EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יניב ואקי הנדסת תודעה בשירות הפרקליטות תעמולה גבלסית: “חקירה באזהרה” זה לטובת הנחקר כי “מקריאים לו זכויות מירנדה”

יניב ואקי חרטטן הפרקליטות כתב ספרי חירטוטים ודוגל בשיטות גבלסיות

לפני שבוע מח”ש החליטה לחקור באזהרה שוטרי מג”ב שירו במחבלים והצילו נפשות.  המקרה עורר תרעומת רבה מדוע מי שמצילים חיים מוצאים עצמם נחקרים “באזהרה” מה שלרוב מצריך שכירת עורך דין, ויוצר כתם פלילי של חשוד בעבירת המתה.

המילה “באזהרה” מאוד מכעיסה שפירושו של דבר שהשוטרים האלה חשודים בגרימת מוות של חפים מפשע.

 

יניב ואקי חרטטן הפרקליטות כתב ספרי חירטוטים ודוגל בשיטות גבלסיות
יניב ואקי חרטטן הפרקליטות כתב ספרי חירטוטים ודוגל בשיטות גבלסיות

“חקירה באזהרה” זה לטובת הנחקר?  באמת יניב ואקי?  התחלקת על השכל???

ומי בא לעודד את מח”ש ואת המשטרה ובפרקליטות שצריך לחקור יותר ויותר “באזהרה”?  הליצן יניב ואקי מנהל מחלקת עררים בפרקליטות הארצית.  הוא אומר שחקירה באזהרה זה דווקא דבר טוב שכן אז החוקרים מקריאים לנחקרים את ה”זכות” שלו לומר כלום (הזכות מפני הפללה עצמית ) והזכות להיוועץ עם עורך דין (מירנדה).

בפועל הזעויות האלה לא שוות כלום בישראל.  בארה”ב אם השוטרים מפרים את חובת האזהרה, העדות פסולה.  בישראל העדות לא נפסלת.  השופטים יכשירו אותה כמו שהם מכשירים כל שרץ.

ואנחנו אומרים:  האיש יניב ואקי פשוט מטומטם.  המוח שלו מעוות, והוא פשוט מגלה עצמו משרת נרצע של תעמולת הפרקליטות שמטרתה להרשיע כמה שיותר אנשים.  בפרקליטות כשיש ביקורת אז ממציאים איזה שקר.  הנה מצאו את יניב ואקי שיפיץ שקרי תעמולה.

לא הצלחנו להבין:  יניב ואקי טוען שאם נחקרים באזהרה אז מקבלים הקראת זכויות ולכן זה דבר טוב.  לכן לפי הלוגיקה שלו משתמע מכך שצריך לחקור יותר אנשים באזהרה, גם אם הם לא חשודים בכלום.  לטענתו גם אם החקירה היא רק חלק מנוהל אוטומטי שנועד לסגור פינות, ולא באמת על מנת לגלות אם בוצעה עבירה של המתה או רצח…  עדיין זה טוב לחקור באזהרה.

ואנחנו שואלים האם לא מתחייב בדיוק ההיפך:  אלמה לא להחיל את חובת יידוע הזכויות (לשתוק ולא לדבר ולהתייעץ עם עו”ד) לכל מי שנחקר?

ככה זה בפרקליטת:  אצלהם העולם הפוך.  כל דבר שנתפס ע”י הסנגוריאלים כפגיעה בזכויות אדם, הם מתרצים כחובה על מנת לחשוף את האמת, וכל דבר שפוגע בציבור, הם מתרצים אותו שזה דווקא טוב ומועיל לציבור.

יניב ואקי תעמולת גבלס בשירות הפרקליטות
יניב ואקי תעמולת גבלס בשירות הפרקליטות

זה מה שהיה ליניב ואקי לומר אחרי שהשוטרים הצילו אזרחים ונחקרו באזהרה: 

 

יניב ואקי תעמולת גבלס בשירות הפרקליטות
יניב ואקי תעמולת גבלס בשירות הפרקליטות

 

יניב ואקי תעמולת גבלס בשירות הפרקליטות

 

 

יניב ואקי גדל בפרקליטות ולא היה סניגור מימיו.  הוא האויב של החפים מפשע כי הוא כותב ספרים ומאמרים שנועדו להנדס את דעת הקהל מדוע צריך לחקור יותר, לחפש יותר אנשים שאפשר להפליל אותם ולהזרים יותר תעסוקה לשוטרים, פרקליטים ושופטים.

הנה כאן הוא טוען בפוסט שלמעלה (שממנו לא חזר למרות כל הביקורת שהוטחה בו), הוא טוען כמו הנאצים ש”החקירה משחררת” ושהחקירה מזככת את הנפש, אפילו אם היא באזהרה ואינה “עדות פתוחה”. יניב ואקי מנמק זאת בנימוק המופרך לפיו תינתן ל”חשוד” חותמת כשרות אם יתברר שלא עבר עבירה. ואקי מנסה להפוך אקט משפיל ופוגעני לאקט חיובי ומטהר…  כמו המקלחות באושוויץ.. ואקי אומר “בואו נחקור חפים מפשע באזהרה ובכך יהיו לאסירי תודה על הפגיעה הכה קשה בזכויות היסוד שלהם…. איזה יופי.  איזו הנדסתת תודעה במיטבה.

לדידו, חקירה באזהרה  בידי משטרת ישראל (ארגון הפשיעה הגדול והחזק במדינה שמן המפורסמות מטרתו היא הפללת בני אדם ככל שניתן ) היא אקט חיובי ומטהר…. שמטרתו היא חקר האמת ולא מציאת ראיות כנגד ה”חשוד” (או יצירת ראיות כנגדו –יש מאין- לגבי עבירות חדשות, כגון עבירה של העלבת החוקר לאחר שלל פרובוקציות מצידו , כפי שנהוג לא פעם) ושכל אדם צריך לייחל לו על מנת לקבל את חותמת הכשרות של הגוף החוקר…..

אם כך, אולי ניתן לואקי לטעום את התבשיל שהוא רוקח?  אולי נחקור את וואקי תחת אזהרה. נהפוך אותו לחשוד בגלל איזה תלונה שטותית, ניקח ממנו טביעות אצבע וניתן לו להנות מכוחה המזכך והמטהר של חקר האמת באזהרה..

ואז גם אם המשטרה תכריז שהתיק  נגנז מחוסר ראיות עדיין ישאר לו רישום משטרתי.  או אז יואיל ואקי ויגיש  בקשה לרשיון נשק/תפקיד רגיש/סיווג בטחוני/רכב ציבורי, או במקרה שוטר יעצור אותו לביקורת רישיונות….  רק אז הוא יבין מה המשמעות האמיתית של חקירה תחת אזהרה והקלון שמלווה את הנחקר כולל עוגמת נפש והסכנה להיות מורשע.   רק אז יבין ואקי שעליו לשלם 10,000 ₪ +מע”מ לעו”ד כדי לשנות את עילת הגניזה.

מי שנחקר באזהרה הוא “חשוד”, בשונה מסתם עד. פועל יוצא ומעשי של מעמד “חשוד” הוא שקיים דופי פלילי ואף מוסרי בהתנהלותו, ואין זה משנה כיצד ננסח זאת. חשוד הוא חשוד בעיני החוק וודאי בעיני הציבור.

יניב ואקי מומחה לתפירת תיקים לקוקסינלים וקוסינליות
יניב ואקי מומחה לתפירת תיקים לקוקסינלים וקוסינליות

 

ואקי מציע שכל מעורב בחקירה ייחקר באזהרה.  מושכלות היסוד –בניגוד למושכלות המעוותות של וואקי- ליצן פייסבוקי  שמרבה להעלות פוסטים בהם הוא מציין ששופטים ציטטו אותו) מורות כי ללא קיומו של תנאי זה (חשד לביצוע עבירה) נשמטת חוקיותו של אקט כה פוגעני.

חקירה תחת אזהרה  צריכה להיות רק מקום שישנו  חשד סביר לביצוע עבירה. מקום שאין חשד לביצוע עבירה שום הגנה משפטית לא נדרשת.

זו דרכם הנלוזה של הפרקליטות ושל אנשיה,  העושים לא אחת מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס . למעשה, זו דרכה של מערכת אכיפת החוק כולה בסדום.

 

 

 

 

Views: 5

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *