EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 30: יוספה עטאר -הפסד צורב לפרקליט עומרי גיל: ניסה להפליל גבר גרוש בהפרת הוראה חוקית של צו מניעה בן שנתיים וחצי. השופט בני שגיא זיכה כי אין תוקף אחרי שנתיים

עומרי גיל פרקליט ערפד הצמא לדם חפים מפשע

לפנינו פסק דין די ישן מלפני 9 שנים.  הפרקליט עומרי גיל החליט להעמיד לדין גבר גרוש על 3 איומים על אשתו (פרודתו) והוסיף על זה 3 עבירות של הפרת הוראה חוקית בטענה שבית משפט למשפחה הוציא נגד האיש צו מניעה קבוע ללא מגבלת זמן.

המתלוננת היא יוספה עטאר מרח’ הרב אנקווה 18/8 ת”א.  עוד פרציפלוחה שמגישה תלונות שווא על כל שטות בעידוד עורכי הדין שלה ובגיבוי התביעה המשטרתית שרק מחפשצ גברים גרושים כדי להפליל אותם.

לפי הטענה בגלל שהצו קבוע ללא הגבלת זמן הרי כל איום חדש מהווה גם הפרת הוראה חוקית.  במקרה דנן האיומים קרו שנתיים וחצי אחרי ששופט המשפחה הוציא את צו המניעה.

עומרי גיל פרקליט ערפד הצמא לדם חפים מפשע
עומרי גיל פרקליט ערפד הצמא לדם חפים מפשע

השופט בני שגיא הרשיע את האיש באיומים (על פי הודאתו, ולא פלא כי האיש היה מיוצג ע”י עו”ד דפוק ליגה ז’ מהסנגוריה יוסי סקה-קקה), אבל הוא זיכה אותו מ 3 עבירות של הפרת הוראה חוקית.

בני שגיא אמר שיש 3 מסלולים דומים:  צו לפי חוק אלימות במשפחה, צו לפי חוק מניעת הטרדה מאיימת וצו מניעה.  מכיון ששני המסלולים הראשונים מוגבלים בזמן לשנתיים, לא ייתכן שאותו סוג של צו רק ישנה כותרת ל”צו מניעה” והוא לא יהיה מוגבל לשנתיים גם כן.

נציין שהנבלה עומרי גיל ביקש מעצר עד תום ההליכים נגד האיש והוא גם ישב 9 חודשים במעצר בית.  מקריאה של החלטות קודמות נראה שהוא השאיר מכתב אצל האחות של האישה ובה כתב שהוא רוצה לדבר איתה ולהתפשר איתה.  על זה הנבלה עומרי גיל ניסה לדפוק לאיש מעצר עד תום ההליכים.

להלן הכרעת הדין:

מדינת ישראל נ עזרא עטאר צו מניעה מוגבל לשנתיים בני שגיא
Views: 26

3 Comments

  1. הכלב כולו שחור מבחוץ ומבפנים.
    יש אלוקים בשמים יפול עליו יום אחד איזה אסון שהוא לא ידע איך לצאת ממנו כמו שנפל על מסכנים.

  2. המנייק גיבור על חלשים.
    למה לא יודעים לבחור אנשים ישרים שיתפסו את הפושעים האמיתיים שמסתובבים ברחובות חופשי.

  3. למה אין אף אחד נורמאלי שקרא לו לשיחה ומעיף אותו לעזאזל.
    אפילו לערבים פושעים ורוצחים מתנהגים יותר טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *