EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חשש כבד לבריאותה הנפשית של רויטל חובל כתבת “המקום הכי חם בכוס” עלייתה ונפילתה של רויטל חובל מאיגרא רמא לביוב של פישביין

רויטל חובל מחפשת את עצמה בשדולת הווגינות הכי חמות בכוס

מקורות יודעי דבר מספרים כי הם חוששים לחייה של עו”ד רויטל חובל אשר לאחרונה מעורערת בנפשה וסובלת ממאניה דיפרסיה עקב רצף של כישלונות מקצועיים.

רויטל חובל הצטרפה לצוות “המקום הכי חם בכוס” ב 6/6/2022 ומאז מעלה כתבות דלוחות בלי בשר, בלי שמות ובלי כל תוכן על כל מיני נשים מוטרדות בלי שם או נשים גרושות שמעלילות על הבעל, גם זה בלי שמות.  כל הכתבות נראות אותו דבר ואף אחד לא קורא אותן.  היא התקבלה בבלוג המקום בכי חם בכוס אחרי שהדיחה את שרון שפורר בתפקיד מכפישת הגברים המדופלמת של הבלוג.  שרון שפורר המובטלת מחפשת את עצמה, אבל גם רויטל חובל מחפשת את עצמה.

רויטל חובל גרוזינית בת 36 ילידת 1986 במקור מחיפה.  עיתונאית ממורמרת שנוהגת לריב עם כל החברים/רות שלה והבוסים/סיות שלה.  פעם היתה בפסגת עולם העיתונאות ב”עובדה” וב”הארץ”.  היום נפלה לביוב:  הבלוג של עינת פישביין.  מכאן הכיוון המקצועי הוא רק למטה ועוד יותר למטה.

 

רויטל חובל חשש כבד לבריאותה הנפשית עקב רצף כשלונות מקצועיים

פעם ב”הארץ” היו לרויטל חובל סקופים.  היום אין לה כלום

 

בעברה היתה רויטל חובל הכתבת המשפטית הבכירה של הארץ.  הכתבות שלה היו מופיעות בעמוד הראשון של הארץ ומה שהייתה כותבת היה לו השפעה כי כל השופטים מנויים על “הארץ” שמגיע אליהם חינם.

“מקורות” סודיים היו משחרים לפתחה, מחזרים אחריה שתעשה כתבות הדלפה, והיא הייתה מבוקשת מאוד.  קיבלה סקופים והיתה מחוזרת מקצועית.

תמונה ישנה מלפני 12 שנה של רויטל חובל.  בתמונה לובשת שמלה שחורה ומשקפי פלסטיק חיקוי 10 ש”ח מהשוק.  במציאות לבושה כמו סמרטוטרית ברישול לסבי…  בלי שום שיק.

רויטל חובל מגרוזיה באהבה מאגרא רמא לבירכא עמיקתא
רויטל חובל מגרוזיה באהבה מאגרא רמא לבירכא עמיקתא

לשבחה ייאמר שרויטל חובל לא הייתה שפוטה של החונטה המשפטית והייתה מעלה כתבות על סירחון וטינופת בפוליטיקה, בחונטה המשפטית, ובהנהלת בתי המשפט, אבל תמיד היה לזה ניחוח פמינאצי רעיל.

בסוף היא הצליחה לעלות על העצבים של עורך הארץ אלוף בן שהחליט לזרוק אותה, ולמנות במקומה את הצלופח נטעאל בנדל, שופר עלוב של הפרקליטות.  היה זה עמית איסמן מהפרקליטות שדרש לפטר את חובל ולמנות במקומה קקר שלא יתעסק עם הפרקליטות.

 

אלוף בן מסומם מרוב חשיש וניחוחות של וגינות של פמיניסטיות
אלוף בן מסומם מרוב חשיש וניחוחות של וגינות של פמיניסטיות

בתמונה:  עורך עיתון הארץ אלוף בן שזרק את רויטל חובל

 

 

אחרי שעזבה את מקומון חיפה, התבססה בהארץ , עזבה את הארץ ועברה לעבוד עבדה אצל אילנה דיין במערכת עובדה שנה אחת 2015-2016 אבל גם אילנה דיין זרקה אותה, והיא עברה לערוץ 1 שם עבדה חצי שנה, וגם הם זרקו אותה.

בסוף היא חזרה על ארבע לעיתון הארץ ביוני 2017.  אבל בסיבוב השני בהארץ שכחה שהיא אמורה להיות כתבת משפט וכתבה כתבות פמיניסטיות, מי TOO והיא התמקדה בפרסומים על גברים “מטרידים”:  רוני ריטמן, יהודה אדלר, דן מרגלית, אייל גולן.  היא שמה לעצמה מטרה לפגוע בקריירות של כמה שיותר גברים. גם על עמית איסמן היתה זו רויטל חובל שחשפה את ההערות המיניות שלו לפרקליטות על “חוטיני מנומר”….  עמית איסמן דרש מאלוף בן להעיף אותה.

בספטמבר 2019 זרקו אותה עוד פעם מעיתון הארץ.  מתוך שעמום הלכה לעשות התמחות במשפטים אצל ז’ק חן, וקיבלה רישיון לעריכת דין.

לאחר קבלת הרישיון התקבלה כיועצת משפטית של שדולת הנשים (ספטמבר 2020) אולם גם איתם הסתבכה כאשר ארגנה את קבוצת צעדת השרמוטות מחדש אולם צירפה לצועדות גם ילדות בנות 16 שיצאו לצעוד עם ציצים חשופים וכיתובי נאצה נגד גברים מרוחים על הגוף והציצי.  הורים התלוננו עליה וזרקו את רויטל חובל גם משדולת הנשים.

באופן יצירתי שינתה את שם הצעדה ל”צעדת המופקרות”.  לדבריה “נשים רבות, מזרחיות ודתיות, מתקשות להגיע ולא מרגישות חלק מהמחאה. נשים ערביות ופלסטיניות מרגישות שהן לא יכולות להזדהות איתה ולצעוד תחת המילה שרמוטות באופן בטוח במרכז ירושלים”.

רויטל חובל  גם הזרימה חמצן ל”לוט״ם – היחידה ללוחמה בטרור המגדרי”  ותלתה שלטים עם פניו של יובל כרמי, הפסיכולוג לשעבר שהורשע בקיום יחסי מין עם מטופלת, עליהם נכתב “פסיכולוג, אנס, תושב השכונה” ברחבי שכונת בית הכרם בירושלים. הפעילות הזו הייתה קיצונית מידי אפילו לשדולה.

 

צעדת המופקרות שארגנה רויטל חובל בירושלים
צעדת המופקרות שארגנה רויטל חובל בירושלים

 

עינת פישביין קולטת את כל הפקאצות הפמיניסטיות לבלוג המעפן שלה

מתוך שעמום נשאר לרויטל חובל רק מקום אחד לפנות אליו, הבלוג הפמיניסטי של עינת פישביין, “המקום הכי חם בכוס“, ובדיוק עינת פישביין רבה עם שרון שפורר.  פישביין זרקה את שפורר, והתפנה לרויטל חובל מקום לפרסם את הגיגיה. הבעיה היא שהגיגיה הם יותר כמו מרק דלוח. הפלפל נגמר.

 

עינת פישביין הבוסית הפמיניסטית החדשה של רויטל חובל
עינת פישביין הבוסית הפמיניסטית החדשה של רויטל חובל

הבעיה היא שאין לה הגיגים יותר.  שרפה יותר מידי גשרים.  רבה עם יותר מידי פמיניסטיות, פעילות שטח וגם עורכות דין פמיניסטיות, ואף אחד כבר לא מתקשר אליה עם טיפים וסקופים.

בניגוד לימים הטובים ב”הארץ” שיכלה לפרסם כתבות רציניות עם תמונות ושמות, כשיש לה גיבוי משפטי מקצועי מעולה של עיתון הארץ, אצל עינת פישביין בבלוג המקום הכי חם בכוס נזהרים שבעתיים שלא להיגרר לתביעות לשון הרע.  לכן כל הכתבות הן פרווה מסוג “בכיר בעולם המוסיקה החפיץ אישה מוכרת מעולם האופנה”. ….

התוצאה:  הגרוזינית שפעם הייתה באיגרא רמא נפלה לבירכא עמיקתא.  אין לה חברות.  אין לה טיפים, אין לה הדלפות, אין לה סקופים יותר.  אף אחד לא קורא את הבלוגים שלה, והיא מותשת מחייה.  גם בתחום המין אף אחת לא נמשכת אליה כי היא מרושלת ומשדרת בדידות.

עצוב.  אולי בערוץ 1 יעשו עליה סרט “עלייתה ונפילתה של רויטל חובל”.

 

רויטל חובל מחפשת את עצמה בשדולת הווגינות הכי חמות בכוס
רויטל חובל מחפשת את עצמה בשדולת הווגינות הכי חמות בכוס
Views: 179

2 Comments

  1. גליתי את הבלוג הזה באיחור גדול – הכי מצחיק וצודק בארץ בפערררררררררררררררררררר פרס ישראל!

  2. כל מי שפעילה בבראנז’ה ושמוצאה המפוקפק מתגלה יחד עם מגרעותיה מתחילה לדקלם טקסטים פמינאציים במחשבה שזה יהיה מקווה טהרה עבורה. במקומה הייתי הולכת להכין חצ’אפורי. את הליבידו הרי היא אינה מעוררת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *