EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפרוטוקולים של שירה איסקוב ואביעד משה: עצות לאישה המושלמת כיצד להיות מוזמנת להדליק משואה לתפארת מדינת ישראל: כל יום ירקי לגבר שלך בפרצוף וקללי אותו – באדיבות אבי ביטון ומורן גז

הנה לפניכם עצות לקבלת הזמנה להדליק משואה לתפארת מדינת ישראל ביום העצמאות.  העצות הן מפיה של שירה איסקוב, זאת שבעלה אביעד משה דקר אותה וחנק אותה, והיא כמעט מתה.  כיום מפמפמים את השם שלה בכל מקום, ממש חגיגה שלמה, “פסטיבל” שירה איסקוב בכל ערוצי התקשורת.  לא ניתן להימלט מהפרצוף שלה ומהכתבות עליה.

שירה איסקוב אישה אלימה וקנטרנית התגרתה בגורל וחטפה דקירות וחניקות

ואלו העצות:  קחי לך בעל והפכי אותו לעבד.  תני לו לגדל את הילד שלך, לחתל אותו, להריץ אותו לטיפת חלב ולהאכיל לו אוכל.  את בינתיים תעבדי ותעשי כסף.  שלחי את הבעל לקנות לך בסופר ואז תצרחי עליו שהוא מביא לך זבל.  כשהוא מביא לך פרחים, זרקי אותם לרצפה ותייללי שהפרחים מגעילים.  בבוקר כשאת קמה דפקי לו קללה שהוא זבל וטינופת.  עד הצהריים הספיקי לקלל אותו לפחות 10 פעמים.  בצהריים דפקי לו מוחטה על הפנים ולווי את זה עם קללות על המשפחה שלו שהם זבל.  עד הערב חממי את האווירה עם עוד האשמות עליו ועל משפחתו שעושים לך שחור וכישופים, שבגללו יש לך סטרס וכדאי גם לזרוק עליו חפצים מכל הבא ליד.  אל תשכחי לגשת למשטרה ולהגיש נגדו תלונת שווא – הרי לא יעשו לך כלום כשיגלו שאת משקרת כי את אישה!!!! תגידי לבעל שלך שאת הילד שלו בן השנתיים הוא לא יראה יותר ושגבר אחר יגדל את הבן שלו.

עשי זאת בעקביות לפחות שבועיים, והמשואה להדלקה ביום העצמאות היא שלך…..

גם אם תצטרכי לקבל איזה סכין בבטן או חניקה קטנה בצוואר זה משתלם, כי החייים שלך ממורמרים ומשעממים, מקננת בך מחלאת נפש דיכאונית, אבל אחרי שהכל יסתיים תקבלי כותרות בעיתונים, הזמנות לטלוויזיה ולמסיבות השקה, וגולת הכותרת….   את תדליקי משואה לתפארת מדינת ישראל בשל היותך אישה ורעייה למופת על פי תורת פמיניסטאן.

אביעד משה אשתו קינטרה והציקה לו באלימות בלתי פוסקת והוא חטף בלאק אאוט עליה

שירה איסקוב נערת הפוסטר של תעמולת שדולת הנשים: כל הגברים רוצים לרצוח את כל הנשים

בשדולת הנשים רק חיכו לאחת כמו שירה איסקוב כדי שתשמש להם נערת פוסטר לפרופוגנדה שכל אישה בסכנת רצח, שכל יום רוצחים נשים בישראל, שהמדינה לא עושה כלום נגד נשים שסופגות אלימות ושצריך להעביר תקציבים לעמותות של נשים ולעובדות סוציאליות כדי להכין תכניות למיגור רצח הנשים האיום ונורא שמתחולל במדינת ישראל….  על פי התעמולה נוצר הרושם שכל יום נרצחת אישה ע” בעלה ושבתי הקברות מלאים נשים נרצחות עד אפס מקום.

ואז הגיעה לשדולת הנשים “מתנה משמיים”, אישה לבנה, שאיננה ערביה, לא רוסיה אלכוהוליסטית, לא אתיופית פרימיטיבית, וגם לא זונה שהלקוח שהתחתנה איתו פוצץ אותה. שירה איסקוב היתה נערת פוסטר הולמת:  לבנה, יהודיה, ישראלית, דוברת עברית, בעלת עבודה, רהוטה, ויכולה לחייך ולזכות בסימפטיה.  לכן הפכו אותה מייד ללהיט היסטרי בכל מערכות העיתונים.

שירה איסקוב היא בדיוק מה ששדולות הנשים היו צריכות.  הרי בממצוע יש בשנה 13-15 מקרי רצח של נשים על רקע אלימות במשפחה.  שליש זה 4-5 ערביות על רקע חילול כבוד המשפחה.  שליש זה 4-5 רוסיות על רקע אלכוהוליזם.  עוד שליש זה 4-5 אתיופיות ועובדות זרות מסודן ואריתראה על רקע פערי תרבות. עם כזו סטטיסטיקה אי אפשר לבנות מסע תעמולה נגד הגברים, כשיש רק 2-3 נרצחות יהודיות בשנה. אבל עם שירה איסקוב אפשר ואפשר כי היא לבנה ומתאימה לפרופיל נערת הפוסטר.

אלא ששירה איסקוב היא לא באמת אישה שבעלה סתם התנפל עליה בסכינים ובלפיתות חנק.  זה לא קרה סתם.  זה קרה בגלל שהיא התעללה בו.  היא הייתה אישה אלימה והפעילה עליו אלימות נפשית, וגם כלכלית.  בעברית זה נקרא קינטור.  היא קינטרה אותו ועשתה לו פרובוקציות בלי הרף.  קינטור זו טענת הגנה לאישום ניסיון לרצח בו הואשם בעלה אביעד משה. (המקבילה של רשלנות תורמת בתאונות דרכים).

במה מדובר?  נניח שאת מגיעה לגן חיות ודוחפת את היד שלך עם דוריטוס לכלוב הנמרים כדי להאכיל נמר. הנמר נשך לך את היד.  מי אשם?  הנמר או את שדחפת את היד שלך לכלוב?  כך גם לגבי גבר (וגם אישה).  את לא יכולה לצפות לקנטר בן אדם נונסטופ, להעליב, לירוק, לאיים, ואח”כ לבכות שאת מסכנה, ושאת הקורבן.  ברגע שהדלקת את הפיוז לבן אדם, אי אפשר לדעת מה יקרה.  יש מי שבורח, ויש מי שמתגונן, ויש גם מי שמאבד שליטה על העצבים בגלל הצטברות המכלול של הקנטור, וזה נקרא בלאק אאוט.  שירה איסקוב גרמה לבעלה לאבד עשתונות ולהיכנס למצב של בלאק אאוט בו הוא פעל בטראנס היסטרי ופשוט פרק עליה את כל העצבים שהיא גרמה לו. בהמשך נראה לכם בפרוטוקול בית המשפט למה זה קרה.

הפסיקה הכירה בכך שכאשר בן זוג זכר מתעלל באישה והיא רוצחת אותו, אפילו בדם קר ונוטלת את חייו, הרי שהיא גיבורת ישראל על כך שלימדה אותו לקח וחיסלה אותו.  ראו את פרשת כרמלה בובוט, ועוד כמה נשים רוצחות שקיבלו ליווי מלטף מהתקשורת בבקשות שלהן לשחרור מוקדם מהכלא.  מה ההבדל בין כל הנשים האלה לבין אביעד משה?

פמיניסטיות דורשות לפטור נשים רוצחות מעונש
לי ירון מ”הארץ” – לקדם חקירקה להקלות לנשים שרוצחות

למה אביעד משה עשה את זה?

מה מניע מהנדס חשמל בן 45, עובד כקבלן חשמל במשרד הבטחון להרביץ לאשתו ? ניחשתם נכון, היא הוציאה אותו מדעתו וכשהוא איבד את דעתו היא בוכה בדמעות תנינה רעבה לדם. שדולת הנשים רוצה שתאמינו שכל הגברים אלימים וכולם רוצחים בפוטנציה. לדעתן, אין גבר שלא משתוקק לרצוח את אשתו. לדעתן צריך לרסן את הגברים רק באמצעות אמצעי הרתעה כגון סילוק מיידי של הגבר מהבית על פי דרישת האישה ללא חקירות או בדיקות בצווי הרחקה, מניעת חקירת האישה על שאלות קשות בכל דרך אפשרית (למשל הסתרת העבר הפסיכיאטרי או הרפואי שלה מבית המשפט), קבלת עדות האישה על סמך דבריה בלבד ללא צורך בכל ראיה חיצונית תומכת, מעצרי בית ומעצרים עד תום ההליכים, אזיקים אלקטרוניים, וכל זה מתלווה לזכויות העודפות שכבר קיימות לאישה בבית המשפט למשפחה וברבנות: משמורת אוטומטית על הילדים, חזקת הגיל הרך, וטו על הסדרי הראיה, פטור ממזונות לאישה ומזונות אסטרונומיים לגבר, זכויות ברכוש לחצי מהרווחים אבל אישה אינה משתתפת בחצי מההפסדים, מערכת הוצל”פ שמעקלת לגבר את כל מה שיש לו עד שהוא נשאר עם אפס למחייה, וגולת הכותרת: פטור לנשים מהעמדה לדין על תלונות שווא במשטרה.

על רקע זה, אביעד משה שכבר היה לו הניסיון במפגש מר עם מערכת הדין הישראלי לאור עלילת השווא שהעלילה עליו אשתו שנה קודם לכן (יוני 2019) ידע מה צפוי לו….. הוא ידע שיאבד את הילד שלו. איש אחר יגדל אותו כאבא והוא יישלח למרכז קשר לשעה בשבוע. הוא יממן ויפרנס אותה באמצעות מזונות אסטררונומייים, העובדת הסוציאלית תכתוב עליו תסקיר שחור משחור, היא תיקח ממנו את כל הרכוש, היא תתלונן עליו במשטרה ותכניס אותו לכלא, וברבנות יסדרו לה כתובה של מאות אלפי שקלים. (למי שלא יודע כל רכושו עוקל כמעט מיד ואין לו כסף אפילו לשם לעורך דין מטעמו ולכן הוא קיבל יצוג כושל מהסנגוריה הציבורית – ארגון שמוכר את הלקוחות שלו לפרקליטות על מגש של כסף).

מכיון שהתסריט הזה עבר לו בראש, אהיעד משה ידע שהעתיד שלו שחור משחור. לא רק שהוא הקורבן בסיפור הזה (לפני שהרים את הסכים עליה), אלא שאף אחד לא יאמין לו רק כי הוא גבר, והוא זה שיישב בכלא, והיא תצחק עליו.

כשגבר יודע שאין לו עתיד כי כל החוקים הם לטובת האישה, ואין לו סיכוי, הוא מתחרפן. יש מי שמתאבד. יש מי שלוקח עו”ד ונלחם. יש מי שיורד למחתרת ומאמץ דפוס חיים של הומלס, ומעטים שבמעטים מתחרפנים לגמרי, 2-3 בשנה, ואת כל הזעם שלהם על החוקים האכזריים של מדינת ישראל הם מוציאים על האישה ורוצחים אותה, או מנסים לרצוח אותה.

למען הסר ספק אין אנו מעודדים מקרים אלו אלא מבינים כי זהו המחיר שאנחנו משלמים בשל ההתעללות של מדינת ישראל בגברים, כאשר מנגד אלימות נשית כנגד גברים זוכה לעידוד ולמכפילי כח המתירים את דמם של גברים – והתוצאה של מקרה זה הייתה ידועה מראש ולעולם לא תיעלם – מאחר ומדינת ישראל רק פועלת להגברת מקרי רצח ונקמה של גברים בנשים בגלל החקיקה המפלה גברים. ככל שיחוקקו יותר חקיקה אנטי- גברים, זו הדרך לעודד עוד מקרי נקמה באישה בגלל מה שברור שהיא תעשה לגבר, והכלים המשפטיים הזמינים לה לרסק את הגבר וליטול ממנו צלם אדם.

כך זה עובד. ככל ששדולת הנשים מבקשת לייצר יותר חוקים מפלים, לא שוויוניים ולא הוגנים נגד גברים, רק גובר הסיכוי הסטטיסטי שאחד מבין כל עשרות האלפים בשנה שמגיעים לבתי המשפט למשפחה ולבד”ר לגירושין יחטוף ג’ננה ויפגע באשתו.

הטיפ של אביעד משה במשטרה: תמשיכו לחוקק נגד גברים ותקבלו יותר ניסיונות רצח

אביעד משה באחת מהחקירות גם אמר את זה במשטרה. הוא אמנם קיבל עצה לשמור על זכות השתיקה, אבל הוא כן ידע לומר לשוטרים שיש לו טיפ בשבילהם. הטיפ היה בדיוק מה שאנו מסבירים פה: שבגלל חוקי הפלייה, הדיכוי והאפרטהייד נגד גברים – זה מה שמוביל וגורם לרצח נשים. שיהיה ברור: זה לא קורה בגלל שהגברים הם אלימים ורק רוצים לרצוח. אביעד משה ספג את העלבונות והיריקות של שירה איסקוב במשך שבועיים ברצף אחרי שנפל לה עובר והיא האשימה אותו ואת משפחתו שעשו לה “סטרס”.

אביעד הוא לא רוצח. אביעד הוא קורבן אונס של הפמניזים הישראלי. שנה לפני כן הוא כבר ראה מה קורה כשאישה מגישה תלונת שווא – ולמי מאמינים. זה היה לינצ’ נגדו מטעמה של משטרת ישראל. זה גרם לו פוסט טראומה. וכך כשהוא איבד את דעתו ביום האירוע – זה מה שקרה. למה הדבר דומה ? רוב היהודים הלכו למחנות מבלי לגלות התנגדות אך קומץ של מעטים נלחם נגד הנאצים הגם שידעו כי הם ירצחו. בתת הכרה של חלקנו בני האדם יש איזה קול שקורא לבן אדם לפעול אחרת….. “תמות נפשי עם פלישתים”. לנוחיותכם ההגדרה: נקָמה שאדם מנוּצָח מתַכנֵן כּדֵי להרוג את אויביו יַחד אתו, קריאת נקָם של מתאבד, אמות ואויבי ימותו עמי(על-פּי קריאתו של שִמשון הגיבּור לִפנֵי שמוטֵט את מִקדש הפּלִשתים עליו ועל ההמון שהתעלל בו): (שופטים טז 30)”.

וזה קורה בגלל שחוקי סדום מובילים גברים למבוי סתום כשהם יודעים שהסיכוי שלהם למשפט צדק בישראל הוא אפס.

ואלה תופרי התיקים מפרקליטות ישראהל:

אבי ביטון פרקליט מחוז תופר תיקים מכל הבא ליד
מורן גז ערפדה פמינאצית תופרת תיקים לגברים בשם אג’נדה של קידום ווגינות

מיטל אולק אמויאל ערפדה פמינאצית תופרת תיקים לגברים בשם אג’נדה של קידום ווגינות

אביעד משה 21.2.21

Views: 325

5 Comments

  1. תודה רבה על חשיפת האמת. אין כמוך! הלוואי ויהיה אחד שיסתכל מה קורה ויחליט לעשות משהו בכדי שיפסיקו ליסבול עוד אנשים

  2. וואו הכתיבה היא תסריט של סרט בדיוני, חבל שלא מודעים או לא רוצים להכיר באמת! אתם מעודדים רצח! פשוט ביזיון!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *