב: תיק גירושין אחד שבו מגישים את כל הבקשות וכל הסעדים.
  11. ברק היקר, כמי שבעצמך ספג את מוראות בית המשפט למשפחה והאפרטהייד המגדרי נגד גברים, אנו בטוחים שתבין את הצורך החיוני ברפורמה פרוצדורלית, ובהצגת נתוני אמת על פעילות בתהמ”ש השלום ופעילות בתמ”ש למשפחה.
  12. נודה לטיפולך המסור.
  13. נשמח לשלוח נציגים להסביר את עמדתנו בפני נשות משרדך.

בברכת ואהבת לרעך כמוך,

יהונתן קפאח – יו”ר התנועה למען איכות השפיטה

להלן התשובה המפגרת של הפוסטמה דנה אביטל.  המכתב עצמו הופנה לברק לייזר אבל מי שענתה זו הפוסטמה אביטל.

מכתב תשובה של הנוכלת הסטטיסטית דנה אביטל לתנועה למען איכות השפיטה

ולהלן הדו”ח ששלחה כדי להראות שכן יש הפרדת נתונים בין בית משפט למשפחה לבית משפט השלום.

דוח שנתי נתונים סטטיסוים מהונדסים ושקריים של 2021 הנהלת בתי המשפט

מסקנה.  לעולם אך תאמינו לשום נתונים סטטיסטיים רשמיים של מדינת ישראל.  במשרד הבריאות משקרים ומהנדסים את מספר האבות המתאבדים.  במשרד לביטחון לאומי מסלפים ומהנדסים את תלונות השווא שנשים מגישות.  בקיצור, מדינה חרטא,  והסטטיסטיקה שלה חרטא.  הכל מזוייף.

 

לירון בנית ששון נבלה פמיניסטית ביעוץ וחקיקה משרד המשפטים
לירון בנית ששון נבלה פמיניסטית ביעוץ וחקיקה משרד המשפטים

 

קרן רוט פרקליטה פמיניסטית עם הלשון בתחת של איסמן
קרן רוט פרקליטה פמיניסטית עם הלשון בתחת של איסמן

 

 

גבריאלה פיסמן בואו נרגל אחרי בני ישראל נקבת שטאזי חמומת מוח
גבריאלה פיסמן בואו נרגל אחרי בני ישראל נקבת שטאזי חמומת מוח

 

 

נעמה פויכטונגר בהמת מגדר פמיניסטית יעוץ וחקיקה משרד המשפטים
נעמה פויכטונגר בהמת מגדר פמיניסטית יעוץ וחקיקה משרד המשפטים

 

 

 

Views: 15

5 Comments

  1. הנהלת בתיהמ”ש -גוף המקביל לשטאזי- גם מטה והיטתה משפטים ע”י מניעת כניסה לביהמ”ש, כיתוב דלתיים סגורות שהוטבע אוטומטית בתיקי הטרדה מאיימת, מניעת כניסה לאולמות (מאבטחים שיקרו ואמרו לקהל שהדלתיים סגורות) , עיון בתיקים ללא קבלת היתר ובעיקר ע”י שימוש בקלדניות, שרלילות שמשבשות פרוטוקולים. זה קורה בעיקר בערי שדה אך גם בערים גדולות.

  2. בהמשך לפוסט על המניפולציות הסטטיסטיות של הנהלת בתי המשפט, הריני להפנותכם למניפולציות נוספות של נציב קבילות התלונות על השופטים שנעשה בדיוק באותו אופן.
    https://www.gov.il/BlobFolder/reports/account/he/account-2021.pdf
    להלן מספר דוגמאות –
    מתוך עמוד 6 לדו”ח – בשנת 2021 נמשך הגידול בתלונות בבתי המשפט לענייני משפחה, והתופעה המדאיגה הועברה להנהלת בתי המשפט.
    עמ’ 30 לדו”ח (תרשים 5 – כמות התלונות המוצדקות בבתי המשפט בשנים 2018-2021) – מראה מגמה הפוכה – למרות שמספר התלונות בבתי המשפט לענייני משפחה הולך וגדל באופן עקבי, מספר התלונות המוצדקות הולך וקטן באופן עקבי (כך גם בשאר בתי המשפט).
    עמ’ 49 לדו”ח – מתוך 210 תלונות שהוגשו בשנת 2021 רק 7 תלונות נמצאו מוצדקות (3% מהתלונות).
    עמ’ 51 לדו”ח – בבתי המשפט לענייני משפחה במחוז צפון – רק תלונה אחת נמצאה מוצדקת, כך גם בבתי המשפט לענייני משפחה במחוז ירושלים – רק תלונה אחת מוצדקת. מסקנה בתי המשפט לענייני משפחה בצפון ובירושלים אלופי העולם בצדק.
    עיון מעמיק בדו”ח מראה שמדובר במערכת שנועדה לטייח ולהסוות את הנתונים הקשים והמדאיגים באמצעות תרשימים צבעוניים.
    בברכה, דן.

  3. אני בטוח שהסטטיסטיקה תראה שרוב בתיקים הסתיימו “בהסכמות” לאחר שהגבר הבין שזה משחק מכור

    רוב התיקים משמורת משותפת שזה משותף לאחר שהילדים התרגלו לאמא שקיבלה אותם בהתחלה או שהגבר נאבק בגרושה לקיים הסדרי הראייה.

    כמו שרוב הנשים נמוכות, נרצחו, מקופחות בשכר והגברים אלימים ונצלניים.

    נתוני הסטטיסטיקה האילו טובים אם מדפיסים אותם ומנגבים אתם את התחת וגם זה לא בטוח כי עדיף נייר טואלט.

    בלי הצביעות הרגילה ומעומק הלב.
    מאחל שנה רעה לפקידות סעד לסדרי דין ולשאר המדמנה במערכת הזו. הלוואי שעד השנה הבאה תעברו מהעולם הזה לגהינום אם קיים או פשוט תירקבו בקבר.
    מכל הלב מאחל לכם ולבני משפחותיכם את כל הרע שבעולם

  4. הנהלת בתיהמ”ש היא ארגון גבלסי שתומך בנחישות ובעבריינות בפשעים השיפוטיים . זו מציגה נראטיב מהונדס באופן קבוע, כנהוג בארגונים מושחתים דומים כגון משטרת ישראל. היא גם בוחשת ב”נט”, שולפת משם החלטות שלא כדין וללא שניתן היתר עיון, משפיעה על הליכים שיפוטיים ומשבשת טותם, כגון כשמטביעה כיתוב “איסור פרסום” בהליכים כגון בקשה למתן צו הטרדה מאיימת , מבלי שניתנה החלטה שיפוטית לאיסור פרסום , שולחת את קלגסיה-מאבטחים בסגנון ההיטלר יוג’נד- למנוע מקהל לצפות בדיונים בניגוד לעקרון פומביות הדיון (ואף משקרת לקהל באמירות “הדיון בדלתיים סגורות”) ואף להוציא עו”ד מאולמות משפט. כשמתלוננים על כך היא משקרת ומכחישה את הדברים מכל וכל בשקרים עצמיים וכן ע”י הגרסא השקרית של הקאפואים שהיא מעסיקה. אין מקום להתרגש או להתרשם מדברי שקר והבל שמנוסחים היטב בידי זונות בעלות צבע עור לבן, שהנהלת בתיהמ”ש מעסיקה בכדי לגונן על העובדים הנחותים והמכוערים חסרי האונה שזו מעסיקה כפקידי מערכת המשפט. גרמניה הנאצית זה כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *