EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

מאיר פרוש הוא השר שהבנים שלו נחקרו במשטרה על שוחד במוסדות חינוך בביתר עילית וצפת. כתבה בשופרות המשטרה של משה שטיינמץ

משה שטיינמץ כתב זבל בערוץ 11 כאן עושה העתק הדבק למשטרה

23/1/2023 דיווח משעשע באתר כאן (ערוץ 11) ששני בנים של שר בממשלה נחקרו על פרשת שוחד וטוהר מידות.

החשד הוא שהם הציעו לאיזה איש בשם אליעזר לזר לבטל התמודדות בבחירות לראשות עירית צפת, בתמורה לכך שעירית ביתר עילית תעביר 800,000 ש”ח למוסד חינוכי, והפרשה נחקרה 3 שנים ורק עכשיו זומנו הבנים של השר ל”חקירה” במשטרה.

מה כל כך קשה לנקוב בשם השר?  זה מאיר פרוש (השר הנוחר).

ובכן הילדים הם ילדיו של השר לענייני ירושלים, מאיר פרוש מאגודת ישראל.  בשביל מה ירושלים צריכה “שר” לענייני ירושלים אם כבר יש לה ראש עיר, לעולם לא נבין ולעולם לא נדע.

מבחינתנו מינוי לתפקיד של שר בלי תוכן, כלומניק ושום דבר – זה לכשעצמו שוחד וסחיטת בחירות, אבל את זה לא “יחקרו” לעולם.

מאיר פרוש התבלט בכנסת הנוכחית כמי שמפריע לדיונים בכנסת כשהוא משמיע קולות של נחירות דרך המיקרופון כאילו הוא נרדם, וכאילו הדיון משעמם בזמן שאחרים נואמים. במקרה אחר הביא שופר לכנסת והחל לתקוע בשופר.  הוא חושב שככה הוא שומר על “ציביון היהודי” של מדינת יהודוניסטאן.

https://www.israelhayom.co.il/news/politics/article/13490156

למאיר פרוש יש 12 ילדים ומערכת הכשרות של “אגודת ישראל” מצויה בשליטת שזה אומר שהון תועפות של כסף זורם לכיסו בלי להניף אצבע.  בנו הבכור, ישראל פרוש, מכהן כראש עיריית אלעד (נבחר בשנת 2013). בנו משה פרוש, הוא מנכ”ל עיתון “המבשר” אשר בבעלות המשפחה. בנו יעקב פרוש הוא מנהל השיווק, ובנו נחום (‘נוחי’) פרוש הוא מנכ”ל מערכת הכשרות של אגודת ישראל, הנמצאת אף היא בבעלות המשפחה.

מאיר פרוש דוגל בכפייה דתית על חילונים.

לפרוש הזה יש עבר של חקירות משטרתיות בעצמו.  ראו:  המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ח”כ פרוש (שנת 2000)  הוא שלח מאות מכתבים בחתימתו כסגן שר לאנשים שפנו לרווחה, הזכיר להן את הישגי משרד השיכון בסיוע לנזקקי הדיור, וביקש “סיוע פוליטי” שיצביעו למען מפלגתו ושיתרמו דירתם כדי שזו תשמש כמטה בחירות שכונתי למפלגה.  כך דוברר ושופרר ב”ידיעות” בכתבה בלי שם של כתב.

בתמונה:  נוחי אחד מתריסר צאצאי פרוש.

 

נוחי פרוש אחד מ 12 הילדים של מאיר פרוש הממונה על הכשרות
נוחי פרוש אחד מ 12 הילדים של מאיר פרוש הממונה על הכשרות

משה שטיינמץ עושה כתבות “העתק הדבק” של דוברות המשטרה המעוררות גועל בציבור

הכתבה עצמה של משה שטיינמץ ב”כאן” ערוץ 11 דלה בפרטים, ומה שכן מתואר כתוב בשפה כל כך מסובכת שאי אפשר להבין שום דבר.

זה רק מראה עד כמה התדרדר מקצוע העיתונות בישראל, שרק אם אתה אילנה דיין אתה יכול לפרסם מה שבא לך, אבל כל האחרים רועדים מפחד שיסבכו אותם עם תביעת לשון הרע של 5 שנים.

בגלל זה כל הכתבות הן ברמזים (איש בלי שם, פעולה בלי תיאור, מוסד אנונימי…..).  וזה נחשב ל”עיתונאות” בישראל…..

שרון שפורר פרסמה לפני שבועיים באתרה העצמאי ZIG HEIL SHPURER כתבה מהממת ומושקעת של שחיתות וטינופת מידות בהנהגת מפלגת מרץ של תמר זנדברג (שהייתה שרה בממשלה הקודמת) ובעלה אורי זכי בנה של העו”ס הנאלחת בתיה זכי מחיפה.

מדובר ב 734,000 ש”ח שהקרן החדשה לישראל העבירה לזכי והזנדברגית כצ’ופר אישי על קידום מטרות הקרן החדשה לישראל – ברישומים כוזבים במסמכי תאגידים ועמותות.

האם מישהו במשטרה הזמין את הזדנברגית הזו והזכי הזה למשטרה ל”חקירה” על ה 734,000 ש”ח שדחפו לכיס?   האם במשטרה פתחו כבר חקירה סמויה של שנתיים?

 

משה שטיינמץ כתב זבל בערוץ 11 כאן עושה העתק הדבק למשטרה
משה שטיינמץ כתב זבל בערוץ 11 כאן עושה העתק הדבק למשטרה

למה חקירה סמויה נמשכה שנתיים????

הניסוח עצמו נראה כמו העתק הדבק של הודעת יחסי ציבור של המשטרה, כי אין בה פניות לעורכי דין לקבל תגובה, וזה נראה כמו ניסוחים של יחצנים ותדמיתנים של המשטרה, ולא של עיתונאי אמיתי.

למשל כאשר כותבים שהתנהלה חקירה סמויה של שנתיים, ברור שמי שניסח את זה חושב שזה כאילו מראה עד כמה המשטרה השקיעה בחקירה, ומציג את המשטרה באור חיובי…..

אבל אנחנו יודעים שפירושו של דבר ששנתיים לא עשו כלום, (חקירה סמויה עלק) ופתאום עכשיו מישהו במשטרה החליט לשלוף את החקירה מאיזו מגירה (כי התקבלה הוראה מלמעלה).

הרי מה סמוי פה?  או שהייתה פגישת שוחד או שלא הייתה פגישת שוחד.  אחרי שנתיים כל הסיכויים שהסמסים שלהם כבר מחוקים, שההודעות בינהם במייל מחוקים, והיכולת ל”שבש חקירה” אחרי שנתיים עומדת על אפס.

קונסטרוקציה של שוחד אנטי רציונלית

גם את כל הקונסטרוקציה של השוחד לא הבנו.  מצד אחד משדלים מישהו לפרוש ממירוץ פוליטי ומצד שני מעבירים כסף מקופה של עיריה לקופה של מוסד חינוך? מצד אחד אומרים שזה מחיקת חוב, ומצד שני אומרים שזה העברת כסף?

אם כספי השוחד לא מגיעים לידיים של מקבל השוחד, איך מוכיחים שיש פה שוחד?  הוא מקבל השוחד יכניס את הכסף לכיסו?  במשכורת מנופחת או חיוב המוסד כספק עבודה? משהו בקונסטרוקציה הזו נשמע מופרך.

איך עיתונאי (ועוד מתחיל שצריך לדאוג למוניטין שלו) חותם על כתבה כל כך אידיוטית ולא מצליב ומברר פרטים בעצמו????

תופעה “הודעות לעיתונות של המשטרה שהן “תעלול חקירה”

מצד שני הרבה פעמים המשטרה מוציאה הודעות לעיתונות שכתבי המשטרה (“כלבלבי המשטרה”) בולעים בשקיקה ומפרסמים.

ההודעות הן שקריות והן בגדר “תרגיל חקירה” על מנת להשפיע על מישהו שהחוקרים רוצים להפיל אותו או להשפיע עליו לחשוב ש”פתחו עליו”, ואולי הוא “יפתח” בחזרה.

הבעיה היא שהשקרים האלה שמודלפים לכתבים נשארים באינטרנט, והציבור נוטה להאמין שזה אמת ושזה מבוסס על תחקיר עיתונאי אמין, כי “ככה אמרו בטלוויזיה”.

מעולם לא בוצע בישראל תחקיר אמיתי על תופעות הודעות לעיתונות מהמשטרה שהן בגדר שקר מפגיע שנועדו לתרגילי חקירה.

בעולם אוטופי, מישהו ירים את הכפפה ויעשה על זה תחקיר.  אולי השפוררית כי משעמם לה אחרי שזרקו אותה מהמקום הכי חם בכוס של פישביין.  חחח.

בקיצור, הנהגת מרץ היא בבחינת פרה קדושה ולא נוגעים בה במשטרה, אבל כשיש דוסים עם שטריימלים, אז יאללה בלגן…. אפשר לעשות צימעס.

במפלגת מרץ הפרקליטות והמשטרה לא נוגעים, אבל ב”יהדות התורה” כן שווה להתעסק?

שרון שפורר עשתה תחקיר על שוחד ושחיתות בהנהגת מרץ - תמר זנדברג
שרון שפורר עשתה תחקיר מעוררת השתאות על שוחד ושחיתות בהנהגת מרץ – תמר זנדברג

 

קבלו כתבה דבילית של משה שטיינמץ ב”כאן” 23/1/2023 

בניו של השר לענייני ירושלים מאיר פורוש בממשלה עוכבו בחשד לשוחד

החשד הוא כי השניים עבדו בעיריית ביתר עילית ויחד עם עובדים נוספים היו מעורבים במחיקת חוב למוסד חינוכי בעבור פרישת מועמד שרץ לראשות העיר צפת

 

שני בניו של שר בממשלה עוכבו יחד עם חשודים נוספים בחשד למעורבות בעבירות של טוהר המידות, בקשר להעברת כספים למוסד חינוכי בביתר עילית, כך הותר היום (שני) לפרסום. החשד הוא שהתקיימה עסקת שוחד במסגרתה יימחק חובו של מוסד חינוכי עבור עיריית ביתר עילית, תמורת הסרת מועמדות של מתמודד לראשות עיריית צפת בבחירות המוניציפליות ב-2018. החקירה החלה לפני כשלוש שנים וכל החשודים במעשים הם עובדי ציבור.

באוקטובר 2018, לפני הבחירות לרשויות המקומיות, התמודד אליעזר לזר לתפקיד ראש עיריית צפת ולאנשים אחרים היה אינטרס שימשוך את מועמדותו כדי לאפשר לנציג המקורב אליהם להיבחר. התמורה שהציעו – עיריית ביתר עילית תעביר 800 אלף שקלים למוסד חינוכי תמורת משיכת התמודדות של לזר לראשות עיריית צפת.

חקירה סמויה התנהלה במשטרה יותר משנתיים והבוקר היא הפכה לגלויה. שניים מהחשודים בפרשה הם כאמור בנים של שר בממשלה, כאשר בזמן ביצוע המעשה הפלילי הוא לא היה בתפקיד. לפי תחקיר “הארץ”, גם שמו עלה בפגישת השוחד בביתר עילית, ועלתה הצעה שאותו אדם יהיה ערב להסכם. אחד מבניו הטיל וטו ואמר שאביו הוא חבר כנסת ולא יחתום על שום מסמך. שני הבנים נחקרו הבוקר ביאח”ה ושוחררו בתום חקירתם.

https://www.kan.org.il/item/?itemId=143547

Views: 46

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *