EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השוטרת נטע קוניו היא החפרפרת שהדליפה לעברייני נשק מידע מוקדם לפני חקירות. להגנתה הסנגור קובי פלומו טען “היא גרושה עם 3 ילדים”

נטע קוניו החפרפרת במשטרה טוענת לרחמים כי היא גרושה עם 3 ילדים
בקרוב הכרעת הדין בכתב האיום נגד השוטרת החפרפרת ששכבה עם קצינים ועבריינים, נטע קוניו.  ביו כיבושיה המיניים עמי אשד.  ההוכחות הסתיימו אצל שאול אבינור ב 29/6/2023.  קוניו נעצרה ל 5 ימים באוגוסט 2021……… אלו היו 5 הימים היבשים ביותר מינית בחייה.  
 
נטע קוניו שירתה כחוקרת בכירה במחוז תל אביב ומסמכים שהגיעו לאלי סניור מויינט  (2021) גילו שהקשרים שלה לא הסתכמו בקשרים עם עברייני נשק בלבד אלא שהיא שימשה כחפרפרת ידועה במרחב תל אביב, כזאת שעבריינים מתקשרים אליה לפני מעצר והיא היתה מביאה לשחרורם, וביניהם עברייני רכוש ותנועה. 
 
מדובר גם במסכת של קשרים רומנטיים שניהלה השוטרת שהיא גרושה עם 3 ילדים כולל עם מפקד המחוז עמי אשד, ועם העבריינים…. היה לה כייף בין הרגלים בנוסף לכל.  הרבה מבקרים ביקרו אותה.  עמי נהנה מאוד.  
 
התיק הפלילי נגד נטע קוניו מנוהל בבית משפט השלום תל אביב אצל השופט שאול אבינור (ת”פ 35106-11-21 מדינת ישראל נ’ נטע קוניו) ובתאריך 29/6/2023 התקיימה ישיבת ההוכחות האחרונה.  נטע קוניו מיוצגת ע”י רותי שטרית. 
 
מספר תיק מעצר הימים שלה שהיה דווקא בתל אביב היה מ”י 12547-08-21 מדינת ישראל נ’ קוניו. ישבה בכלא אצל תרצה בלוד 5 ימים. 
 
 
באותו מועד הטיל שאול אבינור צו איסור פרסום על התיק כדי לא לפגוע בעמי אשד.  
 

 
 
 
נטע קוניו החפרפרת במשטרה טוענת לרחמים כי היא גרושה עם 3 ילדים
נטע קוניו החפרפרת במשטרה טוענת לרחמים כי היא גרושה עם 3 ילדים
 
 
 

השאלה היא האם עכשיו יבוטלו כל האישומים שבהם מעורבת נטע קוניו?

 
זהו פרסום של אלי סניור מוואינט.  יש לקחת את הפרסום הזה בערבון מוגבל.  הרבה פעמים פרסומים כאלה הם פרסומים מגמתיים של המשטרה, והכתב עושה טובה למשטרה ומפרסם, למרות שהוא יודע שמאכילים אותו לוקש.  זו הכתבה של אלי סניור. 
 
אלי סניור יודע על כל שוטרת עם מי היא מזדיינת - כל השוטרות שוכבות ומזדיינות פרשת נטע קוניו
אלי סניור יודע על כל שוטרת עם מי היא מזדיינת – כל השוטרות שוכבות ומזדיינות פרשת נטע קוניו
 
 
נטע קוניו טוענת שתופרים לה תיק על רקע קשר רומנטי ושיש לרחם עליה כי היא גרושה עם 3 ילדים.  מענין מאוד עם מי היא הזדיינה?
 
על פי החשד, החוקרת הייתה בקשר עם עבריינים, ואף הוציאה מידע מתוך החקירות. גורמים המעורים בפרשה אמרו כי מדובר באירוע חמור מאוד וציינו כי אם החשדות יתבררו כנכונים, “קשה לתאר את מידת הנזק שנגרם”.

על פי החשד, נטע קוניו גרושה + 3 ילדים סייעה לעבריינים לקנות כלי נשק באמצעות מסמכים מזויפים.  היא נעצרה בידי מח”ש בחשד שהעבירה מידע לשלושה סוחרים בתמורה לטובות הנאה והנעה. לפי החשד, השלושה פנו לאזרחים תמימים שרצו למכור את נשקם כחוק, תוך שזייפו רישיונות נשק, מסמכים משפטיים בחתימת עורך דין, מספרי נשק שונים ותעודות זהות של אחרים. מעצרם הוארך בחמישה ימים.

מחומר החקירה עולה כי החשודים פעלו בדפוס זהה, לפיו הם יזמו פנייה לאזרחים תמימים אשר פרסמו את כלי הירי שברשותם למכירה, והציגו למוכרים מסמכים מזויפים שונים בהם רישיונות נשק, פרטי עורך דין, תעודת זהות של מעורבים אחרים, מספרי נשקים שונים ועוד. לאחר רכישת כלי הנשק, להערכת המשטרה הועברו אותם כלים לידי ידיים עברייניות.

נעצרו גם עמרי וייל וטל מזרחי 

עם הפיכת חקירת התיק לגלויה נעצר גם עמרי וייל, תושב חולון בן 55, המשמש בין השאר מנכ”ל עמותת “תנו לאדם לחיות”, בחשד לזיוף מסמכים וקשירת קשר לביצוע פשע.

 

 

עמרי וייל נעצר יחד עם נטע קוניו
עמרי וייל נעצר יחד עם נטע קוניו

 

בתמונה:  עמרי וייל נעצר יחד עם נטע קוניו

עו”ד עידן גמליאלי שמייצג את אחד החשודים, טל מזרחי, מטעם הסנגוריה הציבורית מסר כי “אנו נמצאים בשלבים ראשונים של החקירה. החשוד מכחיש מעורבות בפרשה ובכלל זה אין לו היכרות עם השוטרת. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם”. מעצרו של מזרחי הוארך בחמישה ימים.

 

מהמחלקה לחקירות שוטרים נמסר כי “שוטרת ותיקה חשודה כי שימשה אשת קשר לחוליית סחר באמצעי לחימה תוך שימוש באמצעים משטרתיים על מנת לשמר את עבודת החוליה. על פי החשד היא גם שיבשה פעולות חקירה – יש לה גישה למערכות מהן ניתן להפיק מידע על חקירות. מדובר בחקירה מורכבת עם מעורבים רבים, הנמשכת יותר מחודשיים. השוטרת נחקרה באזהרה כבר שלוש פעמים”.

 
 
 

הבלשים נדהמו מהאזנות הסתר: העבריינים נעזרים ב”חפרפרת” ממחוז ת”א

פרסום ראשון: מסמכים שהגיעו לידי ynet מצביעים על כך שהשוטרת נטע קוניו, שמעצרה הוארך בחמישה ימים לאחר שנחשדה בסחר בנשק ובסיוע לעבריינים, ביקשה במקרה מסוים מבלשים לשחרר חשודים שאחריהם עקבו. במקרה אחר היא ביקשה משוטר תנועה לשחרר עבריין שנעצר: “אמרה שתתן לו בראש”.

 

שעות ספורות אחרי שבית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי 5/8/2021) בחמישה ימים את מעצרה של נטע קוניו, השוטרת שחשודה בסחר בנשק ובסיוע לעבריינים – הגיעו לידי ynet מסמכים שמהם עולים אירועים נוספים שבהם הייתה מעורבת לכאורה.

באחד המקרים נדהמו חוקרי היחידה לפשיעה בחולון לגלות בהאזנות שיעדי החקירה שלהם מקבלים מידע ונעזרים ב”חפרפרת” מתוך מחוז תל אביב. בפעם אחרת, כשנעצר עבריין תנועה על-ידי שוטרים, היא אף הגדילה לעשות וביקשה לשחרר אותו.

 

 
 
כך למשל, לפני כמה חודשים עצרו מתנדבי משטרת התנועה של מחוז תל אביב את החשוד יוסי שמואל, בשל עבירת תנועה שביצע. הוא סירב להזדהות ולקבל את הדו”ח. רגע לפני שנעצר – קיבל מפקד הצוות שיחת טלפון מפתיעה מהשוטרת נטע קוניו. במזכר שכתב לאחר מכן הוא סיפר על הלחץ שהפעילה עליו כשדרשה לשחרר את החשוד.
 
“היא ביקשה ממני לשחרר את הנהג ואמרה כי ‘תתן לו בראש’ ושלא ארשום דו”ח לנהג”, נכתב. אלא שאותו שוטר הבין שמדובר בהתנהלות חריגה – והסביר לקוניו: “הוא ביצע עבירת תנועה, וגרוע מכך – סירב להזדהות בפני המתנדבים, ועל כן יירשם נגדו דו”ח”.
 
אלא שכאן לא תם מסע השכנועים. “לאחר השיחה היא שלחה לי הודעה ושאלה ‘אם יש מצב שהמתנדבים ישחררו אותו’, הודעה שלא נענתה מצדי. עם הגעתי למקום שוב התקשרה אותה שוטרת, הוסבר לה שהדו”ח נרשם על ידי המתנדבים וכי הנהג עזב את המקום”.

 

נטע קוניו התקשרה לבלשים בשטח וביקשה לשחרר עבריינים.

 
אלא שזה, כך מתברר, היה רק חלק מהאירוע החמור: כמה שבועות קודם לכן, בפעילות סמויה של בלשי מרחב איילון שערכו מעקב אחר מספר חשודים, עצרו הבלשים את חבורה שנחשדה בסדרה של התפרצויות לבתי עסק ודירות. אלא שחוקרי המשטרה נדהמו לשמוע בהאזנות הסתר עבריין מתקשר לשוטרת ומבקש ממנה לחייג בדחיפות אל הבלשים שהיו בשטח כדי לשחרר אותו.
 
השוטר ניר גטניו מאשר קשר מיני בין נטע קוניו והעצור טל מזרחי
השוטר ניר גטניו מאשר קשר מיני בין נטע קוניו והעצור טל מזרחי
 
 
 
השוטרת ניתקה את השיחה וחייגה לבלשים בשטח. האחרונים ביקשו ממנה לא להתערב וסירבו לבקשתה לשחרר את העבריינים. עד עתה לא ברור מה עשו במשטרה עם המידע הזה שהגיע לבלשי מרחב איילון, והאם המידע הזה הועבר לדרג הפיקודי הבכיר.
 
כיום עובדת קוניו באגף התנועה במחוז תל אביב, אך בעבר הייתה חוקרת בכירה במחוז תל אביב. היא חשודה שניצלה את גישתה למערכות של המשטרה והפיקה מהן מידע על חקירות, לצד מידע נוסף ששימש אותה בפעולותיה. הסיפור פורסם לראשונה ב-ynet, והבוקר חשפנו כי המשטרה ידעה על פעולותיה של השוטרת כבר בחודש אפריל.
 
נציג המחלקה לחקירות שוטרים בדיון הארכת המעצר אמר כי קוניו היא “שוטרת ותיקה ששימשה כאשת קשר לחוליית סחר באמל”ח, תוך שימוש באמצעים משטרתיים כדי לשמר את עבודת החולייה”. לדבריו, היא חשודה ששיבשה פעולות חקירה. הוא ציין כי מדובר בחקירה מורכבת עם מעורבים רבים, ונמצאת רק בראשיתה. “החקירה מתנהלת במשך יותר מחודשיים”, אמר. “עד כה ישנם מספר חד-ספרתי של חשודים בפרשה”.
 
קובי פלומו העורך דין של נטע קוניו השוטרת החפרפרת ממומן עי עבריינים
קובי פלומו העורך דין של נטע קוניו השוטרת החפרפרת ממומן עי עבריינים
 

 

מסכן הסנגור קובי פלומו – הוא לא יודע באיזה קו הגנה לנקוט

 
עורך הדין קובי פלומו, שמייצג את השוטרת נטע קוניו בדיון המעצר, אמר כי “לפי מה שאני מבין, כיום היא נותנת מענה טלפוני לכל אזרח ובעצם הצגת תעודה מזהה – היא בודקת איזו עבירת תעבורה יש נגדו”….“מרשתי שוטרת ותיקה, בת למשפחת שוטרים, שרואה במשטרה משפחה לכל דבר ועניין. היא מכחישה מכל וכל את החשדות המיוחסות לה. כל חטאה של מרשתי הוא ניסיון מצד מח”ש לקשר בינה לבין אחר על רקע יחסים אישיים ולא בשל עבודתה המקצועית. יתר הטענות תעלה מרשתי בבית המשפט”.
 
 
קובי פלומו ייצג את השוטרת המזדיינת נטע קוניו ששכבה עם עמי אשד
קובי פלומו ייצג את השוטרת המזדיינת נטע קוניו ששכבה עם עמי אשד
 
עו”ד קובי פלומו ביקש מבית המשפט לשחררה למעצר בית בנימוק כי “היא שוטרת זה 18 שנה, אם חד הורית לשלושה ילדים קטינים. היא נחקרה כבר לפני חודשיים. יש לה זוג הורים, שוטרים לשעבר, שמוכנים לקחת אחריות על מעצרה. אפשר וצריך לשקול בכובד ראש את היעתרות בית המשפט לשחרור למעצר בית”.
 
נטע קוניו השוטרת שחשודה בסיוע לעבריינים
נציגת מח”ש הוסיפה כי שהשוטרת “חשודה ברף הגבוה”, וציינה כי “אנחנו יודעים על חקירות שהיא שיבשה”. עורך הדין פלומו שאל האם מדובר ב”שיבוש הלכה למעשה”, ונציגת מח”ש השיבה בחיוב. נציג מח”ש אחר אמר כי “מדובר בתיק חמור עם עבירות חמורות, ונדרשים עוד ימים כדי להבין את מעורבות השוטרת. מדי יום מתגלה מידע חדש. לא ניתן להסתפק בחלופת מעצר שלא תאיין את החשד לשיבוש. המסוכנות לא תחומה בגבולות גיאוגרפיים”.
 
עמי אשד מפקד המחוז ידע על נטע קוניו – כנראה לאור קשר רומנטי
 
גורמים שמעורים בסיפור אמרו הבוקר כי “זאת אחת הפרשיות החמורות שהיו פה בתקופה האחרונה”. ל-ynet נודע כי המידע על פעילות החשודה הגיעה עד לדרגים הגבוהים במשטרה, בהם גם מפקד המחוז ניצב עמי אשד  שהיה מודע להתנהלותה – ולמרות זאת בחרו במשטרה להשאירה בתפקידה ולחשוף אותה למאגרי המידע המשטרתיים.
 
ממשטרת ישראל נמסר: “המקרה נחקר על ידי מח”ש ואנו נפעל בעניינה בהתאם להתקדמות החקירה ולתוצאותיה”.
 
מפקד המחוז עמי אשד כפי הנראה מצוי בקשר רומנטי עם נטע קוניו
מפקד המחוז עמי אשד כפי הנראה מצוי בקשר רומנטי עם נטע קוניו

 

 

הכתבה על הגשת כתב האישום, אלי סניור 19/8/2021

השוטרת שחשודה בקשר עם עבריינים תואשם במרמה – אך לא בסחר בנשק

מח”ש מתכוונת להעמיד לדין בכפוף לשימוע את השוטרת נטע קוניו בעבירות של מרמה והפרת אמונים, שיבוש הליכי משפט ופגיעה בפרטיות. היא חשודה כי ניצלה את גישתה למערכות של המשטרה, והפיקה מהן מידע על חקירות

המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה לשוטרת שחשודה בקשר עם עבריינים, שבכוונתה להעמידה לדין בכפוף לשימוע, בעבירות של מרמה והפרת אמונים, שיבוש הליכי משפט ופגיעה בפרטיות. לתיווך לסחר בנשק לא נמצאו ראיות.
לפני כשבועיים נחשף ב-ynet כי השוטרת נטע קוניו ממחוז תל אביב נעצרה בחשד שהוציאה מידע ממערכות המחשב של המשטרה, וכי הייתה בקשר עם גורמים עבריינים. לאחר מעצרה הביאו אותה חוקרי מח”ש לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בירושלים גם בחשד לתיווך בסחר לנשק של גורמים עבריינים. היא נעצרה לחמישה ימים, שלאחריהם שוחררה למעצר בית, אחרי שהובלה לבית המשפט באזיקים, ובלא שהתקיים דיון בעניינה.
 
אחרי ששוחררה אמר עורך דינה קובי פלומו כי הוא “שמח לראות שצדקתי בטענותיי בבית המשפט, אך מצער לראות את מהירות ההחלטה של היחידה החוקרת לבצע מעצר מתוקשר והובלת החשודה באזיקים לעיני כל, תוך פרסום פרטים אישיים – כשלבסוף מגלים שהיא שוחררה בהסכמה וללא קיום דיון בעניינה”.
הארכת מעצר לנטע קוניו, שוטרת החשודה בסיוע לעבריינים
הארכת מעצר לנטע קוניו, שוטרת החשודה בסיוע לעבריינים
(צילום: גיל יוחנן)
 
 
 
כעת קיבל פלומו הודעה ממח”ש לפיה נגד מרשתו נמצאו ראיות לעבירות של הפרת אמונים ופגיעה בפרטיות, וכי בכוונת מח”ש להעמיד אותה לדין על כך. על כך הגיב כי “בסופו של יום מהר החשדות בנוגע לעבירות הנשק והשוחד, נותרו להם עבירות שאמורות להיות מטופלות באפיק המשמעתי ותו לו. אני מאמין שלאחר השימוע גם העניין הזה יוסר מעליה”.
 
כיום עובדת קוניו באגף התנועה במחוז תל אביב, אך בעבר הייתה חוקרת בכירה במחוז. היא חשודה שניצלה את גישתה למערכות של המשטרה והפיקה מהן מידע על חקירות, לצד מידע נוסף ששימש אותה בפעולותיה. כפי שנודע ל-ynet, המשטרה ידעה על פעולותיה לכאורה של השוטרת כבר בחודש אפריל.
 
בדיון הארכת המעצר האחרון אמר נציג מח”ש כי קוניו היא “שוטרת ותיקה ששימשה כאשת קשר לחוליית סחר באמל”ח, תוך שימוש באמצעים משטרתיים כדי לשמר את עבודת החולייה”. לדבריו, היא חשודה ששיבשה פעולות חקירה. הוא ציין כי מדובר בחקירה מורכבת עם מעורבים רבים, ונמצאת רק בראשיתה. “החקירה מתנהלת במשך יותר מחודשיים”, אמר. “עד כה ישנם מספר חד-ספרתי של חשודים בפרשה”.
 
 
 
 
 
Views: 112

One Comment

  1. אין לה מה לפחד, היא אישה ועוד גרושה המערכת תמצא הדרך להפחית בעונשה. גבר גרוש שנפתח נגדו תיק בהוצאה לפועל על כל סכום ומכל סיבה, צריך לפחד יותר.

    מגע עם נשים ועוד ילדים זה רולטה רוסית. מומלץ להתחיל בגיל השלישי ובלי פערי גילים והסכם ממון כדי לפחות לחוות זוגיות טובה.
    מעבר לכך, החוק מקנה לנשים זכויות רבות ללא חובות שמימושן מהווה סכנה לגבר, מי שמוכן לחיות בפחד מתמיד שיתחתן ואף יעשה ילדים.

    המבנה החברתי ישתנה גם בחברה החילונית להפרדה בין המינים, עולם חדש ועקום לפנינו, שיהיה אני לא יצרתי אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *