EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

לזכר עמי שרר אבא גרוש שהתאבד בגלל ניכור הורי ב 28/8/2018: גרושתו לקחה תמונה ממועדון עם שוט וודקה ואמרה לעו”סית שהוא אלכוהוליסט וגם דפקה לו תלונת שווא אצל הש’ שרית קריספין

יום אחד 16/6/2021 התעוררה שרית שרר, האחות של עמי שרר שהתאבד לפני 3 שנים  והחליטה לפרוק בפייסבוק, להספיד את אחיה.

כשגבר גרוש מתאבד לאף אחד לא אכפת.  אם אישה נזכרת שנגעו לה בטוסיק לפני 20 שנה, לכל המדינה אכפת.  ככה זה בפמיניסטן.  https://עמי שרר.  הבן של עמי שרר ז”ל, אוריאל שרר יגדל יתום.  האחות שרית שרר סובלת מגעגועים לאחיה והשכול לא מרפה ממנה ומכל משפחת שרר.

את האישה בתמונה הזו אנו לא מזהים.

האחות כתבה שהיא איבדה את אחיה “לפני שנתיים ו 10 חודשים”.  היא העלתה לפייסבוק את מודעת האבל.  ההלוויה התקיימה בתאריך 30/8/2018.  בדקנו בפייסבוק של עמי שרר וראינו שהתמונות האחרונות שהעלה הם שלו עם הילד בבריכה ובקרוסלה בסופרלנד ראשל”צ מה 24/8/2018.  בדקנו גם בגוגל וראינו שהגרושה דפקה לו תלונת שווא ב 12/8/2018.

שבועיים אחרי מפגש עם השופטת שרית קריספין האבא עמי שרר התאבד

הביאו את עמי שרר לשופטת שרית קריספין והיא שלחה אותו למעצר בית. מ”י 22736-08-18 : מדינת ישראל נ’ שרר.  שבוע אחר כך ב 19/8/2018 הוא פרסם בפייסבוק שהוא מעונויין למכור רכב, כנראה כדי לממן את עורכי הדין שלו.

כנראה כשנגמר המעצר בית הוא קיבל יום אחד של מפגשים עם הבן שלו, לקח אותו לסופרלנד בראשל”צ, שזה מה שמתועד בפייבוק ומייד אחר כך תוך 7 ימים התאבד, לתפארת מערכת השפיטה בישראל….

מודעת אבל עמי שרר אבא גרוש התאבד מצער ניכור הורי מבנו אוריאל שרר
מודעת אבל עמי שרר אבא גרוש התאבד מצער ניכור הורי מבנו אוריאל שרר

העו”סיות הנאלחות ועבודת הקדיש

מדברי ההספד של האחות שרית (“טיטי”), עמי ניסה לשדר לגרושה שלו שהיא לא מכניעה אותו ושהוא חי ומבלה כרגיל.  הוא יצא לבר והעלה תמונות לאינסטגרם עם שוט של אלכוהול.  הגרושה רצה לרווחה וטענה שעמי הוא אלכוהוליסט והעובדת הסוציאלית ניתקה אותו מהילד שלו.  עמי הבין שזו תחילתה של ניכור הורי, שאין לו סיכוי מול המערכת השוחטת הזו, והוא פשוט מסר את ראשו לסכין השחיטה של העובדות הסיציליאניות והשופטות, והתאבד.

האחות גובת על הגרושה:  “מה יצא מזה אז אולי בהמשך תיסעי על ג’יפ תיקני תכשיטים תעשי חיים בילויים, אבל זה יהיה על חשבון קיצבת שארים!!! (קיצבת יתומים)”?

עמי שרר אבא גרוש התאבד ב 2020 בגלל התעללות סדיסטית של הגרושה
עמי שרר אבא גרוש התאבד ב 2020 בגלל התעללות סדיסטית של הגרושה

הניכור ההורי – הראיות בפייסבוק לאהבה של אבא שלא נגמרת

הפייסבוק של עמי עמוס בפוסטים כאלה:  “כמה שאני אוהבבבב תילד הזה!!!!”, “יום כיף איתו???“, “שבת שלום עם האושר הפרטי שלי אוריאלייייי”, “וזה בן כפרה אבא עליוווו”, “אני מכוררר אלייך אוריאל שליייי”, “שבת שלום עם האושר הפרטי שלי אוריאלייייי”. 

שלושה וחצי שבועות לפני שהתאבד עמי שרר העלה את הפוסט הבא עם המילים “למות ולאהוב למענך”:

שרית קריספין היא השופטת ששלחה את עמי למעצר בית שבועיים לפני שהתאבד.  אין ספק שהמפגש עם השופטת הזו היה כל כך טראומטי, שזה השפיע על ההחלטה למות.  ממה שהתרשמנו זו שופטת שמאיימת, צורחת, משתוללת ומזלזלת.  אלו הפנים של מערכת המשפט שעמי שרר ראה שבועיים לפני שהתאבד:

שרית קריספין שופטת רעה מי שנכנס לאולמה רק רוצה למות
שרית קריספין שופטת רעה מי שנכנס לאולמה רק רוצה למותשרית קריספין שופטת רעה מי שנכנס לאולמה רק רוצה למות

וזה ההספד של האחות שרית טיטי שרר:

“טוב אז שנתיים ו10 חודשיים אני שותקת מסתכלת מהצד על כל העולם הוירטואלי המזוייף הזה ושותקת הרי לא מאמינה בתמונות עם פילטרים פוטושופים ןמציאות דמיונית אבל הלילה הגעתי להחלטה אחרי 4 שעות במיטה והבנה שזהו שרית ניגמרה לך דקת הדומייה משהו השתנה בך משהו הפנים שהוא הלך ולא יחזור לעולמים ועם התלבטות על ההשלכה התגובות ואפילו סנקציות שעלולות להגיע אבל החלטתי די!!!!
אז אני שרית וחלקכם מכירים אותי כשרית אבל רובכם מכירים אותי כאחות של… אחות של עמי טיטי תמיד זה היה ככה הוא קטן מימני ואני תמיד אחות של עמי . אז קיבלתי אומץ.או אולי קצת אוויר והחלטתי שיחד איתכם נעשה מעשה נרים תיד ונעשה עבודה ממש כל אחד מאיתנו לא משנה באיזה נקודה בחיים אנחנו פשוט נעצור ונחשוב אז יאלללה מתחילים:
אני מאמינה שכולם פה יודעים שלפני שנתיים ו10 חודשיים איבדתי את החצי שלי את האח הילד האבא החבר את העולם שלי את עמי אחי! אבל חשוב שזה לא יעבור ככה חשוב שניקח את זה כולנו ביחד קדימה ונעצור תתופעה הזו עמי שלי ניכנע למחלה הארורה לא לא הסרטן ימח שמה המחלה החדשה המחלה האנושית שאנחנו מיצרים מלחמת כוחות מלחמת התשה מה שניקרא מלחמה של אכזבה של ניכור של רדיפה מלחמת הגירושים של שנות ה2000 מכירים?
כן כן אחי התאבד מאכזבה מתיסכול מחוסר יכולת להתמודד מןל מערכת מתסכלת מול הסטיגמה שגבר גרוש זה אפס זה בסך הכל אמצעי לסחיטה רגשית כלכלית! נכון אנחנו מתחתנות מאוהבות כפרה חיים נצנצים לבבות אך בשנייה אנחנו עלולות להפוך לאוייבות עכשו יש מקרים שבצדק אם גבר הרים עלייך יד תרסקי אותו!!!!
אבל אם ניגמר לך מימנו אל תהפכי אותו לאבן כדי להמשיך קדימה תיזכרי שאותו אחד קידש אותך אהב אותך הביא איתך חיים אל תישלחי אותו למנוחת עולמים …
נכון לא כולם מסיימים כמו אחי יש כאלה יותר חזקים יש כאלה פחות רגישים ישנם גם כאלה שישמעו שהבן זוג החדש של אמא הוא גם אבא ולא ישימו חבל על הצוואר יש גם כאלה שלא ילחמו על משמורת ולא ישלמו מזונות יש ם גם כאלה שיתלבשו במותגים וילדיהם יהפכו למשפחות ניזקקות אבל רגע תעצרו יש גם גברים עם נשמה!!!!
יש גברים שהילדים בשבילם זה כל העולם שיעבדו בשני עבודות ישנו על הספה בבית של ההורים כדי לשלם מזונות והגדלת מזונות ומדור ואת כל הפנטזיות של מערכת הצדק?ויהפכו להיות שקופים וכן כשישבו להטביע את יגונם על הבר עם 2 כוסות וודקה ותמונה באינסטגרם של הכל טוב לא שברת אותי והנשמה בפנים מרוסקת עייפה ואת הרי בבוקר תיתקשרי לרווחה ותדווחי הוא אלכוהוליסט לבטל הסדרי ראייה!
אז בואו נחשוב רגע אנחנו אומנם סיימנו עם הקורונה אבל יש פה מגפה כל יום בממוצע 1.8 אבות גרושים הופכים למצבה למהההה? כי אנחנו הפכנו לחברה אטומה חברה שנותנת יד לרדיפה לשקרים לסחיטות זה לא פייר!
אם כל גרוש/ה היה/תה שמה בצד תמלחמה ולא הופכת את הילדים לנשקים כן כן ממש אקדחים חיים הרי אנחנו יודעים כמה כוח יש למילה של ילד/ה עלינו כהורים והמלחמה הזו היתה הופכת לפירוק שותפות במקום יצירת אויבות לי היה אח ולעוד רבים כמוני לצערי. אבל את הנעשה אין להשיב ועמי שלי ושלכם בחר לא להילחם כי הבין שאחרי שנה וקצת ההסטה לא תישתנה אפילו לא במעט!
ונשבעת לכם שהוא נילחם אוי איזה אבא הייתי מסתכלת מהצד ומתמוגגת כמה רגש כמה דאגה וכל זה בשביל חיבוק נשיקה בשביל לשמוע אבא היום אני ישן אצלך.
אז בחזרה לענייננו תיראו את זה כצוואה של עמי סבבה כבקשה של חברה כאחות של עמי שמתחננת אם את או אתה מתכוונים להיתגרש /מתגרשים בהליכים לא יודעת מה ואיך שימו תילדים בצד שימו תמלחמות בצד תאגו תקללות תמריבות תאמהות הצועקות המשפחות המתערבות שימו הכל בצד תיזכרו שפעם הייתם אוהבים תיפרדו אל תישארו במקום שלא טוב לכם אבל בלי להשאיר חללים בלי להפוך אנשים לאבנים בלי להרוג אמהות בלי להשאיר תילדים שלכםםםםם הבשר שלכם יתומים!!!
הרי מה יצא מזה אז אולי בהמשך תיסעי על ג’יפ תיקני תכשיטים תעשי חיים בילויים, אבל זה יהיה על חשבון קיצבת שארים!!! (קיצבת יתומים) וגם אסור לנו לשכוח שבנוסף את אומנם לא תישבי בכלא ולא תופיעי בבית משפט אבל אלוהים עושה תדין עם מי שגורם לאנשים להפוך לאבנים .
אז אני מתחננת אליכם ואל היושב במרומים שלא יהיו עוד אמהות אבות אחיות אחים וילדים של אבנים ממגפת הגירושים המנוכריים! שלא יהיו עוד אחיות שמפחדות מחגים ימי הולדת ארועים אזכרות ואחרי היום הבנתי שגם ממסיבות סיום? כי הרי תמיד זה למה אני פה ואתה לא ….
אז בבקשה בכל לשון של בקשה כל מי שרק זוכר את עמי שרק הזכרתי לו את עמי שזוכר לי רגע של חסד מבקשת תשתפו תפוסט הזה שהלוואי ובעזרת השם יתברך אני יהיה האחרונה בשנת 2021 שכותבת פוסט כזה שאמא שלי תיהיה האמא האחרונה בעולם הזה שאיבדה בן לזכר מערכת הגירושים!!!!
נ.ב שלא ישמע כחלילה פוסט שינאה או הכפשה. עמי שלי פשוט ניכנע למלחמה של מערכת לא הוגנת !!!

לזכרו, מספר תמונות מהפייסבוק עם הבן היתום אוריאל שרר:

עמי שרר האבא הגרוש שהתאבד והבן היתום שלו
עמי שרר האבא הגרוש שהתאבד והבן היתום שלו

Views: 37

5 Comments

  1. קשה להבין את האבות המתאבדים. זאת טעות נוראית.
    אם אשתך/פרודתך/גרושתך היא חתיכת נבלה, ומונעת ממך קשר עם הילד, תדאג להיות איתו בקשר מתחת לרדאר שלה. שלח לו מתנות, תעביר לו מסרים, דבר איתו בטלגרם – פשוט תמתין שיהיה בן 18.
    היחסים עם הילד לא מוגבלים רק לשנות החיים הראשונות שלו. יש לך את כל החיים להיות איתו.
    תמתין שיהיה בגיר, ואז תקיים איתו קשר ישיר, בלי הזונה שמניה את זה ממך.
    אולי גם תצליח להסביר לו איזו מכשפה היא הייתה כל החיים שלו. כדאי לתעד את כל מה שעשתה כדי לנתק את הקשר ולהשתמש בזה נגדה.
    בקיצור, במקום להתייאש ולעשות שטויות, תבין שיש למה לצפות בעתיד.

  2. אטאיסט או לוא יש אלוהים אשר בזמן הנכון יפרע מיכל העדההרעה הזאות את החשבון: “ינשא שופת הארץ השב השב גמול על הגאים”תהילים 94 סבלנות.חזק ואמץ.

  3. גם אני הכרתי אבא גרוש , ומפאת כבודו לא אזכיר את שמו שאשתו הסוציונאצית ירדה לחייו עד שקבל התקף לב ונפטר והוא רק בם חמישים.

    הקב’ה יקום דמה.
    אמן

  4. עד שלא יכניסו שופטים לכלא, העוולות לא יסתיימו, לצערי ומניסיוני המר בנתניה רבתי, שופטים מבצעים בכל דין עיוותים כנגד האזרח הקטן, כמו השופט אלי ברנד, מכור למערכת, ואשתו חוגגת בתפקידים ציבוריים, שופטת סמדר קולנדר אברמוביץ, רעה באופן חריג בשל העובדה שמסרבת לעיין בחומר, ומקבלת החלטות תמיד כנגד האזרח הקטן, ואנוסה למערכת העירונית ומקורביהם, שופטת יעל קלוגן (פרשה) התעללה בתושבים/דיירים שהגיעו בתביעה כנגד עיריית נתניה בשל הפקרתם בסכנה בטיחותית, ועושק כספם, ללא פחד הוציאה צווים כנגד התובעים חלשים וצודקים, ועד היום הם במצב איום ונורא, שילמו לעיריית נתניה והופקרו, כאמור בסכנה בטיחותית, את הגרזן בתיק זה ביצע אלי ברנד, (שטען בניגוד לחוק שאין ליו”ר הוועד סמכות לתבוע את עיריית נתניה על אותו חוזה שחתמו איתה ) עם פרישתה של קלוגמן, אישית מצאתי שיחות של מנהלת בתי משפט עם עוזרות משפטיות מתאמות פסקי דין והחלטות למקורביהם…

  5. בכיתי, אני אתאיסט, האמא לא תיענש היא תיקבל מזונות מהמדינה כמו שעון והילד שלה יגדל בלי אבא וסביר גם שהיא תגיד לו שהוא מתרומת זרע כדי שהוא יהיה רק שלה. היא זכתה, הטובים לא תמיד מנצחים ואבות גרושים בסדום היא אחת הדוגמאות הבולטות לכך. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *