EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הרצח של עו”ס מיכל סלה אלירן מלול מעיד: התנהגה כמו כלבה ארורה, השפילה ודקרה אותו. זה לא היה בגלל אובססיביות אלא בגלל שאיימה לנצל מעמדה כעו”ס לנתק אותו מביתו וקינטרה

פרשת מיכל סלה עכשיו בכותרות כי הרוצח אלירן מלול מעיד בבית המשפט.  כאשר עו”ס מיכל סלה נרצחה התמלאו כותרות העיתונים בסיפורים הרגילים שהוא גבר אלים ואובססיבי שרצח אותה כי רצתה לעזוב אותו.  כתבו עליה שהיא היתה מלאך שלא יכולה לפגוע בזבוב.  התיאוריה הפמיניסטית הזו שכל הגברים “אובססיביים” ורוצחים נשים שרוצות לעזוב אותן היא כל כך דבילית ותינוקית…..  אפשר לחשוב מה היה למיכל סלע שאין לנשים אחרות?  היה לה כוס וציצים ואת זה אפשר למצוא בכל חור.  לכן אין כל סיבה להיות אובססיסיבי כלפיה. 

אלירן מלול רצח את אשתו בגלל שהיא השפילה אותו ודקרה אותו

גם הטענה שהיתה מלאך שלא פוגע בזבוב קורסת.  מסתבר שהייתה נחש בדמות אישה.  שטן שאף אחד לא יסכים לדור בכפיפה אחת איתה.  מה אפשר לצפות מעובדת סוציאלית????  כולן כלבות ארורות ללא יוצאת מהכלל….  מסתבר שהנרצחת דקרה אותו!!!!   בל נשכח שהנרצחת היתה עובדת סוציאלית.  נשים אלו חושבות שהן אלוהים כי הן מגיעות לבתי משפט והשופטים מקבלים את כל השטויות והשקרים שלהן כמו חותמת גומי.  זה מפתח אצלן תחושה של עליונות ותחושה ש”מגיע לי” כי “אני עובדת סוציאלית”.  אין ספק שככה היא התנהגה כלפי בעלה כאשר איימה עליו שלא יראה את הבת שלו.  הוא ידע שכעובדת סוציאלית היא אכן יכולה לנתק את הבת שלו ממנו, ושכל המערכת תעמוד לימינה ותגבה אותה.  הוא ידע שלא יהיה לו שום סיכוי במשפט הגירושין כאשר בדרך כלל כולם נוטים למען האישה, ואם האישה היא עובדת סוציאלית אז בכלל לגבר אין שום סיכוי למשפט צדק.  

מיכל סלה היתה עובדת סוציאלית שפספסה סימנים מקדימים והתגרתה בגורלה

הידיעה הזו שזה מה שיקרה בגירושין, שלגבר אין סיכוי כי כל המערכת היא פמיניסטית ונגד הגבר, זה מחרפן גברים ומביא אותם לג’ננה.  וכך כל אותן פעילות פמיניסטיות כמו אחותה של הנרצחת לילי בן עמי שמפיצות הסתה נגד גברים ורוצות רק להחמיר את הטיפול והחקיקה נגד גברים שנשים מתלוננות עליהן, רק גורמות לטריגר הרצח הבא.  אין ספק פעילותה של האחות לילי בן עמי בזירה הפמיניסטית, כאשר אלירן מלול יודע שאשתו היא אחות של פעילה פמיניסטית בכירה, החריפה את הג’ננה שהוא חטף.  ככה זה כשמביאים גברים למבוי סתום.  משהו מתפוצץ.  לפעמים הגבר בוחר להתאבד, ובמקרים נדירים הוא מעדיף לחסל את מקור הצרה – במקרה זה את העו”ס מיכל סלה. 

מכיוון שמיכל סלה היתה עובדת סוציאלית אין לנו שום בעיה לומר שטוב שפטרנו.  פחות קרציה בעולם. נקווה רק שמצאו לה קבר ההולם את מעמדה כעובדת סוציאלית…… 

אלירן מלול

הכיצד עובדת סוציאלית מיכל סלה  פיספסה סימנים מקדימים, התרשמויות ואינטואיציות????

על פי הקלישאות הפמיניסטיות אישה לא נרצחת סתם בלי סימנים מקדימים. בפרופסיה של העובדות הסוציאליות מלמדים אותן שהן מומחיות לסימנים מקדימים, שבעזרת ה”מקצוע” שלהן הן יכולות לנבא את העתיד ולקבוע למשל מיהו ההורה המיטיב, מי האבא הלא ראוי, מי האמא המזניחה שצריך להוציא ממנה את הילדים….  כל מקצוע העבודה הסוציאלית מבוסס על תסקירים בהם העו”ס כותבת “התרשמתי ש..”, “על סמך אינטואיציה מקצועית…” וכו’ וכו’.  כשהן באות לשופטים ההתרשמויות והאינטואיציות הללו הופכות לאמת לאמיתה, והשופט הופך חותמת גומי של ההתרשמויות והאינטואיציות….. 

הנה עוד דוגמא שהעובדות הסוציאלית עם יכולות הניבוי המהוללות שלהן, (4 שנים במכללה לעבודה סוציאלית….) לא מצליחות לנבא כלום ושום דבר בחיים האישיים שלהן.  אז למה המדינה ממשיכה לתת להן לכתוב תסקירים על הורים אחרים ולנבא סימנים מקדימים (שלא קיימים) ולהכריע גורלות על סמך אינוטואיציות והתרשמויות?????  מיכל סלה היתה עובדת סוציאלית וההתרשמות שלה והאינטואיציות האישיות שלה בחיים שלה, היו שוות לתחת….. 

הרצח והזעזוע: מה הוביל את אלירן מלול הנאשם שרצח את אשתו ב-11 דקירות סכין לביצוע המעשה ?

 

אלירן מלול שנאשם ברצח אשתו מיכל: “היא השפילה אותי, לא היו לה רחמים”

מלול שנאשם ברצח של מיכל סלה ז”ל מעיד לראשונה בביהמ”ש • הוא אמר בעדות שמיכל דקרה אותו.

אלירן מלול רצח את אשתו בגלל שהיא השפילה אותו ודקרה אותו.  הרצח והזעזוע: מה הוביל את אלירן מלול הנאשם שרצח את אשתו ב-11 דקירות סכין לביצוע המעשה ?

מלול עלה לדוכן העדים וחזר על הטענה של עורכי דינו כי הוא הקורבן בפרשה. “בטלפון הנייד שלי, לא היה לי מה להסתיר, היא (מיכל) ראתה אישה נאה, אז מיכל אמרה לי שאני לא הולך לשם יותר. היא ראתה שאני מקבל ביטחון, היא אמרה לי שלא אראה את הילדה שלי, שנתגרש”…. 

אלירן טען שמיכל העובדת הסוציאלית השפילה אותו בכל הזדמנות: “כשאמרתי למיכל – ‘תודה אשתי’ בקידוש, היא צעקה עליי ‘אל תקרא לי אשתי’ לא הייתה לה בושה או רחמים”. הוא גם טען כי משפחתה של אשתו התנכלה לו, בשל עבודתו. “הייתי מאושר כשעבדתי בחינוך, הלב שלי היה רחב והצלחתי לעשות הכול”, העיד. “אבל במשפחת סלה לא אהבו את זה, לא היה מספיק פרנסה, אבא שלה אמר ‘מה, היית בצבא? לא היית קצין'”.

גרסת אלירן מלול ליום שבו לפי האישום אירע הרצח של אשתו העובדת הסוציאלית 

בעדותו המשיך מלול וסיפר על יום התקרית שהסתיים במוות: “חזרתי הביתה לבית מבולגן, לקחתי את הילדה למקלחת, היא הרגישה מצוין במים. אבל מיכל באה ואמרה לי לנקות את הבית. מיכל התעללה בי ודחפה אותי, פשוט לא התייחסתי. אחר הצוהריים, ראיתי את היומן וראיתי שיש לי משהו לעשות, היא אמרה – אתה לא לוקח את האוטו, הצעתי לקחת אותה, אבל היא התחילה לתת לי מכות, זה היה רע”.

“היא מצאה דף בסלון שבו כתבתי פרטי פגישה עם איזה פגישה”, הוסיף. “היא ראתה את זה והתעצבנה, שאלתי אותה ‘די, כמה אני יכול לסבול?’, והיא אמרה לי: ‘אתה כלום, אתה כלום. היא דקרה אותי עם סכין בגב כמה פעמים. הגוף שלי קיבל צמרמורות, היה לי קר, לא יודע איך להסביר. באחת הדקירות שלה, הסכין נשאר תקוע לי בגוף”.

‎”הלכנו למקלחת ואמרתי לה ‘אני מתעלף, תתקשרי למד”א’. היא אמרה ‘מגיע לך, מגיע לך, אתה לא רצוי בחיים’, אמרתי לה שתביא מים, שתוציא את הסכין. ירד (לי) מלא מלא דם. היא עטפה אותי בסדין; שתיתי אלכוהול והתחלתי להתעלף, כשהתעוררתי – היא אמרה לי ‘מגיע לך’. שתיתי ושתיתי. התעלפתי והתעוררתי וראיתי את כל הבית עם דם; מיכל מתה על הרצפה‎… זה כל כך עצוב ונורא; אני שואל את עצמי למה לא הרמתי עליה יד והיינו מתגרשים ולא הייתי מגיע למשבצת הנוראית הזו”‎.

לטענת הפרקליטות מלול שקינא לאשתו מיכל סלה וניסה להרחיק אותה מחברות ומכרים מהעבר, דקר אותה למוות בזמן שבתם בת השמונה חודשים היתה בחדר סמוך.   מכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז ירושלים (שלישי, 12.11) לבית המשפט המחוזי בעיר מייחס לאלירן מלול (34) רצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה, בביתם במוצא לפני כחודש.

מכתב האישום עולה כי מלול רצח באכזריות בלתי נתפסת את רעייתו – הוא דקר אותה 11 פעמים ולא התרגש מתחינותיה גם בזמן שגססה. כל האירוע המזוויע התרחש בזמן שבתם המשותפת בת השמונה חודשים נמצאת בחדרה. בהמשך מלול פגע בעצמו באורח קשה. לאחר שדקר למוות את בת זוגו, ובחלוף שעות ארוכות ממועד הרצח, הלך עם בתם לאחת השכנות, שהזעיקה עזרה.

הגרסה של הפרקליטות

לפי כתב האישום, ב-3 באוקטובר סמוך לשעה 01:20 תקף מלול את אשתו בעת שהיתה בחדרה של בתם ופצע אותה בראשה, לאחר שבאותו הערב השתתפה בסדנת העצמה נשית. מכתב האישום עולה כי לאחר מכן הצטייד בסכין מטבח, גרר את אשתו מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, ושם דקר אותה 11 פעמים בראשה, בפניה, בצווארה, בחזה ובבטן, תוך שהיא מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו.

כתוצאה מהדקירות נפגעו כלי דם מרכזיים בצווארה של סלה ובאיברים פנימיים. היא איבדה כמות גדולה של דם ומתה כתוצאה מהלם תת נפחי.

לא מדובר באירוע שהגיע מחלל ריק. מבדיקות שערכו חוקרי המשטרה ועדויות בני משפחתה של סלה עולה, כי מערכת היחסים בין השניים ידעה עליות ומורדות, כאשר מלול קינא לאשתו בצורה אובססיבית, ודרש ממנה להתנתק לחלוטין מחברות ומכרים מהעבר.

התובע, עו”ד שגיא אופיר מפרקליטות מחוז ירושלים, אמר בנוגע לאישומים הקשים נגד מלול: “בשל נסיבות הרצח הקשות והאכזריות, כפי שתוארו בכתב האישום, מיוחס לנאשם ביצוע רצח בנסיבות מחמירות בהתאם לרפורמה בעבירות ההמתה. כתב האישום מבטא את חומרת העבירה שביצע הנאשם, אשר גדע את חייה של אישה צעירה ומבטיחה בביתה, במקום בו היתה צריכה להיות מוגנת ובטוחה. במעשיו הותיר הנאשם משפחה פצועה וחבולה אשר מתמודדת מדי יום עם השלכות המעשה הנורא שביצע. הפרקליטות נאבקת ותמשיך להיאבק בתופעה הקשה של אלימות ורצח נשים על ידי בני משפחה”.

 

בתמונה:  עו”ד שגיא אופיר מפרקליטות מחוז ירושלים מומחה בתפירת תיקי מין ואלימות לגברים

מלול לא שיתף פעולה עם חוקריו, ושמר על זכות השתיקה מאז יום מעצרו. פורסם כי חוקרי צוות החקירה המיוחד בימ”ר ירושלים ביצעו סדרת פעולות והצליחו להגיע לשש נשים, שהעידו כי גם הן עברו מסכת של התעללות בזמן שקיימו מערכות יחסים עם מלול. האם נשים אלו יועמדו לדין בשל אי מניעת פשע או שמדובר בסתם סיפור שנועד להסית אותנו מהסיפור האמיתי ? 

מקור הכתבה https://posta.co.il/article/87658565-2/

“יכול להתייחס רק למה שמופיע באישום”. עו”ד מיכאל עירוני, המייצג את מלול

עו”ד מיכאל עירוני שמייצג את מלול מסר בתגובה: “כפי שאמרנו בעבר, האמור בכתב האישום אינו משקף נכונה את מה שהתרחש באותה הדירה. עם כל הכבוד, אני יכול להתייחס רק למה שיש בכתב האישום ולא לשמועות או חצי אמירות שמוזכרות על ידי אדם כזה או אחר. אני מציע לכולם להתאפק בסבלנות ואז קו ההגנה של הנאשם יפורט במלואו”.

מאז מעצרו ועד היום סירב מלול לענות על שאלות החוקרים ולמסור את גרסתו לאירועים. לא לרצח המזוויע ולא לעדויותיהן של בנות הזוג לשעבר. בכל פעם שנשאל על הרצח טען שהוא מבולבל מהתרופות, שהוא אינו זוכר, או שפשוט שתק. רק כשנשאל על יחסיו עם סלה ז”ל, הוא ענה.

חוקר: “איפה אשתך, מיכל?”

מלול: “לא יודע”.

חוקר: “אתה מתגעגע למיכל?”

מלול: “כן”.

חוקר: “אהבתם אחד את השני?”

מלול: “כן”.

חוקר: “מיכל אהבה אותך?”

מלול: “תשאל אותה”.

שש בנות זוג באו לנקום נקמתן ולהעיד

לטענתו של התובע במשך שנים נהג אלירן מלול, הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה ז”ל, לתקוף פיזית ומינית את בנות הזוג שלו. לאחר רצח סלה הגיעו שש מבנות זוגו לשעבר של מלול למסירת עדות במשטרה. מהעדויות, שהגיעו לידי ynet ו”ידיעות אחרונות”, עולה תמונה אפלה ביותר של בן זוג אלים, נקמן וקנאי באופן קיצוני.  מחומרי החקירה עולה שלמלול היה דפוס פעולה קבוע: בתחילת הקשר הוא חיזר אחרי הנשים והתנהג עימן בעדינות, אך ככל שהקשר התבסס והעמיק, הן נחשפו לדמותו האלימה והמסוכנת. כפי שפורסם ב-ynet וב”ידיעות אחרונות”, מלול נהג למחוק גברים מחשבון הפייסבוק של אשתו, ואחת מבנות זוגו הקודמות העידה שהוא נהג כך גם עימה.

בת זוג אחרת העידה על תקיפה מינית שעברה במהלך הקשר שלה עימו. בעדותה סיפרה כיצד התעוררה משינה כשמלול יושב עליה ומנסה לבצע בה מעשה מגונה יחד עם חברו. לדבריה, כשניסתה להבין מה קורה, הסביר לה מלול: “גם החבר צריך ליהנות”.

דפוס התנהגות אופייני נוסף של מלול, שעלה מהעדויות, היה של איבוד עשתונות עד כדי איומים ואלימות, כאשר בת הזוג ביקשה להיפרד ממנו. על פי חשד החוקרים, מלול קרא את יומניה הפרטיים של סלה שבהם כתבה על תחושותיה הקשות כלפיו, הבין שהיא רוצה להתגרש ממנו – ובתגובה רצח אותה.

אחת מבנות הזוג תיארה בעדותה את תגובתו הקיצונית של מלול, כאשר הודיעה לו שהיא מתכננת לצאת לטיול ארוך בתום שירותה הצבאי: הוא נעל את הדלת, הטיח את חברתו אל הקיר ואיים עליה שלא תיסע לטיול. לאחר שראשה החל לדמם מהפגיעה בקיר, החל מלול לבכות וביקש את סליחתה. זה לא מנע ממנו להמשיך לנהוג באלימות גם במהלך הטיול בהודו, שאליו הוא יצא עימה. במריבה בזמן הטיול מלול כלא אותה בחדר, קרע ממנה את בגדיה והיא נמלטה והסתגרה בשירותים. במקרה אחר הוא נשך אותה עד זוב דם. כשחזרו ארצה זרק מלול בקבוק זכוכית לכיוונה. היא הזמינה משטרה אך ביטלה את התלונה מפני שפחדה ממנו.

באירוע אחר, סיפרה, כשאמרה לו שהיא רוצה לפגוש חברות, לקח אותה מלול למקום מבודד, עצר את מכוניתו והכה אותה בכל גופה. גם באותו מקרה היא הזמינה משטרה וביטלה לאחר מכן. בפעם נוספת שבה הכה אותה נעשה הדבר לעיני קרובת משפחתו. מלול השליך עליה מחשב וקרע את בגדיה, והיא הזמינה משטרה.

בת זוג אחרת סיפרה בעדותה כיצד תקף אותה בחדרו, בדירת השותפים שבה התגורר, וביצע בה מעשה סדום למרות התנגדותה. רק לאחר שהמשיכה להתנגד הוא הפסיק, הרים אותה והוציא אותה לסלון כשהיא מעורטלת חלקית, לעיני חבריו שהיו בדירה.

גם במערכת הזוגית הבאה של מלול הדפוס האלים נמשך. בת הזוג לשעבר סיפרה לחוקרים כיצד במהלך מריבה ביניהם ריסק מלול את הטלפון הנייד שלה בעזרת שני סלעים וכיצד, במקרה אחר, השליך כוס קפה שחור על הקיר וניפץ אותה. במריבה נוספת, תיארה, הותקפה פיזית על ידי מלול שהטיח אותה בקיר ובארונות המטבח.

מקור https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5637891,00.html

וזו בתמונה היא האחות הפמיניסטית לילי בן עמי. בגלל נשים כמוה שפועלות להעביר חקיקה שמונעת מכל גבר את זכותו למשפט הוגן, ליחס של כבוד ולהורות שווויונית על הילדים, גברים מתחרפנים.  זה ממש לא בגלל שהגברים אובססיביים.  זה בגלל נחשות צפע פמינאציות כמוה.  מה לעשות… הפמינאציה הרגה את אחותה.  ולזה קוראים “דם על הידיים”.  תמשיכי לבכות לילי.  חיסלת את אחותך.  

 

לילי בן עמי פעילה פמיניסטית הלוחמת נגד גברים בגלל פעילותה הבעל של אחותה התחרפן ורצח
Views: 97

6 Comments

  1. כתבה הכי מוזרה אבר…
    אתה מביא הרבה עדויות מבנות זוג אחרות על כך שהוא היה אלים, והן לא היו עובדות סוציאליות… ואי אפשר לומר שכולן היו בעיתיות… כשכל כך הרבה נשים מעידות את אותו הדבר על מישהו אז זה אומר יותר עליו מאשר עליהן…

  2. כתבה קשה לקריאה, בסופו של דבר אישה נרצחה, אני אב גרוש שסובל מהמערכת ולא יכול לקרוא כתבה קשה שכזו, רוצח הוא רוצח.

  3. יש מצב טוב שאת חולת נפש וצריכה טיפול דחוף.. כמה שטויות כתבת אמאלה

  4. האיום של נשים גרושות לנתק אבות מילדיהם הוא מזעזע, הוא קיים והוא בהחלט נגד טובת הילדים. לכן הזכות להורות שוויונית צריכה להיות בחוק ולא מותנית בהמלצת הרווחה, משרד שלטעמי מיותר ויוצר יותר נזק מתועלת. אני מניח שהרבה סכסוכים משפחתיים לא יגמרו בצורה כזו. המערכת מזמן לא רואה את טובת הילדים ומערכת הרווחה היא בכלל גוף שמורכב ברובו מנשים, מייצג נשים גרושות ומתעלל בגברים גרושים. מערכת מיותרת!!!

  5. בהרבה גופים ציבוריים, שהם בעלי שם של “עזרה לאחר”, ובעיקר “עזרה ותמיכה לנשים”, דווקא עובדי אותו הגוף שאמורים להיות בעלי רגשות, בעלי רחמים וסבלנות, הם בעצמם מתנהגים בגסות רוח וללא רגש כלפי הנשים שבאות לבקש ולקבל עזרה רגשית.
    כמו במרכז לקידום האישה רקמן.
    היגעתי לשמה דרך עובדת סוסיאלית, ופגשתי אחת בשם גילית, שהיא דיברה אלי בשחצנות, בהרמת האף שלה, שאלה אותי שאלות לא נעימות.
    יצאתי ממנה מובכת ולא מרוצה בכלל.

    [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *