EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לפסיכיאטר אילן טל תבע את גוגל להסרת קישור לכתבה על המאובחנת נירית יעקובסון בייצוג יערה רשף שקראו לו “נוכל עם ישבן פעור” (אחרי אובדן משמורת על הבן)

אילן טל פסיכופט התעסק עם יערה רשף ודפנה לביא

בתי המשפט למשפחה בכל פעם שמתעורר סכסוך בין אבא ואמא, במקום לקיים ישיבת הוכחות עם חקירות נגדיות, השופטים מזמינים חוות דעת פסיכיאטרית או פסיכולוגית.  ככה נותנים ל”מומחים” פרנסה ששוה 20,000-30,000 ש”ח, מתחמקים מאחריות שיפוטית ומעבירים את האחריות להכרעה בסכסוך אל המומחה.

כמובן שזה תוקע את ההליך בחצי שנה אם לא יותר עד שמומחה יכול להפיק חוות דעת, וההורים רבים בינהם מי ישלם את עשרות אלפי השקלים.

ישנן גם טבלאות שכר למומחים האלה אבל גם השופטים וגם המומחים מצפצפים עליהם והם גובים מה שהם רוצים.מקרה כזה לדוגמא היה בעניינה של האמא נירית יעקובסון שנשלחה אל דר’ אילן טל לביצוע הערכה פסיכיאטרית של התפקוד ההורי שלה.  לא רק שהוא גבה ממנה פי שניים מה שהיה מותר לו לגבות, הוא גם התרשל והפיק חוות דעת המבוססת על פנטזיות ודברי דיבה.

 

בעקבות מה שכתב עליה אילן טל, האמא נירית יעקובסון נעלמה למשך 8 חודשים עם הקטין, ולבסוף בייצוג של עו”ד יערה רשף, היא הסגירה עצמה למשטרה, ואיבדה משמורת על הילד.  כשנשאלה מה דעתה על אילן טל, היא ענתה שהוא “גנב נוכל עם פה פעור”.  הציטוט צוטט ואילן טל ניסה למחוק אותו מגוגל.

 

שלישיה מאוהבת דפנה לביא מוטי לייבל ויערה רשף
שלישיה מאוהבת דפנה לביא מוטי לייבל ויערה רשף

כתבה זו פורסמה ב 2016 אבל שומרה ע”י עו”ד דרור בוזגלו שתיעד אותה ובזכותו ניתן היה לשחזר את הכתבה.

אילן טל הגיש תביעה מטופשת נגד גוגל נגד הביטוי “גנב נוכל עם ישבן פעור”

עדנה קרנבל ביררה מה קרה לתיק זה באתר התולעת של גיא זומר וגילתה כי התיק נפתח ב 21/3/2016 ונסגר ב 15/2/2017 כלומר התיק החזיק מעמד 11 חודשים עד שנסגר.  התביעה הוגשה על 200,000 ש”ח, אולם לפי אתר התולעת התביעה נדחתה.  כלומר:  כישלון מוחץ.  כדי לברר מה קרה מאז 2016.  השופט שזרק את אילן טל מכל המדרגות הוא גיא הימן.

בהתחלה אילן טל יוצג ע”י יוספה טפיירו אולם היא הוחלפה בעו”ד בן קרפל.  גוגל יוצגה ע”י עו”ד גיא פורר וניצחה.

דר’ אילן טל בטיפשותו תבע את גוגל למחוק קישורים ממנוע החיפוש המזהירים מפני “גנב נוכל עם ישבן פעור” ת”א 45773-03-16 אילן טל נ’ גוגל ישראל

 

מי רוצה לשכור את שירותיו של פסיכיאטר ששיקול הדעת שלו הזוי, התובנות שלו מעורערות, תפיסת המציאות שלו תלושה לחלוטין ויש לו פרצי זעם בלתי נשלטים, תחושת גדלות ותסביכי “העכברוש ששאג”?

אם יש לכם ספק על כשרותו של הפסיכיאטר הנ”ל וצוות המטורללות שכפופות לו, יעל סגל טרייביש וריקי פינצי דותן, הביטו בכתב תביעה הזוי זה.

דר’ אילן טל תובע לשון הרע את גוגל ישראל לא פחות ולא יותר Google Inc. גוגל! כן גוגל! הוא אילן טל העכברוש, תובע את מלך החיות, האריה, גוגל.

הוא, דר’, אילן טל איננו שבע רצון מהתוצאות שמנוע החיפש של גוגל משקף עליו, וברצונו לכפות על גוגל למחוק את התוצאות…..

 

 

 

אילן טל פסיכופט התעסק עם יערה רשף ודפנה לביא
אילן טל פסיכופט התעסק עם יערה רשף ודפנה לביא

ממש גוגל תפחד ותיכנע ותסיר לו את התוצאות רק בגלל שהוא תובע? איפה חי האיש ההזוי הזה? הרי אם התביעה תצליח, כל העולם ואחותו יתבעו את גוגל למחוק את מה שלא נראה להם.  גוגל תתעצבן ופשוט תפסיק לעשות עסקים עם ישראל.

האם נוהל הודעה והסרה חל על גוגל בישראל?

למה אילן טל חושב שמגיע לו יחס מועדף? אפילו האמריקאים בארה”ב לא מצליחים לתבוע את גוגל, וגם לא מעזים לתבוע את גוגל, כי אף שופט שם לא יעיז לפסוק נגד גוגל. זאת למרות שגוגל היא חברה אמריקאית,  ואין בעיה לבצע להם מסירה. בישראל אילן טל צריך להוכיח שגוגל ישראל מקושרת לגוגל ארה”ב, ושגוגל חייבת להתאים את עצמה לחקיקה בכל מדינה ומדינה שבה פועל מנוע גוגל, בהתאם לחוק המקומי. כלומר גוגל צריכה לשרת את כל האילן טלים למינהם בזימבבווה לפי החוק הזימבבווי, ובלהור לפי החוק של פקיסטן. פסיכי אמרנו לכם?

לטענתו של אילן טל גוגל מחוייבת לנוהל של “הסרה” על פי דרישה. כלומר די בכך שהוא מכריז שאיזה פוסט מסויים מכפיש אותו, ועל כן גוגל מחוייבת לו למחוק או להסיר את הפוסט. למה? כי אילן טל חושב שמגיע לו.

בדיחה כזו ועוד מפסיכיאטר שמאבחן אנשים מזמן לא שמענו. מכל הבליל של חירטוטי הזבל של אילן טל, לא הצלחנו להבין מה בדיוק הוא טוען, ולמה גוגל חייבת למחוק עבורו את מה שהוא רוצה להסתיר מעיני הציבור.

האם המטופש אילן טל לא מבין שעכשיו הוא נכנס לרשימה השחורה של גוגל, ועכשיו הם לא ימחקו לו שום דבר, ויעשו לו דווקא? העורכת דין שלו יוספה טפיירו כתבה מגילות, אבל בסופו של דבר הוא גם יחטוף הוצאות, והוא גם יכנס לרשימה השחורה וגוגל לא תמחוק שום דבר. באיזה בית ספר למשפטים למדה הגברת יוספה טפיירו? על פניו נשמעת כמו עוד חמדנית שמוליכה את הלקוח שלה באילוזיות שווא של פתרונות קסם.

גוגל טענה שיש לצרף את נירית יעקובסון הלקוחה של יערה רשף

קיימת בעיית סמכות.  גוגל ישראל לא אחראית על מנוע החיפוש של גוגל.  גוגל תטען הוא שיש לצרף את נירית יעקובסון לתיק זה, האמא שאת חייה הוא הרס, ושבגללה נהרס הקשר שלה עם הבן שלה.

אילן טל לא מספר בכתב תביעתו שהוא שולח בריונים לביתה של נירית יעקובסון כדי לאיים עליה לשלם את שכר טרחתו המופרז. הוא גם לא אומר שהוא גובה פי שניים ממה שמותר לו לגבות על פי חוק.

אילן טל גם לא מספר שמי שזוכה אצלו בהערכות “חיוביות” הוא מי שמשלם לו בקשיש מהצד. אילן טל גם לא מספר שחוות הדעת שלו ברמת ליגה ז’, טפשיות, ילדותיות, סתמיות, ושהנשים המטורללות במשרד שלו, יעל סגל טרייביש, ריקי פינצי דותן מטורללות ברמות על, שאילו היו מאושפזות באברבנאל, המטפלים שם לא היו מבחינים בינן ובין המטופלים.

 

אילן טל פסיכיאטר עם הפרעות נפש אובססיביות התעסק עם יערה רשף
אילן טל פסיכיאטר עם הפרעות נפש אובססיביות התעסק עם יערה רשף

 

 

 

 

ריקי פינצי דותן עובדת סוציאלית שכותבת דברי בלע על הורים בגרושין
ריקי פינצי דותן עובדת סוציאלית שכותבת דברי בלע על הורים בגרושין

בתמונה למטה עו”ד יערה רשף שייצגה את האמא נירית יעקובסון לאחר שנירית הסגירה עצמה למשטרה.  עו”ד רשף הבטיחה לנירית ייצוג פרו בונו אולם היא דרשה 10,000 ש”ח תמורת הביקור בתחנת המשטרה.

 

 

יערה רשף הציעה שירותים משפטיים ליעקב פליסיאן בתמורה למין בלול תרנגולות
יערה רשף הציעה שירותים משפטיים ליעקב פליסיאן בתמורה למין בלול תרנגולות

 

כתב תביעה אילן טל נ גוגל לשון הרע פרסומים שהוא גובה פי שתיים ורשלן

כתב תביעה לשון הרע בסך 200,000 ש”ח – ביהמ”ש שלום ת”א ת”א 45773-03-16 ד”ר א. טל מרכז לייעוץ בע”מ ח.פ. 514701408, ד”ר אילן טל תז 027787050, ד”ר יעל סגל טרייביטש ת.ז. 24984668, פרופ’ ריקי פינצי דותן ת.ז. 002053866 כולם ע”י יוספה טפיירו נגד Google Inc, גוגל ישראל בע”מ, קובץ pdf

Views: 91

2 Comments

  1. מדהים – מדובר באדם שיש לו רשת מכונים לטיפול נפשי, מופיע תדיר בתקשורת.

    בלי הידיעה הזו , יתכן והייתי חוטא להמליץ או לפרנס אדם כזה.

    אין מצב שאני כאבא גרוש אשכור את שירותיו של מי שקשור במישרין או בעקיפין לפגיעה באבות גרושים ובמניעת הקשר עם ילדיהם – זאת ללא קשר לכישוריו ונסיונו. את האמון הוא אבד, אקווה שאבות גרושים אחרים יעשו את הדבר הנכון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *