EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הקלטה נדירה של דייני פ”ת “אנו לא מיישמים דין תורה. אנו מפעילים דינא דמלכותא. מה שאסתי חיות והפמיניסטיות רוצות זה מה אנחנו עושים”

דניאל אדרי דיין בן זנונים בעד מוות לגברים גרושים

אם לא די בכך שבתי הדין לא דנים על פי דין תורה מסתבר שהרבנות פנתה לגוגל וביקשה למחוק את הקישור מרשימת החיפוש כך שהכתבה שפרסמנו שכיכבה בחיפוש בגוגל בתוצאה הראשונה כעת נעלמה מהעמוד הראשון לכן אנו מתכבדים לפרסמה שוב.

האם בתי דין רבניים מיישמים דין תורה?  למרבה הפלא התשובה לכך היא לא!. רוב הדתיים בישראל באמת מאמינים שבתי דין רבניים בישראל פוסעים לאורה של תורת ישראל שהתגבשה במשך 2,500 שנים.

אבל לא ולא. הדין המיושם בבתי דין הרבניים הוא דין היודנראט של מדינת ישראל הפמיניסטית. אין קשר בין מה שאמרו המהר”ל והגר”א לפני 1,000 שנים לבין מה שדייני ישראל עושים בעבור בצע כסף.

הנה כמה אמירות שאחד מבני ישראל התמימים והנאיבים נאלץ לשמוע כאשר הגיע לבית דין רבני בפ”ת. האיש בן תורה, הכין פלפולים, משניות וגמרות כדי להוכיח שהוא מבין את דין התורה. אבל הרבנים אמרו לו את האמת:  אין שום קשר בין ה”דין” של בתי הדין הרבניים כיום לבין חוכמת ישראל מקדמת דנא.

ואלו הציטוטים
“אני מסביר לך שבעידן הזה היום במדינת ישראל והיה תקופות כאלה בגלות של עם ישראל, שאין כח, להביא את, להעמיד את הדת על תילה אין כוח וזה הזמן, אין אין דת על תילה ובית הדין, לא יכול, לעשות את הכל, לפי דין תורה, אתה מבין?”

“על פי דין תורה, אז אני מסביר לך, בית הדין היום אין לו שום משמעות, מבחינת דין תורה אין לו עצמאות”.
“אני מסביר לך אם אתה מחפש דין תורה כשמו וכהגדרתו אין לנו את ההכרעה הזו כי אנחנו לא במלחמה עם בג”צ ולא במלחמה עם ערכאות אחרות”.
“אז אתה צריך להבין שאנחנו עדין יכולים לחגוג את העצמאות אבל לא את העצמאות בדת”
“אתה צריך להבין שבית הדין הרבני מכוח החוק ומכח הבגצ בשערי ירושלים זה לא דין הרבני שאתה חושב. זה לא זה אני רוצה פשוט שתבין, אז אני מסביר לך מה השתנה. אם בית הדין היה מבין, שיש לו עצמאות ומה שהוא יחליט זה קבילת ואין ערכה שתבטל את זה בית הדין היה מחליט ככה”.

 

 

 

הודאת הדיינים ביישום דינא דמלכותא ולא דין היהדות

נסביר:  מדינת ישראל וכל רשויותיה שבויה בידיה של שדולת הנשים, אג’נדות של שנאת הגבר וריסוקו, אג’נדות של העברת רכוש מגברים לנשים כדי “לפצות לכאורה על הבלתי ניתן לפיצוי בגין חטא קדמון ככל שהיה, על דורות של ניצול נשים ע”י הפטריארכיה (מומצאת). הדין החילוני הפמיניסטי הזה נקרא על פי היהדות, דינא דמלכותא – כלומר כלל ביהדות בגולה לפיו בתי הדין נכנעים ומשפילים עצמם בפני דין המדינה המארחת, על מנת שלא לעורר אנטגוניזם ע”י השליטים של המדינות המארחות, ממרוקו ועד פולין, מערבות הוולגה ועד נחיל החדקל.

בתמונה:  דניאל אדרי דיין מחיפה אולי הכי מפורסם מכל דייני ישראל. ידוע כספק פרנסה לחברה קדישא בשל גופות הגברים שעברו תחתיו ובחרו כמוצא אחרון להתאבד. ממלא בתי קברות בגופות של גברים יהודיים מתאבדים ומקבל אורגזמה על כל ידיעה שעוד גבר התאבד בגללו. למעשה היטלר היה יותר רחום וחנון ממנו וגירש ובלית ברירה חיסל. למי שלא הבין לגרום לאדם להתאבד זו שיא האכזריות.

 

דניאל אדרי דיין בן זנונים בעד מוות לגברים גרושים
דניאל אדרי דיין בן זנונים בעד מוות לגברים גרושים

עכשיו אותה דינא דמלכותא מתרחשת בבתי דין הרבניים. מכיוון שהשליט הוא ממשלת ישראל המדינה החילונית שאותה הקימה התנועה הציונית והיא זו שמחזיקה את השליטה בסיר הבשר  הישראלי – כלומר את תקציב המשכורות של הדיינים והפנסיות, כך למעשה הדיינים משפילים עצמם בפני דינא דמלכותא של מדינת ישראל החילונית פמיניסטית. פעם אחת בכיפוף הדת היהודית לדת הישראלית ופעם שניה בלקיחת משכורת ומכירת הערכים שהיו להם ואת נפשם לשטן.

אז מה שמענו פה?   

מקבץ התבטאויות אלו מאפשר לנו הצצה לתוך העולם האפל, מסך הברזל והדלתיים הסגורות של בתי הדין הרבניים והרבנות הראשית.  כעת למזלכם אנחנו שופכים אור על התנהלותם.  ניתן לכנות זאת התנהלות עבריינית במרמה ולו מהסיבה שהציבור התמים והנאיבי (במיוחד הדתיים וחובשי הכיפה) בבואו לבתי הדין סבור כי מדובר בדין תורה ומקבל עליו בהכנעה את ההחלטות משל היו דברי אלוהים חיים.

למעשה מדובר בכלל בדינא דמלכותא – אג’נדה פמיניסטית רדיקאלית מבית היוצר הפמיניסטי, המבוסס על פי תורת המגדר והגזע והפתרון הסופי (לזכרים יהודים בעיקר) שאותו מדינת ישראל ירשה מגרמניה מלפני כ 80 שנה לערך.

למה הדיינים מתכופפים בפני האג’נדה הפמיניסטית של העליון?

לא כל יום אנחנו מצליחים לקבל עדות מהמתרחש בין כותלי בתי המשפט ובתי הדין מאחר ואלו עסוקים בהסתרה וטיוח פשעי החיסול הסופי נגד גברים גרושים אותם הם מבצעים כנגד בני העם היהודי הזכרים. למה הדיינים עושים זאת? כי הם מפחדים לאבד את הפרנסה שלהם כדיינים.

למי שלא מצוי בנושאים אלו נסביר כי כשפרצה מדינת ישראל ניתנה לרבנות סמכות לדון בכל הקשור בנושאי דת ו”מעמד אישי”. עם השנים הבג”צ האתאיסטי ציוני של מדינת ישראל החילונית החל לכרסם אט אט במעמדם ובסמכויותיהם כך שכיום הם יכולים לעסוק באופן מצומצם וחלקי בנושאים כגון גירושין ונישואין כשרות וברית מילה.

בנוגע לסוגיות העוסקות במעמד האישי הרי כי כיום סמכותם מותנת בכך ששני בני הזוג מסכימים לקבל את סמכותו של בית הדין הרבני. וגם אז אחרי כל הדיונים הללו ניתן לערער כנגדו לסמכות העליונה של המנהיג/ה העליון של בית המשפט העליון / בג”צ אשר עדין נתונה הסמכות הסופית. ערכאה חילונית זו הינה אנטי דתית ואנטי יהודית. הם אוחזי בשני כובעים בית משפט עליון או בכובעם השני השני כבג”ץ (הם מכנים את עצמם גם כבית משפט גבוה לצדק אבל צדק אין שם). כך נותרו בתי הדין הרבניים כיום כמעט חסרי פרנסה ותעסוקה די אימפוטנטים מתוסכלים צבועים והכי גרוע יודנראט המשתפים פעולה עם שונאי ישראל המוכרים את אחיהם בלחם ונזיד עדשים.

בצבא מסבירים לחיילים חדשים שמה שלא נכנס דרך הראש נכנס דרך הרגליים (קד”ר – קידום דרך רגליים).  במקרה זה של הרבנות הישראלית בג”צ פעל נגדם בדיוק באותה השיטה במשך שנים רבות וטרטר אותם בביטול החלטות ופסקי דין שלהם עד שיצאה נשמתם כך הם הצליחו לגרום למי שאמורים לשפוט על פי דין יהודי להפוך לעוד שלוחה אתיאיסטית של בתי המשפט למשפחה ושדולות הנשים הפרוגרסיביות – אבל בהבדל של נראות בגרסת גלימות שחורות, כיפות וזקנים המתחזים ליהודים שומרי תורה ומצוות ובכך מחללים שם שמיים ברבים. כך המציאה הרבנות הישראלית את עצמה מחדש ואת התורה מחדש בגרסה פמיניסטית מעוותת המושתת על תורת הגזע (והמגדר).

התאווה לכסף והמשכורות של דייני ישראל

 

העובדה הפשוטה היא כי התאווה לכסף ולביטחון כלכלי הצליחה לעוור את מי שהיו אמורים להיות האורים והתומים של היהדות שעל פיהם ישק העם וכפי שכתוב בתורה “כי השוחד יעוור עיני חכמים ויסלף דברי צדיקים”.

ובכן מהו השוחד? השוחד הוא מעמד של שופט עם משכורת ופנסיה שמנה במיוחד וחסינות ללא גבולות. על זה הדיינים שומרים ונשארים בתפקידם למרות חילול שם ה’ ובשביל זה הם מוכנים לנתק אבות מילדיהם, לגזול את כל רכושו של הגברים ולהשליך אבות לרחובות לבתי הכלא ואף לבתי קברות במידת הצורך.

כל המערכת האדירה עליה יושבים בתי הדין הרבניים והתקציבים האדירים כוללת גם מחלקה מיוחדת שעובדת בצמוד עם שירות הבטחון הכללי והמוסד באיתור גברים סוררים שמעיזים להמרות את פסקי הדין שלהם. בין אם הם אזרחים ישראלים בין אם הם אזרחים שעזבו את המדינה הטובעת ובין אם הם אזרחים של מדינות זרות.  הדוגמא הבולטת ביותר היא ללא ספק כפיית גיטין באלימות קיצונית ובעינויים קשים של אלו שבטעות הגיעו לישראל לביקור או חלילה אזרחי הממלכה. כך נוצר מצב אבסורדי שדווקא מי שמספק את הגיטין הפסולים הם לא בית המשפט החולני של מדינת ישראל אלא דווקא הרבנות הראשית לסדום. גיטין פסולים מכונים ביהדות “גט מעושה” והשיטות להשיגו לא היו מביישות משטרים אפלים כגון סטאלין, לנין, היטלר מיודענו כמובן..

יהודה ישעיהו גליק, אליהו דוד רוזנטל ובנימין לסרי מודים שהדין החל עליהם הוא הדין האנגלי (שאומץ על ידי ישראל) ולא דין תורה

בדיון שנערך בבית הדין הרבני בפני ההרכב א, בבית הדין הרבני בפתח תקווה  הדיינים יהודה ישעיהו גליק, אליהו דוד רוזנטל ובנימין לסרי הודה ראש ההרכב כי בית הדין הרבני לא דן על פי דין תורה וזאת מאחר והם חוששים מהמולך קרי אסתר חיות וכנופיית המשפט.

ייהרג ובל יעבור הוא דין הנאמר בעניינן של מצוות העומדות על פי ההלכה מעל פיקוח נפש. ככלל, דין זה נאמר לגבי שלוש מצוות לא תעשה, שהן: לא תרצח, איסור עריות ואיסור עבודה זרה. משמעות ההוראה היא שגם אם הימנעות ממעבר על אחת ממצוות אלו מסכנת את חייו של היהודי, או אף תביא בוודאות למותו – עליו למסור עצמו להריגה ולא לעבור עליהן.

הרבנות בישראל בשנות מלכותה הצליחו לייצר כמות ממזרים בישראל כפי שלא היו מעולם לעם היהודי מאז היוסדו. כך שהסיכויים היום שאח ואחות יתחתנו בלי לדעת הינה סבירה בהחלט למרות שזהו האיסור החמור ביותר.

מבחינת הרבנות הישראלית הם לא רואים בגברים הבאים בשעריהם כבני אדם לכן אין לחיי המתדיינים כל ערך בעינהם. זו הסיבה מדוע כאשר הדיינים גוזרים את דינו של הגבר לחיי עוני מרוד והרחקה מילדיו הם אינם רואים בכך פיקוח נפש עליו הם האחראים.

מה שלא הצליחו לעשות לעם היהודי בגולה הצליחה המדינה הציונית חילונית להרוס ב 73 שנות קיומה. זו אינה מדינה יהודית אלא מדינה גרמנית עם אוסף יודנראט היושבים בדין.  אלו לא באמת דיינים.  אלו נבלות המרפדות עצמן ומשפחותיהן בחיי עושר ובתחושת מכובדות, בשעה שאלו שולחים את “אחיהם” הגברים הזכרים היהודיים אל מותם.

ומילה אחרונה לסיום הרבנים האלו לא חושבים על טובת הנשים או הילדים בפסיקתם אלא בהבטחת ההכנסה שלהם עד ליום מותם עם פנסיה תקציבית שמנה ומרפדת.

Views: 25

6 Comments

  1. תנחומי לכל האבות הגרושים שסבלו ונותקו מילדיהם, אני מקווה בשבילם שיצליחו להגר למדינה מתקדמת יותר ,לטובתם. לאילו שנגזר גורלם להישאר, אני מקווה שסבלם יופסק עם הכנסת הנשק הגרעיני לאיזור ע”י אירן ורוסיה. סבי וסבתי האמינו שהמקום שקורא לעצמו “מדינת ישראל” הוא ארץ מולדת וכך חונכתי. עת התגרשתי ועברתי שואה וסלקציה- התגרשתי מהגוף שקורא לעצמו “מדינת ישראל” שאף טרח לשלוח לי אות השירות ללוחמים ברצועת הביטחון בלבנון לפני שנה. האות נזרק לפח הזבל, עם קבלתו. הם שלחו אותו למי שהייתי פעם פעם – היום הוא מת.

  2. מה חדש? אי אפשר לשתף את הפוסט שכן הוא פורסם בחו”ל ובארץ אם בן השפטוטה דרך מערכת הנוכלים שהשתלטה על המדינה יתבע לשון הרע הרי שמי ששיתף אכל אותה למרות שהכל אמת..הם לא יאפשרו שום דיון הוכחות ועדויות..כל גבר שנותק מבנו הץבמדינה היהודית היה מעדיף לגדל את ילדיו במשטר אנטישמי מאשר אצל יהודים עם תרבות היטלראית שבה הוא מתאבד מיאוש..נמתין בסבלנות לחילופי שילטון או לפצצה האירנית כפי שאומרת עדנה.

  3. לאחר גירושי הפכתי מסורתי עם נטייה חזקה לדת לאתאיסט. חשיפת האמת כואבת למערכת, היא מרחיקה אנשים מהמדינה , מהדת, מעולם של ערכים שהאמינו בו ותגלה עת שהתגרשו כמקסם שווא.

    זה לדעתי הלא מלומדת, מסביר את הנסיונות הלא סבירים להוריד את האתר, להתעלל הפעילים אבות גרושים.

    יש כאן נסיון הסתרה מערכתי של שואת אבות גרושים בכל מחיר ובכל אמצעי, כי הידיעה והפנמה של שאר האוכלוסייה ובעיקר הגברים – תביא למעשה להרס המבנה החברתי הקיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *