EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפרקליטה נטלי חגי “נשים שמוכנות לשכב עם עבריינים בשירות המשטרה הן תמימות”. 6 נשים שכבו עם השוטר איציק זריחן ל”שיפור ביצועים” ויקבלו 29,000 ש”ח כ”א

נטלי חגי המיניות של האישה מתבטאת בקלות בה נפתחות הרגליים

לפנינו סיפור מבדר.  שוטר בשם איציק זריחן אמר לנשים שהוא יכול לסדר להן עבודה במשטרה כשוטרות פיתוי שתפקידן לפתות עבריינים ולשכב איתם.  כדי לבדוק אם הן מתאימות לתפקיד ו”לשפר את ביצועיהן המינייים“, הן שכבו איתו.  מדובר בלפחות 6 נשים כאלה.  פרקליטת מח”ש נטלי חגי טוענת שהן נשים “תמימות”.

גזר דין במחוזי מרכז תפ”ח 29570-03-20 מיום 12.8.2021.  החלטה בעליון לפרסום שמו: ע”פ 6415/21. 51 חודשי מאסר.

הכי בידור זה שהפרקליטה טוענת שהוא עבד בשיטת הפירמידה כאשר הנשים הראשונות ששכבו איתו הפכו למגייסות של נשים אחרות.  אם הן הפכו למגייסות, איך הן תמימות????  קודם כל ברור שהן נהנו.  אף אחד לא חוזרת לעוד שיעור מעשי בקיום יחסי מין אם הוא לא מבסוטה.  שנית כל, הן היו מוכנות לפתות עבריינים ולשכב איתם.  אלה נשים תמימות????

 

 

איציק זריחן שוטר נשים שכבו איתו כי רצו לעבור הכשרה מינית לפיתוי עבריינים
איציק זריחן שוטר נשים שכבו איתו כי רצו לעבור הכשרה מינית לפיתוי עבריינים

באמת שזה סיפור מצחיק.  הנשים האלה מוצגות כ”קורבנות”, אבל הן באמת קיבלו את מה שהן רצו, הן שכבו עם עבריין שזה הוא בעצמו.

חוץ מזה מי אלה בנות ישראל החסודות והענוגות שמסכימות לקבל ג’וב של קיום משגלים עם עבריינים בהפעלה של משטרת ישראל?  איזה מין מצפן מוסרי יש לנשים האלה שהן מוכנות לשכב עם עבריינים ולקבל משכורת ממדינת ישראל?

לא משנה שהן הסכימו לכזה דבר, איך קורה שהן מאמינות שמשטרת ישראל מפעילה יחידת נשים פתייניות מינית לפתות עבריינים ולשכב איתם?

איך האישה הראשונה לא רצה למשטרה ברגע שהוא אמר לה שהיא צריכה לשכב עם עבריינים ולעשות סטאז’ מיני אצלו במיטה לשפר ביצועים?  מה קרה?  היא קפאה?  היא הפכה משותקת?  היא לא ידעה שזה לא בסדר?

 

אנחנו אומרים שהראשונה מתוך ה 6 אשמה בכך שלא רצה להתלונן על איציק, והיא אחראית למה שקרה ל 5 שבאו אחריה, והשניה אחראית למה שקרה ל 4 שבאו אחריה וכן הלאה.

כנראה שהביצועים המיניים של איציק היו כל כך טובים שמה שעצבן את הנשים האלה זה שהוא לא נשאר איתן והמשיך לחפש עוד נשים, וזו הסיבה האמיתית לתלונות במשטרה.

כל מתלוננת מקבלת 29,000 ש”ח מאיציק.  בקיצור משתלם להיות זונה.  את גם נהנית וגם מקבלת 29,000 ש”ח ממי שזרגג לך את הצורה.  איזה יופי.

הפרקליטה ממח”ש נטלי חגי טוענת שהוא ניצל את התמימות שלהן.  באמת?  אישה שמוכנה לעבוד בשירות המשטרה כפתיינית מין היא אישה תמימה???? זו זונה מופקרת.  איך הוא בדיוק רימה אותן אם הבטיח לסדר להן זיונים עם עבריינים והן באמת קיבלו מה שהן רצו, את הזיון איתו – העבריין. אנו ממליצים לנטלי חגי לעשות גם היא סאטז’ אצל איציק זריחן לשיפור ביצועיה המיניים.  נראה שהציון שלה הוא אפס צונן במיטה.

 

 

נטלי חגי נשים שמוכנות לשכב עם עבריינים בשירות המשטרה הן תמימות וזקוקות לפיצוי
נטלי חגי נשים שמוכנות לשכב עם עבריינים בשירות המשטרה הן תמימות וזקוקות לפיצוי

איציק זריחן שוטר מואשם בביצוע עבירות מרמה ומין בשש מתלוננות

הנאשם הסביר למתלוננות כי במסגרת עבודתן יהיה עליהן לקיים קשרים רומנטיים עם עבריינים, לרבות קיום יחסי מין, זאת על מנת לדלות מהם מידע מועיל.

בית המשפט המחוזי מרכז-לוד התיר לפרסום גזר דין בעניינו של איציק זריחן, שוטר ביחידת המעברים, אשר הודה והורשע, במסגרת הסדר טיעון, בביצוע עבירות מרמה ומין בשש מתלוננות. ביהמ”ש גזר על זריחן כארבע וחצי שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצויים בסכום כולל של 174,000 שקלים למתלוננות.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי המחלקה לחקירות שוטרים, במהלך כשלוש שנים הנאשם הציג עצמו בכזב בפני שש מתלוננות כגבר לא נשוי ובעל תפקיד בכיר ביחידה מסווגת. במסגרת מצג השווא, הנאשם הציע למתלוננות להתגייס ליחידה והתחייב בפניהן כי יקבלו שכר גבוה והטבות נוספות.

 

נטלי חגי המיניות של האישה מתבטאת בקלות בה נפתחות הרגליים
נטלי חגי המיניות של האישה מתבטאת בקלות בה נפתחות הרגליים
נטלי חגי פרקליטה נשים אוהבות סקס ולכן קל לפתות אותן להתחנגל
נטלי חגי פרקליטה נשים אוהבות סקס ולכן קל לפתות אותן להתחנגל

הנאשם הסביר למתלוננות כי במסגרת עבודתן יהיה עליהן לקיים קשרים רומנטיים עם עבריינים, לרבות קיום יחסי מין, זאת על מנת לדלות מהם מידע מועיל. הנאשם אמר למתלוננות כי הן יהיו תחת מעקב יומיומי וכי יהיה עליהן לעבור הכשרה בהדרכתו שתכלול קיום יחסי מין איתו על מנת לשפר את ביצועיהן המיניים, המהווים תנאי הכרחי לקבלה ליחידה.

הנאשם השתלט על שגרת חייהן, תוך שהוא מפחיד, משפיל ומבזה אותן. בנוסף, הנאשם פנה באמצעות הפייסבוק לנשים נוספות והציע להן להתגייס ליחידה.

בית המשפט הרשיע את הנאשם בעבירות של ניסיון קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ואינוס במרמה.

התיק נוהל על ידי עו”ד נטלי חגי ונחקר על ידי צוות ירושלים במחלקה לחקירות שוטרים.

עו”ד נטלי חגי מסרה כי: “מדובר בכתב אישום חמור, הנאשם ניצל את תמימותן של הצעירות, הציג מצגי שווא והונה אותן, פעם אחר פעם. הסדר הטיעון שנערך בתיק זה הותיר את העבירות החמורות בכתב האישום בו הודה הנאשם והעונש שנקבע הוא משמעותי, בעל מסר הרתעתי ומגנה”.

https://www.israeldefense.co.il/node/52418

ראו כתבה בידיעות אחרונות פורסם עי גלעד מורג 14/3/2020

אישום: שוטר הציע לנשים להצטרף ליחידה מסווגת ואנס אותן

יצחק זריהן מואשם ששיקר לבנות שהוא “בעל תפקיד בכיר ביחידה מסווגת”, שכנע אותן להתגייס אליה וקיים איתן יחסי מין כחלק מתנאי הקבלה. עורך דינו: “ייתכן שמדובר במעשה לא מוסרי בעליל, אך לא בטוח שפלילי”

לפי כתב האישום, השוטר הציג את עצמו בפני שש נשים כגבר לא נשוי וטען שהוא “בעל תפקיד בכיר ביחידה מסווגת”. הוא שכנע את הנשים “להתגייס” ליחידה, והבטיח להם בתמרוה שכר גבוה ולעיתים גם בית ורכב. הוא הסביר להן שבמסגרת עבודתן החדשה, הן יצטרכו לקיים קשרים רומנטיים עם עבריינים ולקיים עימם יחסי מין כדי לדלות מהם מידע. בנוסף, אמר זריהן לבנות – כולן מתלוננות בפרשה – כי הן יהיו תחת מעקב יום-יומי ושעליהן לדווח לו באופן קבוע על מקום הימצאן ומי נמצא בקרבתן.

 

כדי להתקבל, אמר השוטר לנשים שהן ייאלצו לעבור הליך הכשרה שיכלול קיום יחסי מין איתו “כדי לשפר את ביצועיהן, שמהווים תנאי הכרחי לקבלה ליחידה”. נטען שהוא השתלט על שגרת חייהן של חלק מהמתלוננות והטיל עליהן מורא, השפיל אותן וביזה אותן. כאמור, בחלק מהנשים הוא גם ביצע עבירות מין במרמה.

בכתב האישום צוין גם כי זריהן פנה בפייסבוק לכ-20 נשים נוספות והציע להן להצטרף ליחידה במטרה לקיים איתן יחסי מין.

 

עורך דינו זאב אלוני מסר בתגובה: “לא מדובר בתיק שבו נעשה שימוש בכוח. זה תיק עם שאלות עובדתיות ומשפטיות רבות. לא כל כך ברור איך אישה בגירה, וללא כל חיבה, תקיים מערכת יחסים אינטימית כזו ארוכה רק בשל אמונתה בנרטיב של הנאשם לשיטת המדינה. על כל פנים יש לקרוא לעומק את חומר הראיות ולבדוק את הסוגיות העולות. אפשרי מאוד שמדובר במעשה לא מוסרי בעליל, אך לא בטוח שפלילי”.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5694264,00.html

עד כמה מטורללות הנשים ששכבו איתו אפשר לקרוא כאן

 

פורסם ע”י ענת יורובסקי 8/3/2020

פרטים חדשים מחקירת השוטר הירושלמי החשוד שאנס חיילת

פרטים חדשים בפרשת יצחק זריהן – החשוד כי אנס חיילת כחלק מהליך מיון ליחידה מובחרת שהמציא. לבד מהתלונות החדשות, חקירתו חושפת כיצד, לפי החשד, התנהלה השיטה ומה עברו החיילות תמורת הזכות להתקבל ל’יחידה’. בנתיים הגישו תלונה 5 מתלוננות נוספות

פרשת השוטר החשוד באונס כחלק מהליכי מיון ליחידה מובחרת שכלל אינה קיימת – הולכת ומסתעפת. השבוע מתגלים פרטים חדשים מחקירתו של יצחק זריהן (46), שוטר יחידת המעברים החשוד באונס וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. נגד זריהן, שנעצר תחילה בחשד לאונס חיילת אחת, התלוננו בשבוע האחרון לפחות עוד חמש חיילות נוספות. מעצרו הוארך עד ליום שני עד אז צפויה מח”ש להגיש נגדו הצהרת תובע.
הבטחות על הנייר
החשד אותו חוקרת מח”ש בנוגע לאופן פעילותו של זריהן חמור במיוחד ולפיו, השוטר הבטיח לגייס את החיילות ליחידה סודית ומובחרת שככל אינה קיימת.
לטענתו, העבודה ביחידה המובחרת כוללת הוצאת מידע מגורמים שונים, כאשר הדרך להוצאת מידע זה הינו דרך קיום יחסי מין של הנשים עם אותן גורמים. על פי החשד, זריהן הבטיח לחיילות “לאמן אותן” לבצע את אותה הוצאת מידע, דרך זה שישכב איתן בעצמו. כך, האמינו החיילות כי הן לוקחות חלק ב”קורס הכשרה” אותו מעביר להן השוטר.
לדברי נציגת מח”ש בדיון הארכת מעצרו השבוע: “מי שאמון על הכשרת הבנות לפעולות האלה הוא החשוד עצמו. הוא ילמד אותן מין אוראלי וכמות בלתי מוסברת של אקטים מיניים, כאשר הוא רודה בהן אם הן נרדמות”. תיארה הנציגה את השיטה בה פעל לכאורה.
גיוס בשיטת הפירמידה
במח”ש ציינו כי זריהן חשוד בכך שהשתמש באותן חיילות שעבדו יחד עימו ביחידת המעברים, כדי לגייס דרכן נשים נוספות לנצל באופן הזה. “הוא עבד בשיטת הפירמידה: כאשר היו בנות שלא עמדו בסטנדרטים הוא הפך אותן למגייסות, וכל בחורה נוספת שהיו מביאות לו הוא היה אמור לשלם להן תמורת זה”.
עם חלק מהנשים, ניהל זריהן קשר ארוך, כאשר לטענת מח”ש, אותו קשר כלל יחסים של התעמרות, הונאה לאורך זמן, ו”שליטה אבסולוטית” שלו בנשים. לדברי נציגת מח”ש: “הדעת לא יכולה לקבל את התוכן ואת האופן בו החשוד התעמר בהן ודיבר אליהן… הוא כל הזמן רדה בהן על הניסיון המיני שלהן וגרם להן לחשוב שלכן לא יגייס אותן ליחידה. מדובר בהתעמרות מתוחכמת לאורך זמן”.
מין בחדרי מלון
לפני כשבוע וחצי הותר לפרסום שמו של זריהן. כזכור, חקירתו החלה לאחר שהוגשה נגדו תלונה על ידי חיילת ששירתה אף היא ביחידת המעברים, בשירות סדיר ובזמן האירועים הייתה כבת 19. החיילת הגישה את תלונתה רק בחודש האחרון, על אף שבמח”ש מעריכים כי המעשים נמשכו חודשים ארוכים. על פי החשד, זריהן שהכיר את מצוקותיה האישיות של החיילת הצעירה ואת המצב הכלכלי בו הייתה שרויה – הבטיח לגייס אותה ליחידה מובחרת במשטרה אותה כינה ‘יחידת הצללים’.
לדברי מח”ש: “כחלק ממבחני הקבלה לאותה יחידה היא הייתה צריכה לשכב איתו בבתי מלון מספר רב של פעמים, ולקיים עימו מספר רב של יחסי מין בכל מפגש”.
שיטת ההכשרה ל’יחידת הצללים’: לימוד מין אוראלי ‘אימון אישי’ – שוכב עימן בעצמו קיום יחסי מין בבתי מלון ביצוע מספר אקטים מיניים בכל פגישה אין להירדם ‘באמצע’ הפגישה קיום “שליטה אבסולוטית” בנשים מי שלא עומדת ב’סטנדרטים’ – הופכת למגייסת
(על פי החשדות של מח”ש)
וחוזר חלילה
עוד בתחילת חקירתו של זריהן הבהירו אנשי המחלקה לחקירות שוטרים כי ככל הנראה מדובר בדפוס פעולה חוזר. הכוונה היא כי קיימות אינדיקציות לכך שנשים נוספות נוצלו על ידי השוטר באופן הזה.
“אנחנו יודעים שיש נשים נוספות, כולן בעלות מאפיינים דומים”, טענה בדיון נציגת מח”ש. “יש לנו אינדיקציה לזה שהאיש רצידיביסט – הפעילויות שלו חוזרות על עצמן, זאת לא הפעם הראשונה”.
ואכן, מאז מעצרו, פנו במח”ש לנשים נוספות שעל פי החשד נפגעו מזריהן, וגבו את עדויותיהן של, כאמור, לפחות חמש נשים נוספות.
שופט בית משפט השלום בירושלים, אורן סילברמן, האריך השבוע את מעצרו של זריהן בשנית בחמישה ימים וציין: “החקירה התקדמה באופן משמעותי. התלונה המקורית קיבלה חיזוקים רבים”.
יחידת המעברים בה שירת זריהן הפועלת בין היתר בעוטף ירושלים, וכפופה למשטרת ישראל, אך מתגייסים אליה חיילים וחיילות בשירות סדיר.

 

הסנגור זאב אלוני גרם לו להודות וחטוף 51 חודש + 174,000 ש”ח

זריהן בסוף הודה ובכה ש”שגיסו רצח את אחותו וילדיהם”.

 

 

זאב אלוני ייצג שוטר ששכב עם 5 שנים שרצו להתגייס למשטרה ומכר אותו
זאב אלוני ייצג שוטר ששכב עם 5 שנים שרצו להתגייס למשטרה ומכר אותו

השופטים ליאורה ברודי, מיכל ברק-נבו ומיכאל תמיר אומרים, כי הם מאשרים את ההסדר משום שהוא “נשקל בכובד ראש על כל היבטיו, והוא פרי גישור ממושך ויסודי. בפרט לקחנו בחשבון את העובדה שטעם עיקרי להסדר הוא קושי ראייתי-משפטי, וכאשר זהו מצב הדברים – לבית המשפט אין את מלוא הכלים להעריך את מידת הוויתור שעשה כל צד בהגיעו להסדר הטיעון”. זריחן חויב לפצות את קורבנותיו ב-174,000 שקל. את המדינה עו”ד נטלי חגי, ואת זריחן – עו”ד זאב אלוני.

https://m.news1.co.il/Archive/001-D-446482-00.html?AfterBan=1

Views: 28

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *