EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

מעונות לנשים מוכות 13: גלעד נויטל ורבקה מקייס מתרימים כסף בניגוד לחוק למעונות נשים מוכות כדי לשכן בהן חשודות ברצח, זונות שרוצות תושבות בישראל, נשים שמתחמקות מההוצל”פ ועברייניות שהרביצו לילדים שלהן

יונה שהרבני בהמת מגדר קלאסית

רוב הציבור חושב שבמעונות לנשים מוכות יש באמת נשים מוכות, וזה ממש לא נכון.  כל אישה יכולה להיכנס למעון שכזה מתי שמתחשק לה, ויש סיבות רבות לשימוש של נשים במעונות האלה כדי להשיג יתרונות, לרמות את המדינה או לדפוק את הגבר.

בין שלל סוגי הנשים שמגיעות למעונות לנשים מוכות אפשר לציין ששופטי בית משפט עליון שלחו לשם נשים החשודות ברצח כחלופת מעצר, נשים שחישמלו ילדים והאכילו אותם קקי במסגרת הכת הירושלמית של דניאאל אמבש, נשים שצברו חובות בגלל עוקץ שביצעו ורוצות שמיטת חובות לפי ההסדרים החדשים שסידרה להם מיכל יעקובי מנכלית משרד המשפטים.  הרבה זונות מגיעות למעונות האלה, במיוחד זונות מחו”ל שרוצות לקבל מעמד בישראל ולכן הן ממציאות סיפורי אלימות על הסרסורים שלהם (בד”כ מדובר ססרסוריות נקבות ממוצא רוסי שמיבאות יצאניות לארץ באופן חוקי).

המעונות מפוצצים בנשים בהליכי גירושין שרוצות לסחוט את הבעל ולנתק אותו מהילדים.  מדובר בנשים אלימות שמרביצות לילדים (גם כלשבעל יש סרטונים המציגים שהאלימות בוצעה על ידי האישה) אבל כשהיא נכנסת למעון לנשים מוכות, היא מייד מקבלת חסינות מהגשת תלונה על התעללות בקטינים חסרי ישע.

בתמונה:  אודליה אבגי מנהלת מדור פלילי בבית משפט עליון שנכנסה למעון לנשים מוכות מבלי להיות אישה מוכה כדי לטרפד פסק דין של משמורת משותפת בו הפסידה.  מדובר בפילגש של ניל הנדל.

בתיה מזרחי אישה אלימה שהרביצה לילדים ומרכז רקמן הכניס אותה למעון נשים מוכות
בתמונה:  בתיה מזרחי אישה אלימה שהרביצה לילדים ומרכז רקמן הכניס אותה למעון נשים מוכות

מפעילות המעונות גובות ממדינת ישראל 15,000 ש”ח לחודש על כל אישה.  בסכום הזה יכלו לשכן את הנשים במעון 5 כוכבים.  רוב הכסף הולך למשכורות והנשים מקבלות מיטה סטייל טירונות לפני 50 שנה, ואוכל שראוי לכלבים וחתולים.  כל אישה אמורה לעבוד בתורנות ולעשות ספונג’ה ובייביסיטר לילדים של הנשים האחרות.

גלעד נויטל שואל לאיזה גבר אתפור היום תיק אונס
גלעד נויטל שואל לאיזה גבר אתפור היום תיק אונס

ומי עוזר לנשים המפעילות את המעונות האלה לאסוף תרומות כדי לרפד את המשכורות השמנות שלהן???  השופטים אסתי חיות, גלעד נויטל ורבקה מקייס.

כאשר הוגשה בקשה לחופש מידע לגלות את כל קשרי השופטים עם המענות לנשים מוכות, כולל השתתפות בערבי התרמה למעונות האלה (דבר שהוא אסור על פי החוק), מי שענתה על הבקשה רונה מסרופי  העלימה לחלוטין את כל המידע על הביקורים של אסתי חיות וחבריה מבית משפט עליון בערבי התרמה למעונות.  מה שהתקבל זהו חומר ישן מאוד על פעילותו של גלעד נויטל יחד עם הרוצחת רבקה מקייס לאיסוף כספים והתרמות לנחשי הצפע האלו.

רבקה מקייס המנגלה של בתי המשפט למשפחה בישראל
רבקה מקייס המנגלה של בתי המשפט למשפחה בישראל
אורלי מור אל תקנות סדא החדשות ניתנות להינדוס כדי לשרת מטרות פמיניסטיות
אורלי מור אל שופטת שלום שהיתה פרקליטה שאכלסה מעונות נשים מוכות בזונות מחו”ל.

ראו את הבקשה לחופש המידע בענין ביקורים של שופטים במעונות לנשים מוכות, השתתפויות שופטים בהתרמות למעונות לנשים מוכות, והכשרות שניתנות לשופטים על המעונות האלה:

פחע 122 התקשרויות והכשרות לשופטים בענייני מעונות לנשים מוכות - גרסה סופית

וראו את התשובות שהתקבלו:

תשובתה של רונה מסרופי האחראית לטיוח חופש המידע בהנהלת בתי המשפט:

1 תשובת רונה מסרופי פחע מעונות נשים מוכות 18-10-2021

תכנית ההשתלמויות באלימות במשפחה שנת 2016 בארגון השופט גלעד נויטל היום נשיא בית משפט מחוזי בת”א והשופטת הרוצחת רבקה מקייס נשיאת בית משפט למשפחה מחוז מרכז.

שימו לב מי האהבל שהביאו להשלתמות:  תמיר אשמן, קוקסינל דפוק שמספר למשתלמים שכל הגברים אלימים והם רק רוצים לרצוח, שמקנן בגוף של הגברים ד.נ.א. של אלימות, ושהגברים הישראלים מאוד אלימים כי הם רוכשים אגרסיות בצה”ל ואחר כך מוציאים את האגרסיות על הנשים שלהן.

תמיר אשמן הקוקסינל שמלמד שופטים שגברים ישראלים אלימים בגלל אגרסיות שנרכשות בצהל
תמיר אשמן הקוקסינל שמלמד שופטים שגברים ישראלים אלימים בגלל אגרסיות שנרכשות בצהל
2 תכנית ההשתלמות אלימות במשפחה- שנת 2016

רשימת משתתפים בסיור במעון לנשים מוכות ב 2016:

3 רשימת המשתתפים בסיור למעון לנשים מוכות 2016

שימו לב:  התמונה בכותרת כתבה זו היא של עו”ד יונה שהרבני, אחת ששולחת נשים למעונות של נשים מוכות, מבלי שהן מוכות.

Views: 6

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *