EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

התאבד גבר גרוש אתיופי טרונה גודדאו מוטי איילין בן 37 מק. מוצקין בגלל הדיין הרוצח דניאל אדרי שהשפיל אותו ושדד את רכושו בבית הדין הרבני חיפה

טרונה איילין התאבד בגלל הדיינים מחיפה דניאל אדרי

בבית הדין הרבני של חיפה עולזים ושמחים.  עוד גבר גרוש בזכותם עלה לשמיים להתייחד עם הקדוש ברוך הוא וגופתו נמצאה.  הפעם מדובר באבא ממוצא אתיופי בשם טרונה גודדאו מוטי איילין בן 37.  לפני יומיים המשטרה פרסמה שהוא “נעדר” ושהמשפחה מודאגת.  ביקשו את עזרת הציבור למצוא אותו.

 

טרונה איילין התאבד בגלל הדיינים מחיפה דניאל אדרי
טרונה איילין התאבד בגלל הדיינים מחיפה דניאל אדרי

יומיים לאחר מכן פרסמה המשטרה הודעת הרגעה שאין מה לדאוג, הכל בסדר, נמצאה גופתו של המנוח והוא בסך הכל יצא מבית הדין הרבני בחיפה ומאז נעלמו עקבותיו.  משנמצאה גופתו, ולפי המשטרה “אין חשש לפלילים”, שזה אומר שהוא התאבד, אז מבחינת המשטרה הכל בסדר, אפשר לעבור לסדר היום, ולשכוח מהפרשה. אחרי הכל לא מדובר באישה שהתאבדה רחמנא ליצלן

יש שם לרוצח:  דניאל אדרי בשירות הג’יהאד הרבני

אבל עדנה קרנבל לא שותקת.  לגופה של טרונה גודדאו מוטי איילין מגיע שהאמת תפורסם.  הרוצח הוא הדיין דניאל אדרי מבית הדין הרבני בחיפה.  מדובר ברוצח גברים ידוע, שמחולל שואה של ממש באוכלוסיית הגברים היהודים במחוז חיפה.

דניאל אדרי רק רוצה לראות כמה שיותר גברים יהודיים מתים או מתאבדים, והכל בשם הג’יהאד של הדת היהודית, וג’יהאד ה”דין העברי”.

ככה נראה הפמיניזם במדינת ישראל.  אפילו כל כתבי המקומונים בצפון שקיבלו את הודעת ההרגעה ממשטרת חיפה, לא טרחו לספר כלום ושום דבר על האיש ולמה הוא התאבד.  מבחינתם גבר מת.  תיק סגור, הכל בסדר.  אם אישה התה מתאבדת אחרי שהיא יוצאת מבית דין רבני, מהומת עולם היתה מתחוללת.

בתמונה:  הרוצח דניאל אדרי מבית הדין הרבני חיפה, יימח שמו.

 

דניאל אדרי דיין בן זנונים בעד מוות לגברים גרושים
דניאל אדרי דיין בן זנונים בעד מוות לגברים גרושים

 

ראו איזה כתבה מינימליסטית עשתה הכתבת מיכל ראובן על מציאת הגופה, 26/2/2022.

 

הנעדר טרונה איילון מקרית מוצקין אותר ללא רוח חיים

משטרת ישראל הודיעה לפני זמן קצר (שבת) כי איתרה את הנעדר טרונה איילון (36), תושב קרית מוצקין, כשהוא ללא רוח חיים. נציג המשפחה זומן למקום על מנת להשלים את הליך הזיהוי. מבדיקה ראשונית לא עולה חשד לפלילים

הנעדר טרונה איילון, כבן 36 תושב קרית מוצקין נראה לאחרונה ביום חמישי (24.2.22), כאשר יצא מבית הדין הרבני בחיפה ומאז נותק עימו הקשר. לפני זמן קצר (שבת) הוא אותר ללא רוח חיים.
המשטרה הודיעה היום (שבת) כי איתרה, למרבה הצער, את הנעדר טרונה איילון, תושב קרית מוצקין, נציג המשפחה זומן למקום על מנת להשלים את הליך הזיהוי.
מבדיקה ראשונית לא עולה חשד לפלילים.
Views: 27

2 Comments

  1. יש באתר פינת הנצחה לאבות גרושים שנרצחו, לדעתי הלא מלומדת יתכן וראוי להוסיף את שמו שם. לדעתי מספר הגברים שהתאבדו עקב התעמרות המערכת הוא גבוה בהרבה, רק למקרים בודדים ניתן באופן ברור לשייך קשר בין ההליך לתוצאה הטרגית.

    לדעתי במציאות בה מצד אחד החשיפה התקשורתית לעיוותי הדין ולפעילות ארגוני אבות גרושים היא אפסית מצד שני הניסיון המערכתי להסתיר את האמת מהציבור קיים בכל עוצמתו.

    ללא שירותי יחצנות ונסיון לגייס תרומות מקצועי, יהיה קשה לתקן את המצב הקיים. הפגנות של אלפי אבות לא תסוקר, פעילות האתר זוכה לניסיון קבוע לצינור. קבוצות בפייסבוק נסגרות או מוגבלות. צריך כסף לקנות תקשורת טובה ולקדם אתרים. צריך לדעת איך לגייס אותו בצורה מקצועית. אז אולי יהיה סיכוי למאבק הצודק הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *