EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השוטר מוטי דוד ריגל אחר גולשים שכותבים ביקורת על שופטים ופתח תיק פלילי בגין הכותרת: “השופט עדי הדר מטורלל” ללא תלונת ה”קורבן”.

רוצים לראות איך נראה תיק חקירה משטרתי בלי מתלוננים שנפתח במשטרה רק לצורך ניפוח מספר התיקים שהיחידה מטפלת בהם ולקבלת תקציבים? עיינו בחומרי החקירה שלפניכם, וראו תיק שנפתח בלי מתלונן, ובלי שנעשו כל פעולות חקירה שהן. מדובר במאות תיקים שנפתחו ביחידת הסייבר תל אביב ע”י השוטר מוטי דוד שנתבקש לאתר כתבות “מכפישות” על שופטים. אבל אף אחד לא הדריך את מוטי דוד מה זה כתבה מכפישה, ומה זה בכלל חופש הדיבור וחופש הביקורת על שופטים.

מוטי דוד איתר כתבה על השופט עדי הדר מתל אביב שבה נכתב על השופט שהוא מטורלל ונטול הבנה בדיני לשון הרע. מוטי דוד חשב שזה מעליב את עדי הדר אבל הוא אפילו לא פנה לעדי הדר כדי לבדוק אם הוא נעלב. התיק נפתח כפל”א 489424/15. מה שמפליא זה שמוטי דוד קיבל פרקליט מלווה בשם אלירן גלילי, אך במקום שגלילי ילווה אותו ויסביר לו משפטית מהו חופש הביטוי, ומה מותר לאזרחים לכתוב על השופטים, השניים קיימו יחסי מין בשירותי התחנה. ראו תיק אחר שמוטי פתח על שופט בלי תלונה: https://השוטר מוטי דוד תופר תיקים ופותח תיקי חקירה פלילית בלי מתלוננים על זילות שופטים – בכתבה נכתב “האם השופט פבלו אקסלרד חולה בשיטיון”. נקמת השופטים בחופש הביקורת על השפיטה

מה שמצחיק זה שמבחינה משפטית בין אם השופט עדי הדר התלונן ובין אם הוא לא התלונן, השופט מייד הופך להיות “קורבן עבירה”. במקרה דנן, זוהי זילות הביטוי “קורבן עבירה” בנסיבות כאלה מצחיקות….

בתמונה: הקורבן שופט עדי הדר שאמור להיות “קורבן” שיימינג בתיק דנן, בלי שהא בכלל התלונן.

השופט עדי הדר – בית משפט השלום תל אביב

הביטו בכריכה של התיק: אין כלום.

וכעת הביטו ביומן החקירה. אין כלום.

וכעת הביטו במזכר שכתב מוטי דוד על המבצע לאיתור כתבות ביקורת על שופטים. המזכר נכתב 8 חודשים אחרי שמוטי דוד הדפיס את הכתבה על עדי הדר, והזין אותה למסוף המשטרתי כעבירת העלבת עובד ציבור ופגיעה בפרטיותו של השופט:

כעת הביטו בפעולת החקירה היחידה שנעשתה – 8 חודשים לפני הדפסת הכתבה…..

וכעת הביטו בכתבה עצמה, ונסו לחפש איפה יש בה “עבירה פלילית” של זילות השפיטה או העלבתו של השופט עדי הדר? בגלל שמוטי דוד היה עסוק ביחסי מין תחת מרות עם הפרקליט שהוצמד לו אלירן גלילי, הוא אפילו לא שם לב שהכתבה הופיעה באתר “הקתדרא לחקר בית המשפט לעובדים סוציאלים”, והוא הדביק איזה חתיכת נייר על בדיקת דומיין לאתר אחר לגמרי “משפט שקר”. ככה זה כשעסוקים במין בשעות העבודה, ולא עובדים כמו שצריך:

Views: 15

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *