EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

מי זאת עדנה קרנבל? מונולוג בעלים לאור מתקפות כנופיית חיים ויסמונסקי מח’ סייבר פרקליטות המדינה לסגור את עדנה קרנבל. ויסמונסקי הדליף פרוטוקולים חסויים על שירה איסקוב, עו”ס כנרת טל ועו”ד ברק לייזר

יהונתן קפאח בוועדת האום לזכויות כלכליות סוציאליות ותרבותיות בזנבה 2019
חיים ויסמונסקי למד משפטים באוטניברסיטת פיונג יאנג. קיבל הכשרה אצל צ’אושסקו

 

במדינת ישראל יש יותר צווי איסור פרסום מאזרחים. זו המדינה היחידה בעולם שבה הפושעים המסוכנים ביותר הם השופטים. זו המדינה היחידה בעולם שבה השופטים חברים בכנופיה שמסכנת את בריאות העם. זו המדינה היחידה בעולם שצריך להחליף בה את כל עובדי משרד המשפטים והפרקליטות שאם לא כן בעתיד הקרוב לא תהיה עוד מדינת ישראל לעוד 3,000 שנה.  

הפסד צורב לחיים ויסמונסקי (“חיים הזרגיג”) ממחלקת הסייבר של משרד המשפטים: ניסה לסגור את אתר עדנה קרנבל”.   בטיפשותו שלח לעדנה פרוטוקולים של שירה איסקוב, עו”ס כנרת טל ועו”ד ברק לייזר

 

מי זה חיים ויסמונסקי?  המוציא לפועל של הצנזורה מטעם השפיטה

המוציא לפועל של כנופיית השופטים הרשעים שמחוללים שואה בגברים בישראל הוא חיים ויסמונסקי.  הוא יושב במחלקת הסייבר של פרקליטות המדינה ושולח לאתרים בחו”ל המלצות למחוק כתבות על שופטים. 

ויסמונסקי טוען שהכתבות מכפישות שופטים.  עדנה קרנבל טוענת שהכתבות עדינות מאוד והיחס לשופטים הוא בכפפות של משי. 

 

חיים ויסמונסקי הטינופת שמנסה לחסל חשבונות עם עדנה קרנבל
חיים ויסמונסקי הטינופת שמנסה לחסל חשבונות עם עדנה קרנבל

 

קיראו את המונולוג של עדנה קרנבל לאחר שבוע של מיגון אתר עדנה קרנבל מפני המתקפות של ויסמונסקי: 

“זו לא המדינה שבה גדלנו ואהבנו אלא מדינה רעה ומנוכרת המזכירה לי אישית את גרמניה הנאצית של המאה הקודמת. אני יודע שחלק מהקוראים ששומעים את הביטוי “גרמניה הנאצית” מפסיקים לקרוא, אבל לא אכפת לי מצד אחד, ומצד שני הם בלוא הכי לא קהל היעד שלי ושל עדנה קרנבל.  למי שלא יודע להיות גבר גרוש בישראל פירושו של דבר להיות בעל זכויות זהות לאלו שהיו ליהודי גרמניה הנאצית. מותר לעשות לך את הכל… אתה כבר לא אדם. 

בגלל שאתה גבר בישראל אתה נהפך חיה שמותר לצוד אותה.   אתה חיה שמשחררים בשדה ונותנים לה דקה לברוח…. ולאחר מכן מתחיל ציד, ציד אדם, צדי קר ומנוכר של נושאי משרה בעיקר שיפוטית המתירים את דמך ומובילים מהלכים לכאורה חוקיים שמאפשרים ומורים על ציד האדם שלך. 

הם רוצים שתמות, כי אתה גבר”.  

אנחנו קבוצת אבות למען צדק ואותנו לא תצליחו להכניע

“כמו בכל ציד אדם יש אנשים שיברחו על נפשם ותוך דקות ספורות יחוסלו ויש את אלו שאני נמנה אליהם שנלחמים בעורמה ובתחכום שלמדתי דווקא אצל הצידים כי פעם היתי חלק ממערכת הציד המשומנת הזו”.

“גם אני פעם האמנתי שיש לי מדינה והיתי מוכן למסור את נפשי לשמור עליה, אבל אז ביום בהיר כשחזרתי ארצה מדרום אפריקה מעבודה בשגרירות ישראל פצוע בשביל המדינה, התחלתי להבין עד כמה לחיים שלי אין שום משמעות עבור המדינה הזו. זה לא לקח יום אחד אלא תהליך ארוך ומתיש של התעללות בלתי פוסקת משופטים, שוטרים, עובדות סוציאליות ופרקליטים נאלחים שמקבלים משכורת מהישות הציונית.  מדינת ישראל היכתה בי את כל 10 מכות מצריים ואפילו יותר מזה.  המדינה וזרועתיה היכו בי על כל “טעות” שעשיתי בדרך ובשיא העוצמה. הבנתי כיצד במחי הליך גירושין אני הופך לאבק אדם ללא זכויות על ידי מה שהיה פעם קודש הקודשים עבורי…. מערכת המשפט הישראלית שכה הערצתי. 

אפילו יש לי דוד במערכת המשפט שפעם הערצתי.  כיום אני יודע שהוא רצה להיות שופט רק כדי לזיין מזכירות, קלדניות, מתמחות ושופטות אחרות שחגגו על הזין התימני שלו”.  

 

 

ציון קפאח השופט שמישש אין ספור ציצים של קלדניות מתמחות ועורכות דין
ציון קפאח השופט שמישש אין ספור ציצים של קלדניות מתמחות ועורכות דין

בישראל עובדי ציבור עובדים על הציבור

 

“אני לא באמת עשיתי טעויות אבל כאזרח מוכה ולימים גבר מוכה, כל הזמן ניסיתי להבין מה אני עושה לא בסדר שמגיע לי כל החרא הזה? עבר עשור וביום אחד ביוני 2012 הבנתי שמדינת ישראל הפכה למדינת האויב שלי. זו לא אותה המדינה שידעתי אלא מדינה שכל בעלי התפקידים שבה הם מהסוג הגרוע ביותר של מבצעי פקודות, אנשים שבחלקם לא חושבים ובחלקם סתם אדישים לזולת”.

כל עובדי ציבור של מדינת ישראל הם עובדים שעובדים על הציבור, ומקבלים משכורת בכדי לפגוע בציבור. אלו אנשים שאם הם שוטרים אז הם עוצרים אותך גם אם ברור להם כי לא עשית דבר כי המשכורת שלהם היא הדבר החשוב ביותר ובשביל לשמור עליה ועל הפנסיה התקציבית הם גם יוציאו אותך להורג אם ידרשו לכך”. 

כל עובדי הציבור בישראל הם אנשים שהיו יכולים בקלות לעבוד אצל הנאצים אם הנאצים היו מבטיחים להם ביסוס כלכלי ויציבות פיננסית,  ופנסיה.

למי שחושב שהנאצים כולם שנאו יהודים אני ממש מתחייב שלא. על בשרי למדתי כיצד אנשים מוכרים את נשמתם לשטן בשביל המשכורת תוך שהם משכנעים את עצמם כי הם עושים את הדבר הנכון”.

 

בגלל אפרטהייד נגד גברים יהורם שקד ביטל בקלי קלות אפוטרופסות על הבת ג’סיקה קפאח

 

אספר לכם בקצרה מה עשו לי עובדי ציבור משרתי השטן המשפטי בישראל למרות ששילמתי את מזונות ביתי כדלקמן:

 

  1. כל רכושי עוקל וחולט במשך 20 שנה בעזרת ההוצאה לפועל.
  2. החוב הדמיוני שהיה לי בתיק ההוצאה לפועל שנפתח לי, רק גדל עם השנים למרות ששילמתי אותו במועדו.
  3. את החוב השיקרי הזה לאחר 20 שנה הורי שילמו כופר לגרושתי בכדי לשחררי לחופשי בניגוד לבקשתי.
  4. רישיון הנהיגה שלי נשלל בשל החוב שלא קיים בכדי להכריח אותי לשלם חוב שלא קיים במציאות.
  5. נאסר עלי לצאת מישראל וכך במשך 20 שנה היתי אסיר בציון.
  6. נאסר עלי להחזיק בחשבון בנק, בשנים האחרונות בשל המעבר לכסף וירטואלי (הכלכלה הישראלית חיה על כרטיסי אשראי שאין שום הון שמגבה את המספרים בבנקים אפילו לא ביחס של 1:9) נפתח לי חשבון בנק בעל כורחי.
  7. פתיחת חשבון הבנק נועדה למיגור ההון המצוי בידי אזרחים ומעבר לשליטה אבסולטית במי שהשלטון חפץ לפגוע בו.
  8. נאסר עלי לקבוע את גורל ביתי ולקבוע כיצד יראו חייה. את הזכות הזו העבירה המדינה לגרושתי.
  9. מדינת ישראל באמצעות משרד המשפטים ובעזרת חברות פרטיות ניהלו אחרי מעקב דיגטלי 24/7 במטרה לבנות לי תיק כדגומת התיק הידוע בשם פרשת השופטים הנוקמים.

 

ג'סיקה קפאח נחטפה עי המשטר הציוני למעון כליאה וסימום רמת טבריה
ג’סיקה קפאח נחטפה עי המשטר הציוני למעון כליאה וסימום רמת טבריה

 

זה השופט יהורם שקד שביטל אפוטרופסות על ג’סיקה תוך 36 שעות!!!

 

יהורם שקד סוכן חמאס פמיניסטי משליט טרור וגינה על גברי ישראל
יהורם שקד סוכן חמאס פמיניסטי משליט טרור וגינה על גברי ישראל

וזו רשמת ההוצל”פ דקלה קליין יונה (ששכבה עם אפי נוה וכך קיבלה מינוי!!!!).  הראיתי לה הוכחות שהגרושה זייפה קבלות על מזונות ופשוט הינדסה את המספרים, והיא לא רק שלא היתה מוכנה לשמוע אלא מייד הוציאה עיקולים, צווי עיכוב יציאה, הגבלות כרטיסי אשראי וכל מה שאפשר.  יעילות נאצית למופת.

דקלה קליין יונה וכל רשמות ההוצל”פ מתאים להם לזרוק ציקלון B למקלחות של גברים יהודיים.

 

דקלה קליין יונה רשמת הוצלפ שבהיותה בלשכה עשתה שוחד עם אפי ואדי סוברי
דקלה קליין יונה רשמת הוצלפ שבהיותה בלשכה עשתה שוחד עם אפי ואדי סוברי

 

אני יכול להמשיך ולתאר את התנהלות מדינת ישראל נגדי אך חשוב יותר מכל לציין שני פרטים חשובים.

האחד זה לא נגדי אישית.  עובדי הציבור של מדינת ישראל פועלים נגד כל זכר במדינת ישראל. לא צריך להיות גבר גרוש.  מספיק שאיזו ילדה תחליט לפגוע בכם כי היא מדמיינת משהו מיני או חולמת על משהו מיני. 

 

או אז תמצאו את עצמכם במערבולת בלתי אנושית שלא ניתן לצאת ממנה. המתלוננת יכולה לטעון שחלמה שאנסתם אותה ואתם תשלחו לכלא לשנים רבות. אשתדל לכתוב פוסט על האבא שזה קרה לו….  

כך או אחרת כת הפמיניזים שולטת במדינת ישראל כך שבכל מקרה אם אתם אזרח ישראלי ממין זכר….  אתם לא נחשבים לאזרחים שווי זכויות.  

שוטרים ציוניים מכים מתעללים בילד יהודי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תורת השנאה של הנאציזם מיושמת בישראל ע”י השופטים והפרקליטות

 

הנאצים לא נוצחו במלחמה העולם השניה אלא שינו צורה, התורה השנאה שלהם חיה ובועטת מתמיד ובכל העולם אך בפרט במדינת ישראל. מעולם לא היו נשים וגברים בעלי זכויות העולם נשלט מאז ומתמיד על ידי אצולה מצומצמת מאוד שכל אצילותה התבטאה בדבר אחד ויחיד.

 

הם טחונים בכסף ומי שלא שילם להם או לא פעל לפי דרישתם סבל, גברים נשים וטף אך בעיקר גברים. לנשים תמיד היתה הנחה. נשים תמיד נהנו ממעמד מועדף.

השקר הזה השתרש כל כך טוב בלי שהרגשנו וכך הפרנו להיות עבדים בלי להרגיש כרק שכעת לעבדות קוראים דמוקרטיה. את נחת זרועה של הדמוקרטיה הישראלית הרגשנו בשיאה בתקופת הקורונה בה מי שהלך בלי מסיכה על האף או יצא מהבית כשנאסר עליו שברו לו השוטרים את העצמות ואת הכיס. אז היכן הדמוקרטיה? זהו שמעולם לא הייתה דמוקרטיה. שלטון העם היא המצאה שהצחיה לשעבד רבים מאיתנו למעטים מאיתנו ואלו צוחקים כל הדרך לבנק. החיים שלהם דבש וסוגם בשושנים.

את שאט הנפש שיש לי מארגון הפשיעה המכונה מדינת ישראל (כמדינה) לא אוכל להעביר לכם בפוסט אחד וכנראה שגם לא באלף. אתם צריכים לשים עצמכם בנעלי לשבוע כדי שאולי תוכלו להבין כמה רוע משטר ציוני אחד צריך וכמה שנאת אדם כדי למנוע מאב לראות את ביתו רק בגלל שהוא נולד עם בולבול.

אני יוני קפאח עזבתי את סדום המכונה אצלכם ישראל ללא חזור אך את חברי למלחמה באוייב המשפטי לא שכחתי ולא אשכח. הדרך הנכונה לנצח את הפושעים היושבים בבתי המשפט ובכל נקודה שולטת בחים שלכם אפשר לנצח רק בעזרת מודעות.

 

מודעות לפשעים שלהם שהם כל כך מתאמצים להסתיר החל מיומה הראשון של המדינה שאך קמה וכבר סחרה בילדים (ועד ימים אלו לא פסקה מלסחור בילדים). אך מאז אפשר רק להתגעגע לפשעים הללו, היום כל הפשעים מגובים בחוקים שנועדו להגן על ארגוני הפשיעה ושופטים המגינים על ארגוני הפשיעה. בעידן  שלנו זה קצת הסתבך להם כאשר כל אחד מאיתנו מחזיק במכשיר מסוכן ביד שאיתו אפשר לחשוף לו עולמות אפלים באוויב ביבשה ובים ואפילו תוך כדי נהיגה.

תרבות צווי איסור פרסום להסתרת פשיעה של שופטים

 

למה הקימו את מחלקת הסייבר?  לא כדי לתפוש פושעים אלא כדי להסתיר פשעי השפיטה.  הם במלחקת הסייבר בראשות ויסמונסקי מפחדים שתדעו מה מעוללים ולכן הם משתמשים ללא הרף בצווי איסור פרסום.

 

פושעי הסייבר של הפרקליטות מימין אפרת פאר־גרונדלנד איתי גוהר סתיו גרוסמן־גלמן יעלה הראל חיים ויסמונסקי ויוני חדד
פושעי הסייבר של הפרקליטות מימין אפרת פאר־גרונדלנד איתי גוהר סתיו גרוסמן־גלמן יעלה הראל חיים ויסמונסקי ויוני חדד

 

אני יוני קפאח ביטלתי אזרחתי בישראל

כפי שציינתי עזבתי את מדינת ישראל וביטלתי את אזרחותי בסדום, מבחינתי להיקרא אזרח ישראלי זה כמו להיות חבר במאפיה. זו המדינה היחידה בעולם שלהיות בה אנטי יהודים זה חוקי לחלוטין.

בשאר העולם קוראים לזה אנטישמיות אך אם נקח את כל מקרי האנטימיות בעולם גם יחד מאז פרוץ המדינה לא נגיע לקמצוץ הפשעים המבוצעים בישראל נגד יהודים בשנה אחת. בישראל מותר לפגוע ביהודים.

ועוד נקודה למחשבה. בביקורי האחרון באו”ם באוקטובר 2019 נשאתי דברים בגנותה של מדינת ישראל שבידיעה ברורה השופטים מחוללי הפשעים מספר 1 נגד זכויות אדם ואין פוצה פה.

הhשוותי בין הפשעים שביצעו הנאצים לפשעים המבוצעים כיום על ידי הציונים והנושא הובן לאשורו. בסיום הוועידה לזכויות כלכליות וסוציאליות האו”ם שוב חיבר מסמך דרישות בו הוא דורש ממדינת ישראל לחוקק חוקים בהתאם לאמנה לזכויות אדם עליהם חתומה מדינת ישראל.

בתמונה:  יוני קפאח בשליחות היסטורית לאו”ם בז’נבה

יונתן קפאח אישיות חשובה בארמון האום בז'נבה
יונתן קפאח אישיות חשובה בארמון האום בז’נבה

אם אתם חושבים שזה קרה או יקרה אתם כנראה חיים בסרט.

האתר הזה מיועד בדיוק לחשיפת הפשעים המבוצעים בישראל.

מידי יום נעשות על האתר אלפי ניסיונות ומתקפות להסרתו במקביל מחלקת הסייבר פועלת באופן בלתי חוקי ובמחשכים ודורשת להוריד את האתר מבעלי האתרים השונים בהן האתר אוחסן. עד כה היו להם 2 נצחונות במהלך השנה ששרדו בערך כשבוע כל אחת.

מתקפות של כנופיית חיים ויסמונסקי על אתר עדנה קרנבל

 

 

במתקפה הנוכחית של כנופיית ויסמונסקי קיבלנו את כל התכתובת של מחלקת הסייבר של משרד המשפטים הפועלת בניגוד לחוק לא רק בישראל אלא גם בניגוד לחוק בארה”ב. הפעולה שעשו ויסמונסקי וכנופייתו אינה חוקית בארה”ב ולמעשה מהווה שקר גס. עם הראיות הללו אנחנו נטפל בחלאות האדם הללו במקרה זה מחלקת הסייבר שאין להם שום בעיה תמורת המשכורת שלהם למכור את נשמתם לשטן הציוני.

חיים ויסמונסקי הקוקסינל שעובד בשירות מכונת התעמולה הנאצית של מדינת ישראל
חיים ויסמונסקי הקוקסינל שעובד בשירות מכונת התעמולה הנאצית של מדינת ישראל

לרשותכם העתקי 3 מסמכים כפי שנשלחו על ידי המחלקה לסתימת פיות של הפושעים הציונאצים, מקווים שתהנו

Devil1

Devil2

Devil7

 

התקפות על אתר עדנה קרנבל דרך תרומות ממיילים פיקטיביים

 

 

 

התקפות סייבר של חיים ויסמונסקי על אתר עדנה קרנבל דרך תרומות מכרטיסי אשראי גנובים
התקפות סייבר של חיים ויסמונסקי על אתר עדנה קרנבל דרך תרומות מכרטיסי אשראי גנובים

 

Views: 75

6 Comments

  1. ויסמונסקי תמות יא בן שרמוטה פדופיל מסריח מזיין את שירי בתחת ומחפש קטינות באינטרנט
    זין עליך יא הומו פדופיל משקפפופר מכוער סוטההההה

  2. הכרתי אדם אציל ,מפאת כבודו ,לא אזכיר את שמו, שקבל התקף לב ומת בעודו מתווכח עם אשתו הסוציונאצית על משמורת לילדיו.

  3. בהחלט מסכים, הנסיון להגיד שהנאצים יכולים להיות רק גרמנים זה נסיון להסיר אחריות מבני אדם. רוב הגרמנים שירתו את האידאולוגיה המטורפת הזו כי האלטרנטיבה היתה איבוד פרנסה ויציבות. אותו דבר נכון לרוב האנשים, לרבות אילו שיושבים בסדום.

    הגרמנים לא עברו על החוק בתקופתם, אבל הם עברו על עקרונות היסוד של המוסר. זה שדבר חוקי לא בהכרח הופך אותו למוסרי.

    במקום הקרוי “מדינת ישראל” אבות גרושיםמופרדים מילדיהם, רכושם נגזל מהם הם נהרסים כלכלית, פיזית ונפשית. זו בחסות מערכת ממוסדת של “פקידות רווחה”,”מומחיות”,”מגשרות” ועוד ועוד.

    המעט שבעל האתר עושה זה להביא לידיעת הציבור את פרטיהם של אותם אנשים וזאת כדי שהציבור ובמיוחד הגברים ייזהר מהם וימנע ממגע איתם.

    כמות האינפורמציה המצטברת אדירה והולכת וגדלה ויש לערוך אותה בצורה נגישה. בהקשר זה אציין אתר שפועל בסדום של עמותה בשם “מלוכדים השם הילדים” שמאפשר דירוג שופטי משפחה ודיינים. התעבורה באתר רבה ויעידו על כך ריבוי הפרסומות.

    בעל האתר בהחלט עושה לדעתי הלא מלומדת, עבודת קודש ועוסק בדיני נפשות והאתר בניהולו בנצרת פרסם תחקירים על בעלי מקצוע שאני לא הייתי מאמין לאיזו תהומות הידרדרו ואני מייחל ליום בו אינפורמציה זו תהיה נגישה בצורה מסודרת וידידותית לציבור הרחב

  4. ME TOO איש יקר אתה צודק בהחלט מערכת ארורה של אוכלי חינם, ויש להם שבלונות של שיפוט, ולא משנה צודק או לא, אני לא ראיתי את ילדי מעל ל-7 שנים , הגרושה קיבלה צו שיפוטי להיפגש עם מומחית לניכור הורי,, היא משתינה בקשת על הצו , והשופט מחרבן מילים מהפה ובפועל לא עושה כלום,

  5. כ”אסיר ציון” משנת 1998 על רקע גירושין, נתקלתי בכל מה שמתואר במאמר לעיל.
    לא ראיתי שניים משלושת ילדיי כמעט 20 שנה.
    “אם ילדיי” הינה עובדת סוציאלית וחוויתי על בשרי את עוצמת המכבש שהופעל עלי, על רקע רצוני לא להמשיך לחיות בשיתוף עם גרושתי.
    לצערי, המערכת מונעת בכוח חברתי, שמוזן מרצונם הכללי של ההמון ממנו מורכבת החברה שלנו.
    רצון להצדיק את מערכת הערכים והקיום שלהם.
    אין בכוחי להלחם במערכת הזאת, נשאר לי להלחם את מלחמתי הפרטית ולחזק אתכם בדרככם, תהיו אשר תהיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *