EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הקלטות מבית הבושת של עידית בן דב ג’וליאן: השופטת התלוננה על אבא במשטרה ומסרבת לפסול את עצמה בעודה צורחת ומשתוללת. הגרושה זיוה מלמד צוהלת…

עידית בן דב ג'וליאן כלבת השטן ציצים וכוס מקבלים שירות ויאייפי

יש שופטים עם לב של אבן. יש אבנים עם לב אדם.

אנו שמחים להציג בפניכם הקלטה של דיון אצל שופטת המשפחה עידית בן דב ג’וליאן, יולי 2022. ההקלטה הינה דוגמא מצוינת המדגימה כיצד נראה ונשמע כל דיון בבית המשפט למשפחה במיוחד כאשר הגבר אינו מיוצג. אגב את האישה יכול לייצג באותה המידה המנקה של בית המשפט והיא תקצור הצלחה מסחררת ולגבר לא יעזור גם עורך הדין המוצלח ביותר בארץ למעט עורכי דין שמשחדים שופטים בכסף ויש כאלו לא מעט.

הנושא בהקלטה נדירה זו הוא ניסיונות השופטת לשדוד את הגבר ולהעביר לאישה רכוש שלא מגיע לה רק בגלל שלאישה יש כוס וציצים.  בדיון ניתן להיחשף לראשונה כיצד מתנהל דיון בבית המשפט למשפחה שהינו מוטה באופן חד צדדי לטובת הנשים ונגד גברים. לזכותה של השופטת נאמר שהיא זו שכרתה לעצמה את הבור בכך שהיא זו שהזמינה את הקלטת הדיון בתקווה שהפרובוקציות שהיא עושה כנגד האב יגרמו לו למעוד בלשונו ומשם דרכו לכלא הייתה קצרה.

אך רצה אלוהים והפך את קללתה לברכה והיא זו שהפילה את עצמה בפח. בהקלטה גם נשמעת השופטת מאיימת על האב שלא יפרסם את הנאמר בדיון והקריאה לו שאם יפרסם הוא עלול להתמודד עם אישום הנושא בחובו שישה חודשי מאסר! מיותר לציין כי כל הנאמר בדיון אינו ראוי לצו איסור פרסום וזו בדיוק הסיבה מדוע נתנו לבית המשפט למשפחה איסור פרסום אוטומטי כדי שפשעים אלו לעולם לא יחשפו.

זו בדיוק הסיבה מדוע עדנה קרנבל כה גאה בהצלחותיה לפתוח לשופטות ישראל את הרגליים ולחשוף את ערוותן המצחינה. היטלר בטח מתמוגג בקברו. אחרי הכל מדינת ישראל היא ההוכחה לכך שניצול שואה הופך לימים למחולל שואה.

בהקלטה תשמעו כיצד מגיע הנתבע, האב הגיע כשהוא חולה לדיון כאשר בקשה שהגיש בבוקר הדיון לא זכתה למענה של השופטת. האבא הגיע עם בת זוגו כדי שתטפל בו (תסיע הלוך ושוב ותהיה לצידו מאחר והאינו חש בטוב). השופטת זרקה אותה מן האולם אבל השאירה מאבטח שישמע את הדיון ושישמור עליה מפני האב הלא אלים. מה ההיגיון למנוע מבת זוגו של האבא להיות בדיון מאחר ומדובר בדלתיים סגורות אך להשאיר מאבטח לשמוע את אותו הדיון לאלוהים פתרונים.

אם לא די בכך אם השופטת כה מפחדת מהאב מדוע אינה פוסלת את עצמה מלדון בתיק? ,התשובה לכך מאחר והיא לא באמת מפחדת מהאב אלא משתמשת במאבטח כתירוץ לתלונת השווא שהגישה במשטרה כנגד האב. מה שלא מפריע לשוחטת להתעמר באב זה בסגנון שמזכיר את פשעי הנאצים.

ראו כתבה קודמת כיצד זכה האב הזה בפיצוי מהמדינה בשל תלונת השווא של השופטת והתנהגות השופטים. אמנם השופט סירב לשמוע עדויות כנגד השופטת המושחתת הזו אבל הסכים לשפות את האב בפיצוי כספי בשל המעשים הנפשעים של השוטרים 1

האב הנתבע מנסה להקריא את בקשת הפסילה שלו כנגד “השופטת” עידית בן דב ג’וליאן מספר פעמים אך היא שוב ושוב קוטעת אותו ולא מאפשרת לו לטעון.

השופטת התלוננה במשטרה ומסרבת לפסול עצמה 

קדם לדיון תלונה של השופטת עידית בן דב ג’וליאן אשר רצה לה והתלוננה במשטרה כנגד הנתבע כי הוא מאיים עליה ובעקבות כך הנתבע נעצר ונחקר (ושוחרר מחוסר אשמה) ולמרות זאת “השופטת” מסרבת לפסול את עצמה.

כל מי שמקשיב לדיון צריך לדעת שהוא לא היחיד שמרגיש שהשופטים והשופטות בבתי “המשפט” למשפחה עושים נגדנו הצגה שכאילו אנו נמצאים בהליך לגיטימי והוגן….   האמת היא שבבתי “המשפט” למשפחה בישראל המשחק מכור.  הכוס תמיד מנצח.  אם אין לך כוס הפסדת לפני שהתחלת.

מה ההבדל בין פמינאציזם לנאציזם על פי עידית בן דב ג’וליאן?

שופטות המשפחה הישראליות נותנות פייט נהדר ל”בתי המשפט” של הרייך השלישי” שהקים אדולף בגרמניה הנאצית של שנות ה 30.  אין הרבה הבדל.  ההשראה בישראל ברורה.  בתי “משפט” ישראלים אלו מחזיקים באג’נדה ברורה הדוגלת בחיסולו של הזכר היהודי והכחדתו והכל בדיוק על פי עקרונות תורת הגזע הנאצית.

רק כדי להחליק לכם את האג’נדה בגרון החונטה הישראלית הפמינאצית שינתה את שמה ל”תורת המגדר” או “פמיניזם”, ואת התהליך בבתי משפט של הכנסת הגבר לתנור עולה באש…. הישראלים עושים במדרג ארוך ואיטי על פי תאוריית בישול צפרדעים במים חמים שפיתחו הצרפתים.

בתמונה:  גרסה פמיניסטית מודרנית של השופטת עידית בן דב ג’וליאן בחלומות הפרועים שלה הייתה נראית ככה אבל במציאות היא נראית אלוהית כך שאין לה לא גוף ולא דמות גוף ומסתבר שאף לא נשמה.

עידית בן דב ג'וליאן הפנטזיה שלה לשפץ את הבודי ככה
עידית בן דב ג’וליאן הפנטזיה שלה לשפץ את הבודי.

הקרדיט לכתבה מגיע לשכת עורכי הדין שסייעה לנו לקבל את הקלטת הדיון וזאת לאחר שהם הקשיבו לה וגילו כי הגיעו מים עד גועל נפש. עדנה מצרה על כך שאנו לא יכולים לתת את הקרדיט המלא לצדיקים בסדום שסייעו.

הנה ההקלטה לשיפוטכם כיצד “שופטת” ישראלית מתעללת באב לא מיוצג במשך, שעה ורבע.

ומה עשתה הגרושה המתלהמת זיוה מלמד???

זיווה קיבלה זיבה.  היא הפעילה את עו”ד אביחי בן דוד להגיש בקשה שקרית לשופטת בה היא כותבת שבעלה לשעבר הוא זה שהעלה את הסרטון ליוטיוב ודורשת צו שיפוטי להסרת הסרטון.

זיוה מלמד גרושה מהגיהנום

אלא שאין בצילומי המסך של זיוה מלמד כל ראיה שהגרוש אמיר מלמד העלה את הסרטון.  להיפך, חשבון היוטיוב הוא של עדנה קרנבל, ולכן מדובר בבקשה שקרית מן היסוד.

אבל כאשר עו”ד מייצג אישה, בבית משפט ישראלי סדומאי, מותר הכל, גם לשקר…..

אביחי בן דוד פסיכופט סוגד וגינה שמגיש בשם נשים בקשות שקריות בעליל
אביחי בן דוד פסיכופט סוגד וגינה שמגיש בשם נשים בקשות שקריות בעליל
בקשה של זיוה מלמד להסיר סרטון יוטיוב

ממ

Views: 213

14 Comments

  1. אמיר אתה חבר שלי אבל אתה היית צריך לקחת כדור נגד טפשות ולא נגד חום
    מה פתאום אתה אומר לשופטת תתביישי לך ומתפרץ כל רגע לדיבור שלה.
    אתה היית צריך לחקור את התובעת ולא כל רגע לשאול את בית המשפט שאלות והסברים
    יש כללים במשפט ,ככה זה שרוצים לחסוך עו”ד
    אם אני השופט הייתי עוצר אותך ומגיש תלונה עליך על הדיבור שלך כלפי בית המשפט
    אתה לא נותן צאנס לשופט לשפוט משפט צדק אתה מכריח אותו לפעול נגדך ,משפט זה לא דו שיח בינך לבין השופטת ,שאתה שואל שאלות והיא עונה
    חשבתי שיש לך יותר שכל ולמדת משהו מכל השנים שאתה תובע ונתבע
    מרוב חיפוש חוקים איבדת את הרעיון שלשמו הגעת לשם
    בהצלחה

  2. איך מגישים תלונה נגד שופטת עכשיו ברצינות ?
    אם מישהו יכול לתת טיפ
    מתחילים לכתוב תלונה עליה .

  3. כבר ב 2016 קבע הנציב ריבלין שאסור לשופט לבצע פעולות שיטור. יש להתלונן על כך לנתל”ש. בכל אופן, מההקלטה עולה שמלמד עצמו עושה פרובוקציות וכך גם ב”כ האישה. מלמד כל הזמן משסע את דברי השופטת, אני כבר הייתי מתרה בו.

  4. דליה,גם אני אצלה,צרי איתי קשר אמיר אש במסנגר.

  5. דליה,גם אני אצלה,צרי איתי קשר אמיר אש במסנגר.

  6. זה מה שקורה שכל לא יוצלח הופך לשופט.
    אם היא היתה מצליחה כעו”ד, לא היתה לה סיבה להתמנות לשיפוט.
    כבר אמרו לפניי את המשפט: כוח נוטה להשחית, כוח מוחלט משחית לחלוטין.
    והמערכת? כמובן שמגנה על עובדיה, ובכך מאפשרת לעוולות להמשיך ולהתרחש.
    איבדנו כל צלם אנוש. צריך לפרק הכל ולהרכיב מחדש.

  7. איזו שופטת בהמה! הזייה שהיא שופטת. תעודת עניות למערכת המשפט שיש כאתה שופטות. אמן שופטת כמוה תטפל בבני משפחתה. בבנים שלה. בילדים שלה. בהמה גסה!

  8. אמת לאמיתה הנ”ל לא מתפקדת כמישהי שיודעת משהו
    עוד מעט נגיש נגדה תלונה כי גם אנחנו אצלה ואני אישה דרך אגב
    מה שהולך שם לא מתיישב עם הגיון בריא של ילד בן 5
    נתראה בתלונה אצל נציב השופטים
    מישהו יודע מה עושים איתה אנחנו באמצע משפט ארוך

  9. לדעתי הלא מלומדת זוהי חשיפה מזעזעת ונדירה של האתר שצריכה להגיע לידיעת הציבור הרחב. אני לא משפטן ומגיב לאחר זעזוע אישי משמיעת הדברים בהקלטה.

  10. חבל שתוכן כל כך חשוב וסנסציוני, בבחינת רעידת אדמה של ממש, מושחת לריק, בשל שפה לא הולמת. אפשר להעביר את המסר, בצורה יבשה או עם ביקורת, אבל די עם השימוש בנאציזם. גם אם יש אכזריות וכנראה שיש, זוהי לא נאציזם וגם השימוש בציצי, פות, זונה, תחת וכו’ רק גורע מהתוכן. תיקי אפי נווה הם מבחינתי רעידת אדמה, שכנראה דורשת באמת d9, במערכת המשפט.

    תגובת מערכת:
    בתי משפט בישראל מתנהלים כיום בדיוק כמו בתי זונות ולכן השפה מותאמת לז’רגון המקצועי ולמעשים של האובייקטים של הכתבות.
    כשהצדק האמת והכבוד יחזרו אנו נשמח להגיש את התוכן שהוגש לנו ובשפה הולמת ומכובדת.
    הבט או הביטי בעצמך, קוראת יקר/ה. אפילו לתת שם אמיתי אתה רועד מפחד…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *