EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יפית לוי שחר דמי המלטה 5: הגרוש של יפית שחר תובע בטקסס את שופטות הפמינאציה סיגלית אופק אסתר חיות עינת משולם לורן אקוקה “מחוללות שואה ומנהלותם ארגון פשיעה לשוד והמתה של גברים”

רות דיין וולפנר כלבת צייד פסיכופטית הנועצת טפריה

נפתחה תביעה נוספת נגד שופטי משפחה מחוזי ועליון ישראליים בטקסס ע”י אבא גרוש רון שחר, אשר מאשים את הנתבעים בפשעים נגד האנושות והתנהלות כארגון פשיעה לסחוט ולשדוד גברים יהודים במדינת היהודים ע”י שופטים ישראלים. לפי התביעה מדינת ישראל מחוללת שואה בגברים שלה בשם האג’נדה הפמינאצית.

הנתבעים:  סיגלית אופק, עינת משולם, לורן אקוקה, נפתלי שילה, רות הלפרין קדרי, גדעון סער וארגון נפש בנפש.

 

בקשה-46-החלטה-מירה-דהן-על-תביעה-טקסס-לא-המצאה-תיק-מזונות-8-8-2022

 

הפגנת אבות בכתום כיכר הבימה נגד עינת רביד נפתלי שילה ונועה גרוסמן 12-2-2022 (8)
הפגנת אבות בכתום כיכר הבימה נגד עינת רביד נפתלי שילה ונועה גרוסמן 12-2-2022

היום 8/9/2022 יום קשה עבר על כוחותינו בניסיונות להוציא את ההזמנות לדין פדרלי בטקסס לנתבעים הפושעים.  בקרוב נעלה את הסרטונים.  להנאתכם.

תרומתה של השודדת רות דיין וולפנר לתביעה נגד השופטים

את כל הטוב הזה, התביעה הזו והעונג לראות הזמנות לדין בחותמת פדרליים לשופטי ישראל יש לזקוף לזכותה של באת הכוח של יפית שחר, עו”ד רות דיין וולפנר שהחליטה לשדוד את הבעל עולה חדש בעילה של פיצויי דמי המלטה של ילדים (פיצויי פרי הבטן) בסך 5,000,000 ש”ח להמלטה ו 15,000,000 ש”ח בסך הכל (פלוס 54,000 ש”ח מזונות לחודש)………

השופטת סיגלית אופק המכונה סיגועלית עושק החליטה שזו תביעה לגיטימית, ועל סמך החרטוטים של וולפנר החלה להכות ברון שחר את כל מכות מצריים, זרקה אותו לרחוב, לקחה ממנו את הבית והרכב, ניתקה אותו מהילדים, הטילה הוצאות 3,000 ש”ח בכל פעם שביקש משהו ממנה……  ומדובר בכלבה זנותית שבעצמה היתה חתולת רחוב במעברת ג’סי כהן בחולון.

אילולא החמדנות וייצר הסחיטה של רות דיין וולפנר והפחד של השופטים להגיד לה שהיא מופרעת, שהתביעה שלה דבילית שיקרית, ושהיא סוחטת גבר על לא עוול בכפו, תביעה זו לא היתה באה לעולם.

 

רות דיין וולפנר נוכלת עם יחסי ציבור שנכשלת ונכשלת
רות דיין וולפנר נוכלת עם יחסי ציבור שנכשלת ונכשלת

מי הם הנתבעים פושעי החונטה הפמינאצית?  

 

בין הנתבעים השופטת סיגלית אופק שמנסה בכל כוחה לשדוד מרון 15,000,000 ש”ח לפי החישוב של פיצויי דמי החלטה של 5,000,000 מיליון ש”ח עבור כל ילד שגרושתו יפית שחר מרמת השרון המליטה.

תראו כיצד הבעל הפחדן של הכלבה אופק מסרב לקבל את כתב התביעה. זכרו שאדם רגיל שמסרב לקבל תביעה ירשם על ידי השליח כמסרב לקבל ולחתום והמסירה תחשב למסירה לכל דבר ועניין אך למלאכית החבלה מבית המשפט למשפחה יש את הפריבלגיה השמורה לשופטים החברים בכת הפמינאצית.

 

וזו הגרושה המטורפת שחושבת שהרחם שלה שווה 5,000,000 ש”ח על כל המלטה.  היא מיוצגת ע”י אלפות הסחיטות רות דיין וולפנר.

יפית שחר גרושה משוגעת רוצה פיצוי 5 מיליון שח על כל ילד שהביאה ברחמה
יפית שחר גרושה משוגעת רוצה פיצוי 5 מיליון שח על כל ילד שהביאה ברחמה

 

4 Sigalit Ofek SUMMONS SIGNED 26-8-2022

 

מזכירות בית משפט למשפחה מקבלת המצאה של כתב התביעה שהוגש בארצות הברית כנגד השופטת סיגלית אופק בגין פשעים נגד האנושות. פשעים אותם היא מבצעת יום יום תוך ניצול לרעה של תפקידה כשופטת. הפעשים מבוצעים על טהרת תורת הגזע המגדרי – הרייך הנשי.

גם אסתר חיות נתבעת

נתבעים נוספים:  אסתר חיות – קנצלרית הרייך הנשי, מנכ”לית ארגון הפשיעה הנהלת בתי המשפט אשר מיישמת מדיניות אפרטהייד מגדרי נגד גברים גרושים ו”פיתרון סופי” לחיסול סופי של בעיית הגברים הגרושים בהשראת היטלר, מנגלה ואייכמן. אסתר חיות מתכננת הקמת קרמטוריומים לגברים גרושים בתוך בתי המשפט למשפחה.  זאת במסגרת התכנית לייעול ושיפור השירות לאזרחיות.

בתמונה אסתר חיות צוהלת.  בזה הרגע עוד אבא גרוש התאבד בגללה. מוות של גברים עושה לה אורזמה.

אסתר-חיות-בהמת-מגדר-קלינית
אסתר-חיות-בהמת-מגדר-קלינית

 

 

אסתר חיות מעלה קמטים הניצחון של הליכוד יקרע אותה לגזרים
אסתר חיות מעלה קמטים הניצחון של הליכוד יקרע אותה לגזרים

 

אסתר חיות שובעת על חשבון לשכת עורכי הדין ארוחות 5 כוכבים
אסתר חיות שובעת על חשבון לשכת עורכי הדין ארוחות 5 כוכבים
9 Esther Hayut SUMMONS SIGNED 26-8-2022

 

נתבע גם השרמוט הדוס נפתלי שילה, שונא גברים פתולוגי הסוגד לאלילת הווגינה ואצלו ככל ווגינה זוכה בפייס, וכל גבר נזרק בבושת פנים וחוטף הוצאות.

 

נפתלי שילה כלב פמיניסטי הסוגד לסירחון הווגינה
נפתלי שילה כלב פמיניסטי הסוגד לסירחון הווגינה

 

נפתלי שילה הכלאה של מנגלה היטלר ואייכמן
נפתלי שילה הכלאה של מנגלה היטלר ואייכמן

 

מזכירות בית משפט המחוזי מקבלת המצאה של כתב התביעה שהוגש בארצות הברית כנגד השופטת אסתר חיות מנהגלת גן החיות הפמינאצי והשוחט נפתלי שילה בגין פשעים נגד האנושות. פשעים אותם הם מבצעים יום יום תוך ניצול לרעה של תפקידם כשופטים. הפעשים מבוצעים על טהרת תורת הגזע המגדרי – הרייך הנשי.

 

קבלו את ההזמנה לדין לנפתלי שילה בחותמת פדרלית מטקסס

5 Naftali Shilo SUMMONS SIGNED 26-8-2022

עינת משולם רשמת הוצלפ כבר נתבעה מקודם בארה”ב

נתבעת גם מי שהיתה רשמת משפחה עינת משולם ומפליאה בגברים הגרושים את כל מכות מצריים.  היא קיבלה קידום לשפיטה.

אצלה המוטו הוא “כל גבר גרוש הירקונה השליכוהו”.  כלבה זו אסרה על רון שחר לצאת מישראל על מנת לקושש פרנסה והטילה עליו עיכוב יציאה מותנה בסכום האסטרונומי של 840,000 ש”ח.  עינת משולם הפכה את רון שחר ל”אסיר בציון” במשך 14 חודשים בהם חי חיי כלב, בלי בית, בלי מלונה, בלי רכב, בלי פרנסה, מעוקל מכף רגל ועד ראש.  לעינת משולם זו כבר הפעם השניה בה היא נתבעת ע”י גברים גרושים בארה”ב.

עינת משולם קיבלה קידום לשמש שופטת משפחה כי הוכיחה עצמה כמתעללת זדונית ומרושעת כלפי גברים.  עינת גלעד משולם נתבעת בניו יורק בגין שוד מזונות במסגרת ארגון פשיעה.

עינת משולם רשמת בהמית ונבזית מוכנה לעל לגברים כליות טחול וגם את כיס המרה
עינת משולם רשמת בהמית ונבזית מוכנה לעקל לגברים כליות טחול וגם את כיס המרה

 

לורן אקוקה הזבל האנושי מההוצל”פ גם נתבעת

נתבעת גם רשמת ההוצל”פ וכלבת ההוצל”פ לורן אקוקה אשר עיקלה לרון שחר את הצורה.  גם לורן אקוקה קיבלה קידום לשפחטה.

כאשר רון שחר נאלץ להפקיד בהוצל”פ עירבון של 115,000 ש”ח בהוצל”פ (בנוסף לערבונות בבית משפט למשפחה של מאות אלפי שקלים ועיקולים על חצי בית וחצי רכב בסך כולל של 4,000,000 ש”ח שווי עיקולים וערבויות) כדי שיוכל להיכנס ולצאת מהארץ, הזונה לורן אקוקה על דעת עצמה עיקלה את הכסף והעבירה אותו ליפית שחר – בניגוד להוראות בית המשפט שהכסף יחוזק כערבון עד הודעה אחרת.

 

מזכירות הוצל”פ תל ביוב מקבלים המצאה של כתב התביעה שהוגש בארצות הברית כנגד הרשמת הזונה לורן אקוקה המכונה לורן הקקה, בגין פשעים נגד האנושות. פשעים אותם היא מבצעת יום יום תוך ניצול לרעה של תפקידה כרשמת ההוצאה להורג (זונה של שופטים). הפעשים מבוצעים על טהרת תורת הגזע המגדרי – הרייך הנשי.

אבטחה הוצלפ תל אביב מקבלים המצאה לזונה לורן אקוקה

 

7 Lauren Akuka SUMMONS SIGNED 26-8-2022

 

שבתאי סימן טוב משחק באש מצמיד ראש למנגלה לורן אקוקה ב 2008
שבתאי סימן טוב משחק באש מצמיד ראש למנגלה לורן אקוקה ב 2008

 

לורן אקוקה לפני 15 שנה. ב 2007. לא היתה להיט.

 

לורן אקוקה חושפת ציצי של מנגלה ב 2007
לורן אקוקה חושפת ציצי של מנגלה ב 2007

 

רות הלפרין קדרי הזונה של מרכז רקמן גם נתבעת

נתבעת גם זונת הפמינאציה הוותיקה רות הלפרין קדרי, כלבה איומה שיש לה בעיות דלוזיונליות קשות שכל הגברים רוצים לרצוח אותה, לחדור בכוס שלה, ושהפטריאכיה רוצה להכניס לה זרגים בתחת שלה ולמנוע ממנה לפתח קריירה ושכל החיים שלה מדוכאים בגלל תקרת זכוכית.

 

10 Ruth Halperin Kadari SUMMONS SIGNED 26-8-2022

 

רות-הלפרין-קדרי-כלבת-הסתה-מגדרית-נגד-גברים-עם-כוס-פעיל
רות הלפרין קדרי כלבת הסתה מגדרית נגד גברים עם כוס פעיל

נתבע גם ארגון נפש בנפש, גועל נפש, אשר משמש זרוע של משרד העליה ומשדל עולים חדשים יהודיים מחו”ל לעלות לישראל, ומטעה אותם שצפויים להם בישראל חיים יהודים איכותיים…..  בפועל זוהי מלכודת מוות להגיע לישראל ולאבד כל שקל בבתי המשפט הפמינאציים של ישראל.

 

6 Nefesh b'Nefesh SUMMONS SIGNED 26-8-2022

שר המשפטים גדעון סער גם נתבע

נתבע גם שר המשפטים גדעון סער. זה שאוהב לזיין קטינות בשירותים של מועדונים, עוד נגיע אליו בהמשך לקראת הבחירות ונפרסם את מעלליו (ע”ע מיכל שיר) וכיצד הוא מוגן על ידי חברתו קנצלרית בית המשפט ומנהלת גן החיות המשפטי אסתי חיות.

 

8 Gideon Saar SUMMONS SIGNED 26-8-2022

 

מהות התביעה “סחיטה באמצעות צווי עיכוב יציאה”

 

מהות התביעה היא שיטת הסחיטה בה כאשר העולים החדשים חייבים לצאת מישראל על מנת לעשות עסקים, לפגוש את בני משפחותיהם, לפעמים לפגוש ילדים מנישואין קודמים, ועל סמך טענות אידיוטיות שאם האיש ייצא מהארץ האישה תישאר מול שוקת שבורה, מכריחים את הגברים להביא מאות אלפי שקלים ולהפקיד כ”ערבון” רק כדי לזכות בחירותם.  אחר כך כמובן מעקלים להם את ה”ערבון”.

כשהם יוצאים מישראל, השופטים קובעים להם דיונים ומחייבים אותם להגיע לישראל שוב פעם, כאשר האישה מחכה בצד כמו נמרה רעבה שרק ממתינה שהבעל ינחת בבן גוריון כדי להוציא עוד פעם עיכוב יציאה, ולסחוט עוד מאות אלפי שקלים.

כמובן שכל בקשה להעיד בהיוועדות חזותית נדחית על הסף, כי משאת נפשה של השופטת היא שהגבר יגיע, ייעצר ואז אפשר לסחוט אותו, או לחכות עד שימות ברעב, ואז האישה מעקלת את הכול.

אם הגבר לא מגיע כי הוא מפחד שייעצר עוד פעם ולא יהיה לו ממה לחיות, השופטת פשוט חותמת על פס”ד בהעדר התייצבות או העדר הגנה המעביר את כל הרכוש לידי האישה.

כך מתנהל מפעל הסחיטה של שופטי ישראל נגד הגברים הגרושים, שהנשים הישראליות מפתות אותם להגיע לארץ ואז לחטוף את נחת זרועה של הפמינאציה הישראלית.

מירה דהן קבעה:  צפייה בנט המשפט ע”י השופטת אופק אינה המצאה כדין

 

רון שחר התובע העלה את כתב התביעה מטקסס לתיק המשפחה שלו אצל יפית שחר בנט המשפט.

השופטת סיגלית אופק צפתה ונבהלה.  היא הבינה שאם תיתן החלטה על גבי המסמך הסרוק, זה עלול להתפרש כהמצאה אליה.  לכן מירה דהן הנשיאה שלה נכנסה לתיק, פתחה פתקית החלטה וכתבה שהצפיה אינה מבססת המצאה כדין על סיגלית.

 

 

מירה דהן קובעת צפיה בנט המשפט אינה מהוה המצאה כדין
מירה דהן קובעת צפיה בנט המשפט אינה מהוה המצאה כדין

להלן כתב התביעה בטקסס עם ההחלטה של מירה דהן – שהצפיה אינה המצאה כדין.  התביעה בטקסס היא בדלתיים פתוחות.  לכן אין שום מניעה לחשוף הכל.  בדלתיים פתוחות.  הכל פתוח בטקסס.

 

 

 

תביעות אבות גרושים בארה”ב הוגשו כבר בשנת 2011 – רון שחר לא מגלה את אמריקה

 

 

ערוץ 7 תביעה בארהב שופטי ישראל מבצעים פשעים נגד האנושות
ערוץ 7 תביעה בארהב שופטי ישראל מבצעים פשעים נגד האנושות

 

ראו כתבה בערוץ 7 של עוזי ברוך 6/10/2011:

תביעה בארה”ב: ישראל מבצעת פשעים נגד גרושים

תביעה ע”ס $20,000,000 הוגשה בארה”ב נגד שרים בממשלה, בגין פגיעה באבות גרושים, תחת הכותרת ‘פשעים נגד האנושות’.

 

ביום ה’ שעבר (ראש השנה) הוגשה לבית המשפט המחוזי הפדרלי במערב ויסקונסין בארה”ב תביעה כנגד שרים בממשלה בגין מדיניות פוגענית של הטיה מגדרית כנגד אב גרוש, בעל אזרחות כפולה, אמריקאית וישראלית.

התביעה על סך עשרים מיליון דולר היא הראשונה בסדרה של תביעות שיוגשו בארה”ב כנגד שרים וממלאי תפקידים בכירים במערכת המשפט, עקב אפליה שיטתית כנגד אבות גרושים.

התביעות מתבססות על החוק האמריקאי המגן מפני פשעים נגד האנושות והפרה של זכויות אזרח בינלאומיות. מניתוח משפטי שביצעו מגישי התביעה, עולה לטענתם כי ההפרות של זכויות יסוד להורות של אבות גרושים בישראל, עולות לכדי עבירה על החוק הזה.

הפגיעה בהורות של אבות גרושים עולה גם לידי אפליה על פי מספר אמנות בינלאומיות עליהן חתמה ישראל, ואליהן היא מחוייבת. בין אמנות אלו, ניתן למנות את האמנה בדבר זכויות הילד, האמנה בדבר חטיפות ילדים, וגם האמנה לביעור אפליה נגד נשים, אשר אוסרת על יחס מפלה גם כנגד גברים, טיפוח סטריאוטיפים נגדם, או קיבוע של סטריאוטיפים כאלו בחוק.

התובע, דוד וייסקופף, טוען בכתב התביעה כי מערכת המשפט בישראל מטפחת מדיניות של אי הכרה בזכות הטבעית של אבות גרושים לקשר עם ילדיהם, ומנתק בשרירותיות, ואף בזדון, אבות מילדיהם כלאחר יד. “בישראל, ורק בישראל, רואים את האב הגרוש כמכונה ליצור כסף. הטיה מגדרית בחסות החוק גורמת לזלזול מופגן במשאלות שלי לראות את ילדי”, מוסיף התובע.

 

דייויד וייסקופף מלמד לקח את שופטי הפמינאציה של ישראל בתביעות מארהב
דייויד וייסקופף מלמד לקח את שופטי הפמינאציה של ישראל בתביעות מארהב

בין הנתבעים מצויות גם מספר עובדות סוציאליות, פקידות סעד לסדרי דין, אשר טיפלו בתיקו של התובע ומנעו קשר בינו לבין ילדיו. בארגוני האבות מסבירים כי על מדיניות ההטיה המגדרית החוקית עליה אחראים השרים הנתבעים, מתנוסס דגל שחור של אי חוקיות, הפרות שיטתיות של אמנות בינלאומיות, והתעלמות מופגנת מצערם והסבל שעוברים האבות והילדים, כאשר יישומה של מדיניות זו באמצעות פקידות הסעד אינו חוקי ומהווה הפרה של הנורמות המקובלות בעולם”.

עו”ד כ.ב. שסייעה בישראל בהתנדבות למגישי התביעות מתארת מארג של חקיקה אנטי-אבהית בישראל, ומונה סדרה ארוכה של חוקים מפלים, וביניהם חזקת הגיל הרך, הקובעת כי מקומם של הילדים אצל האם, ללא כל בדיקה, וגם אם טובתם מחייבת אחרת, חוק המזונות, הפוטר נשים מהשתתפות כלשהי בעול הכלכלי של גידול ילדיהן, שורה של חוקי עבודה ופסיקות המקשים על אבות בכלל, ועל אבות גרושים בפרט לממש את הורותם ומפלה אותם לרעה לעומת אמהות.

בנוסף מציגה עו”ד ב’ תקנות על פיהן לו זו בלבד שאין קביעה מפורשת של הסדרי הורות לאבות, אלא יש מנגנונים משוכללים להגבלת הקשר הזה, לעיתים בעילות של מה בכך. עו”ד בראשי מציינת כי “על התשתית הזו, מרפדות תפיסות מיושנות המוזנות מהסתה ישירה כנגד אבות גרושים. עוד אמרה ב’ – “אין בעצם הגשת התביעות לעצור בעדנו מלהמשיך לפעול לביטול החוקים הרעים הללו, ולביעור האפליה, בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותנו בישראל”.

חברת הכנסת יוליה שמאלוב ברקוביץ, אשר הגישה שורה של הצעות חוק העוסקות בנושא זה, בין היתר הצעת חוק המבטלת את חזקת הגיל הרך והצעת חוק הקובעת ענישה על מגישי תלונות שווא כאמצעי טקטי במהלך גירושין – אמרה כי “כמי שקיבלה מאות פניות של גברים גרושים בישראל, אני רואה עצמי מחוייבת להביא לסיומה של התופעה המכוערת בה חי הציבור המתגרש בישראל. אב הנמצא בהליך גירושין מוצא עצמו, במקרים רבים מידי, נרדף על ידי בת זוגו. מרדף הבא לידי ביטוי ברמיסת כבודו העצמי, דרך מעצרים הנובעים מתלונות שווא, באיבוד מקום העבודה ויכולת ההשתכרות בכבוד, בהתמודדות עם צווי עיקול הנתונים לגחמתה של בת זוגו, בניתוק מילדיו ולעיתים מסתיים מסע הנקמה האיש של בת הזוג בהתאבדותו של הגבר, שכן אנו עדים לכ- 200 התאבדויות של גברים בשנה במהלך הליך הגירושין”.

עוד הוסיפה שמאלוב ברקוביץ: “הצורך של האבות לפנות לסיוע בינלאומי צריך לקבל מענה בארץ ולא במערכת משפט של מדינה אחרת, שכן כביסה מלוכלכת יש לכבס בבית.”

לדעתה של שמאלוב ברקוביץ “אין מנוס מהקמת ועדת בדיקה שתבחן את מצבם הקשה של האבות הגרושים בישראל, אשר עם הגירושין משתנה היחס אליהם, והם אינם עוד אבות מסורים ואוהבים לילדיהם, אלא לא יותר מכספומט מהלך על שתיים.
אין ספק כי טובת הילדים מחייבת את השמירה על כבודם הבסיסי של הוריו כדמויות מעצבות ומחנכות וככאלו לא יתכן” שמערכות המשפט והרווחה בישראל יהפכו את אחד ההורים לשבר כלי בחסות החוק.

התובע, ויססקופף, ישראלי יליד וויסקונסין שבארה”ב, גדל כיתום בבית יתומים בשיקגו, ומשבגר הקדיש חייו לעבודה במשרד הרווחה של אילינוי לשיפור הקשר בין אבות וילדים ובעצמו הוסמך כהורה אומנה. אולם מחוייבותו רבת השנים להורות נעלמה משעלה לישראל ואישתו ביקשה להתגרש. על פי כתב התביעה ההתייחסות אליו בבתי המשפט למשפחה ואצל פקידות הסעד מתוארת כהתעללות הפוגעת בו, בגופו, נפשו בריאותו, ועבודתו, וכן בילדיו. “מערכת המשפט בישראל מגוננת על עצמה, ואינה פתוחה לביקורת, אך בצר לי, ובאין כל מענה בישראל, עלי לפנות לעזרת החוק האמריקאי לטיפול בפשעים נגד האנושות עוסק בין השאר בענינים אלו של אפליה בחסות החוק כנגד קבוצה גדולה, ואני מקווה שאם לא אוכל לראות את ילדי באופן טבעי וללא הפרעה והתערבות שלטונית, לפחות לגרום לאלו שמנעו זאת ממני לפחות לשלם מחיר כספי כבד”.אומר התובע.

פרקליטי העותר מציינים כי תביעה דומה נוספת תוגש בניו ג’רזי בימים הקרובים. האזרחים האמריקאים טוענים כי “על פי אמנת הידידות, מסחר וספנות בין ישראל לארה”ב התחייבה מדינת ישראל להעניק להם בבתי המשפט הישראלים יחס וטיפול ברמה השווה לסקטור המועדף ביותר במדינה. על פי שתי התביעות הסקטור המועדף בישראל הם נשים בבתי המשפט למשפחה, אשר זוכות לעדיפות סטטוטורית בדמות חזקת הגיל הרך, הענקת משמורת זמנית אוטומטית, פטור מתשלום מזונות, עדיפות בשמיעת בקשות לטובת נשים, פטור מהצגת מסמכים וראיות, ובכמעט כל משפט בבית המשפט למשפחה, ביה”מ מעדיף את גרסתן של הנשים על זה של הגברים.

אם לא די בכך, מספיק שאישה מסרבת להסדרי ראייה, ופקידות הסעד, על פי מדיניות שגובשה ע”י פקידת הסעד הראשית לסדרי דין, סימונה שטיינמץ, מפנות את הגברים למרכזי קשר.

בתמונה:  עו”ס סימונה שטיינמץ שלימדה את העו”סיות בישראל שהאונה הימנית של הגבר פגומה ולכן גברים אינם הורים טובים לגידול ילדים

סימונה שטיינמץ הבת של צ'אושסקו מרומניה מתעללת בגברים הגרושים כי היא זונה משוקמת
סימונה שטיינמץ הבת של צ’אושסקו מרומניה מתעללת בגברים הגרושים כי היא זונה משוקמת

בשיטת “הפוך על הפוך” התובעים האמריקאים טוענים שמגיע להם השוואת תנאים לרבות הפעלת חזקת הגיל הרך לטובתם. נטען שמדיניות ההתעללות הממסדית בגברים בישראל מתבטאת בין השאר בהפניית 20% עד 25% מהגברים למרכזי קשר, לעומת 1% עד 2% בארה”ב, וכן הטלת צווי מזונות בשיעור של פי 4 מהנהוג בארה”ב”.

https://www.inn.co.il/news/226853

ראו גם תביעה שהוגשה בחודש יולי 2019 בקליפורניה.

אבא גרוש יוני קפאח תובע בלוס אנג’לס את שופטי החונטה הפמינסטית: אסתר חיות, גורג’ קרא, יעל וילנר, דפנה ברק ארז, יהורם שקד ודיקלה קליין יונה ועוד

Views: 49

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *