EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפרקליטה אורנה פורגש שירותי סתימת פיות לכל מבקרי הפרקליטות הוציאה צו סתימת פיות לרמי רחמים בן יהודה אצל מלכה ספינזי שניאור (מלכת הספונג’ה)

אורנה פורגש שירותי סתימת פיות בשם הפרקליטות

השופטת מלכה ספינזי שניאור (מלכת הספונג’ה) הוציאה צו השתקה נגד רמי רחמים בן יהודה לבקשתה של ליאת בן ארי.

תגידו לנו, זו שופטת (פח) או שהיא חושבת שהיא עובדת בפרקליטות?  ה”ט 9294-12-22 בן-ארי שויקי נ’ בן יהודה. את ליאת בן ארי ייצגו עוה”ד אורנה פורגש וניר גנצ’רסקי מפרקליטות מחוז ת”א (אזרחי).

 

מלכה ספינזי שניאור שופטת הידועה כמלכת הספונג'ה
מלכה ספינזי שניאור שופטת הידועה כמלכת הספונג’ה

מלכה ספינזי מבית משפט השלום בתל אביב קיבלה ביום שני 19/12/2022 את בקשת היועצת המשפטית לממשלה, והוציאה צו למניעת הטרדה מאיימת נגד רמי (רחמים) בן יהודה, האוסר עליו לפרסם בעצמו ובאמצעות אחרים כל פרסום הנוגע לבנה של המשנה לפרקליט המדינה, עו”ד ליאת בן-ארי.

כן ניתן צו המורה לבן יהודה להסיר כל פרסום מהרשתות החברתיות המתייחס לבנה של בן-ארי או מייחס קשר משפחתי בינה לבין החשוד האלמוני בפגיעה באורלי לב.

מה העובדות המיוחסות לרחמים בן יהודה? 

היה דיון שבו ליאת בן ארי פנתה לבית משפט לסתום פיות לפעילת הימין אורלי לב שפרסמה על הבן של ליאת בן ארי תומר שוויקי שהוא לא התגייס ושהוא היכה קצין משטרה.  “”מיד בתום הדיון בבקשה השנייה צולם המשיב, שהיה מחוץ לאולם בית המשפט בו התקיים
הדיון בבקשה השנייה, כשהוא פונה למבקשת ואומר בין השאר: “.. מה השגתם בשבע שעות דיון .. הינה אני ארשום במקום
אורלי מה את אומרת אני ארשום במקום אורלי?”.

וביום 4/12/22 הוסיף המשיב והעלה לעמוד הפייסבוק “הימין עם בנימין” סרטון בו הוא נצפה כשהוא אומר את הדברים הבאים: תוך שהוא מכה על השכם עם כף ידו: ” …הלו אפוא הבן שלך. בואי תגלי לנו אפא הבן שלך נעלם. שווקי אפא נעלם…אפא שווקי. תומר שווקי. אפא אתה? אנחנו מחפשים אותך, הלו. הבן של ליאת בן ארי אתה בוא תגיד לנו…”.

בגין 2 הצילומים האלה ליאת בן ארי רצה לבית משפט למלכה ספונג’ה, וביקשה להוציא נגדו צו סתימת פיות שיאסור עליו לפרסם את מה שנאסר על אורלי לב לפרסם…..  זה לא קצת מטומטם?  הכל הרי כבר מפורסם.

לא ראינו פה קללות וגם לא איומים.  הוא אמר את מה שמותר לו להגיד.  שאם הוציאו צו סתימת פיות לאורלי לב, אז זה לא חל עליו והוא יפרסם, ואם הוא לא יפרסם מישהו אחר יפרסם. אם אף אחד לא יפרסם אז עדנה תפרסם!

כל ההליך הזה נועד לעשות רעש וצלצולים כדי להציג את ליאת בן ארי כמסכנה, ולהצדיק את בזבוז שכר המאבטחים שהוצמדו לה.

לטענתו של רחמים בן יהודה:  “הוא מעולם לא איים או הטריד את המבקשת או את בני משפחתה, הוא מעולם לא הפגין מול ביתה של המבקשת ואף לא הגיע לישוב בו היא מתגוררת, בנה של המבקשת הינו בגיר ולא ברור מדוע לא הוגשה הבקשה על ידו, הצו המבוקש נשען על קטעי רכילות וסרטונים מגמתיים תחת להישען על ראיות של ממש ועל בית המשפט לאזן בין החובה לשמור על עובדי ציבור העושים את עבודתם נאמנה לבין הזכות לחופש הביטוי והחופש להפגין”.

 

אורנה פורגש שירותי סתימת פיות בשם הפרקליטות
אורנה פורגש שירותי סתימת פיות בשם הפרקליטות

סיכום החלטת מלכת הספונג’ה

השופטת מלכה ספינזי-שניאור, כתבה בהחלטתה, כי “המבחן לקיומה של הטרדה מאיימת הינו אובייקטיבי ולא סובייקטיבי. לא די בכך שפלוני יחוש מאוים, אלא על בית המשפט להשתכנע שאכן הנסיבות הן כאלה שסביר שאותו פלוני יחוש מאוים או מוטרד.” “זאת ועוד, בבוא בית המשפט להכריע בבקשה עליו לדאוג לאיזון בין זכויותיו של הנפגע-המוטרד לבין זכויותיו של המטריד לכאורה.”

עוד ציינה השופטת, כי “השימוש בחוק למניעת פרסומים מטרידים יכול שייעשה רק במקרים חריגים ויוצאי דופן ויכול שייעשה רק במקום בו נעשה שימוש מפורש באיום הגורם לפגיעה ממשית ביותר בשלוות החיים”.

במסגרת ההחלטה, דחתה השופטת ספיניזי-שניאור את טענותיו של בן יהודה וקבעה כי “תוכן הסרטונים בגינם הוגשה הבקשה, האינטונציה ושפת הגוף ובמיוחד מועד אמירתם – עונים על הגדרת המונח “איום” וכי יש בהם להטריד את שלוות חייה של עו”ד בן-ארי ובני משפחתה באופן המצדיק צו. השופטת אף דחתה את טענתו, כי הדברים נאמרו במסגרת שיח פוליטי לקבוצה מצומצמת וציינה כי תמיד יש לזכור כי גם דברים הנאמרים בקבוצה סגורה צריכים להיאמר באופן מכבד ומכובד וכי יש לזכור שיכול שהם יזלגו מחוץ לקבוצה.

בנוגע לבקשה לצו הרחקה מעו״ד בן ארי ומבנה תומר שוויקי, השופטת הסתפקה בהתחייבותו של בן יהודה במהלך הדיון שלא להתקרב לבן ארי ובנה, וציינה זאת בהחלטתה.”

 

https://www.mivzaklive.co.il/archives/632656

בסרטון זה הכלבלב דליפמן מסית נגד רמי בן יהודה – לא כעיתונאי – אלא כיחצ”ן ותדימתן של הפרקליטות.

 

https://mobile.twitter.com/ramiby1312/status/1601686414667960321/video/1

הנה כאן הבן של ליאת בן ארי מכה קצין משטרה.  פורסם ע”י “תמי דביר” ביוטיוב.

עו”ד אילן ציאון כתב:  “פרשת תומר שוויקי בן ארי: למי שיש עוד ספק לגבי השאלה אם ראשי מערכת אכיפת החוק שיקרו במצח נחושה לביהמ”ש בכדי לקבל צו מניעה (!), שישאל את עצמו את השאלה הבאה: להיכן נעלם אותו בחור שמככב בסרטונים, ושכל המדינה תוהה על זהותו !? ולהיכן נעלם בנה של בן ארי כדי שיצא ויכחיש בקולו את העלילה?”

 

PDF

צו הטרדה מאיימת נגד רחמים בן יהודה לבקשת ליאת בן ארי אצל מלכה ספינזי
Views: 26

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *