EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לעו”ד אייל בסרגליק בתביעת ביזיון נגד לילך מנחם – השמנדוז חטף 2,000 ש”ח הוצאות מהמפלצת לורן אקוקה

אייל בסרגליק לורן אקוקה משתינה עליו בקשת

המפלצת לורן אקוקה שהיתה אחת מרשמות ההוצל”פ הכי איומות והכי ארסיות שפעלה במדינת ישראל, קודמה לשופטת משפחה בזכות האג’נדה הפמינאצית שהיא מקדמת.

אפילו גברים מקושרים וכאלה שעושים לעצמם פרסומת ורעש כמו אייל בסרגליק-מנחם, ת”ז 03613872, לא זוכים אצלה להנחת סלב.

הנה החלטה אחרונה של לורן אקוקה בענין מיקומו של המישפחתון שאליו הקטינה המשותפת תירשם.  הוא מלין שזוגתו לשעבר פועל לרישום הקטינה קרוב לביתה ביהוד מונוסון והיא מפרה הסכמה בוועדת תסקירים שהמשפחתון לא ינוהל ע”י בני משפחתה.  הוא טוען שיש משפחתון בבעלותו והוא מבקש לרשום את הקטינה אצלו במשפחתון בקרית אונו.  לטענתו זה יוזיל עלויות.

העובדות הסוציאליות כינסו עבורו ועדת תסקירים והחליטו לדחות את טענותיו.

לורן אקוקה החטיפה לאייל בסרגליק-מנחם 2,000 ש”ח הוצאות בגין הטרדתה. אקוקה אמרה לו שביזיון זה הליך שנועד לאיפה, אבל כאן אין מה לאכוף כי נדרש בירור עובדתי, והשופטת תאפשר בירור עובדתי רק בעוד חצי שנה, ולכן מוקדם מידי לפנות אליה, והאבא מוזמן לחכות עד שיתחשק ללורן אקוקה לקבוע תאריך להוכחות …  בעוד חצי שנה, ואולי שנה……

וזה מה שאמרה לו לורן אקוקה (שיזדיין בבסבלנות):  “המשפחתון דנן מצוי בסמיכות למקום מגורי האם בעיר יהוד מונוסון ובהתאמה לכך אני לא רואה כי סטתה האם מהמלצות וועדת התסקירים. בחינת הבקשה של האב, האם מדובר במסגרת ניטראלית אם לאו, האם מדובר במשפחתון המנוהל על ידי בת משפחתה של האם, מחייבת בירור עובדתי ואפשר שהאמור יעשה במסגרת ניהול ההליך העיקרי שכן ממילא יש בהמשך בירור ההליך העיקרי כדי להשליך באופן ישיר על הסעד המבוקש”.

בקיצור לורן אקוקה צוחקת עליו בפרצוף ומשתינה עליו בקשת.

בסרגליק ממשיך להשתפן לנוכח הפלייתו כאבא

אייל בסרגליק לא לומד.  הוא רצה לרוץ בליכוד.  עכשיו הוא רוצה לרוץ בלשכה…  אבל הוא לא אומר שום דבר משמעותי שכובש את הציבור.  אין לו בשורה לחיסול מונופול העובדות הסוציאליות על שופטות המשפחה, אין לו בשורה לחיסול ההעדפה המגדרית לבעלות כוס בבתי משפט למשפחה, בתחום שלי בפלילים הוא לא מתבטא נגד הקלות בה מרשיעים כל דבר שזז, מכשירים כל עדות לא קביה, עוצרים כל גבר על סמך ראיות שקר.

עצה של עדנה קרנבל לשמנדוז:  תלמד מטלי גוטליב איך לדבר.  אולי אז מישהו יקשיב לך.  איפה שהוא.

אייל בסרגליק עם שאיפות פוליטיות אבל הוא משעמם ומתחנחן לחונטה
אייל בסרגליק עם שאיפות פוליטיות אבל הוא משעמם ומתחנחן לחונטה

 

 

הפסד צורב לאיל בסרגליק בתביעת ביזיון נגד לילך מנחם אצל לורן אקוקה 2000 שח הוצאות
Views: 56

2 Comments

  1. באמת צריך ללמוד ממנה, עצוב שרק רווח כספי מעניין אותו לכאורה, ולא להשאיר חותם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *